Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41822250 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Данилюк Наталія Володимирівна +380385542256 vidilosvitu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 17:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 17:48 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:55 |
Очікувана вартість: | 4 911 519,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 115,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 17:43 |
додаток 5.docx | |
20 лютого 2019 17:43 |
додаток 4.docx | |
20 лютого 2019 17:43 |
додаток 3.docx | |
20 лютого 2019 17:43 |
додаток 2.docx | |
20 лютого 2019 17:43 |
додаток 1.docx | |
20 лютого 2019 17:43 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник має можливість встановити відповідність зразків встановленим вимогам. Законом не заборонено просити надати зразки матеріалів. Крім того, відповідно до ч.7 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вами невірно трактується умови тендерної документації , зокрема таблиця 1 додатку 3 називається Кількість, обсяг виконання та види робіт.
Пунктом 11.1 додатку 3 розділу, який називається: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначено перелік товару (матеріалів) для яких необхідне документальне підтвердження якості та безпеки.
Ми, як замовник, вимагаємо від учасників підтверджену інформацію про наявність відповідних сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/ або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (матеріалів) відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин ( у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, умови тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства.
Ми, як замовник, вимагаємо від учасників підтверджену інформацію про наявність відповідних сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/ або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (матеріалів) відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин ( у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, умови тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
- порушено вимоги тендерної документації
- закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII
- порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року
- порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
- ДСТУ 4163, ДСТУ 2732-94
і нагла брехня тендерного комітетету буде обов"язково наказана правоохоронними органами
надаючи відписки, нікчемні та жалюгідні пояснення, які не мають законодавчої основи, тому СКАРГА БУДЕ НАДІСЛАНА В ОРГАНИ КОНТРОЛЮ
Вважаємо, що відповідь на дану скаргу є повною та вичерпною. Документи тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Красиліврембуд» відповідають вимогам тендерної документації. Тендерний комітет, до розгляду пропозицій учасників підходив уважно, об’єктивно та неупереджено. Скарги, з боку ТОВ «Теплоенергетична компанія», на те, що Замовник «прискіпливо і однозначно вимагав дотримання всіх законодавчих норм і актів» є безпідставними, оскільки Замовник зобов’язаний дотримуватися у своїй діяльності всіх законодавчих актів і норм. Аналогічно, й учасники мають дотримуватися всіх законодавчих актів і норм, в тому числі й ТОВ «Теплоенергетична компанія».
Копії документів, надані переможцем, завірені належним чином, містять відповідний підпис та печатку із зазначенням дати.
Щодо тверджень, про відсутність печатки ліцитатора на аукціонних свідоцтвах, то вказані зауваження є надуманими, на свідоцтвах наявні печатки товарної біржі.
Щодо твердження, про незрозумілість довідок, то вказані довідки є зрозумілими, містять відповідні відомості.
Щодо твердження, про те, що договір № 2/012019 та № 1/012019 засвідчений неуповноваженою особою, то це твердження не відповідає дійсності, оскільки надані копії вказаних договорів, засвідчені уповноваженою особою учасника.
Щодо тверджень, про відсутність печатки на специфікації до дерев’яних елементів даху від 25.02.2019 р., то це не відповідає дійсності, оскільки на вказаному документі міститься печатка ТОВ «Красиліврембуд».
Щодо посилання на те, що копія витягу № 1922104500002 не завірена належним чином, то вказаний витяг, є оригіналом.
Надані переможцем пояснення, містять всю необхідну інформацію та посилання на відповідні нормативні акти.
Надані переможцем документи в т. ч. ліцензія, передбачають право ТОВ «Красиліврембуд» на виконання будівельних робіт, з класом наслідків СС2, що відповідає вимогам тендерної документації.
Надані переможцем торгів копії аналогічних договорів, містять усю необхідну інформацію та є виконаними. Доказів їх недійсності у Замовника немає. Виконання аналогічних договорів підтверджено оригіналами відгуків.
Щодо тверджень, про неправомірність вимог тендерної документації, то ТОВ «Теплоенергетична компанія», мало право оскаржити умови тендерної документації, відповідно до строків та встановленої процедури. З боку ТОВ «Теплоенергетична компанія» скарг на умови тендерної документації не надходило, вимог від ТОВ «Теплоенергетична компанія» , щодо умов тендерної документації також не надходило, що свідчить про згоду з умовами тендерної документації та відсутність будь яких зауважень до неї.
Щодо тверджень, ТОВ «Теплоенергетична компанія», про : «порушено терміни завантаження протоколу про продовження терміну кваліфікації до 20 дн (протокол завантажено 05 квітня о 9-42), що є грубим порушенням Закону «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що в даних закупівлях термін кваліфікації до 20 днів не продовжувався, таких протоколів (про продовження строку (терміну) не завантажувалося. А, тому ця вимога є надуманою, безпідставною та завідомо неправдивою.
Твердження у вимозі, про те, що переможець торгів ТОВ «Красиліврембуд», в ході відкритих торгів, не зменшував запропоновану ціну не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «Красиліврембуд» зменшив свою первинну пропозицію на 200 000 грн. Тому, ці твердження з боку ТОВ «Теплоенергетична компанія» також, є неправдивою інформацією.
Безпідставне обвинувачення Замовника, щодо попередньої змови з учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Схід», також є неправдивою інформацією.
Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Схід» не є та не була учасником закупівлі Реконструкція даху Красилівського НВК «Гімназія та ЗОШ І ступенів» по вул. Центральній, 38-а в м. Красилові Красилівського району.
Таким чином, на підставі викладеного, вважаємо, що вимога ТОВ «Теплоенергетична компанія» підлягає відхиленню, оскільки є неправомірною та необґрунтованою. Звертаємо увагу, що погрози та незаконний вплив на членів тендерного комітету, є протиправними та можуть тягнути за собою відповідальність, передбачену законодавством. Крім того, нагадуємо, що викладення в офіційному документі, завідомо неправдивих відомостей може містити ознаки кримінального правопорушення.
Вважаємо, що подана вимога є нічим іншим, ніж неправомірним тиском на тендерний комітет та зловживанням правом на подачу вимог та скарг.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 квітня 2019 13:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-22-000023 ● 0cf52aa3fb4e4386bd27a7b8218e53a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2019 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2019 № 17
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.04.2019 №17
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки
порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-20-001695-a 20.02.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-11 16:17:58
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.05.2019 № 20
Хмельницький
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-02-20-001695-a.c6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-20-001695-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 20 лютого 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 22 квітня 2019 року №17 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-11 16:20:16
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.05.2019 № 20
Хмельницький
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-02-20-001695-a.c6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-20-001695-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 20 лютого 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 22 квітня 2019 року №17 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь учаснику, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозицій надалась 22.05.2019 року по причинні заблокування системи PROZORO, узв’язку із розглядом скарги Антимонопольним Комітетом.
2019-05-22 15:20:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині ненадання відповіді учаснику, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, та який звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогами щодо надання інформації)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині ненадання відповіді учаснику, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, та який звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогами щодо надання інформації) • усунуто
Надано відповідь учаснику після завершення розгляду скарги органом оскарження
2019-05-23 10:05:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ТЕХНОМАРКЕТ |
4 720 245,60
UAH з ПДВ
|
4 568 884,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Теплоенергетична компанія" |
4 768 407,43
UAH з ПДВ
|
4 617 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРКА ЕМ |
4 797 979,00
UAH з ПДВ
|
4 647 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ |
4 910 506,85
UAH з ПДВ
|
4 650 884,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
4 828 444,63
UAH з ПДВ
|
4 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД" |
4 911 519,65
UAH з ПДВ
|
4 711 519,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ТЕХНОМАРКЕТ #32729353 |
Відхилено |
4 568 884,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 22:20
|
ТОВ "Теплоенергетична компанія" #34422155 |
Відхилено |
4 617 999,99
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 18:18
|
ТОВ АРКА ЕМ #42017231 |
Відхилено |
4 647 999,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 08:43
|
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ #37152281 |
Відхилено |
4 650 884,80
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 17:33
|
ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39266591 |
Відхилено |
4 670 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 09:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД" #37972009 |
Переможець |
4 711 519,65
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 11:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 травня 2019 16:56 |
Коментар щодо відміни: | згідно рішення №5911-р/пк-пз від 14.05.2019 Антимонопольного комітету України |
23 травня 2019 16:56
|
протокол |