Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони КУ обласна лікарня
Очікувана вартість
229 900,00 UAH
UA-2019-02-20-001511-a ● e04180537e164b799ab1555c7944348f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Вебсайт: | http://zhokl.com.ua |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3 |
Контактна особа: |
Волощук Олена Дмитрівна +380412438728 obllikzttender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 229 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 149,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 міс
Послуги з охорони КУ обласна лікарня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2019 15:58 |
відповідь 2.pdf | |
25 лютого 2019 16:10 |
зміни.doc | |
25 лютого 2019 16:10 |
відповідь.pdf | |
25 лютого 2019 16:10 |
додаток 3.doc | |
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 6.doc | |
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 5.doc | |
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 4.doc | |
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 2.doc | |
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 1.doc | |
20 лютого 2019 16:38 |
ТД.doc | |
20 лютого 2019 16:38 |
затвердж ТД.pdf |
27 лютого 2019 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2019 15:58 |
відповідь 2.pdf
|
|||
25 лютого 2019 16:10 |
зміни.doc
|
|||
25 лютого 2019 16:10 |
відповідь.pdf
|
|||
25 лютого 2019 16:10 |
додаток 3.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 6.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 5.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 4.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 2.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:38 |
додаток 1.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:38 |
ТД.doc
|
|||
20 лютого 2019 16:38 |
затвердж ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 22 лютого 2019 11:38
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:08
Доброго дня.
В додатку 3 до тендерної документації, розділ 4 пункт 2, ви вимагаєте від учасників надати видаткові накладні на підтвердження виконання умов договору. Хочу зазначити, що предмет закупівлі, яку ви проводите є послуги, а не товари. На які продукти чи товари ви хочете бачити видаткові накладні? І як це може підтвердити наявність аналогічного договору? Вимагаємо видалити цю вимогу (надати видаткові накладні), або пояснити на що саме ви вимагаєте видаткові накладні від учасників. Можливо ви маєте на увазі рахунки чи акти виконаних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В додаток 3 до тендерної документації були внесені зміни, а саме слова «видаткова накладна» замінили словами «акт здачі-прийняття робіт (надання послуг)»
Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2019 17:39
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:57
В технічному у Вас зазначено: Для збереження будівель та майна лікарні потрібно мати відповідну охорону в кількості 5 чоловік:
* 2 чол. - для охорони поліклініки (пост обладнано відеоспостереженням) (один пост: поліклініка; для охорони потрібен 1 охоронець (чергування через день)).
* 3 чол. - для охорони території лікарні (один пост: в’їзд на територію Лікарні; для охорони потрібен 1 охоронець (чергування доба через дві)). - Виходячи з Вашого технічного Ви закуповуєте 1 цілодобовий та 1 нічний пости? Але тоді закладена вартість за годину становитем е 21,126 грн. А згідно державного бюджету на 2019 рік мінімальна зарплата за годину становить 25,13 грн. Тому Ви порушуєте чинне законодавство. Тому просимо переглянути Ваше технінче і зменшити обсяги, щоб дотримуватися норм оплати праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі - Лікарня), як Замовник за цією закупівлею, фінансується за рахунок публічних бюджетних коштів. Лікарня через вимоги бюджетного законодавства при реалізації повноважень Замовника може брати на себе тільки ті договірні зобов'язання, що підкріплені бюджетними призначеннями за відповідними напрямками (статтями витрат). На квітень-грудень 2019 року бюджетні призначення на охорону лікарні планувались в розмірі 229900,00 грн. (двісті двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. Таким чином, Лікарня оголосила дану закупівлю в межах бюджетних призначень.
Окрім того, слід зазначити, що в даному випадку Замовник має намір придбати послугу. Згідно зі ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" послуги — будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Статтею 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, Замовник не має повноважень на проведення розрахунків собівартості надання послуг певним потенційним Виконавцем, в т.ч. розрахунків чисельності працівників, графіків їх роботи, логістики, податкового навантаження тощо.
Окрім того, слід зазначити, що в даному випадку Замовник має намір придбати послугу. Згідно зі ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" послуги — будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Статтею 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, Замовник не має повноважень на проведення розрахунків собівартості надання послуг певним потенційним Виконавцем, в т.ч. розрахунків чисельності працівників, графіків їх роботи, логістики, податкового навантаження тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР" |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
223 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "К-19" |
229 900,00
UAH з ПДВ
|
224 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ" |
229 000,00
UAH з ПДВ
|
229 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР" #42047126 |
Переможець |
223 850,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 16:47
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 14:20
|
договір 124.pdf | укладений |
27 березня 2019 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |