Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя та конверти
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000624-a ● 73a3c4c2ffe648eea157d93184aa115f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А |
Контактна особа: |
Тарнавський Антон Олегович 380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярське приладдя та конверти
Тендерна документація
20 лютого 2019 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 12:26 |
Т.Д. - канцелярські товари та конверти на 2019 рік.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000624-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 21 березня 2019 12:25
Невідповідність умовам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма “ВВ” в особі Директора Клюзко Олександра Володимировича прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-02-20-000624-a Канцелярське приладдя та конверти, ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, який проходив 13.03.2019. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" у складі своєї пропозиції не надав інформацію згідно вимогам п.6 розділу ІІІ, а саме: інформація про відповідність запропонованого товару предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, фотографію виробу, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них. Учасник надав документ, а саме: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
на предмет закупівлі: Лот 2 канцелярське приладдя ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне без таблиці відповідності з інформацією про товар у вигляді фотографії виробу, а також висновку щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" як таку, що не відповідає умовам відповідно до п. 3 Розділу 5 Тендерної документації.
В разі не виконання Вами даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
на предмет закупівлі: Лот 2 канцелярське приладдя ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне без таблиці відповідності з інформацією про товар у вигляді фотографії виробу, а також висновку щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" як таку, що не відповідає умовам відповідно до п. 3 Розділу 5 Тендерної документації.
В разі не виконання Вами даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 16:29
Вимогу ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «ВВ» не задовольняти, оскільки підстави, що зазначені у вимозі є несуттєві та не впливають на зміст тендерної пропозиції ТОВ "ДМД-СЕРВІС".
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Конверти |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
156500 шт
Конверти
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03190, Україна, місто Київ, Київ, Кирпоноса 10/8
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
макет друку
Дата подання: 20 лютого 2019 12:43
Дата відповіді: 20 лютого 2019 13:52
Доброго дня, чи можна бачити макет друку для конвертів?
Відповідь: Доброго дня, колір друку - чорний, текст друку - назва підприємства і логотип (чорнобілий).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2019 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБЛАНКОВИДАВ" |
69 585,00
UAH з ПДВ
|
65 643,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" |
80 190,00
UAH з ПДВ
|
66 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
113 970,00
UAH з ПДВ
|
105 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" |
131 820,00
UAH з ПДВ
|
131 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ" |
234 780,00
UAH з ПДВ
|
234 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
108 900,00
UAH з ПДВ
|
104 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБЛАНКОВИДАВ" #36002620 |
Переможець |
65 643,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:22
|
Додаткова угода № 1 від 23.12.2019 до дог. № 0204-19-УБВ від 02.04.2019 р.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 12:40
|
Дог № 0204-19- УБВ.pdf | укладений |
03 квітня 2019 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на наступний рік, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 0204/19-УБВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |