Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Наркотичні та психотропні препарати) (2 лоти)
Очікувана вартість
369 466,00 UAH
UA-2019-02-20-000721-b ● cbdba18f3b8a4be68d61bfbce74388f9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради та Самбірської районної ради "Самбірська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997461 |
Місцезнаходження: | 81400, Україна , Львівська обл., м. Самбір, вул. Шпитальна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Богдан Марчук +380676727687 sambirska_lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 369 466,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
20 лютого 2019 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 12:43 |
перелік змін.docx | |
20 лютого 2019 12:43 |
ЗТД.doc |
20 лютого 2019 12:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2019 12:43 |
перелік змін.docx
|
|||
20 лютого 2019 12:43 |
ЗТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000721-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 25 лютого 2019 13:54
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 11:22
Дякуємо за звернення. Замовник погоджується, що згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Таким чином встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації жодним чином не дискримінує учасників, а лише надає можливість замовнику пересвідчитися, що ліки будуть поставлені належної якості.
На додаток, як приклад, наводимо рішення АМКУ № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, де Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) дійшла висновку, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання учасниками авторизаційних листів від виробників ніяким чином не обмежує конкуренцію, права та інтереси учасників.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Таким чином встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації жодним чином не дискримінує учасників, а лише надає можливість замовнику пересвідчитися, що ліки будуть поставлені належної якості.
На додаток, як приклад, наводимо рішення АМКУ № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, де Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) дійшла висновку, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання учасниками авторизаційних листів від виробників ніяким чином не обмежує конкуренцію, права та інтереси учасників.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Morphine, Diazepam, Fentanyl |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 265 230,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 326,15 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
1100 амп
Morphine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, місто Самбір, вул. Шпитальна,14
Дата доставки:
31 грудня 2019
1100 амп
Diazepam
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, Самбір, вул. Шпитальна, 14
Дата доставки:
31 грудня 2019
1750 амп
Fentanyl
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, Самбір, вул. Шпитальна, 14
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000721-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 25 лютого 2019 13:54
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 11:22
Дякуємо за звернення. Замовник погоджується, що згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Таким чином встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації жодним чином не дискримінує учасників, а лише надає можливість замовнику пересвідчитися, що ліки будуть поставлені належної якості.
На додаток, як приклад, наводимо рішення АМКУ № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, де Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) дійшла висновку, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання учасниками авторизаційних листів від виробників ніяким чином не обмежує конкуренцію, права та інтереси учасників.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Таким чином встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації жодним чином не дискримінує учасників, а лише надає можливість замовнику пересвідчитися, що ліки будуть поставлені належної якості.
На додаток, як приклад, наводимо рішення АМКУ № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, де Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) дійшла висновку, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання учасниками авторизаційних листів від виробників ніяким чином не обмежує конкуренцію, права та інтереси учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Міжлікарняна аптека №223" |
264 700,00
UAH
|
263 373,84
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДФАРМ" |
265 223,58
UAH
|
265 223,58
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Міжлікарняна аптека №223" #23971930 |
Переможець |
263 373,84
UAH
|
13 березня 2019 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2020 14:14
|
SWScan00885.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2020 11:37
|
SWScan00885.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:36
|
SWScan00830.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 14:11
|
ilovepdf_merged (21).pdf | укладений |
28 березня 2019 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |