Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2019-02-20-001360-a ● 40d4ec704463484693837a65443c9e8a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 01990660 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а |
Контактна особа: |
Полонська Наталія Анатоліївна 380679333159 kymgbsmp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Дезінфекційні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пляшки
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 16:07 |
спецификация.xls |
20 лютого 2019 16:07 |
ДОГОВОР БСМП.doc |
20 лютого 2019 16:06 |
ОГОЛОШЕННЯ ,ТЗ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001360-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 18 березня 2019 10:20
Вимога!
Замовник проводить корупційну закупівлю у "свого" постачальника під лозунгом: "еквіваленти не розглядаємо! Не заважайте дерібанити бюджетні кошти!" Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Окремий лист ми направляємо до СБУ, бо є підозра, що хабар. отриманий злочинними шляхом буде використаний для фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 18:24
Шановний учаснику!
щодо розгляду Вашої вимоги (оскарження) рішення замовника, повідомляємо наступне:
Так, в оголошенні на проведення закупівлі товарів через електронну систему торгів зазначено технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, та дійсно в Додатку № 1 Замовником зазначено, що «Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ».
Право на подібну вимогу Замовнику надано п. 6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Нашим закладом чітко зазначено предмет закупівлі який ми маємо намір закуповувати.
Щодо вашого бачення п.6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, надано «право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!!» то така позиція нас дивує, оскільки в п. 6.4. чітко зазначено, що Замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться до розгляду, а от чому Замовник виконавший таку норму все одно (на вашу думку) зобов’язаний розглядати еквіваленти або аналоги, є якось не логічно та не зрозуміло.
Також Ви зазначаєте, що надали повні еквіваленти (до того ж вказуєте що вони в рази кращі), посилаєтеся на те, що саме за певними критеріями, які Ви брали до уваги, визнають еквіваленти Державні профільні установи, але в пропозиції немає жодного документа, який би це підтверджував. Є лише ваші припущення які базуються на отриманні прибутку від поставленої продукції.
Щодо ваших звинувачень нашого закладу в корупційних схемах, відкатах, домовленостях та інше, то це є все неправда та маячня, або Ви таким чином намагаєтеся нас залякати, щоб наш заклад визнав Вас переможцем!
Щодо звернення до перевіряючих органів, куди Ви погрожуєте звернутися якщо вашу пропозицію не повернуть до розгляду, то зазначаємо, що саме на підставі проведеної неупередженої оцінки вашу пропозицію було відхилено, а звертатися до певних органів це ваше право.
Наголошуємо, що в проведенні закупівлі жодних порушень вимог Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р., ані будь якого іншого законодавства нашим закладом не допущено.
На підставі вищенаведеного Ваша вимога щодо повернення вашої пропозиції не підлягає задоволенню.
щодо розгляду Вашої вимоги (оскарження) рішення замовника, повідомляємо наступне:
Так, в оголошенні на проведення закупівлі товарів через електронну систему торгів зазначено технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, та дійсно в Додатку № 1 Замовником зазначено, що «Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ».
Право на подібну вимогу Замовнику надано п. 6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Нашим закладом чітко зазначено предмет закупівлі який ми маємо намір закуповувати.
Щодо вашого бачення п.6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, надано «право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!!» то така позиція нас дивує, оскільки в п. 6.4. чітко зазначено, що Замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться до розгляду, а от чому Замовник виконавший таку норму все одно (на вашу думку) зобов’язаний розглядати еквіваленти або аналоги, є якось не логічно та не зрозуміло.
Також Ви зазначаєте, що надали повні еквіваленти (до того ж вказуєте що вони в рази кращі), посилаєтеся на те, що саме за певними критеріями, які Ви брали до уваги, визнають еквіваленти Державні профільні установи, але в пропозиції немає жодного документа, який би це підтверджував. Є лише ваші припущення які базуються на отриманні прибутку від поставленої продукції.
Щодо ваших звинувачень нашого закладу в корупційних схемах, відкатах, домовленостях та інше, то це є все неправда та маячня, або Ви таким чином намагаєтеся нас залякати, щоб наш заклад визнав Вас переможцем!
Щодо звернення до перевіряючих органів, куди Ви погрожуєте звернутися якщо вашу пропозицію не повернуть до розгляду, то зазначаємо, що саме на підставі проведеної неупередженої оцінки вашу пропозицію було відхилено, а звертатися до певних органів це ваше право.
Наголошуємо, що в проведенні закупівлі жодних порушень вимог Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р., ані будь якого іншого законодавства нашим закладом не допущено.
На підставі вищенаведеного Ваша вимога щодо повернення вашої пропозиції не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001360-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 19 березня 2019 09:23
Щодо відповіді...
Враховуючи протизаконне трактування положень Наказа №35 хабарником, остервеніле бажання роздерібанити бюджетні кошти, ми направляємо листи до вказаних контролюючих органів, включаючи СБУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2019 17:20
Шановний учаснику:
В наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко зазначено, ми також розуміємо, що бажання отримати прибуток може призводити до того, що учасник починає вести себе в супереч правилам ділової етики, та висловлювати свої безпідставні звинувачення та образи. Така поведінка з вашого боку принижують нашу честь та гідність наших посадових осіб а також ділову репутацію нашого закладу, оскільки немає жодного факту таких дій з нашої сторони. Раніше нами зазначена наша позиція щодо вашої пропозиції по цієї закупівлі.
В наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко зазначено, ми також розуміємо, що бажання отримати прибуток може призводити до того, що учасник починає вести себе в супереч правилам ділової етики, та висловлювати свої безпідставні звинувачення та образи. Така поведінка з вашого боку принижують нашу честь та гідність наших посадових осіб а також ділову репутацію нашого закладу, оскільки немає жодного факту таких дій з нашої сторони. Раніше нами зазначена наша позиція щодо вашої пропозиції по цієї закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001360-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 19 березня 2019 09:30
Вимога
Яким чином ви акцептуєте пропозицію з засобами "Хлорантоїн" та "Біонол", які НЕ зареєстровані в Україні як дезінфікуючі засоби ( не мають свідоцтва про Державну реєстрацію або не внесені до реєстру МОЗ)? Закупівля їх за кодом 24450000-3 дезінфікуючі засоби протизаконна! закон України про захист населення від інфекційних хвороб ст 34 забороняє використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку! Пропозиція учасника повинна бути дискваліфікована! Хабарнику, цей матеріал ми також надсилаємо до контролюючиз органів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2019 17:21
Щодо засобів «Хлорантоін» та «Біонол», та вашого посилання що вищезазначені засоби не мають реєстрації.
На даний період часу засоби «Хлорантоін» та «Біонол» мають реєстрацію, але термін такої реєстрації вичерпний, це є різниця між Вашою заявою щодо відсутності реєстрації на вищезазначені засоби, до того ж, зважаючи на ту обставину (всім відомої ситуації щодо відсутності процедури реєстрації / перереєстрації дезінфекційних засобів в Україні відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 14.03.2018р. №178), на вищезазначені засоби отримані позитивні висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи в 2018 році.
В наслідок того що в Україні на даний час не створена нормативно-правова база для здійснення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів згідно Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» відсутня можливість вчасної перереєстрації вже відомих (раніше зареєстрованих) дезінфекційних засобів i легального впровадження нових дезінфекційних засобів, виробники не мають можливості вчасно отримати нові затверджені методичні вказівки з застосування та Свідоцтва про Державну реєстрацію за вiдсутностi легітимного механізму їх впровадження.
Порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, залишився такий ж, у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р. п. 4 вказаної Постанови зазначає: «Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст. 34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок, як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178.
Також прописано за якими документами МОЗ реєструє дезінфікуючих засобів, це висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на сьогодні МОЗ України (не дивлячись на те, що вже з моменту виходу Постанови №178 сплинув доволі великий термін часу) не веде реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду, так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені.
Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст. 1 «Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом». В цьому Переліку такий документ як «Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні.
Таким чином, до розв'язання ситуації стосовно державної реєстрації дезінфекційних засобів в Україні, можливо вважати дійсними - Методичні вказівки щодо застосування вищезазначених засобів, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
На даний період часу засоби «Хлорантоін» та «Біонол» мають реєстрацію, але термін такої реєстрації вичерпний, це є різниця між Вашою заявою щодо відсутності реєстрації на вищезазначені засоби, до того ж, зважаючи на ту обставину (всім відомої ситуації щодо відсутності процедури реєстрації / перереєстрації дезінфекційних засобів в Україні відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 14.03.2018р. №178), на вищезазначені засоби отримані позитивні висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи в 2018 році.
В наслідок того що в Україні на даний час не створена нормативно-правова база для здійснення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів згідно Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» відсутня можливість вчасної перереєстрації вже відомих (раніше зареєстрованих) дезінфекційних засобів i легального впровадження нових дезінфекційних засобів, виробники не мають можливості вчасно отримати нові затверджені методичні вказівки з застосування та Свідоцтва про Державну реєстрацію за вiдсутностi легітимного механізму їх впровадження.
Порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, залишився такий ж, у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р. п. 4 вказаної Постанови зазначає: «Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст. 34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок, як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178.
Також прописано за якими документами МОЗ реєструє дезінфікуючих засобів, це висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на сьогодні МОЗ України (не дивлячись на те, що вже з моменту виходу Постанови №178 сплинув доволі великий термін часу) не веде реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду, так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені.
Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст. 1 «Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом». В цьому Переліку такий документ як «Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні.
Таким чином, до розв'язання ситуації стосовно державної реєстрації дезінфекційних засобів в Україні, можливо вважати дійсними - Методичні вказівки щодо застосування вищезазначених засобів, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001360-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 19 березня 2019 17:36
До написаного Хабарником!
В Постанові №178 КМУ про реєстрацію дезінфікуючих засобів чітко сказано, що факт реєстрації дезінфікуючого засобу підтверджується внесенням в реєстр дезінфікуючих засобів, який знаходиться на сайті МОЗ України і ви можете з ним ознайомитись. В реєстрі немає зазначених засобів, також у зазначених засобі ввідсутнє дійсне свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючих засобів, отже вони не є дезінфікуючими засобами. Вся та Ваша писанина поза законом і носить характер припущень. Ми повідомимо Державну аудиторську службу України про кричущий факт порушення чинного законодавства і про підозру щодо корупційної змови посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці Учасником!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 17:24
Ще раз зазначимо,що наш заклад провів закупівлю згідно до норм чинного Законодавства України. Ваше звенувачення на нашу адресу є безпідставне.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001360-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 19 березня 2019 17:41
До написаного
Рекомендуємо включати свою голову, а не звертатись до різних Алчеєвих, які вам дають такі нефахові відписки. Продажем дезінфікуючих засобів повинні займатися професіонали, а не делитанти, які роздають хабарі.Реєстр дезінфікуючих засобів МОЗ додаємо...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 17:24
Ще раз зазначимо,що наш заклад провів закупівлю згідно до норм чинного Законодавства України. Ваше звенувачення на нашу адресу є безпідставне.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001360-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 21 березня 2019 17:31
До вимоги
Знахабнійлий Хабарнику! Ми вам в попередній вимозі скан реєстру МОЗ надали, про який ви кажете, що його немає! Що ви на це скажете? І вньому зазначяеного засобу немає! Тобто він НЕ зареєстрований як дезінфікуючий! Теж ігноруєте цей факт?! Хабарнику, документи ми відправили до контролюючих органів, - подумайте, чим це для вас обернеться!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 20:42
Ще раз зазначимо,що наш заклад провів закупівлю згідно до норм чинного Законодавства України. Ваше звенувачення на нашу адресу є безпідставне.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001360-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 21 березня 2019 17:35
Реєстр МОЗ!
Дивіться реєстр в доданому файлі!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 20:42
Ще раз зазначимо,що наш заклад провів закупівлю згідно до норм чинного Законодавства України. Ваше звенувачення на нашу адресу є безпідставне.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
47 582,50
UAH з ПДВ
|
47 582,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ |
64 135,00
UAH з ПДВ
|
64 135,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
47 582,50
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 17:21
|
АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ #2748211359 |
Переможець |
64 135,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 95 Алчеєв.PDF | укладений |
01 квітня 2019 09:58
|