Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дитячого садка
Очікувана вартість
206 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000966-c ● a279a05470be4b6095fed8c0296c6d3e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Броварської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143838 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18 |
Контактна особа: |
Мельниченко Катерина Володимирівна 0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 15:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 15:31 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 15:35 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 206 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6180 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Меблі для дитячого садка
Меблі для дитячого садка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт.
Меблі для дитячого садка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2019 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2019 12:49 |
ТД Меблія для дитячого садочка 2.docx | |
01 березня 2019 15:22 |
зміни.docx |
04 березня 2019 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
04 березня 2019 12:49 |
ТД Меблія для дитячого садочка 2.docx
|
||||
01 березня 2019 15:22 |
зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000966-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 25 лютого 2019 18:40
Вимога Замовнику щодо необхідності внесення змін у тендерну документацію з метою усунення неузгодженостей та дискримінаційного підходу до учасників.
З метою приведення тендерної документації Замовника до вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, вимагаємо Замовнику внести відповідні зміни: усунути у тендерній документації дискримінаційну вимогу стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції такого документу як: «Сертифікат відповідності на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015» та «Сертифікат відповідності на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015». Зазначене ґрунтується на численних рішеннях уповноваженого органу оскарження - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 1832-р/пк-пз від 28.02.2018 року (UA-2018-02-09-001811-c) – додається (стор.7-8); У разі не усунення змін Замовника діяти виключно в межах чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2019 10:54
Шановний учаснику, надаємо роз’яснення щодо Вашого звернення.
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації вимагаються сертифікати на підтвердження здійснення сертифікації СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ відповідно до ISO 14001:2015 та СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ відповідно до ISO 9001:2015.
У свою чергу, декрет Кабінета Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93, який втратив чинність, регулював процес сертифікації ПРОДУКЦІЇ, а не систем управління.
Також, відповідно до Указу Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» від 23.02.2001р. з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір, постановлено розробити і затвердити заходи щодо впровадження систем управління якістю на підприємствах, передбачивши, зокрема здійснення державної підтримки впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем.
Також, на сьогодні будь-хто може підтвердити відповідність своїх систем управління вимогам ISO в органах з сертифікації, акредитованих в Національному агентстві з акредитації України.
Також наголошуємо, що правомірність вимоги підтверджена Рішенням колегії АМК
№ 4084-р/пк-пз від 02.05.2018 у закупівлі UA-2018-03-29-000197-c (п.1 Рішення).
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації вимагаються сертифікати на підтвердження здійснення сертифікації СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ відповідно до ISO 14001:2015 та СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ відповідно до ISO 9001:2015.
У свою чергу, декрет Кабінета Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93, який втратив чинність, регулював процес сертифікації ПРОДУКЦІЇ, а не систем управління.
Також, відповідно до Указу Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» від 23.02.2001р. з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір, постановлено розробити і затвердити заходи щодо впровадження систем управління якістю на підприємствах, передбачивши, зокрема здійснення державної підтримки впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем.
Також, на сьогодні будь-хто може підтвердити відповідність своїх систем управління вимогам ISO в органах з сертифікації, акредитованих в Національному агентстві з акредитації України.
Також наголошуємо, що правомірність вимоги підтверджена Рішенням колегії АМК
№ 4084-р/пк-пз від 02.05.2018 у закупівлі UA-2018-03-29-000197-c (п.1 Рішення).
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000966-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 25 березня 2019 17:25
Вимога щодо дискваліфікації переможця
20 березня 2019 року на підставі протоколу № 141 засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Броварської міської ради було визначено переможцем процедури відкритих торгів на предмет закупівлі код ДК 021:2015 39161000-8 Меблі для дитячого садка (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-20-000966-c) – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН».
Ознайомившись з вищевказаним протоколом та документами, що були надані Учасником – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» до даної тендерної пропозиції, не погоджуємося з прийнятим рішенням та просимо тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) – закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники надають інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Учасником даної закупівлі є ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН», що являється юридичною особою.
Згідно довідки, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно п.5 ч.1 ст.17 Закону № 16.16 від 06.03.2019р. Учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» надає відомості від імені Новіченко Андрія Павловича, де останній в свою чергу вказує на те, що він також є учасником даної закупівлі згідно цієї ж тендерної пропозиції, тільки як фізична особа.
Відповідно до вимог чинного законодавства України та вимог даної тендерної документації «…Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію».
Учасником даної закупівлі є ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН»
Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники завантажують файли із зазначенням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу.
Учасником – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» порушено дану вимогу, а саме в одному файлі «26. Додаток 2 порівняльна таблиця» надано два різних документи.
Відповідно до пп. 5.5. п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством та визначені в Додатку 2 до ТД.
Учасником – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» дану вимогу проігноровано та не надано вищезазначені документи.
Згідно вимог, передбачених тендерною документацією, Замовник в даному випадку відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, в тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим умовами тендерної документації Замовника, так як надана з порушеннями.
Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України, вимагаємо прийняти дану вимогу до розгляду, скасувати протокол № 141 засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Броварської міської ради від 20.03.2019р. та дискваліфікувати пропозицію Учасника – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з вищевказаним протоколом та документами, що були надані Учасником – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» до даної тендерної пропозиції, не погоджуємося з прийнятим рішенням та просимо тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) – закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники надають інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Учасником даної закупівлі є ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН», що являється юридичною особою.
Згідно довідки, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно п.5 ч.1 ст.17 Закону № 16.16 від 06.03.2019р. Учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» надає відомості від імені Новіченко Андрія Павловича, де останній в свою чергу вказує на те, що він також є учасником даної закупівлі згідно цієї ж тендерної пропозиції, тільки як фізична особа.
Відповідно до вимог чинного законодавства України та вимог даної тендерної документації «…Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію».
Учасником даної закупівлі є ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН»
Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники завантажують файли із зазначенням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу.
Учасником – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» порушено дану вимогу, а саме в одному файлі «26. Додаток 2 порівняльна таблиця» надано два різних документи.
Відповідно до пп. 5.5. п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством та визначені в Додатку 2 до ТД.
Учасником – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» дану вимогу проігноровано та не надано вищезазначені документи.
Згідно вимог, передбачених тендерною документацією, Замовник в даному випадку відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, в тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим умовами тендерної документації Замовника, так як надана з порушеннями.
Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України, вимагаємо прийняти дану вимогу до розгляду, скасувати протокол № 141 засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Броварської міської ради від 20.03.2019р. та дискваліфікувати пропозицію Учасника – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Скасована
Дата: 26 березня 2019 11:29
Причина: ...
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Меблеві Технології #32819986 |
Відхилено |
148 569,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 15:43
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" #38747802 |
Переможець |
201 641,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 13:47
|
Договір 211.pdf | укладений |
01 квітня 2019 13:34
|