Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Наркотичні та психотропні препарати) (2 лоти)
Очікувана вартість
369 466,00 UAH
UA-2019-02-20-000721-b cbdba18f3b8a4be68d61bfbce74388f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Марчук

+380676727687 sambirska_lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради та Самбірської районної ради "Самбірська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997461
Місцезнаходження: 81400, Україна , Львівська обл., м. Самбір, вул. Шпитальна, буд. 14
Контактна особа: Богдан Марчук
+380676727687
sambirska_lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 14:00
Очікувана вартість: 369 466,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

20 лютого 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:43
перелік змін.docx
20 лютого 2019 12:43
ЗТД.doc
20 лютого 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:43
перелік змін.docx
20 лютого 2019 12:43
ЗТД.doc
20 лютого 2019 10:59
Тендерна_документацiя_лiкарські засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-000721-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 25 лютого 2019 13:54
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 11:22
Дякуємо за звернення. Замовник погоджується, що згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Таким чином встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації жодним чином не дискримінує учасників, а лише надає можливість замовнику пересвідчитися, що ліки будуть поставлені належної якості.
На додаток, як приклад, наводимо рішення АМКУ № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, де Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) дійшла висновку, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання учасниками авторизаційних листів від виробників ніяким чином не обмежує конкуренцію, права та інтереси учасників.

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 13:54
Авторизац-лист.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Morphine, Diazepam, Fentanyl
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 265 230,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 326,15 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 11 березня 2019 14:17
Закінчення: 11 березня 2019 14:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1100 амп
Morphine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, місто Самбір, вул. Шпитальна,14
Дата доставки: 31 грудня 2019
1100 амп
Diazepam
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, Самбір, вул. Шпитальна, 14
Дата доставки: 31 грудня 2019
1750 амп
Fentanyl
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, Самбір, вул. Шпитальна, 14
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-000721-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 25 лютого 2019 13:54
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 11:22
Дякуємо за звернення. Замовник погоджується, що згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Таким чином встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації жодним чином не дискримінує учасників, а лише надає можливість замовнику пересвідчитися, що ліки будуть поставлені належної якості.
На додаток, як приклад, наводимо рішення АМКУ № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, де Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) дійшла висновку, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання учасниками авторизаційних листів від виробників ніяким чином не обмежує конкуренцію, права та інтереси учасників.

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 13:54
Авторизац-лист.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міжлікарняна аптека №223" 264 700,00
UAH
263 373,84
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДФАРМ" 265 223,58
UAH
265 223,58
UAH
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 14:56
Електронний підпис
14 березня 2019 14:56
Електронний підпис
14 березня 2019 14:55
дов_несуд.jpg
14 березня 2019 14:55
дов_відст_забор.jpg
07 березня 2019 12:36
Електронний підпис
07 березня 2019 11:32
Отсканировано 07.03.2019 11-06.jpg
07 березня 2019 11:29
Отсканировано 07.03.2019 11-06.jpg

Публічні документи

06 березня 2019 15:54
ЦП.pdf
06 березня 2019 15:54
ПД.pdf
06 березня 2019 15:54
МТВ.pdf
06 березня 2019 15:54
КК.pdf
06 березня 2019 15:54
ІД.pdf
06 березня 2019 15:54
Гарантійний лист Фармак.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП"Міжлікарняна аптека №223"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міжлікарняна аптека №223"
#23971930
Переможець 263 373,84
UAH
13 березня 2019 09:00

Документи

13 березня 2019 09:00
Електронний підпис
12 березня 2019 17:27
SWScan00521.pdf
11 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міжлікарняна аптека №223"
#23971930
263 373,84
UAH
Документи

Документи

13 березня 2019 09:00
Електронний підпис
12 березня 2019 17:27
SWScan00521.pdf
11 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 14:14
SWScan00885.pdf зміни до договору
02 березня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 11:37
SWScan00885.pdf зміни до договору
23 січня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:36
SWScan00830.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 14:11
ilovepdf_merged (21).pdf укладений
28 березня 2019 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 311 623,84
UAH