Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2019-02-20-001089-b ● 95c99b808cd94f86a476823032421861
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинська обласна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21 |
Контактна особа: |
Надія Іванівна Якушик +380332773105 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 12:54 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 тони
Пелети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 17:57 |
ВОКЛ ТД.doc |
11 березня 2019 17:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2019 17:57 |
ВОКЛ ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 лютого 2019 12:04
Дата відповіді: 11 березня 2019 17:58
Пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації передбачено – «Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в строк до одного робочого дня надати зразки товару, який планується до поставки. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію».
Відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Законом України «Про публічні закупівлі», не передбачено надання учасником переможцем процедури закупівлі будь - яких, зразків товару, а тому п.7.Додатку 1 до тендерної документації не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», та є дискримінаційним по відношенню до учасників.
На підставі викладеного вимагаємо внести з міни до тендерної документації, та привести скасувати дискримінаційну вимогу передбачену п.7 додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв’язку з певними характеристиками котлів, замовник пропонує, за згодою сторін періодичний контроль якості товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-001089-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 03 квітня 2019 17:13
Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені Статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені Статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Славресурс» та в подальшому оприлюднення повідомлення про відміну процедури даної закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 25.03.2019 №70 було безпідставно дискваліфіковано тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником в подальшому було прийняте неправомірне рішення стосовно відміни процедури закупівлі.
Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації та додатків до тендерної документації учасником були надані всі необхідні документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям які вимагалися Замовником.
Безпідставна дискваліфікація пропозиції ТОВ «Славресурс» свідчить про порушення Замовником одних з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція суб'єкта оскарження у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам Замовника, також учасник ТОВ «Славресурс» надав відповідне документальне підтвердження (у складі своєї завантаженої тендерної пропозиції) вимогам встановленим Замовником.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Після завершення аукціону пропозиція суб'єкта оскарження є найбільш економічно вигідною після пропозиції ФОП Головатська Н.Л. та ФОП Дивачевський В.В., та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерної пропозиції даних учасників, ТОВ «Славресурс» мало бути визначене переможцем Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, безпідставно відхилив нижчу за ціною тендерну пропозицію ТОВ «Славресурс» та визначив процедуру закупівлі такою що не відбулася.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс», порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на його перемогу в Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші наші права та законні інтереси.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявні порушення законодавства під час здійснення Процедури закупівлі;
3. Скасувати рішення про дискваліфікацію цінової пропозиції ТОВ «Славресурс».
Розгорнути
Згорнути
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені Статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Славресурс» та в подальшому оприлюднення повідомлення про відміну процедури даної закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 25.03.2019 №70 було безпідставно дискваліфіковано тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником в подальшому було прийняте неправомірне рішення стосовно відміни процедури закупівлі.
Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації та додатків до тендерної документації учасником були надані всі необхідні документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям які вимагалися Замовником.
Безпідставна дискваліфікація пропозиції ТОВ «Славресурс» свідчить про порушення Замовником одних з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція суб'єкта оскарження у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам Замовника, також учасник ТОВ «Славресурс» надав відповідне документальне підтвердження (у складі своєї завантаженої тендерної пропозиції) вимогам встановленим Замовником.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Після завершення аукціону пропозиція суб'єкта оскарження є найбільш економічно вигідною після пропозиції ФОП Головатська Н.Л. та ФОП Дивачевський В.В., та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерної пропозиції даних учасників, ТОВ «Славресурс» мало бути визначене переможцем Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, безпідставно відхилив нижчу за ціною тендерну пропозицію ТОВ «Славресурс» та визначив процедуру закупівлі такою що не відбулася.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс», порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на його перемогу в Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші наші права та законні інтереси.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявні порушення законодавства під час здійснення Процедури закупівлі;
3. Скасувати рішення про дискваліфікацію цінової пропозиції ТОВ «Славресурс».
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 16:30
При вивчені технічних характеристик було встановлено наступне: розмір пелет відповідно до тендерної документації повинен бути: діаметр не більше 6 мм, а учасник пропонує від 4 мм до 10 мм., довжина не більше 40 мм, учасник пропонує не більше 60 мм. Теплотворна здатність повинна бути не нижче 18,2 кДж, запропоновано учасником 17,5 кДж, зольність пелет повинна бути 0,7% пропонують не більше 1,0%, технічні можливості котельні не дозволяють використовувати зазначенні пелети.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Дивачевський В.В. |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
3 262 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Головатська Н.Л. |
3 320 000,00
UAH з ПДВ
|
3 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дивачевський В.В. #3290606415 |
Відхилено |
3 262 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 10:23
|
ФОП Головатська Н.Л. #2949504424 |
Відхилено |
3 280 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 10:25
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Відхилено |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 10:26
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 березня 2019 10:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі