Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку
Hardware and software complex for system creation videoconferencing
Очікувана вартість
3 940 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000869-b 5bc02e492ac94ef6b107770fd3acb127
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Савчук

+380567450720 savchuk@dp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26239738
Вебсайт: http://dp.court.gov.ua/tu04/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57
Контактна особа: Оксана Савчук
+380567450720
savchuk@dp.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Karpeko Yevgenia
+380567209399
inbox@dp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: a territorial management of State judicial administration of Ukraine is in the Dnepropetrovsk area
National ID: 26239738
Contact point: Savchuk Oksana
+380567450720
savchuk@dp.court.gov.ua
Additional contacts: Karpeko Yevgenia
+380567209399
inbox@dp.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:11
Очікувана вартість: 3 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118200 UAH
Publication date: 20 лютого 2019 11:25
Enquiries until: 26 квітня 2019 12:00
Complaints submission until: до 02 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 травня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 3 940 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Scope of the procurement
закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ! при ненадходженні належних коштів на КЕКВ 3110 закупівлю буде відмінено.
Сума закупівлі зменшена з 10 400 000,00 до 3 940 000,00 грн. на підставі листа ДСА України від 09.04.2019 № 15-9750/19 та службової записки відділку орг.забезпечення діяльності судів та судової статистики ТУ ДСА від 11.04.2019
Purchase is spent on EXPECTED VALUE! if the funds are not available for KECV 3110, the purchase will be canceled.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 одиниця
Апаратно-програмний комплекс для створення системи
відеоконференцзв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Hardware and software complex for system creation
videoconferencing
CPV: 32330000-5
Період постачання: по 01 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 10:10
нова редакція ТД зі змінами від 19.04.2019 ВКЗ.pdf
19 квітня 2019 10:10
Перелік змін до ТД від 19.04.2019.pdf
11 квітня 2019 16:25
оновлена ТД зі змінами від 11.04.2019 ВКЗ та Ф.pdf
11 квітня 2019 16:25
Перелік змін до ТД від 11.04.2019.pdf
11 квітня 2019 16:09
Підстава зменшення суми закупівлі.pdf
05 квітня 2019 13:59
ТД зі змінами від 05.04.2019 ВКЗ та Ф.pdf
05 квітня 2019 13:59
Перелік змін від 05.04.2019.pdf
05 квітня 2019 13:59
протокол розгляду вимоги та затвердження змін до ТД від05.04.2019.pdf
01 квітня 2019 10:07
Перелік змін від 01.04.2019 до ТД фіксув.pdf
01 квітня 2019 10:07
Протокол щодо внесення змін від 01.04.2019 Фікс.pdf
01 квітня 2019 10:07
ТД зі змінами від 01.04.2019 ВКЗ та Ф.pdf
22 березня 2019 11:06
ТД зі змінами від 22.03.2019 ВКЗ та Ф.pdf
22 березня 2019 11:06
Перелік змін від 22.03.2019.pdf
22 березня 2019 10:15
протокол щодо пролонгації строку подання пропозицій(мотивувальна частина)7.pdf
28 лютого 2019 15:18
Щодо спроби тиску на членів ТК Протокол.pdf
20 лютого 2019 11:25
ТД ВКЗ та Ф 2019.pdf
19 квітня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 10:10
нова редакція ТД зі змінами від 19.04.2019 ВКЗ.pdf
19 квітня 2019 10:10
Перелік змін до ТД від 19.04.2019.pdf
11 квітня 2019 16:25
оновлена ТД зі змінами від 11.04.2019 ВКЗ та Ф.pdf
11 квітня 2019 16:25
Перелік змін до ТД від 11.04.2019.pdf
11 квітня 2019 16:09
Підстава зменшення суми закупівлі.pdf
05 квітня 2019 13:59
ТД зі змінами від 05.04.2019 ВКЗ та Ф.pdf
05 квітня 2019 13:59
Перелік змін від 05.04.2019.pdf
05 квітня 2019 13:59
протокол розгляду вимоги та затвердження змін до ТД від05.04.2019.pdf
01 квітня 2019 10:07
Перелік змін від 01.04.2019 до ТД фіксув.pdf
01 квітня 2019 10:07
Протокол щодо внесення змін від 01.04.2019 Фікс.pdf
01 квітня 2019 10:07
ТД зі змінами від 01.04.2019 ВКЗ та Ф.pdf
22 березня 2019 11:06
ТД зі змінами від 22.03.2019 ВКЗ та Ф.pdf
22 березня 2019 11:06
Перелік змін від 22.03.2019.pdf
22 березня 2019 10:15
протокол щодо пролонгації строку подання пропозицій(мотивувальна частина)7.pdf
28 лютого 2019 15:18
Щодо спроби тиску на членів ТК Протокол.pdf
20 лютого 2019 11:25
ТД ВКЗ та Ф 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку; технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)) .
Дата подання: 26 лютого 2019 11:16
Дата відповіді: 26 лютого 2019 14:49
Просимо дати роз'яснення або виправити назву предмету закупівлі, тому що назва предмету закупівлі та відповідно код товару "ДК 021:2015 - 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку; технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання))" не відповідають технічним вимогам, викладеним у додатку №3. Коментар: В технічних вимогах (додаток №3) вказується, що закуповуються: "130 одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу. Одиниця закупівлі включає в себе: Технічний засіб фіксації судового процесу (1 шт.) та Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку шляхом підключення до систем фіксації судового процесу (судового засідання), встановлених у залах судових засідань (1 шт.), відповідно до технічних вимог, зазначених нижче". Також у технічних вимогах вказується, що "Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати…" та йде перелік функціональних характеристик програмного забезпечення, яке фактично не входить у предмет закупівлі, а як відомо із засобів масової інформації, в необмеженій кількості ліцензій вже закуплено Державною судовою адміністрацією і має назву "Акорд". Таким чином, предметом закупівлі є набір апаратних засобів, а саме: системний блок до стаціонарного персонального комп’ютера, плата відео захвату, монітор, акустична система, головні телефони, джерело безперебійного живлення, багатофункціональний монохромний пристрій формату А4, комплект мікрофонів, мікрофонний передпідсилювач, мікшер, відеокамера купольна HDCVI 1080Р, пристрій апаратно-програмного квадрування зображення. Жодне поєднання цих компонентів без відповідного програмного забезпечення не може називатись "Технічний засіб фіксації судового процесу", тому що у закупівлі відсутні програмні компоненти, які забезпечують фіксацію судового процесу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дякуємо за Ваше звернення та надаємо наступні роз'яснення. Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку.
Замовник прийняв рішення прийняти конкретну назву предмета закупвлі: (Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку; технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)). Така назва дає розгорнуту характеристику предмета закупівлі та не суперечить вимогам чинного законодавства України, зокрема, Закону України "Про публічні закупівлі" .
Отже, вимушені відхилити Вашу вимогу щодо зміни назви предмета закупівлі.
з повагою,
Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
SAS диски
Дата подання: 26 лютого 2019 11:20
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:32
Питання: Просимо вказати аналоги, які допустимі для заміни SAS дисків. Чи можливо пропонувати диски SATA? Коментар: Диски стандарту SAS значно здорожчують пропозицію та портебують вартісного RAID контролера. Диски SAS призначені для використання у серверних рішеннях, таких як сервери баз даних або сервери додатків, у випадках коли диск повинен обробляти велику кількість одночасних різнопланових запитів та призначені спеціально для роботи у RAID масивах з розподіленням навантаження, що зовсім не потрібно для технічного засобу фіксування судового процесу, який не обробляє таку велику кількість інформації. До того ж, диски, які потребуються (враховуючи вимогу "швидкісь обертання не менше 7200 об/хв") – це "спрощені" диски стандарту Nearline SAS, які за будовою не відрізняються від набагато дешевших SATA дисків і відрізняються тільки електронікою. Тобто, використання значно дорожчих дисків SAS та RAID адаптера, не забезпечить ніяких переваг у порівнянні з дисками SATA. Для прикладу можемо привести порівняння роздрібних цін дисків SAS та SATA різних виробників: 1. Диск SAS Seagate Enterprise Capacity 3.5" (ST1000NM0045) коштує 3705,00 грн. з ПДВ. 2. Високопродуктивний диск SATA WD Gold 1000 ГБ (WD1005FBYZ) коштує 2668,00 грн. з ПДВ. 3. Диск SATA середнього класу Seagate Desktop 1 TB (ST1000DM004) коштує 2135,00 грн. з ПДВ. 4. Диск SATA середнього класу Toshiba P300 1TB (HDWD110UZSVA) коштує 1193,00 грн. з ПДВ. Таким чином, для 130 комплектів, економія за рахунок використання дисків SATA, складає до 653120,00 грн. з ПДВ. Крім того, використання дисків SATA, не потребує додаткового високовартісного апаратного адаптера для організації RAID рівня 1 ("дзеркалювання" дисків), тому що "дзеркалювання" дисків можна зробити безкоштовно засобами операційної системи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче! Замовник з метою залучення до участі у процедурі закупівлі максимально широкого кола потенційних учасників прагне не обмежувати у будь-який спосіб їх спроможності щодо доступу до процедури, у тому числі і у зв’язку із встановленням певних форм підтвердження інформації. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено зазначення Замовником будь-яких аналогів предмету закупівлі (або його складових). з повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Пристрій незалежного контролю часу
Дата подання: 26 лютого 2019 11:28
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:09
Просимо надати опис протоколів обміну даними програми "Акорд" та пристрою незалежного контролю часу – для надання рівного права участі у тендерних закупівлях усім учасникам, а не тільки розробникам програми "Акорд".
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дякуємо за Ваше питання та надаємо наступну відповідь.
Додаток 3 тендерної документації даної процедури закупівлі містить перелік технічних вимог та функцій товару, що закуповується.:
Абзац 7 Пункт 1.1. частини 1 зазначеного Додатку 3: - "Пристрій незалежного контролю часу (можливість незалежного контролю часу та програмного захищеного доступу до показників часу та їх модифікацій)".
При цьому, в зазначеному Додатку 3 визначено функції: Технічні засоби фіксування судового процесу встановлені в судах, повинні забезпечувати (зокрема): можливість незалежного контролю часу і програмного захищеного доступу до показників часу та їх модифікацій.
Учасник повинен запропонувати в складі тендерної пропозиції рішення, яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу (Оперативне відображення інформації щодо надзвичайних випадків, змін регламенту фіксування дати засідання та/або внесення змін). Показники часу повинні бути незалежними від живлення комп’ютера, системної дати комп’ютера, сервера та підключення до мережі Інтернет.
з поваго,
Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
RAID адаптер рівнів 0,1 — інтегрований або окремий
Дата подання: 26 лютого 2019 11:28
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:12
Чи можливо здійснити "дзеркалювання" дисків засобами операційної системи без використання апаратних адаптерів?
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідності до умов Додатку №3 тендерної документації Учасник не може здійснити "дзеркалювання" дисків засобами операційної системи без використання апаратних адаптерів, що є не відповідністю технічним умовам Додатку №3 тендерної документації.
з повагою,
Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
Монітор. Вимога: Кут огляду (горизонтальний/вертикальний) — не менше 178/178.
Дата подання: 26 лютого 2019 11:29
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:16
Чи можливо пропонувати монітор з матрицею TN та кутами огляду 170/160 або 90/65 градусів? Коментар: Приведені взаємовиключні вимоги, а саме, тип матриці вимагається "не гірше TN+film", а кути огляду – не менше 178/178 градусів. Це стосуються моніторів різних типів. Вимога "Кут огляду (горизонтальний/вертикальний) – не менше 178/178" відноситься до моніторів з матрицею IPS, які суттєво дорожчі за моделі з матрицею TN. Максимальні кути огляду для моніторів з матрицею TN складають 170/160 градусів, але у більшості подібних моніторів кути огляду складають 90/65 градусів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче! Ні,неможливо.
У відповідності до умов Додатку №3 до тендерної документації, Учасник не може пропонувати монітор з матрицею TN та кутами огляду 170/160 або 90/65 градусів, так як це не буде відповідами технічним умовам Додатку №3 тендерної документації.
Багатофункціональний монохромний пристрій формату А4
Дата подання: 26 лютого 2019 11:30
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:21
Не вказаний основний параметр принтера, а саме, тип (технологія) друку. Просимо вказати тип (технологію) друку БФП. Також просимо привести аналог БФП, оскільки у вимогах зазначені унікальні характеристики, що може бути наслідком підготовки тендера під конкретного постачальника, у якого є подібні пристрої.
Відповідь: Шановний Запитуваче! При проведенні торгів, ми керуємося принципами здійснення закупівель, закріплених в статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . А тому повідомляємо, що Учасник, в складі тендерної пропозиції, може запропоновувати МОНОХРОМНИЙ пристрій з будь якою технологією друку.
з повагою,
Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Багатофункціональний монохромний пристрій формату А4. Вимога: Щільність підтримуваних матеріалів для друку у діапазоні: нижній поріг не вище 65 г/м2; верхній поріг не нижче 250 г/м2.
Дата подання: 26 лютого 2019 11:31
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:06
Просимо привести аналог, оскільки типові значення цього параметру для більшості БФП відомих виробників складає 163 (Canon, Samsung), 175 (HP), 200 (Canon, HP, Brother) або 220 (Samsung) г/м2.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Замовник з метою залучення до участі у процедурі закупівлі максимально широкого кола потенційних учасників прагне не обмежувати у будь-який спосіб їх спроможності щодо доступу до процедури, у тому числі і у зв’язку із встановленням певних форм підтвердження інформації. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено зазначення Замовником будь-яких аналогів предмету закупівлі.
з повагою,
Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Мікрофонний передпідсилювач, мікшер. Вимога: Можливість одночасного запису звуку по декількох каналах (не менше 4).
Дата подання: 26 лютого 2019 11:32
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:24
Просимо вказати, яким чином за допомогою мікрофонного передпідсилювача, мікшера здійснюється запис по чотирьох каналах, якщо в комп'ютері не передбачена спеціальна багатоканальна карта аудіозахвата.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дякуємо за Ваше питання та повідомляємо, що Додатком №3 до тендерної документації передбачена вимога закупівлі: "Комплект мікрофонів (6 шт.)", та "Мікрофонний передпідсилювач, мікшер (1 шт.) з кількістю входів — не менше 6". Пояснюємо, що 6 мікрофонів підключаються до 6 входів мікшера і розподіляються (міксуються) на 4 канали запису.
Учасник повинен запропонувати в складі тендерної пропозиції рішення, яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу, згідно з технічними вимогами, зазначеними в Додатку 3 до тендерної документації.
з повагою,
Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку після підключення до системи фіксації судового процесу (судового засідання), має забезпечити одночасну двосторонню передачу, обробку, перетворення та представлення інтерактивної інформації на відстані в режимі реального часу за допомогою апаратно- програмних засобів обчислювальної техніки та повинен виконувати наступні функції (....)
Дата подання: 26 лютого 2019 11:34
Дата відповіді: 26 лютого 2019 14:58
Просимо виключити переліки функційних характеристик з тендерної документації, оскільки ці переліки у даному тендері не мають сенсу без закупівлі програмного забезпечення, яке вже фактично встановлене у судах, а саме, програмне забезпечення "Акорд" для фіксації судових засідань та програмне забезпечення "ТруКонф" для створення системи відеоконференцзв’язку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче!
Дякуємо за Ваше звернення та вимушені відмовити у задоволенні Вашого прохання. Переліки функційних характеристик з тендерної документації не можуть буди виключені з наступних причин.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і
повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи
опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у
тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис
скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та
термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними
стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму,
патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно
повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі
повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки
предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
З повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
Зміна очікуваної вартості без зміни кількості одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу
Дата подання: 11 квітня 2019 17:37
Дата відповіді: 12 квітня 2019 09:48
відповідно до розяснень Мінекономрозвитку лист від 28.12.2017 р. № 3304-06/48844-06 зазначає: При визначенні очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Водночас замовники для дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності, та мети цього Закону, можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як з відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись з ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ організацій згідно їх функцій, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі. у нас запитання, як замовник визначав очікувану вартість в розмірі 10 400 000 гривень на 130 одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу, та як визначив очікувану вартість в розмірі 3 940 000 гривень на 130 одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу. тобто очікувана вартість однієї одиниці була визначена в сумі 80 000 гривень, а після внесення змін в частині зменшення очікуваної вартості до 30307,69 гривень, без зменшення кількості одиниць чи зміни складу одиниці забезпечення належної фіксації судового процесу. Також, хочемо нагадати, що у 2018 році (тендер UA-2018-03-07-001847-c) ви закупляли аналогічні одиниці (комплекти) по цінам Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконферензвязку - 82 200 грн за одиницю і Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) - 60 420 гривень, що в сумі складає 142 620 гривень за одиницю забезпечення належної фіксації судового процесу, а станом на 11.04.2019 (після внесених змін) очікувана вартість за одиницю складає 30 307 гривень. Поясніть логіку і мотиви даних фактів, чим ви керувались при визначенні очікуваної вартості у 2018 році і 2019 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дуже приємні Ваша пильність, щира турбота та нагадування про попередні закупівлі, які проводилися Замовником.
Повідомляємо, що відповіді на питання знаходяться у посиланнях та цитатах законодавства, які Ви люб’язно надали.
Так, в роз'ясненнях Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, лист від 28.12.2017 р. № 3304-06/48844-060 зазначено: «розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі».
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає максимальну економію та ефективність.
Щодо надання пояснень про логіку і мотиви надуманих Вами «фактів», та чим Замовник керувався при визначенні очікуваної вартості у 2018 році і 2019 році повідомляємо, що така постановка питання не може бути прийнята Замовником, так як містить порівняння, які виходять за рамки даної процедури закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на таке:
1. Підставою для внесення змін суми закупівлі з 10 400 000,00 грн. до 3 940 000,00 грн. став лист ДСА України від 09.04.2019 № 15-9750/19 (скан-копія опублікована на майданчику та відкрита для ознайомлення). Зазначеним Листом визначено цінові рамки предмета закупівлі (3940000,00 грн.), але не зменшення обсягу, який погоджено раніше.
2. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по даній закупівлі вже не вперше пролонгується (протоколи опубліковано на майданчику) в зв’язку з ненаданням ДСА України Типових договорів з закупівлі засобів інформатизації, погоджених Державним агентством з питань електронного урядування України, що унеможливлює подальше укладення договору з учасником-переможцем закупівлі. В Типових договорах чітко визначаються технічні вимоги предмета закупівлі, яких Замовник повинен дотримуватися по принципу: «не гірше». При отриманні Типових договорів, Замовник скористається наділеним Законом України «Про публічні закупівлі» правом, щодо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-000869-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 11 березня 2019 17:02
Дискримінаційна вимога щодо надання сертифікату відповідності системи керування вимогам ISO 14001:2004
Тендерною документацією передбачено надання учасниками Процедури закупівлі у складі їх пропозицій копій сертифікатів відповідності системи керування вимогам ISO 14001:2004 (для вітчизняного виробника - ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015) чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Вважаємо зазначену вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Міжнародний стандарт ISO 14001:2004 не має жодного відношення до якості товару, виробництва товару та застосування захисту довкілля, оскільки цей стандарт є системою екологічного керування на будь-якому підприємстві.
Чинним законодавством України не передбачено вимог щодо отримання учасниками свідоцтва ISO 14001:2004 для виробництва або постачання товару, що є предметом закупівлі.
Міжнародний стандарт ISO 14001:2004 встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту, які дозволяють організації розробити і впровадити екологічну політику і цілі, які враховують законодавчі й інші вимоги, які організація зобов'язалася виконувати.
Вважаємо, що зазначений стандарт не передбачає безпосередньо застосування заходів із захисту довкілля в технічних та якісних характеристиках товару, що є предметом закупівлі, а сертифікат якості ISO 14001:2004 не є обов'язковим для суб'єктів господарювання.
Враховуючи те, що Замовник вимагає від учасників надання ними у складі пропозицій гарантійного листа щодо відповідності запропонованого товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, а також надання декларацій або сертифікатів відповідності (якості) українських систем сертифікації на пропоновану продукцію, чинних на дату розкриття, тобто документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики товару, а також захист довкілля (надається довідка про застосування заходів із захисту довкілля передбачених законодавством України), вимога стосовно надання сертифікатів якості ISO 14001:2004 є безпідставною та дискримінаційною.
В підтвердження, що вимога є дискримінаційною, нагадуємо, що по закупівлі Оголошення (номер бюлетня 70(672) від 11.06.2012 № оголошення 218280), Замовником даної закупівлі було Територіальне управління ДСА України в Дніпропетровській області, було винесено рішення № 866-Р/ПК-СК Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яким зобовязало замовника внести зміни до документації з аналогічної ситуації. Тому просимо не повторювати власних помилок та не примушувати учасників подавати скаргу до АМКУ. (посилання на рішення АМКУ № 866-Р/ПК-СК: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/88505;jsessionid=4A4AC9AA4FF2C68322D33B9EA61544BD
Відповідно до вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, та скасувати вимогу, щодо надання копії сертифікату відповідності системи екологічного керування вимогам ISO 14001:2004 IDT(для вітчизняного виробника - ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015), чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 08:41
Дякуємо Вам за пильність, але вимушені повідомити про відхилення Вашої вимоги, мотивуючи наступним.
1.Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
2. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 866-Р/ПК-СК (надалі -Рішення), яким Ви обгрунтовуєте свої вимоги, прийнято щодо предмету закупівлі - «Папір та картон гофровані, тара з паперу та картону" (Папки, обкладинки на справи: обкладинки на справи – 400 000 од., папки на зав’язках – 5 000 од., папки скорозшивачі – 5 000 од., сегрегатори – 1 000 од.), який не має відношення до поточної закупівлі по предмету «32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу».
3. Приймаючи вказане Рішення, Антимонопольний комітет України керувався Законом України "Про здійснення державних закупівель", що втратив чинність декілька років тому, а саме з 01.08.2016 року.
4. Замовник вимагає надання у складі тендерних пропозицій копії сертифікатів відповідності системи керування вимогам ISO 14001:2004 (для вітчизняного виробника - ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015) , які чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, - не від Учасників, а від виробників запропонованого Учасником товару.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
з повагою,
Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000869-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 04 квітня 2019 17:50
Вимога на внесення змін
Відповідно до п.5.4.3 Розділу 2 Тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає надати договір поставки комп'ютерного та/або периферійного обладнання замовнику з розгалуженою системою постачання, яка включає Дніпропетровську область. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників за територіальним принципом, оскільки немає жодної обґрунтованої необхідності наявності територіальних обмежень до поставки обладнання.
Відповідно до ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Прохання привести тендерну документацію у відповідність до вимог зазначеного Закону та прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2019 13:36
Доброго дня, шановний Вимагаче!
Дякуємо Вам за пильність та повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги тендерним комітетом ТУ ДСА України в Дніпропетровській області прийнято рішення щодо її задоволення та невідкладного внесення відповідних змін до тендерної документації. Бажаємо Вам гарного дня!

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2019 09:26
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
06 травня 2019 09:26
Електронний підпис
06 травня 2019 09:24
протокол 14 відміна торгів.pdf