Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання шаф металевих
Очікувана вартість
72 100,00 UAH
UA-2019-02-20-000533-a b2ec63c568904de495985d332789b6d5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярук Валентин Васильович

380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37395418
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович
380444240407
buhgalterijasrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 28 лютого 2019 12:38
Очікувана вартість: 72 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку та розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Термін поставки - протягом не більше ніж 10 днів з дня укладення договору. Оплата вартості товарів здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Замовник розглядає аналоги товару, які за характеристиками не гірші за запропонований, і відповідають визначеним кольору та розмірам (параметр глибини може варіюватися від 380 до 390 мм включно). Тел. техн. питань: 424-12-02.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
придбання шаф металевих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 12:07
Шафи_технічний опис.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 лютого 2019 13:20
Дата відповіді: 20 лютого 2019 13:28
Шановний Замовнику. Чи буде ще документ з вимогами по документації крім цінової пропозиції?
Відповідь: Ні, Учаснику для участі у закупівлі достатньо подати цінову пропозицію.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2019 09:47
Дата відповіді: 21 лютого 2019 10:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник розглядає аналоги товару, які за характеристиками не гірші за запропонований, і відповідають визначеним кольору та розмірам (параметр глибини може варіюватися від 380 до 390 мм включно), про це зазначено в описі до закупівлі. 2. Замовник встановлює єдині вимоги до всіх учасників і, незалежно від того, є учасник платником ПДВ чи ні, його цінова пропозиція розглядатиметься як остаточна, без будь-яких коригувань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Практик Про" 56 186,40
UAH з ПДВ
52 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 68 860,80
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 58 538,40
UAH з ПДВ
53 586,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 61 860,00
UAH з ПДВ
61 058,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 62 486,40
UAH з ПДВ
61 458,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПАРИТЕТ-К" 71 760,00
UAH з ПДВ
71 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕАМАРКЕТ" 71 800,00
UAH з ПДВ
71 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 16:44
Довідка. Реквізити.pdf
26 лютого 2019 16:44
Довідка. Статут.pdf
26 лютого 2019 16:44
Довідка. Свідоцтво ПДВ.pdf
26 лютого 2019 16:44
Довідка. Довіреність.pdf
26 лютого 2019 16:44
Довідка. Витяг з ЄДР.pdf
26 лютого 2019 16:44
Довідка. Виписка з ЄДР.pdf
26 лютого 2019 16:44
Довідка. 4 ОПП.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 13:18
сертификати.rar
26 лютого 2019 13:18
Ком._проп._SBM_202-ec.PDF

Публічні документи

27 лютого 2019 17:26
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
27 лютого 2019 17:26
Висновок СЕЕ.pdf
27 лютого 2019 17:26
Sertifikat mebli.pdf
27 лютого 2019 17:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 11:59
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
27 лютого 2019 11:59
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

27 лютого 2019 10:09
Пропозиція ТЕАМАРКЕТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Практик Про"

ТОВ "Літпол-Україна"

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

ТОВ "IP COM"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПАРИТЕТ-К"

ТОВ "ТЕАМАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Практик Про"
#37120071
Відхилено 52 990,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 10:35
ТОВ "Літпол-Україна"
#32134535
Відхилено 53 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 13:07
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Переможець 53 586,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 13:36

Документи

01 березня 2019 10:34
Rishennya_pro_vidkhylennya_Kandydata13.docx

Документи

05 березня 2019 13:07
Rishennya_pro_vidkhylennya_Kandydata14.docx

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
53 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Шафи.pdf укладений
01 квітня 2019 15:27