Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
47 479,00 UAH
UA-2019-02-20-001085-b 4cd6daaa3ff84c57b42b63d166e152a9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Осадчук

+380432612169 dnz-67@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 67 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26243355
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стельмаха, 45
Контактна особа: Наталія Осадчук
+380432612169
dnz-67@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 20:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 13:04
Очікувана вартість: 47 479,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стельмаха,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
450 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стельмаха,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
700 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стельмаха,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стельмаха,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
230 кілограм
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стельмаха,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
130 кілограм
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стельмаха,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:07
Оголошення.docx
20 лютого 2019 12:07
5 Додаток 4 Лист-згода.docx
20 лютого 2019 12:07
4. Додаток 3 Проект договору.docx
20 лютого 2019 12:07
3. Додаток 2 Тех_завдання.docx
20 лютого 2019 12:07
2. Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-001085-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Боднарчук Віталій Іванович", Код ЄДРПОУ:2191518550
Дата подання: 27 лютого 2019 16:05
оскарження процедури закупівлі
Фізична особа-підприємець Боднарчук Віталій Іванович є Учасником по допороговій закупівлі ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, цибуля, морква, яблуко, апельсин, лимон), яку проводить вищевказаний дошкільний навчальний заклад (далі Замовник).
Згідно реєстру пропозицій для участі в зазначеній процедурі були подані пропозиції наступних учасників:
1 ФОП Боднарчук Віталій Іванович
2 ФОП Аверчук Руслан Андрійович
Дана процедура проводилась відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» за №35 від 13.04.2016р.
Згідно рішення тендерного комітету Замовника від 26.02.2019р.-27.02.2019р., переможцем закупівлі було визначено ФОП Аверчук Руслана Андрійовича.
За результатами проведеного аукціону ФОП Боднарчук В.І. було запропоновано найнижчу ціну , однак протоколом засідання тендерного комітету, пропозицію було неправомірно відхилено, посилаючись на:
1) Учасник надав у складi своеi Пропозицii документ не у повному об'емi, а саме - вiдсутня
друга cTopiHKa договору оренди складського примiщення.
Однак,це технічна помилка і суттєво не впливає на зміст тендерної пропозиції, так, як в документації є договір оренди складу від 01.10.2018 р. в якому вказані сторони договору, предмет договору, умови передачі, срок дії договору,акт передачі. Також договір підписаний та завірений двома сторонами.

2) Учасник не надав пiдтверджуючу скан-копiю договору J\t 792 вiд28.02.2018 року, яка була
з€вначена у довiдцi про аналогiчнi договора, проте був наданий договiр Ns 791 вiд
28.02.2018 року.
Однак, в довідці була допущена описка (замість №791 описано №792), але дані зазначені в довідці,а саме: сума договору , дата заключення договору та скан-копія договору співпадають, що суттєво не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Таким чином, враховуючи надання ФОП Боднарчук В.І. необхідних документів, було дотримано умови Замовника в частині 8 Оголошення Замовника.

Поряд з тим пропозиція ФОП Аверчук Руслана Андрійовича має бути дискваліфікована.
Оскільки під час аналізу документів ФОП Аверчук Р.А. є очевидним той факт, що учасник не надав наступні документи:
- В частині 8 Оголошення Замовником вимагалось надати :
- 1 копія акту обстеження органів Держпродспоживслужбискладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;
- Але, ФОП Аверчук Р.А. надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданому ТОВ «Вінпродтрейд» за №307 від06.07.2018р без реєстраційного номеру потужності з в казанням виду господарської діяльності: зберігання харчових продуктів тваринного походження, але овочі та фрукти відносяться до харчових продуктів рослинного походження, що суперечить вимогам закувлі. Також в акті вказано потужність оператора ринку: потужність загального призначення-холодильний склад(незалежний,автономний),але овочі та фрукти зберігаються при плюсовій температурі,а не при мінусовій (Від+4 до +10 згідно ДСТУ) , що суперечить вимогам закупівлі.
-
- Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби, всупереч вимогам закупівлі.
2- копія повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку;
Але, ФОП Аверчук Р.А. надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку на адресу потужності: 21023 м. Вінниця,1-й провулок Затонського 11, вид діяльності: а саме транспортування. Це суперечить поданим документам пропозиції:
1 В довідці про склад вказано ,що він орендує склад за адресою м.Вінниця ,вул. Волошкова 51-А ,тобто потужність знаходиться за другою адресою і повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку є не дійсним.
2 В повідомлені вид діяльності:а саме транспортування. ,тобто немає зберігання.
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ст..1 п.69 зазначено потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів;
Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копія повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, всупереч вимогам закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 17:20
Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 2-38-67 від «28» лютого 2019 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 67 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу № 8 від 27.02.2019р. про усунення порушення в процесі проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти ти горіхи(Буряк, цибуля, морква, яблуко, апельсин, лимон) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-20-001085-b.
Згідно рішення Замовника від 25 лютого 2019 року, Вашу пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що, у п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зазначено перелік документів в електронному або сканованому вигляді (у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій.
Крім того, п. 9 Оголошення чітко визначено, що документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника (копії мають бути належним чином завірені відповідно до вимог законодавства). Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника і (або) підписаних відповідним чином, несе Учасник.
Таким чином, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу в частині скасування рішення про відхилення Вашої Пропозиції та прийняття рішення про визначення Вас переможцем Закупівлі.
Що стосується Вашого зауваження щодо Пропозиції УчасникаФОП АверчукР.А., повідомляємо наступне.
В частині 8 Оголошення вимагалося надати копію акту складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог, щодо поводження з харчовими продуктами.
ФОП Аверчук Р.А. надав копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на складське приміщення, яке він орендує у ТОВ «Вінпродтрейд» відповідно до договору оренди, копію якого надано у складі його пропозиції.
Оголошення не містить вимог щодо обов’язкового зазначення в акті реєстраційного номеру потужності з вказанням виду господарської діяльності.
Також воно не містить вимог щодо зазначення в акті замірів температурного режиму.
Крім того, варто зазначити, що холодильний склад – це приміщення для охолодження та збереження харчових та інших швидкопсувних продуктів (в тому числі овочів) при температурі 00 +100, що не суперечить умовам закупівлі.
З аналізу пропозиції ФОП Аверчук Р.А. не встановлено, що овочі, які є предметом закупівлі будуть зберігатися ним при «мінусовій» температурі.
Отже, ФОП Аверчук Р.А. виконав умову Замовника в цій частині та надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби.
В частині 8 Оголошення вимагалось надати копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку.
ФОП Аверчук Р.А. надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку на адресу потужності: 21023, м. Вінниця, 1-й провулок Затонського, 11. Вид діяльності: а саме транспортування.
Оголошення не містить вимог щодо зазначення в повідомленні інших складських приміщень, які орендує і (або) може орендувати учасник.
Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» реєстрація потужностей проводиться Держпродспоживслужбою на підставі заяви оператора ринку.
Вищевказане повідомлення №02-421-29/1599 від 24.09.2018 року видано ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області і на даний час є дійсним. Ваше твердження, що це повідомлення є «недійсним» є помилковим.
Отже, ФОП Аверчук Р.А. виконав умову Замовника в цій частині – надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку.
Пропозиція ФОП Аверчук Руслан Андрійович повністю відповідає вимогам Замовника по даній Закупівлі. У Комісії відсутні підстави для відхилення Пропозиції даного Учасника.
Враховуючи зазначене, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу.

Документи подані скаржником

27 лютого 2019 16:05
Вимога №8.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Боднарчук Віталій Іванович" 46 765,00
UAH з ПДВ
44 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович 44 047,00
UAH з ПДВ
44 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 17:03
лист відгук 75.PDF
22 лютого 2019 17:03
лист-відгук по сад.38.pdf
22 лютого 2019 17:03
довідка про склад (2).pdf
22 лютого 2019 17:03
акт про склад за лютий.pdf
22 лютого 2019 17:03
договір сад.75.pdf
22 лютого 2019 17:03
договір сад.38.pdf
22 лютого 2019 17:03
технічне завдання.pdf
22 лютого 2019 17:03
договір оренди складу.pdf
22 лютого 2019 17:03
акт на склад.pdf
22 лютого 2019 17:03
довідка про підпис.pdf
22 лютого 2019 17:03
паспорт , ідентиф. код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Боднарчук Віталій Іванович"

ФОП Аверчук Руслан Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Боднарчук Віталій Іванович"
#2191518550
Відхилено 44 020,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 12:34
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
Переможець 44 047,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 12:36

Документи

26 лютого 2019 12:34
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:32
67-1 001.jpg

Документи

26 лютого 2019 12:36
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:35
67-2 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
44 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 12:36
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:35
67-2 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 10:50
67 овочі.pdf укладений
05 березня 2019 10:48