Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко
Очікувана вартість
327 613,00 UAH
UA-2019-02-20-001471-a ● b14919cdb2294cd1b474ea9457fb9efc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 00184945 |
Місцезнаходження: | 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3 |
Контактна особа: |
Сорока Вікторія Владиславівна 380445276913 bsmp_pev1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 327 613,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 638,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14300 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 16:28 |
ТД молоко.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001471-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Кагма, Код ЄДРПОУ:00445883
Дата подання: 13 березня 2019 11:08
Вимога Замовнику
Голові тендерного комітету
Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги
Береговому О.В.
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ UA-2019-02-20-001471-а
Шановний замовник!
Нагадуємо Вам що основним принципом закупівель відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пропозиція учасника, що його визнано Вами переможцем торгів на закупівлі за предметом «Молоко та вершки» код ДК 021:2015:15510000-3 ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» (далі по тексту -«Учасник») не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
1. Пп.7 п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2019 рік). На підтвердження надати копію актів виконаних робіт. Учасником в складі пропозиції подано копію договору (файл №70) з державною лікарнею ветеринарної медицини на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації та послуг ветеринарної медицини. Якість виконання власне самої сканкопії та її відповідність оригіналу не маємо права піддавати сумніву, хоча вона їх викликає в частині цілісності всього документу та відповідності першої сторінки (предмет договору один, а послуги і розрахунок їх вартості інший) решті змісту. А от щодо надання актів виконаних робіт вважаємо що вони не відповідають умовам тендерної документації. Учасником надано 2 акти за однаковим номером файлу №83 в яких чітко зазначено що даною лікарнею ветеринарної медицини надавались лише послуги дезінфекції. Про що свідчить навіть вказівка дезінфікуючого засобу Sanoxsept 0,2%. На сайті виробника даного засобу https://www.sanechem.com.pl/PDF/RU/RU_U_Info_SanOxSept.pdf чітко вказано що даний засіб є засобом дезінфекції. Підтвердження проведення заходів дератизації (знищення гризунів) та дезінсекції (знищення комах) вказаною лікарнею ветеринарної медицини учасником надано не було.
2. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Сканований варіант документів, які подаються учасниками не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». Розумію, що не маю спеціальних навичок та знань в галузі експертизи, але маю думку що файл Документи для кваліфікації містить документи, підпис та печатка на яких виконані саме накладенням графічного об’єкту. Надто схожі вони на кожному з документів та не виглядають як відбиток «мокрої» печатки та оригінальний підпис. Ще раз наголошую про суб’єктивність даної думки.
3. Додаток 2 тендерної документації «У складі пропозиції надати Довідку (у довільній формі) щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі, а саме: для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. Учасником формально виконано дану умову тендерної документації шляхом подання відповідно довідки з накладеним підписом та печаткою. Також, відповідно до вимог тендерної документації учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. Так от, відповідно до даних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачання буде здійснюватись такими за типом транспортними засобами: фургон-С 1 шт.; спеціалізований вантажний фургон -1 шт., спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – 3 шт. Жоден з вказаних транспортних засобів не є за типом рефрижератором та не обладнаний холодильною установкою та термореєстратором. Відповідно, вважаю що дану вимогу тендерної документації не дотримано. Враховуючи викладене, вважаю що учасник ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» не відповідає даному кваліфікаційному критерію та має бути дискваліфікований.
Враховуючи викладене, вимагаю:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» (протокол засідання тендерного комітету №47 від 12.03.2019 р.);
2. Дискваліфікувати ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» керуючись п.1 та п. 4 ч. 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі»;
3. Розглянути пропозиції інших учасників.
В іншому випадку, змушені будемо оскаржувати процедуру закупівлі в установленому Законом «Про публічні закупівлі» порядку до органу оскарження та використовувати інші способи захисту прав та законних інтересів нашого підприємства як учасника процедури закупівлі.
З повагою,
Директор ПрАТ «Кагма»
____________ В.О Мірошник
МП
Розгорнути
Згорнути
Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги
Береговому О.В.
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ UA-2019-02-20-001471-а
Шановний замовник!
Нагадуємо Вам що основним принципом закупівель відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пропозиція учасника, що його визнано Вами переможцем торгів на закупівлі за предметом «Молоко та вершки» код ДК 021:2015:15510000-3 ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» (далі по тексту -«Учасник») не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
1. Пп.7 п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2019 рік). На підтвердження надати копію актів виконаних робіт. Учасником в складі пропозиції подано копію договору (файл №70) з державною лікарнею ветеринарної медицини на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації та послуг ветеринарної медицини. Якість виконання власне самої сканкопії та її відповідність оригіналу не маємо права піддавати сумніву, хоча вона їх викликає в частині цілісності всього документу та відповідності першої сторінки (предмет договору один, а послуги і розрахунок їх вартості інший) решті змісту. А от щодо надання актів виконаних робіт вважаємо що вони не відповідають умовам тендерної документації. Учасником надано 2 акти за однаковим номером файлу №83 в яких чітко зазначено що даною лікарнею ветеринарної медицини надавались лише послуги дезінфекції. Про що свідчить навіть вказівка дезінфікуючого засобу Sanoxsept 0,2%. На сайті виробника даного засобу https://www.sanechem.com.pl/PDF/RU/RU_U_Info_SanOxSept.pdf чітко вказано що даний засіб є засобом дезінфекції. Підтвердження проведення заходів дератизації (знищення гризунів) та дезінсекції (знищення комах) вказаною лікарнею ветеринарної медицини учасником надано не було.
2. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Сканований варіант документів, які подаються учасниками не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». Розумію, що не маю спеціальних навичок та знань в галузі експертизи, але маю думку що файл Документи для кваліфікації містить документи, підпис та печатка на яких виконані саме накладенням графічного об’єкту. Надто схожі вони на кожному з документів та не виглядають як відбиток «мокрої» печатки та оригінальний підпис. Ще раз наголошую про суб’єктивність даної думки.
3. Додаток 2 тендерної документації «У складі пропозиції надати Довідку (у довільній формі) щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі, а саме: для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. Учасником формально виконано дану умову тендерної документації шляхом подання відповідно довідки з накладеним підписом та печаткою. Також, відповідно до вимог тендерної документації учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. Так от, відповідно до даних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачання буде здійснюватись такими за типом транспортними засобами: фургон-С 1 шт.; спеціалізований вантажний фургон -1 шт., спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – 3 шт. Жоден з вказаних транспортних засобів не є за типом рефрижератором та не обладнаний холодильною установкою та термореєстратором. Відповідно, вважаю що дану вимогу тендерної документації не дотримано. Враховуючи викладене, вважаю що учасник ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» не відповідає даному кваліфікаційному критерію та має бути дискваліфікований.
Враховуючи викладене, вимагаю:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» (протокол засідання тендерного комітету №47 від 12.03.2019 р.);
2. Дискваліфікувати ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» керуючись п.1 та п. 4 ч. 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі»;
3. Розглянути пропозиції інших учасників.
В іншому випадку, змушені будемо оскаржувати процедуру закупівлі в установленому Законом «Про публічні закупівлі» порядку до органу оскарження та використовувати інші способи захисту прав та законних інтересів нашого підприємства як учасника процедури закупівлі.
З повагою,
Директор ПрАТ «Кагма»
____________ В.О Мірошник
МП
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 березня 2019 15:23
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу, щодо рішення замовника про визначення переможця закупівлі відкритих торгів за предметом «Молоко та вершки» код ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко – 15511000-3) за ідентифікатором UA-2019-02-20-001471-a повідомляємо наступне.
Щодо вашої вимоги № 1. – «…Надання актів виконаних робіт вважаємо що вони не відповідають умовам тендерної документації. Учасником надано 2 акти за однаковим номером файлу №83 в яких чітко зазначено що даною лікарнею ветеринарної медицини надавались лише послуги дезінфекції», – що, на вашу думку, не відповідає умовам тендерної документації, а саме: пп.7 п. 6 Розділу ІІІ (в складі пропозиції повинен надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2019 рік). На підтвердження надати копію актів виконаних робіт). Зазначаємо, акти були надані. Копію договору про надання відповідних послуг надано. Договір дійсний протягом 2019 року, отже інші види послуг, як дератизація та дезінсекція, можуть бути виконані протягом цього періоду. Відтак ніякої невідповідності не бачимо.
По вашому питанню №2, як ви зазначили: «Розумію, що не маю спеціальних навичок та знань в галузі експертизи…», ми так само не є фахівцями в галузі експертизи документів, тому дане питання взагалі недоречне. Більше того, щоб мати змогу робити такі заяви необхідно мати фактичне підґрунтя, незаперечні докази. Тому такі факти кваліфікуються не як не відповідність умовам тендерної документації, а надання недостовірної інформації.
Стосовно питання №3 щодо відповідності типу транспортних засобів умовам перевезення товару, який є предметом закупівлі, а саме: для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. Як і було вами зазначено, учасник виконав дану вимогу, надав Гарантійний лист №9648 від 06.03.2019. Крім того, у відповідності до вимог тендерної документації щодо надання копій свідоцтв реєстрації транспорту та договорів оренди чи надання транспортних послуг, якщо транспорт не є власністю учасника, відповідні документи були надані учасником. Звертаємо вашу увагу, що вимога надати підтвердження відповідності саме типу транспортних засобів не є кваліфікаційним критерієм. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та 3) наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В тендерній документації зазначено, що на підтвердження критерію №3 надати: Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір дійсний протягом 2019 року, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику; Копію договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції; Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, та документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (у разі відсутності вищезазначених документів учасник надає акт обстеження складського приміщення, виданий Уповноваженим органом). В тендерній пропозиції учасника-переможця містяться усі відповідні документи. Вимога щодо підтвердження типу транспортних засобів міститься у Додатку 2 до тендерної документації (п.3 Загальні вимоги Додатка 2 до тендерної документації) і не є документом на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Відтак пропозиція учасника саме кваліфікаційним критеріям відповідає. Документи тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації відповідають також.
Наголошуємо, тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні швидкої допомоги при розробці тендерної документації та при оцінці тендерних пропозицій завжди керується та дотримується норм чинного Законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель.
Враховуючи вищезазначене, вимоги ПрАТ «Кагма» UA-2019-02-20-001471-a.c1 та UA-2019-02-20-001471-a.b2 відхилено.
На Вашу вимогу, щодо рішення замовника про визначення переможця закупівлі відкритих торгів за предметом «Молоко та вершки» код ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко – 15511000-3) за ідентифікатором UA-2019-02-20-001471-a повідомляємо наступне.
Щодо вашої вимоги № 1. – «…Надання актів виконаних робіт вважаємо що вони не відповідають умовам тендерної документації. Учасником надано 2 акти за однаковим номером файлу №83 в яких чітко зазначено що даною лікарнею ветеринарної медицини надавались лише послуги дезінфекції», – що, на вашу думку, не відповідає умовам тендерної документації, а саме: пп.7 п. 6 Розділу ІІІ (в складі пропозиції повинен надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2019 рік). На підтвердження надати копію актів виконаних робіт). Зазначаємо, акти були надані. Копію договору про надання відповідних послуг надано. Договір дійсний протягом 2019 року, отже інші види послуг, як дератизація та дезінсекція, можуть бути виконані протягом цього періоду. Відтак ніякої невідповідності не бачимо.
По вашому питанню №2, як ви зазначили: «Розумію, що не маю спеціальних навичок та знань в галузі експертизи…», ми так само не є фахівцями в галузі експертизи документів, тому дане питання взагалі недоречне. Більше того, щоб мати змогу робити такі заяви необхідно мати фактичне підґрунтя, незаперечні докази. Тому такі факти кваліфікуються не як не відповідність умовам тендерної документації, а надання недостовірної інформації.
Стосовно питання №3 щодо відповідності типу транспортних засобів умовам перевезення товару, який є предметом закупівлі, а саме: для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. Як і було вами зазначено, учасник виконав дану вимогу, надав Гарантійний лист №9648 від 06.03.2019. Крім того, у відповідності до вимог тендерної документації щодо надання копій свідоцтв реєстрації транспорту та договорів оренди чи надання транспортних послуг, якщо транспорт не є власністю учасника, відповідні документи були надані учасником. Звертаємо вашу увагу, що вимога надати підтвердження відповідності саме типу транспортних засобів не є кваліфікаційним критерієм. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та 3) наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В тендерній документації зазначено, що на підтвердження критерію №3 надати: Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір дійсний протягом 2019 року, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику; Копію договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції; Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, та документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (у разі відсутності вищезазначених документів учасник надає акт обстеження складського приміщення, виданий Уповноваженим органом). В тендерній пропозиції учасника-переможця містяться усі відповідні документи. Вимога щодо підтвердження типу транспортних засобів міститься у Додатку 2 до тендерної документації (п.3 Загальні вимоги Додатка 2 до тендерної документації) і не є документом на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Відтак пропозиція учасника саме кваліфікаційним критеріям відповідає. Документи тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації відповідають також.
Наголошуємо, тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні швидкої допомоги при розробці тендерної документації та при оцінці тендерних пропозицій завжди керується та дотримується норм чинного Законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель.
Враховуючи вищезазначене, вимоги ПрАТ «Кагма» UA-2019-02-20-001471-a.c1 та UA-2019-02-20-001471-a.b2 відхилено.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001471-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Кагма, Код ЄДРПОУ:00445883
Дата подання: 13 березня 2019 11:10
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 березня 2019 15:22
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу, щодо рішення замовника про визначення переможця закупівлі відкритих торгів за предметом «Молоко та вершки» код ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко – 15511000-3) за ідентифікатором UA-2019-02-20-001471-a повідомляємо наступне.
Щодо вашої вимоги № 1. – «…Надання актів виконаних робіт вважаємо що вони не відповідають умовам тендерної документації. Учасником надано 2 акти за однаковим номером файлу №83 в яких чітко зазначено що даною лікарнею ветеринарної медицини надавались лише послуги дезінфекції», – що, на вашу думку, не відповідає умовам тендерної документації, а саме: пп.7 п. 6 Розділу ІІІ (в складі пропозиції повинен надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2019 рік). На підтвердження надати копію актів виконаних робіт). Зазначаємо, акти були надані. Копію договору про надання відповідних послуг надано. Договір дійсний протягом 2019 року, отже інші види послуг, як дератизація та дезінсекція, можуть бути виконані протягом цього періоду. Відтак ніякої невідповідності не бачимо.
По вашому питанню №2, як ви зазначили: «Розумію, що не маю спеціальних навичок та знань в галузі експертизи…», ми так само не є фахівцями в галузі експертизи документів, тому дане питання взагалі недоречне. Більше того, щоб мати змогу робити такі заяви необхідно мати фактичне підґрунтя, незаперечні докази. Тому такі факти кваліфікуються не як не відповідність умовам тендерної документації, а надання недостовірної інформації.
Стосовно питання №3 щодо відповідності типу транспортних засобів умовам перевезення товару, який є предметом закупівлі, а саме: для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. Як і було вами зазначено, учасник виконав дану вимогу, надав Гарантійний лист №9648 від 06.03.2019. Крім того, у відповідності до вимог тендерної документації щодо надання копій свідоцтв реєстрації транспорту та договорів оренди чи надання транспортних послуг, якщо транспорт не є власністю учасника, відповідні документи були надані учасником. Звертаємо вашу увагу, що вимога надати підтвердження відповідності саме типу транспортних засобів не є кваліфікаційним критерієм. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та 3) наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В тендерній документації зазначено, що на підтвердження критерію №3 надати: Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір дійсний протягом 2019 року, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику; Копію договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції; Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, та документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (у разі відсутності вищезазначених документів учасник надає акт обстеження складського приміщення, виданий Уповноваженим органом). В тендерній пропозиції учасника-переможця містяться усі відповідні документи. Вимога щодо підтвердження типу транспортних засобів міститься у Додатку 2 до тендерної документації (п.3 Загальні вимоги Додатка 2 до тендерної документації) і не є документом на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Відтак пропозиція учасника саме кваліфікаційним критеріям відповідає. Документи тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації відповідають також.
Наголошуємо, тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні швидкої допомоги при розробці тендерної документації та при оцінці тендерних пропозицій завжди керується та дотримується норм чинного Законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель.
Враховуючи вищезазначене, вимоги ПрАТ «Кагма» UA-2019-02-20-001471-a.c1 та UA-2019-02-20-001471-a.b2 відхилено.
На Вашу вимогу, щодо рішення замовника про визначення переможця закупівлі відкритих торгів за предметом «Молоко та вершки» код ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко – 15511000-3) за ідентифікатором UA-2019-02-20-001471-a повідомляємо наступне.
Щодо вашої вимоги № 1. – «…Надання актів виконаних робіт вважаємо що вони не відповідають умовам тендерної документації. Учасником надано 2 акти за однаковим номером файлу №83 в яких чітко зазначено що даною лікарнею ветеринарної медицини надавались лише послуги дезінфекції», – що, на вашу думку, не відповідає умовам тендерної документації, а саме: пп.7 п. 6 Розділу ІІІ (в складі пропозиції повинен надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2019 рік). На підтвердження надати копію актів виконаних робіт). Зазначаємо, акти були надані. Копію договору про надання відповідних послуг надано. Договір дійсний протягом 2019 року, отже інші види послуг, як дератизація та дезінсекція, можуть бути виконані протягом цього періоду. Відтак ніякої невідповідності не бачимо.
По вашому питанню №2, як ви зазначили: «Розумію, що не маю спеціальних навичок та знань в галузі експертизи…», ми так само не є фахівцями в галузі експертизи документів, тому дане питання взагалі недоречне. Більше того, щоб мати змогу робити такі заяви необхідно мати фактичне підґрунтя, незаперечні докази. Тому такі факти кваліфікуються не як не відповідність умовам тендерної документації, а надання недостовірної інформації.
Стосовно питання №3 щодо відповідності типу транспортних засобів умовам перевезення товару, який є предметом закупівлі, а саме: для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. Як і було вами зазначено, учасник виконав дану вимогу, надав Гарантійний лист №9648 від 06.03.2019. Крім того, у відповідності до вимог тендерної документації щодо надання копій свідоцтв реєстрації транспорту та договорів оренди чи надання транспортних послуг, якщо транспорт не є власністю учасника, відповідні документи були надані учасником. Звертаємо вашу увагу, що вимога надати підтвердження відповідності саме типу транспортних засобів не є кваліфікаційним критерієм. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та 3) наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В тендерній документації зазначено, що на підтвердження критерію №3 надати: Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір дійсний протягом 2019 року, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику; Копію договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції; Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, та документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (у разі відсутності вищезазначених документів учасник надає акт обстеження складського приміщення, виданий Уповноваженим органом). В тендерній пропозиції учасника-переможця містяться усі відповідні документи. Вимога щодо підтвердження типу транспортних засобів міститься у Додатку 2 до тендерної документації (п.3 Загальні вимоги Додатка 2 до тендерної документації) і не є документом на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Відтак пропозиція учасника саме кваліфікаційним критеріям відповідає. Документи тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації відповідають також.
Наголошуємо, тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні швидкої допомоги при розробці тендерної документації та при оцінці тендерних пропозицій завжди керується та дотримується норм чинного Законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель.
Враховуючи вищезазначене, вимоги ПрАТ «Кагма» UA-2019-02-20-001471-a.c1 та UA-2019-02-20-001471-a.b2 відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" |
202 488,00
UAH з ПДВ
|
183 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
207 636,00
UAH з ПДВ
|
184 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
231 660,00
UAH з ПДВ
|
199 914,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Кагма |
223 080,00
UAH з ПДВ
|
219 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Торгпродсервіс |
228 514,00
UAH з ПДВ
|
222 937,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" #41035134 |
Переможець |
183 612,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 10:34
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 12:37
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2019 16:59
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2019 15:06
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
11 червня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 12:23
|
Договір №69.pdf | укладений |
25 березня 2019 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньо ринкових цін на продукцію, відповідно до листа Головного управління статистики в м. Києві |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 69 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньо ринкових цін на продукцію, відповідно до листа Головного управління статистики в м. Києві |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі, строк дії договору продовжується на строк достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору збільшується у розмірі не більше 20% від суми договору, відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |