Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
спеціальній робочий одяг в асортим. - 3 лоти
Очікувана вартість
1 505 497,02 UAH
UA-2019-02-20-001104-b ● dcc0c905a781423d9d40ebc4fea7439b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 505 497,02 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
спеціальній робочий одяг в асортим. - 3 лоти
Тендерна документація
21 лютого 2019 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 17:14 |
1_ТД.docx |
21 лютого 2019 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 лютого 2019 17:14 |
1_ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Логотип
Дата подання: 20 лютого 2019 15:21
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:44
У Додатку 6 містяться технічні описи виробів, де можна знайти вимоги до розташування логотипу "Придніпровська залізниця", що має наноситись на лівій нагрудній кишені куртки згідно з екскізом. Однак, пропонується також ескіз логотипу "За безпечну працю". Якщо його також необхідно наносити, вкажіть будь ласка місце розташування.
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого запитання повідомляємо - Логотип "За безпечну працю" розташовується на верхній кишені праворуч на курточці. Дякуємо за запитання.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 21 лютого 2019 11:59
Дата відповіді: 21 лютого 2019 16:55
У п. 6 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації, де містяться вимоги до забезпечення виконання договору, не вказано його розмір ( __ % відносно вартості договору).
Відповідь: Доброго дня. Забезпечення виконання договору складає 1% від вартості договору. Дякуємо за запитання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001104-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИФОРМА", Код ЄДРПОУ:42282545
Дата подання: 29 березня 2019 17:52
Вимога про перегляд рішення стосовно визначення переможця "Приватне підприємство "Будкомплекс""
ТОВ «УНИФОРМА» просить розглянути вимогу про перегляд рішення стосовно визначення переможця "Приватне підприємство "Будкомплекс"" (прикладено 2 файли: Лист вимога.pdf та Додаток 1 остаточна.pdf).
Станом на поточну дату нами підготовлено скаргу по даному питанню до АМКУ. У випадку не надання Вами відповіді на нашу вимогу, або визнання її недійсною (відхиленою) – буде в обов’язковому порядку надана скарга до вищезазщначеного органу.
Розгорнути
Згорнути
Станом на поточну дату нами підготовлено скаргу по даному питанню до АМКУ. У випадку не надання Вами відповіді на нашу вимогу, або визнання її недійсною (відхиленою) – буде в обов’язковому порядку надана скарга до вищезазщначеного органу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2019 12:50
Згідно п.2 додатку 3 тендерної документації, Учасник надає копію висновку СЕС, завірену належним чином.
У наданій ТОВ «Уніформа» висновку Держ. СЕС на виробника продукції ТОВ «Спеціндустрія НВП ЛТД» є посилання на ГОСТ 27575-87 та ГОСТ 27574-87, які втратили чинність на території України.
В той же час, у розділі документу СЕС, щодо термінів його дії чітко визначено: «Висновок дійсний на термін дії ГОСТ 27575-87 «Костюмы мужские для защиты от общих производственных загрязнений и механических воздействий. Технические условия» та ГОСТ 27574-87 «Костюмы женские для защиты от общих производственных загрязнений и механических воздействий. Технические условия». Тобто на момент надання документу Учасником висновок СЕС вичерпав свій термін та втратив чинність.
Посилання на те, що Учасником надано листа від органу сертифікації щодо проведення пересертифікації в термін до 06.03.2019 року, в якому передбачено отримання, в тому числі висновку СЕС, згідно ДСТУ EN ISO 13688:2016, у випадку що розглядається, не є коректним та не може бути підставою для прийняття вказаного документу як чинного.
А саме, хоча п.1 розділу 3 тендерної документації і передбачено надання учасником листа від органу сертифікації про те, що продукцію заявлено на отримання нових документів, це стосується лише випадків коли до закінчення термінів дії документів (сертифікати, декларації) залишається менше 3 місяців. Тобто не стосується документів, які втратили чинність, як у випадку з вищезгаданим висновком СЕС.
Таким чином, документ (висновок СЕС) наданий ТОВ «Уніформа» не відповідає кваліфікаційним вимогам, які зазначені в Додатку 3 тендерної документації відкритих торгів, щодо наявності документів, які підтверджують якість продукції.
Відповідно до вимог ст.25 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали", тобто остаточна пропозиція, яка завантажена Вами після закінчення строку подання, на превеликий жаль,розгляду не підлягає. Таким чином , пропозиція, що була представлена Вами до аукціону , через невідповідність вимогам тендерної документації підлягає відхиленню .
Сподіваємось на порозуміння і плідну співпрацю в подальшому.
У наданій ТОВ «Уніформа» висновку Держ. СЕС на виробника продукції ТОВ «Спеціндустрія НВП ЛТД» є посилання на ГОСТ 27575-87 та ГОСТ 27574-87, які втратили чинність на території України.
В той же час, у розділі документу СЕС, щодо термінів його дії чітко визначено: «Висновок дійсний на термін дії ГОСТ 27575-87 «Костюмы мужские для защиты от общих производственных загрязнений и механических воздействий. Технические условия» та ГОСТ 27574-87 «Костюмы женские для защиты от общих производственных загрязнений и механических воздействий. Технические условия». Тобто на момент надання документу Учасником висновок СЕС вичерпав свій термін та втратив чинність.
Посилання на те, що Учасником надано листа від органу сертифікації щодо проведення пересертифікації в термін до 06.03.2019 року, в якому передбачено отримання, в тому числі висновку СЕС, згідно ДСТУ EN ISO 13688:2016, у випадку що розглядається, не є коректним та не може бути підставою для прийняття вказаного документу як чинного.
А саме, хоча п.1 розділу 3 тендерної документації і передбачено надання учасником листа від органу сертифікації про те, що продукцію заявлено на отримання нових документів, це стосується лише випадків коли до закінчення термінів дії документів (сертифікати, декларації) залишається менше 3 місяців. Тобто не стосується документів, які втратили чинність, як у випадку з вищезгаданим висновком СЕС.
Таким чином, документ (висновок СЕС) наданий ТОВ «Уніформа» не відповідає кваліфікаційним вимогам, які зазначені в Додатку 3 тендерної документації відкритих торгів, щодо наявності документів, які підтверджують якість продукції.
Відповідно до вимог ст.25 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали", тобто остаточна пропозиція, яка завантажена Вами після закінчення строку подання, на превеликий жаль,розгляду не підлягає. Таким чином , пропозиція, що була представлена Вами до аукціону , через невідповідність вимогам тендерної документації підлягає відхиленню .
Сподіваємось на порозуміння і плідну співпрацю в подальшому.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Опис предмету закупівлі: |
Закупівля костюмів чоловічіх та жіночіх в асортим.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 130 341,20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 652,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11303.42 UAH |
Аукціон
Позиції
1884 комп
Костюми чоловічі та жіночі в асортим.
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИФОРМА" |
879 673,20
UAH з ПДВ
|
874 021,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Будкомплекс" |
912 402,00
UAH з ПДВ
|
877 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
956 803,68
UAH з ПДВ
|
956 803,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Швейна фабрика НІНА" |
1 047 435,90
UAH з ПДВ
|
1 047 435,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" |
1 073 407,86
UAH з ПДВ
|
1 073 407,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ" |
1 130 100,00
UAH з ПДВ
|
1 130 100,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИФОРМА" #42282545 |
Відхилено |
874 021,20
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 08:35
|
Приватне підприємство "Будкомплекс" #30513987 |
Переможець |
877 944,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 08:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 19:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2019 16:31
|
ДУ_19115 (1).pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 16:31
|
1_ДУ_19115.pdf | укладений |
17 травня 2019 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 16:16
|
Договор.pdf | укладений |
10 квітня 2019 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-19115/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПР/НХ-19115/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |