Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03350137 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Дмитрівська, буд. 65 |
Контактна особа: |
Лілія Бєлоброва +380955865162 puvkh_izm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 8 873 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 15:11 |
Протокол2.png | |
20 лютого 2019 15:11 |
Протокол1.png | |
20 лютого 2019 15:11 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
20 лютого 2019 15:11 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
20 лютого 2019 15:11 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
20 лютого 2019 15:11 |
Тендерна документація по електроенергії.docx | |
20 лютого 2019 15:11 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-25-000020 ● 2ab2e0cafdb84b6e8b3334049cdc04f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 Одеса № 58
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 58
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-20-001970-b 20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В.
2. UA-2019-02-11-001605-a 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-02-14-000738-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-11-001572-b 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2018-12-27-001127-c 27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-27 14:14:41
Скасування відкритих торгів
Процедура відкритих торгів на закупівлю за предметом: Електрична енергія код за ДК 021:2015 09310000-5 (Постачання електричної енергії) скасовується відповідно частини першої ст. 31 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі частини 4 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі» , а саме: очікувана вартість закупівлі перевищила суму, еквівалентну для товарів і послуг 133 тисячам євро. Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов'язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено в ході проведення моніторингу,а саме: Тенедерним комітетом 27.02.2019 було прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом: Електрична енергія код за ДК 021:2015 09310000-5 (Постачання електричної енергії) відповідно частини першої ст. 31 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі частини 4 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі» , а саме: очікувана вартість закупівлі перевищила суму, еквівалентну для товарів і послуг 133 тисячам євро. Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов'язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою.
2019-03-01 12:45:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Усунуто шляхом відміни торгів
2019-03-04 17:36:33
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 лютого 2019 13:57 |
Коментар щодо відміни: | Процедура відкритих торгів на закупівлю за предметом: Електрична енергія код за ДК 021:2015 09310000-5 (Постачання електричної енергії) скасовується відповідно частини першої ст. 31 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі частини 4 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі» , а саме: очікувана вартість закупівлі перевищила суму, еквівалентну для товарів і послуг 133 тисячам євро. |
27 лютого 2019 13:57
|
Електронний підпис |
27 лютого 2019 13:53
|
Протокол3.jpg |
27 лютого 2019 13:53
|
Протокол2.jpg |
27 лютого 2019 13:53
|
Протокол.jpg |