Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
2 496 912,00 UAH
UA-2019-02-20-001402-b 7ae7f2fc06e746368b85c7239c20b8f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Вікторович Мошенець

+380567706504 bsmp-dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Сергій Вікторович Мошенець
+380567706504
bsmp-dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 14:01
Очікувана вартість: 2 496 912,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 969,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52800 година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В.Антоновича, б.65; вул. Філософська, б.62; вул. Шмідта, б.26 (території та будівлі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 13:31
Тендерна документація_(охоронні послуги)_20.02.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2019 13:33
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:06
Якщо учасник має обладнаний спортзал в офісі, то він окремо не подає інформацію про спортзал? Просимо надати відповідь.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Й вважаємо за необхідне надати наступну відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КЗ «ДНІПРОВСЬКЕ КОШМД», надалі – «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) .
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: спортивний зал зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро.
Даний критерій-вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників-охоронців, й передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою Учасника, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, тому така умова була включена нами для підтвердження того, що працівники охорони, які безпосередньо задіяні у наданні послуги мають відповідну фізичну підготовку, та мають можливість її підтримувати.
Законом України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону).
Ст. 16 цього Закону передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Згідно із Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги, п. 15 кадрових вимог передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Відповідно до п. 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони, відповідно до чинного законодавства України, кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві.
Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність спортивного залу із обладнанням є обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони.
Тому, вважаємо, що Тендерною документацією нашого закладу не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимоги про виключення із вимог до кваліфікації учасників пункту про наявність спортивного залу зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренування персоналу охорони учасника у м. Дніпро не підлягає задоволенню.
Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2019 13:56
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:05
Транспорт в учасника має бути власний чи може бути і орендований?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Й вважаємо за необхідне надати наступну відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КЗ «ДНІПРОВСЬКЕ КОШМД», надалі «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) .
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону.
Згідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: транспортні засоби – легкові автомобілі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 лютого 2019 13:59
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:08
Вимога про офіс в Дніпрі та спортзал дискримінує учасників з інших регіонів! Тим паче, що стосується спортзалу - в Ліцензійних вимогах немає жодної вимоги про наявність спортзалу! Працівники можуть підтримувати свою фізичну форму таким чином, який їм зручно. Тому Ваша вимога незаконна та дискримінаційна! Просимо її виключити та внести зміни!
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Й вважаємо за необхідне надати наступну відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КЗ «ДНІПРОВСЬКЕ КОШМД», надалі «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) .
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро, тощо.
Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпрі (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпрі.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Дніпрі відповідно.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, мета включення даного критерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-001402-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФА СБ", Код ЄДРПОУ:37989206
Дата подання: 13 березня 2019 12:52
Учасник не надав низку документів та не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Відповійдно до тендерної документації даної закупівлі учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" не надав відповідні документи та не відповідає кваліфікаційним критеріям. Подана довідка про обладнання та матеріально-технічну базу не має інформацію про офісне приміщення (м. Дніпро), спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника.
Також не надано документи, які підтверджують право власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна підприємства. Учасник не надав довідку щодо знання працівниками дотримання правил безпечного виконання послуг з охорони.
На відповідність кваліфікаційним критеріям та тендерної документації учасник не надав документи передбачені п.7,8,9,10,12 Додатку 1 тендерної документації.
Також, просимо звернути увагу на підпис директора та печатку підприємства, яка має сумнів того, що печатка та підпис ставилися після друкування документів.
Просимо розглянути тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" та прийняти рішення про невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2019 15:18
Тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" розглянута та прийнято рішення про невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001402-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФА СБ", Код ЄДРПОУ:37989206
Дата подання: 18 березня 2019 11:18
Причини дискваліфікації.
Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ Про «Публічні закупівлі», ТОВ «АЛЬФА СБ» просить надати розгорнуту відповідь з причинами невідповідності нашої тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям. Просимо надати відповідь у встановленому строком чинним законодавством України.
Пропозицію ТОВ «АЛЬФА СБ» відхилено у зв’язку з тим, що учасник НАДАВ на розгляд інформацію та документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, вудповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам, визначеним ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 13:12
Відповідь на вимогу прикріплена у документі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" 2 496 912,00
UAH з ПДВ
1 001 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 2 496 912,00
UAH з ПДВ
1 214 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ПРИВАТ-ЗАХИСТ 1 953 600,00
UAH з ПДВ
1 927 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" 2 496 912,00
UAH з ПДВ
1 927 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" 2 490 000,00
UAH з ПДВ
2 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 12:11
Тендерна пропозиція .pdf
07 березня 2019 12:11
Статутні документи .pdf
07 березня 2019 12:11
Ліцензія.pdf
07 березня 2019 12:11
Договір оренди ТЗ.pdf
07 березня 2019 12:11
Довідки .pdf
07 березня 2019 12:11
Довідка банк 1.pdf
07 березня 2019 12:11
Довідка банк .pdf
07 березня 2019 12:11
Аналогічні договори .pdf

Публічні документи

18 березня 2019 11:18
Письмо Приват Захист.pdf
06 березня 2019 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2019 16:55
ПЗТ Статут.pdf
06 березня 2019 16:55
ПЗТ Протокол.pdf
06 березня 2019 16:55
ПЗТ Наказ.pdf
06 березня 2019 16:55
ПЗТ Ліцензія.pdf
06 березня 2019 16:55
ПЗТ Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2019 16:55
ПЗТ Витяг.pdf
06 березня 2019 16:55
ПЗТ Виписка.pdf
06 березня 2019 16:55
Лист-згода з договором.pdf
06 березня 2019 16:55
Додаток 5.pdf
06 березня 2019 16:55
Додаток 4.pdf
06 березня 2019 16:55
Договір страхування.pdf
06 березня 2019 16:54
Гарантійний лист.pdf
06 березня 2019 16:54
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2019 16:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 13:17
мат тех оснащення3.pdf
07 березня 2019 12:59
технічні вимоги2.pdf
07 березня 2019 11:16
ліцензія 2.pdf
07 березня 2019 00:22
штат.pdf
07 березня 2019 00:22
харольський завод.pdf
07 березня 2019 00:22
троя відгук.pdf
07 березня 2019 00:22
технічні вимоги.pdf
07 березня 2019 00:22
тендерна пропозиц.pdf
07 березня 2019 00:22
суд дирек.pdf
07 березня 2019 00:22
страховка.pdf
07 березня 2019 00:22
статут.pdf
07 березня 2019 00:22
проект договору.pdf
07 березня 2019 00:22
працівники.pdf
07 березня 2019 00:22
правила безпеки.pdf
07 березня 2019 00:22
податки.PDF
07 березня 2019 00:22
персон дані директ.pdf
07 березня 2019 00:22
персон дан праців.pdf
07 березня 2019 00:22
мат тех оснащення2.pdf
07 березня 2019 00:22
ліцензія.pdf
07 березня 2019 00:22
коруп юр.pdf
07 березня 2019 00:22
коруп дир.pdf
07 березня 2019 00:22
інформ про учасника.pdf
07 березня 2019 00:22
зведена інф.pdf
07 березня 2019 00:22
ЄДРЮ.pdf
07 березня 2019 00:22
економ конкуренц.pdf
07 березня 2019 00:22
досвід.pdf
07 березня 2019 00:22
досвід договорів.pdf
07 березня 2019 00:22
довідка податки.pdf
07 березня 2019 00:22
дніпроприродресурс.pdf
07 березня 2019 00:22
дніпробетон відгук.pdf
07 березня 2019 00:22
директор.pdf
07 березня 2019 00:22
дир суд.pdf
07 березня 2019 00:22
відгук троя.pdf
07 березня 2019 00:22
витяг з єдрпоу.pdf
07 березня 2019 00:22
банкрутство.pdf
07 березня 2019 00:22
банк рахунки.PDF
07 березня 2019 00:22
банк кредит.PDF

Публічні документи

22 березня 2019 14:20
Ліцензії.pdf
22 березня 2019 14:20
Витяг єдиного податку.pdf
22 березня 2019 14:20
Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2019 12:30
Ліцензії.pdf
06 березня 2019 12:30
Договір оренди ТЗ.pdf
06 березня 2019 12:30
Витяг статистики.pdf
06 березня 2019 12:30
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2019 12:30
Витяг єдиного податку.pdf
06 березня 2019 12:30
Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2019 12:30
Аналогічний договір.pdf
06 березня 2019 12:30
Інформаційна довідка.pdf
06 березня 2019 12:30
Довідка ст 17 ЗУ.pdf
06 березня 2019 12:30
Довідка мат-техн база.pdf
06 березня 2019 12:30
3.1. Довідка про досвід.pdf
06 березня 2019 12:30
2.1. Штат працівників.pdf
06 березня 2019 12:30
1. Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ПРИВАТ-ЗАХИСТ

ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"
#35042987
Відхилено 1 001 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 16:48
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
Відхилено 1 214 400,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:43
ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ПРИВАТ-ЗАХИСТ
#34884051
Відхилено 1 927 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 14:34
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА"
#35498094
Відхилено 1 927 200,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 12:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС"
#38434049
Переможець 2 490 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС"
#38434049
2 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 15:35
Дод.угода№6_від20.01.20_(намір про прод.дог.20%).pdf зміни до договору
20 січня 2020 15:30
Дод.угода№6_від20.01.20_(намір про прод.дог.20%).pdf зміни до договору
20 січня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:30
Дод.угода№5_від27.12.19_(намір про прод.дог.).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 13:35
Дод.угода№4_від13.12.2019_(охоронні послуги).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:34
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2019 11:03
Протокол №57_від08.04.2019_(техн.помилка_2240).pdf зміни до договору
08 квітня 2019 11:00
Договір№Т-8_від01.04.2019_(охоронні послуги).pdf зміни до договору
08 квітня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 14:28
Договір№Т-8_від01.04.2019_(охоронні послуги).pdf укладений
01 квітня 2019 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Т-8
Договір:
Номер додаткової угоди: Т-8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Т-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди подовжити термін дії договору з 01.01.2019 р. по 31.03.2019 р. або до повного його виконання. 2. Оплата виконаних послуг буде здійснена Замовником залежно від реального фінансування його видатків.
Номер договору про закупівлю: Т-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Т-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 23 лютого 2020
Сума оплати за договором: 2 978 945,28
UAH з ПДВ