Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху Красилівського НВК "Гімназія та ЗОШ І ступенів" по вул.Центральній, 38-а в м.Красилові Красилівського району Хмельницької області
Очікувана вартість
4 911 519,65 UAH
UA-2019-02-20-001695-a 7005325e1e1342598c58348733d4b33c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Володимирівна

+380385542256 vidilosvitu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41822250
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2
Контактна особа: Данилюк Наталія Володимирівна
+380385542256
vidilosvitu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 17:48
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 17:48
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:55
Очікувана вартість: 4 911 519,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 115,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція даху Красилівського НВК "Гімназія та ЗОШ І ступенів" по вул.Центральній, 38-а в м.Красилові Красилівського району Хмельницької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція даху Красилівського НВК "Гімназія та ЗОШ І ступенів" по вул.Центральній, 38-а в м.Красилові Красилівського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, вул.Центральна 38-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 17:43
додаток 5.docx
20 лютого 2019 17:43
додаток 4.docx
20 лютого 2019 17:43
додаток 3.docx
20 лютого 2019 17:43
додаток 2.docx
20 лютого 2019 17:43
додаток 1.docx
20 лютого 2019 17:43
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно технічних вимог
Дата подання: 20 лютого 2019 18:35
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:14
Добрий день! У технічних вимогах замовник вимагає Зазначити торгову марку, специфікацію, виробника, документи, сертифікати. Прохання надати розяснення стосовно вимоги надати "специфікацію" та "документи". Що саме має на увазі замовник та хоче бачити у складі тендерної пропозиції вимагаючи специфікацію та документи конкретно по кожному матеріалу ( Металопрофіль НС 20, Мастіка бітумна, Руберойд, пиломатеріал).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має на увазі під поняттям "специфікація" - документи за якими визначається характеристики матеріалів (кількість, якість, сортність). Якщо сертифікат якості відсутній або законодавством не передбачений тоді від учасника надається письмове пояснення щодо походження та якості матеріалу.
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 22 лютого 2019 15:18
Дата відповіді: 25 лютого 2019 14:21
Добрий день. Вами в тендерній документації встановлена вимога щодо надання у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з дати визначення електронною системою закупівель тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною, подати за адресою замовника (тендерному комітету) зразок деревини, руберойду та покриття даху, який пропонується учасником, для перевірки їх відповідності вимогам Замовника. Якщо надані зразки матеріалів не відповідають вимогам замовника, зазначеним в тендерній документації, або якщо учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не подав в строки, передбачені умовами тендерної документації, зразок товару, то тендерна пропозиція такого учасника відхиляється замовником. Виникає запитання, яким чином Замовник має оцінити відповідність матеріалів вимогам тендерної документації? Адже Замовник не є експертною, сертифікованою установою, яка має відповідно до законодавства повноваження проводити оцінку матеріалів, у Замовника відсутні кваліфіковані працівники, а також в річному плані відсутній запис з інформацією провести процедуру закупівлі з уповноваженою, сертифікованою організацією, на надання послуг з оцінки відповідності матеріалів (деревини, руберойду та покриття даху). Окрім того, Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено надання зразків від учасників під час проведення кваліфікації. Замовник має лише право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Також Вами встановлена вимога про надання у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зокрема: копію сертифікату якості та/або копію сертифікату відповідності, та/або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (матеріалів). Однак не вказано яких саме матеріалів. Згідно технічного завдання (Таблиця 1 Додатку 3) Вами зазначено достатньо великий перелік матеріалів. Тобто, Вами вимагається надання сертифікатів/висновків санітарно-епідеміологічної експертизи/інших документів до всіх матеріалів. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації відповідно до вищевказаних питань. Також зауважуємо, що роз'яснення/відповіді, які оприлюднюються Замовником не є складовою частиною тендерної документації , оскільки відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна пропозиція повинна відповідати умовам тендерної документації, а не роз'ясненням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має можливість встановити відповідність зразків встановленим вимогам. Законом не заборонено просити надати зразки матеріалів. Крім того, відповідно до ч.7 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вами невірно трактується умови тендерної документації , зокрема таблиця 1 додатку 3 називається Кількість, обсяг виконання та види робіт.
Пунктом 11.1 додатку 3 розділу, який називається: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначено перелік товару (матеріалів) для яких необхідне документальне підтвердження якості та безпеки.
Ми, як замовник, вимагаємо від учасників підтверджену інформацію про наявність відповідних сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/ або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (матеріалів) відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин ( у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, умови тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства.
Загальне запитання
Дата подання: 25 лютого 2019 17:19
Дата відповіді: 26 лютого 2019 17:36
Для розрахунку тендерної пропозиції, вкажіть будь-ласка розмір середньомісячної заробітної плати на одного працюючого. Дякую
Відповідь: розмір середньомісячної заробітної плати - 6932,00 грн.
щодо умов ТД
Дата подання: 25 лютого 2019 17:44
Дата відповіді: 26 лютого 2019 17:37
Добрий день. Вами так і не надано відповідь на запитання попереднього потенційного учасника: Яким чином Замовник має оцінити відповідність матеріалів вимогам тендерної документації? Адже Замовник не є експертною, сертифікованою установою, яка має відповідно до законодавства повноваження проводити оцінку матеріалів, у Замовника відсутні кваліфіковані працівники, а також в річному плані відсутній запис з інформацією провести процедуру закупівлі з уповноваженою, сертифікованою організацією, на надання послуг з оцінки відповідності матеріалів (деревини, руберойду та покриття даху). Окрім того, згідно ч.7 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, а не проводити оцінку матеріалів. У складі пропозиції учасник надає відповідні сертифікати, а тому Замовник може лише звернутися до відповідних акредитованих установ за підтвердженням інформації. Оцінка Замовником відповідності матеріалів створює корупційні ризики при визначенні переможця. Отже необхідно внести зміни до тендерної документації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 11.1 додатку 3 розділу, який називається: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначено перелік товару (матеріалів) для яких необхідне документальне підтвердження якості та безпеки.

Ми, як замовник, вимагаємо від учасників підтверджену інформацію про наявність відповідних сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/ або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (матеріалів) відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".

Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин ( у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Отже, умови тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-001695-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2930100475
Дата подання: 20 лютого 2019 18:38
вимоги до тендерної документації
Прохання прибрати неправомірну вимогу щодо сертифікатів на матеріали наведені у таблиці технічне завдання., оскільки згідно законодавства України вказані у таблиці матеріали не підлягають обовязковій сертифікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 14:36
скарга відхилена відповідно до ч.3 ст.22 Закон України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001695-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2930100475
Дата подання: 25 лютого 2019 17:17
неправомірна вимога
Доброго дня! Повторно звертаюся до Вас з проханням прибрати неправомірну вимогу щодо підтвердження якості матеріалів сертифікатами , оскільки матеріали, які будуть використовуватися для виконання робіт не підлягають обовязковій сертифікації. Для ознайомлення з нормативними документами надаю інформацію у вкладці. У разі ігнорування вимоги учасник буде звертатися з клопотанням щодо моніторингу даної закупівлі ДСАУ. дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 17:37
скарга відхилена відповідно до ч.3 ст.22 Закон України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001695-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 12 квітня 2019 14:23
ПОПЕРЕДНЯ ЗМОВА ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА !!! УВАГА КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНАМ !!!!!!!!!!! - порушено вимоги тендерної документації - закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII - порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року - порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" - ДСТУ 4163, ДСТУ 2732-94
ПОПЕРЕДНЯ ЗМОВА ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА !!! УВАГА КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНАМ !!!!!!!!!!!
- порушено вимоги тендерної документації
- закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII
- порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року
- порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
- ДСТУ 4163, ДСТУ 2732-94
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 18:59
Вважаємо, що подана вимога є нічим іншим ніж неправомірним тиском на тендерний комітет та зловживанням правом на подачу вимог та скарг.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001695-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 16 квітня 2019 09:04
підтвердження на порушення Закону про закупівлю
надаємо підтвердження що продовження терміну кваліфікації було
і нагла брехня тендерного комітетету буде обов"язково наказана правоохоронними органами
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 14:11
Дана скарга є безпідставною. Тендерним комітетом згідно ст.28, п.4 ЗУ"Про публічні закупівлі" розглядались тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації кожного з учасників та оприлюднювались протоколами. Строк розгляду тендерних пропозицій не перевищував 5 робочих днів про що свідчать дати оприлюднених протоколів.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001695-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 16 квітня 2019 15:20
Тендерний комітет відмовляється надати чіткі пояснення опираючись на норми закону щодо своїх ПРОТИПРАВНИХ ДІЇ надаючи відписки, нікчемні та жалюгідні пояснення, які не мають законодавчої основи, тому СКАРГА БУДЕ НАДІСЛАНА В ОРГАНИ КОНТРОЛЮ
Тендерний комітет відмовляється надати чіткі пояснення опираючись на норми закону щодо своїх ПРОТИПРАВНИХ ДІЇ
надаючи відписки, нікчемні та жалюгідні пояснення, які не мають законодавчої основи, тому СКАРГА БУДЕ НАДІСЛАНА В ОРГАНИ КОНТРОЛЮ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 13:51
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради уважно розглянувши вимогу учасника ТОВ «Теплоенергетична компанія» про перегляд рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ТОВ «Теплоенергетична компанія» повідомляє, що відповідь надається 22.05.2019 року по причинні заблокування системи PROZORO, у зв’язку із розглядом скарги Антимонопольним Комітетом.
Вважаємо, що відповідь на дану скаргу є повною та вичерпною. Документи тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Красиліврембуд» відповідають вимогам тендерної документації. Тендерний комітет, до розгляду пропозицій учасників підходив уважно, об’єктивно та неупереджено. Скарги, з боку ТОВ «Теплоенергетична компанія», на те, що Замовник «прискіпливо і однозначно вимагав дотримання всіх законодавчих норм і актів» є безпідставними, оскільки Замовник зобов’язаний дотримуватися у своїй діяльності всіх законодавчих актів і норм. Аналогічно, й учасники мають дотримуватися всіх законодавчих актів і норм, в тому числі й ТОВ «Теплоенергетична компанія».
Копії документів, надані переможцем, завірені належним чином, містять відповідний підпис та печатку із зазначенням дати.
Щодо тверджень, про відсутність печатки ліцитатора на аукціонних свідоцтвах, то вказані зауваження є надуманими, на свідоцтвах наявні печатки товарної біржі.
Щодо твердження, про незрозумілість довідок, то вказані довідки є зрозумілими, містять відповідні відомості.
Щодо твердження, про те, що договір № 2/012019 та № 1/012019 засвідчений неуповноваженою особою, то це твердження не відповідає дійсності, оскільки надані копії вказаних договорів, засвідчені уповноваженою особою учасника.
Щодо тверджень, про відсутність печатки на специфікації до дерев’яних елементів даху від 25.02.2019 р., то це не відповідає дійсності, оскільки на вказаному документі міститься печатка ТОВ «Красиліврембуд».
Щодо посилання на те, що копія витягу № 1922104500002 не завірена належним чином, то вказаний витяг, є оригіналом.
Надані переможцем пояснення, містять всю необхідну інформацію та посилання на відповідні нормативні акти.
Надані переможцем документи в т. ч. ліцензія, передбачають право ТОВ «Красиліврембуд» на виконання будівельних робіт, з класом наслідків СС2, що відповідає вимогам тендерної документації.
Надані переможцем торгів копії аналогічних договорів, містять усю необхідну інформацію та є виконаними. Доказів їх недійсності у Замовника немає. Виконання аналогічних договорів підтверджено оригіналами відгуків.
Щодо тверджень, про неправомірність вимог тендерної документації, то ТОВ «Теплоенергетична компанія», мало право оскаржити умови тендерної документації, відповідно до строків та встановленої процедури. З боку ТОВ «Теплоенергетична компанія» скарг на умови тендерної документації не надходило, вимог від ТОВ «Теплоенергетична компанія» , щодо умов тендерної документації також не надходило, що свідчить про згоду з умовами тендерної документації та відсутність будь яких зауважень до неї.
Щодо тверджень, ТОВ «Теплоенергетична компанія», про : «порушено терміни завантаження протоколу про продовження терміну кваліфікації до 20 дн (протокол завантажено 05 квітня о 9-42), що є грубим порушенням Закону «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що в даних закупівлях термін кваліфікації до 20 днів не продовжувався, таких протоколів (про продовження строку (терміну) не завантажувалося. А, тому ця вимога є надуманою, безпідставною та завідомо неправдивою.
Твердження у вимозі, про те, що переможець торгів ТОВ «Красиліврембуд», в ході відкритих торгів, не зменшував запропоновану ціну не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «Красиліврембуд» зменшив свою первинну пропозицію на 200 000 грн. Тому, ці твердження з боку ТОВ «Теплоенергетична компанія» також, є неправдивою інформацією.
Безпідставне обвинувачення Замовника, щодо попередньої змови з учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Схід», також є неправдивою інформацією.
Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Схід» не є та не була учасником закупівлі Реконструкція даху Красилівського НВК «Гімназія та ЗОШ І ступенів» по вул. Центральній, 38-а в м. Красилові Красилівського району.
Таким чином, на підставі викладеного, вважаємо, що вимога ТОВ «Теплоенергетична компанія» підлягає відхиленню, оскільки є неправомірною та необґрунтованою. Звертаємо увагу, що погрози та незаконний вплив на членів тендерного комітету, є протиправними та можуть тягнути за собою відповідальність, передбачену законодавством. Крім того, нагадуємо, що викладення в офіційному документі, завідомо неправдивих відомостей може містити ознаки кримінального правопорушення.
Вважаємо, що подана вимога є нічим іншим, ніж неправомірним тиском на тендерний комітет та зловживанням правом на подачу вимог та скарг.

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 17:17
сертифікація.docx

Документи подані скаржником

12 квітня 2019 14:23
Вимога Красилівцям.pdf

Документи

15 квітня 2019 18:59
протокол

Документи подані скаржником

16 квітня 2019 09:04
Красилів_.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2019 15:20
Вимога Красилівцям 2.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-20-001695-a.c6
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ, Код ЄДРПОУ:37152281
Дата подання: 19 квітня 2019 13:52
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 15:23
Рішення від 23.04.2019 № 4946.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 15:23
Рішення від 14.05.2019 № 5911.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 20:54

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 13:52
скарга
19 квітня 2019 13:52
платіжка

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

24 квітня 2019 15:23
Рішення від 23.04.2019 № 4946.pdf
17 травня 2019 20:54
Рішення від 14.05.2019 № 5911.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000023 ● 0cf52aa3fb4e4386bd27a7b8218e53a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.04.2019 № 17
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.04.2019 №17

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки
порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-20-001695-a 20.02.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-11 16:17:58

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.05.2019 № 20
Хмельницький

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-02-20-001695-a.c6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-20-001695-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 20 лютого 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 22 квітня 2019 року №17 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-11 16:20:16

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.05.2019 № 20
Хмельницький

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-02-20-001695-a.c6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-20-001695-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 20 лютого 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 22 квітня 2019 року №17 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь учаснику, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозицій надалась 22.05.2019 року по причинні заблокування системи PROZORO, узв’язку із розглядом скарги Антимонопольним Комітетом.

2019-05-22 15:20:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині ненадання відповіді учаснику, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, та який звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогами щодо надання інформації)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині ненадання відповіді учаснику, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, та який звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогами щодо надання інформації) • усунуто

Надано відповідь учаснику після завершення розгляду скарги органом оскарження

2019-05-23 10:05:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТЕХНОМАРКЕТ 4 720 245,60
UAH з ПДВ
4 568 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 4 768 407,43
UAH з ПДВ
4 617 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРКА ЕМ 4 797 979,00
UAH з ПДВ
4 647 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ 4 910 506,85
UAH з ПДВ
4 650 884,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 4 828 444,63
UAH з ПДВ
4 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД" 4 911 519,65
UAH з ПДВ
4 711 519,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 16:14
Уточнені кошториси
07 березня 2019 16:06
Електронний підпис
07 березня 2019 16:05
16. Ліцензія нова.pdf
07 березня 2019 16:05
14. Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2019 16:05
13. Відомості про фірму.pdf
07 березня 2019 16:05
11. Захист довкілля.pdf
07 березня 2019 16:05
99.imd
07 березня 2019 16:05
10.5 Розрахункі.pdf
07 березня 2019 16:05
10.4 Локальний кошторис.pdf
07 березня 2019 16:05
10.2 Відомість ресурсів.pdf
07 березня 2019 16:05
10. Договірна ціна.pdf
07 березня 2019 16:05
8. Пропозиція.pdf
07 березня 2019 16:05
7. Проект договору.pdf
07 березня 2019 16:05
6.8 Код доступу.pdf
07 березня 2019 16:05
6.7 Протокол 9.pdf
07 березня 2019 16:05
6.6 Протокол 2.pdf
07 березня 2019 16:05
6.5 Паспорт Цица П.Г..pdf
07 березня 2019 16:05
6.4 Персональні дані.pdf
07 березня 2019 16:05
6.3 Протокол 11.pdf
07 березня 2019 16:05
6.2 наказ директор.pdf
07 березня 2019 16:05
6.1 Уповноважена особа.pdf
07 березня 2019 16:05
6. Статут.pdf
07 березня 2019 16:05
5.8 Надання сертифікатів.pdf
07 березня 2019 16:05
5.7 Сертификат руберойд.pdf
07 березня 2019 16:05
5.4 Сертифікат Ореол.pdf
07 березня 2019 16:05
4. Ст. 17.pdf
07 березня 2019 16:05
3.3.1 Відгук УКБ Лікарня.pdf
07 березня 2019 16:05
3.1.1 Відгук ЖКО.pdf
07 березня 2019 16:05
3. Аналогічні договори.pdf
07 березня 2019 16:05
2.2 Тр.книжки та договора.rar
07 березня 2019 16:05
2.1 Штатний розпис.pdf
07 березня 2019 16:05
2. Працівники.pdf
07 березня 2019 16:05
1.6 Оренда ТЦ.pdf
07 березня 2019 16:05
1.4 Оренда ДАТАГРУП.PDF
07 березня 2019 16:05
1.2 Договір Мітра 2019.pdf
07 березня 2019 16:05
1.1 Договір ГАЗЕЛЬ.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 17:10
Електронний підпис
20 березня 2019 17:07
Довідка.pdf
20 березня 2019 17:07
Довідка.pdf.p7s
19 березня 2019 17:05
Довідка про банкрутство.pdf
18 березня 2019 12:52
№1_Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2019 12:52
6 Реєстр.pdf
07 березня 2019 13:16
Електронний підпис

Публічні документи

07 березня 2019 17:09
Листи відгуки.rar
07 березня 2019 17:09
Договора.rar
07 березня 2019 17:09
ДОВІДКИ 2.rar
07 березня 2019 17:08
Cтатутні.rar
07 березня 2019 17:08
ДОВІДКИ 1.rar
07 березня 2019 17:08
КОШТОРИС.rar
07 березня 2019 17:08
Сетрифікати.rar

Публічні документи

07 березня 2019 16:25
Електронний підпис
07 березня 2019 16:15
технічний опис предмета.rar
07 березня 2019 16:15
кошторис.rar
07 березня 2019 16:15
відповідність учасника.rar
07 березня 2019 16:15
цінова пропозиція.rar

Публічні документи

16 квітня 2019 18:59
Електронний підпис
16 квітня 2019 18:59
Електронний підпис
16 квітня 2019 18:58
Файл 9.pdf
05 березня 2019 17:47
Електронний підпис
05 березня 2019 17:46
Файл 8.pdf
05 березня 2019 17:46
Файл 7.PDF
05 березня 2019 17:46
Файл 6.PDF
05 березня 2019 17:46
Файл 5.pdf
05 березня 2019 17:46
Файл 4.pdf
05 березня 2019 17:46
Файл 3.pdf
05 березня 2019 17:46
Файл 2.pdf
05 березня 2019 17:46
Файл 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТЕХНОМАРКЕТ

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

ТОВ АРКА ЕМ

ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ

ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТЕХНОМАРКЕТ
#32729353
Відхилено 4 568 884,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 22:20
ТОВ "Теплоенергетична компанія"
#34422155
Відхилено 4 617 999,99
UAH з ПДВ
20 березня 2019 18:18
ТОВ АРКА ЕМ
#42017231
Відхилено 4 647 999,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 08:43
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ
#37152281
Відхилено 4 650 884,80
UAH з ПДВ
29 березня 2019 17:33
ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39266591
Відхилено 4 670 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 09:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД"
#37972009
Переможець 4 711 519,65
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 11:57

Документи

15 березня 2019 22:19
Електронний підпис
15 березня 2019 22:18
протокол
11 березня 2019 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 18:18
Електронний підпис
20 березня 2019 18:17
протокол
15 березня 2019 22:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 08:43
Електронний підпис
26 березня 2019 08:42
протокол
20 березня 2019 18:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 17:33
Електронний підпис
29 березня 2019 17:31
протокол _18.PDF
26 березня 2019 08:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 квітня 2019 09:44
Електронний підпис
05 квітня 2019 09:41
протокол 20.PDF
29 березня 2019 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 квітня 2019 11:57
Електронний підпис
11 квітня 2019 11:55
протокол 26.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД"
#37972009
4 711 519,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 11:57
Електронний підпис
11 квітня 2019 11:55
протокол 26.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 травня 2019 16:56
Коментар щодо відміни: згідно рішення №5911-р/пк-пз від 14.05.2019 Антимонопольного комітету України
Документи:
23 травня 2019 16:56
протокол