Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Лень Павло Андрійович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 15:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 15:37 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 4 154 935,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 774,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 16:23 |
Перелік змін.doc | |
03 квітня 2019 16:23 |
Додаток 2 (корегований).doc | |
03 квітня 2019 16:23 |
Документація.doc | |
29 березня 2019 17:01 |
Перелік змін.doc | |
29 березня 2019 17:01 |
Додаток 4.doc | |
29 березня 2019 17:01 |
Додаток 1.doc | |
20 лютого 2019 15:33 |
Додаток 6.doc | |
20 лютого 2019 15:33 |
Додаток 5.doc | |
20 лютого 2019 15:33 |
Додаток 3.doc |
03 квітня 2019 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 квітня 2019 16:23 |
Перелік змін.doc
|
||||||
03 квітня 2019 16:23 |
Додаток 2 (корегований).doc
|
||||||
03 квітня 2019 16:23 |
Документація.doc
|
||||||
29 березня 2019 17:01 |
Перелік змін.doc
|
||||||
29 березня 2019 17:01 |
Додаток 4.doc
|
||||||
29 березня 2019 17:01 |
Додаток 1.doc
|
||||||
20 лютого 2019 15:33 |
Додаток 6.doc
|
||||||
20 лютого 2019 15:33 |
Додаток 5.doc
|
||||||
20 лютого 2019 15:33 |
Додаток 3.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 03 березня 2019 23:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-21-000042 ● f9cc5ecbf531412f935de394e397a166
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2019 №11
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.02.2019 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-02-20-001194-a від 20.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно роз'яснення Мінекономрозвитку від 24.04.2017р. №3304-06/13652-06 передбачено, що ст.17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону Управління як замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Відповідно до пункту п’ятого частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначено місце, де повинні бути наданні послуги. У технічному завдані до тендерної документації передбачено перелік робіт який відповідає ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій.
2019-03-11 16:12:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником процедуру закупівлі відмінено, порушення усунуто.
2019-04-09 11:54:47
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 квітня 2019 18:20 |
Коментар щодо відміни: | згідно ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
08 квітня 2019 18:19
|
Протокол 91.pdf |