Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А3,А4,А5, рулонний папір, стрічка телетайпна
Очікувана вартість
44 185,14 UAH
UA-2019-02-20-001482-a bf47d53efcc14d80ae27aba454e4313d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Т.Ф.

+380444654547 TENDER_SOKOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центральна станція зв'язку» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081394
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Соколовська Т.Ф.
+380444654547
TENDER_SOKOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 44 185,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 441,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А3,А4,А5, рулонний папір, стрічка телетайпна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
946 шт
Папір А3,А4,А5, рулонний папір, стрічка телетайпна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 16:31
тенд док папір А3,А4,А5, рулонний, стрічка телетайпна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2019 09:31
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмета закупівлі немає жодних посилань на торгову марку чи конкретну модифікацію. Технічні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати технічним вимогам.

Тендерна документація не передбачає жодних дискримінаційних умов, що можуть перешкоджати участі в торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (Ч.5 Розділу І Тендерної документації)
Питання оцінки тендерної пропозиції висвітлено в Розділі V Тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
07 березня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій