Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мясо
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-02-20-001527-b aed5dadefb244dc7b5774a0e75e1ab39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Біленко

+380536294238 vishnyakibi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 03189162
Місцезнаходження: 37860, Україна , Полтавська обл., Хорольський район, село Вишняки, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 100
Контактна особа: Ігор Біленко
+380536294238
vishnyakibi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:42
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6900 кілограм
свинина охолоджена, кури охолоджені, печінка свинна, сало.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37860, Україна, Полтавська область, с.Вишняки, Україна, 37860, Полтавська область, с.Вишняки, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 100,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 16:17
перелік змін що вноситься до ТД..docx
04 березня 2019 16:17
Тендерна документація мясо (зі змінами).doc
04 березня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 16:17
перелік змін що вноситься до ТД..docx
21 лютого 2019 14:52
перелік змін що вноситься до ТД..docx
04 березня 2019 16:17
Тендерна документація мясо (зі змінами).doc
21 лютого 2019 14:52
Тендерна документація мясо (зі змінами).doc
20 лютого 2019 13:58
Тендерна документація мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-001527-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 березня 2019 19:19
вимога
12 березня 2019 року відбувся аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (свинина охолоджена, кури охолоджені, печінка свинна, сало). Участь прийняло три учасника:
1. ФОП Пономаренко В.О.
2. ФОП Сергієнко В.І.
3. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

Рішенням від 18.0.2019 переможцем даної закупівлі було обрано ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП". ФОП Сергієнко В.І. н погоджується із рішенням, оскільки:


1) Відповідно до Додатку 6 п.2 до тендерної документації Учасник мав надати:
копії особистих медичних книжок водіїв та вантажника або комірника, або експедитора, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування. Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій.
Форвард груп надає в складі тендерної пропозиції медичну книжку водія - Єрошенка Олександра Івановича, та медичні книжки двох експедиторів – Орлова Дмитра Олеговича та Прокопенка Ігора Валерійовича (дані працівник в довідці про працівників та в трудових книжка, які були надані в складі тендерної пропозиції зазначені як експедитори )

Відповідно до умов тендерної документації Учасник мав надати медичні книжки водіїв(тобто не менше двох працівників ) та вантажника або комірника, або експедитора, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування.


2) Відповідно до Додатку 6 п.2 підпункту 6 Учасник мав надати 6) копію експлуатаційного дозволу на потужності, які учасник планує використовувати при поставці предмета закупівлі.

ТОВ Форвард Груп надає в складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виданого не на Учасника, а на ФОП Єрошенко Владислава Олександровича.

Експлуатаційний дозвіл мав бути виданий виданий на учасника, тобто на ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ФОРВАРДГРУП», як оператора ринку харчових продуктів. За ст. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
- експлуатаційний дозвіл (п.22) - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;
- оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) (п. 55) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Законе та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. За ст. 23 зазначеного Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом га/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (ч. 1 ст. 23 ). Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації, (ч. З ст. 23).

Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 08:42
вимога розглянута та надана аргументована відповідь
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001527-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 22 березня 2019 13:10
вимога
ФОП Сергієнко В.І. н погоджується із рішенням тендерного комітету стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", оскільки:


1) Відповідно до Додатку 6 п.2 до тендерної документації Учасник мав надати:
копії особистих медичних книжок водіїв та вантажника або комірника, або експедитора, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування. Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій.
Форвард груп надає в складі тендерної пропозиції медичну книжку водія - Єрошенка Олександра Івановича, та медичні книжки двох експедиторів – Орлова Дмитра Олеговича та Прокопенка Ігора Валерійовича (дані працівник в довідці про працівників та в трудових книжка, які були надані в складі тендерної пропозиції зазначені як експедитори )

Відповідно до умов тендерної документації Учасник мав надати медичні книжки водіїв(тобто не менше двох працівників ) та вантажника або комірника, або експедитора, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування.

Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6352-р/пк-пз від 27.06.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-04-002527-a) в якому зазначено, що відповідно до умов документації, в якій вказано «Учасник повинен надати копії особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів», учасники повинні надати у складі Пропозицій щонайменше дві особові медичні книжки, пропозиція ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" не відповідає умовам тендерної документації.

2) Відповідно до Додатку 6 п.2 підпункту 6 Учасник мав надати 6) копію експлуатаційного дозволу на потужності, які учасник планує використовувати при поставці предмета закупівлі.

ТОВ Форвард Груп надає в складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виданого не на Учасника, а на ФОП Єрошенко Владислава Олександровича.

Експлуатаційний дозвіл мав бути виданий виданий на учасника, тобто на ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ФОРВАРДГРУП», як оператора ринку харчових продуктів. За ст. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
- експлуатаційний дозвіл (п.22) - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;
- оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) (п. 55) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Законе та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. За ст. 23 зазначеного Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом га/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (ч. 1 ст. 23 ). Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації, (ч. З ст. 23).

У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2019 08:14
вашу вимогу задоволено

Документи подані скаржником

20 березня 2019 19:19
вимога

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 499 360,00
UAH з ПДВ
384 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 402 500,00
UAH з ПДВ
392 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 496 854,00
UAH з ПДВ
496 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 09:51
копія паспорту й коду (2).jpg
05 березня 2019 09:51
копія паспорту й коду (1).jpg
05 березня 2019 09:51
виписка з ЄДР (2).jpg
05 березня 2019 09:51
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

21 березня 2019 14:46
оригінали.PDF
21 березня 2019 14:46
нова цінова.pdf
11 березня 2019 15:35
Електронний підпис
11 березня 2019 14:43
трудові.pdf
11 березня 2019 14:43
склад2019.pdf
11 березня 2019 14:43
реєстрація потужності.pdf
11 березня 2019 14:43
протокол зборів.pdf
11 березня 2019 14:43
наказ про призначення.pdf
11 березня 2019 14:43
медогляд Єрошенко О.І.pdf
11 березня 2019 14:43
меддовідка Єрошенко О.І..pdf
11 березня 2019 14:43
Мед книжка Єрошенко О.І..PDF
11 березня 2019 14:43
експл дозвіл.pdf
11 березня 2019 14:43
документи 1.pdf
11 березня 2019 14:43
договір яловичина.pdf
11 березня 2019 14:43
Договір оренди ТЗ 2019.pdf
11 березня 2019 14:43
декларація.PDF
11 березня 2019 14:43
Газ 3302 пб техпасп.PDF
11 березня 2019 14:43
Відгук яловичина.pdf
11 березня 2019 14:43
витяг ПДВ.pdf
11 березня 2019 14:43
акт склади 2019.pdf
11 березня 2019 14:43
акт обстеження.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 17:06
пакет переможця
25 березня 2019 17:06
пакет переможця
06 березня 2019 18:08
Електронний підпис
06 березня 2019 18:06
полтавська школа.pdf
06 березня 2019 18:06
цінова.pdf
06 березня 2019 18:06
трудові договора.pdf
06 березня 2019 18:06
трудова краснопірсжата.pdf
06 березня 2019 18:06
трудова долматов сжата.pdf
06 березня 2019 18:06
тех паспорта.pdf
06 березня 2019 18:06
скрипник трудова.pdf
06 березня 2019 18:06
проект.pdf
06 березня 2019 18:06
мед книжки.pdf
06 березня 2019 18:06
мед книжка краснопір.pdf
06 березня 2019 18:06
матер база.pdf
06 березня 2019 18:06
довідки.pdf
06 березня 2019 18:06
довідка.pdf
06 березня 2019 18:06
довідка про працівників.pdf
06 березня 2019 18:06
відомості.pdf
06 березня 2019 18:06
відгук оригінал.PDF
06 березня 2019 18:06
витяг 04.01.19.pdf
06 березня 2019 18:06
ISO.pdf
06 березня 2019 18:06
IMG_0001.pdf
06 березня 2019 18:06
29.01.19 позичкова.pdf
06 березня 2019 18:06
29.01.19 відкриття рахунку.pdf
06 березня 2019 18:06
10. Потужності.pdf
06 березня 2019 18:06
9. акт.pdf
06 березня 2019 18:06
5.копія холод.pdf
06 березня 2019 18:06
4.договір полтавахолод.pdf
06 березня 2019 18:06
3.ст 17.pdf
06 березня 2019 18:06
3.оренда мясокомбінат.pdf
06 березня 2019 18:06
0.установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 384 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 09:40
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
Рішення скасоване 392 500,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 09:30
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
Відхилено 392 500,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 09:39
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 496 854,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 14:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 березня 2019 09:40
Електронний підпис
13 березня 2019 09:39
ріш мясо.docx
12 березня 2019 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 13:22
Електронний підпис
18 березня 2019 13:21
рішення мясо.docx
13 березня 2019 09:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 09:39
Електронний підпис
25 березня 2019 09:38
рішення мясо.docx
25 березня 2019 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 березня 2019 14:29
Електронний підпис
25 березня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
496 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 14:29
Електронний підпис
25 березня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:54
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 09:25
дод 5.jpeg зміни до договору
24 жовтня 2019 09:23
дод 5,1.jpeg зміни до договору
24 жовтня 2019 09:23
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 09:20
дод 4.jpeg зміни до договору
24 жовтня 2019 09:17
дод 4,1.jpeg зміни до договору
24 жовтня 2019 09:17
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 14:12
1.1.jpeg зміни до договору
16 вересня 2019 14:08
1.2.jpeg зміни до договору
16 вересня 2019 14:08
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 11:55
1.jpeg зміни до договору
10 вересня 2019 11:49
2.jpeg зміни до договору
10 вересня 2019 11:49
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 14:19
дод мясо 1.jpeg зміни до договору
03 травня 2019 14:18
дод мясо 1,1.jpeg зміни до договору
03 травня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 09:58
дог мясо1.jpeg укладений
05 квітня 2019 09:57
дог мясо2.jpeg укладений
05 квітня 2019 09:57
дог мясо 3.jpeg укладений
05 квітня 2019 09:57
дог мясо4.jpeg укладений
05 квітня 2019 09:57
дог мясо 5.jpeg укладений
05 квітня 2019 09:57
дог мясо 6.jpeg укладений
05 квітня 2019 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 274 535,46
UAH (в тому числі ПДВ 45 755,91 UAH)