Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони КУ обласна лікарня
Очікувана вартість
229 900,00 UAH
UA-2019-02-20-001511-a e04180537e164b799ab1555c7944348f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:59
Очікувана вартість: 229 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 149,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 міс
Послуги з охорони КУ обласна лікарня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 15:58
відповідь 2.pdf
25 лютого 2019 16:10
зміни.doc
25 лютого 2019 16:10
відповідь.pdf
25 лютого 2019 16:10
додаток 3.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 6.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 5.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 4.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 2.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 1.doc
20 лютого 2019 16:38
ТД.doc
20 лютого 2019 16:38
затвердж ТД.pdf
27 лютого 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 15:58
відповідь 2.pdf
25 лютого 2019 16:10
зміни.doc
25 лютого 2019 16:10
відповідь.pdf
25 лютого 2019 16:10
додаток 3.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 3.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 6.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 5.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 4.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 2.doc
20 лютого 2019 16:38
додаток 1.doc
20 лютого 2019 16:38
ТД.doc
20 лютого 2019 16:38
затвердж ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 22 лютого 2019 11:38
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:08
Доброго дня. В додатку 3 до тендерної документації, розділ 4 пункт 2, ви вимагаєте від учасників надати видаткові накладні на підтвердження виконання умов договору. Хочу зазначити, що предмет закупівлі, яку ви проводите є послуги, а не товари. На які продукти чи товари ви хочете бачити видаткові накладні? І як це може підтвердити наявність аналогічного договору? Вимагаємо видалити цю вимогу (надати видаткові накладні), або пояснити на що саме ви вимагаєте видаткові накладні від учасників. Можливо ви маєте на увазі рахунки чи акти виконаних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В додаток 3 до тендерної документації були внесені зміни, а саме слова «видаткова накладна» замінили словами «акт здачі-прийняття робіт (надання послуг)»
Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2019 17:39
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:57
В технічному у Вас зазначено: Для збереження будівель та майна лікарні потрібно мати відповідну охорону в кількості 5 чоловік: * 2 чол. - для охорони поліклініки (пост обладнано відеоспостереженням) (один пост: поліклініка; для охорони потрібен 1 охоронець (чергування через день)). * 3 чол. - для охорони території лікарні (один пост: в’їзд на територію Лікарні; для охорони потрібен 1 охоронець (чергування доба через дві)). - Виходячи з Вашого технічного Ви закуповуєте 1 цілодобовий та 1 нічний пости? Але тоді закладена вартість за годину становитем е 21,126 грн. А згідно державного бюджету на 2019 рік мінімальна зарплата за годину становить 25,13 грн. Тому Ви порушуєте чинне законодавство. Тому просимо переглянути Ваше технінче і зменшити обсяги, щоб дотримуватися норм оплати праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі - Лікарня), як Замовник за цією закупівлею, фінансується за рахунок публічних бюджетних коштів. Лікарня через вимоги бюджетного законодавства при реалізації повноважень Замовника може брати на себе тільки ті договірні зобов'язання, що підкріплені бюджетними призначеннями за відповідними напрямками (статтями витрат). На квітень-грудень 2019 року бюджетні призначення на охорону лікарні планувались в розмірі 229900,00 грн. (двісті двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. Таким чином, Лікарня оголосила дану закупівлю в межах бюджетних призначень.
Окрім того, слід зазначити, що в даному випадку Замовник має намір придбати послугу. Згідно зі ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" послуги — будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Статтею 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, Замовник не має повноважень на проведення розрахунків собівартості надання послуг певним потенційним Виконавцем, в т.ч. розрахунків чисельності працівників, графіків їх роботи, логістики, податкового навантаження тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР" 225 000,00
UAH з ПДВ
223 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К-19" 229 900,00
UAH з ПДВ
224 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ" 229 000,00
UAH з ПДВ
229 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 15:25
Електронний підпис
19 березня 2019 15:23
Довідка ДПІ.pdf
11 березня 2019 14:38
Електронний підпис
05 березня 2019 12:16
Електронний підпис
05 березня 2019 12:04
Технічні вимоги_2.pdf
05 березня 2019 12:04
Технічні вимоги_1.pdf
05 березня 2019 12:04
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2019 12:04
Статут.rar
05 березня 2019 12:04
Ст_17.rar
05 березня 2019 12:04
Реєстр.pdf
05 березня 2019 12:04
Проект договору_2.pdf
05 березня 2019 12:04
Проект договору_1.pdf
05 березня 2019 12:04
Проект договору.pdf
05 березня 2019 12:04
Повноваження підпису.rar
05 березня 2019 12:04
Ліцензія.rar
05 березня 2019 12:04
Лист згода.pdf
05 березня 2019 12:04
Лист відгук.pdf
05 березня 2019 12:04
Копія тех паспорта ТЗ_2.pdf
05 березня 2019 12:04
Копія тех паспорта ТЗ_1.pdf
05 березня 2019 12:04
Істотні умови_2.pdf
05 березня 2019 12:04
Істотні умови_1.pdf
05 березня 2019 12:04
Догоір оренди офіс_2.pdf
05 березня 2019 12:04
Догоір оренди офіс_1.pdf
05 березня 2019 12:04
Догоівр ГШР_2.pdf
05 березня 2019 12:04
Догоівр ГШР_1.pdf
05 березня 2019 12:04
Довідка свідоцтва ПДВ.pdf
05 березня 2019 12:04
Довідка праціввників.pdf
05 березня 2019 12:04
Довідка МТБ.pdf
05 березня 2019 12:04
Витяг Єдиного Податку.pdf
05 березня 2019 12:04
Аналогічний договір.rar
05 березня 2019 12:04
АВР_2.pdf
05 березня 2019 12:04
АВР_1.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 14:31
Технічні можливості.pdf
07 березня 2019 14:31
Технічні Вимоги.pdf
07 березня 2019 14:31
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2019 14:31
ст. 17.pdf
07 березня 2019 14:31
Реквізити.pdf
07 березня 2019 14:31
Реєстр.pdf
07 березня 2019 14:31
Проект Договору.pdf
07 березня 2019 14:31
Паспорт.pdf
07 березня 2019 14:31
Ліцензія.pdf
07 березня 2019 14:31
Лист-згода.pdf
07 березня 2019 14:31
Інф довідка.pdf
07 березня 2019 14:31
інф довідка 2.pdf
07 березня 2019 14:31
Довідка статистики.pdf
07 березня 2019 14:31
Гарантійний лист.pdf
07 березня 2019 14:31
Виписка.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 09:26
Для тендера.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Група компаній СОБР

ТОВ "К-19"

ПП "СТРАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР"
#42047126
Переможець 223 850,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:15

Документи

14 березня 2019 15:14
Електронний підпис
11 березня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР"
#42047126
223 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 15:14
Електронний підпис
11 березня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 16:47
ду 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 16:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 14:20
договір 124.pdf укладений
27 березня 2019 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 268 620,00
UAH