Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви та витратні матеріали для аналізатора автоматичного гематологічного XP-300 (SYSMEX))
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-02-20-001705-a 1472c6b3ed5d4678859cc9e9d852e91d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федор Степан Ігорович

380962603124 3kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996645
Вебсайт: http://3mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, Озаркевича, 2
Контактна особа: Федор Степан Ігорович
380962603124
3kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 15:23
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 5 одиниць слід розуміти кількість та обсяги найменувань згідно медико-технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Реактиви та витратні матеріали для аналізатора автоматичного гематологічного XP-300 (SYSMEX))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, Рапопорта, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 17:55
Проект договору.docx
20 лютого 2019 17:54
Медико-технічні вимоги.docx
20 лютого 2019 17:52
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000052 ● 2ca1b1bc2ef24fa7a613161e1a910f94
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 121

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-20-001705-a 20.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-26 14:38:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реактиви та витратні матеріали для аналізатора автоматичного гематологічного XP-300 (SYSMEX)» (ID: UA-2019-02-20-001705-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Підпунктом 2.5 пункту 2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації міститься вимога про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг, що надаються, становить 2 000,00 гривень.
Поряд з цим, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII не передбачає включення таких умов до тендерної документації.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому в тендерну документацію щодо закупівлі товару включено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-02 17:12:12

Відповідь на запит про надання пояснення

Відповідно до п.2 розділу 5 тендерної документації замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем таких послуг, оплата яких може бути здійснена учасником-переможцем.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-08 12:05:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реактиви та витратні матеріали для аналізатора автоматичного гематологічного XP-300 (SYSMEX)» (ID: UA-2019-02-20-001705-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Пунктом 2 додатку 3 «Методико-технічні вимоги 33690000-3 – Лікарські засоби різні (Реактиви та витратні матеріали для аналізатора автоматичного гематологічного ХР-300 (SYSMEX)) тендерної документації міститься вимога про надання учасниками процедури закупівлі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про гарантії наявності сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар, що пропонується згідно МТВ.
Учасником торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА», який став переможцем, в пропозиції подано довідку щодо гарантій наявності сертифікатів якості та декларацій відповідності на товар, що пропонується згідно МТВ від 06.03.2019 № 06032019-11. При цьому, відповідно до вимог тендерної документації Замовника реєстраційне посвідчення на товар, що пропонується згідно МТВ ним не надано.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому Вами визначено переможця торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА», яким не надано відповідно до вимог тендерної документації реєстраційне посвідчення на товар, що пропонується згідно МТВ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-13 18:10:44

пояснення

Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації «Медико – технічні» учасники у складі пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про гарантії наявності сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар, що пропонується згідно МТВ. У складі пропозиції учасника подана довідка № 06032019-11 від 06.03 щодо гарантій наявності сертифікатів та декларацій відповідності на товар, що пропонується згідно МТВ.
Також, учасник на підтвердження даної вимоги подає лист – роз’яснення № 06032019-12 від 06.03.2019 р щодо відміни свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ з 01.07.2017 р. Відповідно до даного листа Постановою КМУ №240 від 23.03.2016 р відмінена державна реєстрація медичних виробів і впроваджена обов’язкова процедура оцінки їх відповідності Техрегламентам з 01.07.2017 р.. А отже, підтвердженням того що вибір медичного призначення , в нашому випадку лабораторні реактиви , зареєстровано на території України, внесено до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та дозволено для застосування – Декларація про відповідність.
Згідно з примітками до тендерної документації в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Відтак, документи, що подані учасником відповідають встановленій замовником вимозі та підстави для відхилення такої пропозиції відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо надання роз’яснення щодо розрахунку ціни пропозиції учасником процедури закупівлі. Вимога про надання додаткової інформації , що міститься у формі «Цінова пропозиція» встановлена замовником на підставі ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Також, згідно з вищезазначеною вимогою замовник має право звернутись, що носить диспозитивний характер. Замовник не скористався своїм правом звернутись за підтвердженням інформації, відтак дана вимога не вплинула на результати проведення процедури. Щодо вимоги надання реєстраційних посвідчень на товар, що пропонується згідно МТВ. Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації «Медико – технічні» учасники у складі пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про гарантії наявності сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар, що пропонується згідно МТВ. У складі пропозиції учасника подана довідка № 06032019-11 від 06.03 щодо гарантій наявності сертифікатів та декларацій відповідності на товар, що пропонується згідно МТВ. Також, учасник на підтвердження даної вимоги подає лист – роз’яснення № 06032019-12 від 06.03.2019 р щодо відміни свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ з 01.07.2017 р. Відповідно до даного листа Постановою КМУ №240 від 23.03.2016 р відмінена державна реєстрація медичних виробів і впроваджена обов’язкова процедура оцінки їх відповідності Техрегламентам з 01.07.2017 р.. А отже, підтвердженням того що вибір медичного призначення , в нашому випадку лабораторні реактиви , зареєстровано на території України, внесено до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та дозволено для застосування – Декларація про відповідність. Згідно з примітками до тендерної документації в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Прямої вимоги про надання реєстраційних посвідчень замовником не встановлено, а отже і обов’язку для учасника щодо їх надання немає. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» повністю відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації.

2019-08-21 16:38:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» 199 662,87
UAH з ПДВ
199 662,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД" 199 989,86
UAH з ПДВ
199 989,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 13:22
Довідка МВС 01.03.2019 з ЕЦП.zip
19 березня 2019 13:22
Довідка ДПІ 21.03.2019.pdf
09 березня 2019 16:31
2) Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2019 16:31
9) Статут.pdf
09 березня 2019 16:31
15) Проект договору.pdf

Публічні документи

10 березня 2019 15:47
Цiнова_пропозицiя.pdf
10 березня 2019 15:47
кваліфікаційна частина.pdf
10 березня 2019 15:47
Untitled.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА»
#38005602
Переможець 199 662,87
UAH з ПДВ
19 березня 2019 11:30

Документи

19 березня 2019 11:30
Електронний підпис
12 березня 2019 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА»
#38005602
199 662,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 11:30
Електронний підпис
12 березня 2019 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 11:59
лабвіта зменшення.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 11:58
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:59
Лабвіта.pdf укладений
01 квітня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення потреби
Номер договору про закупівлю: 14-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 164 085,22
UAH (в тому числі ПДВ 27 347,54 UAH)