Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по поточному ремонту
Очікувана вартість
1 180 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000497-c ● 85e6f33c3f9343d8aa4561a3a0e54b1b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 25502352 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Контактна особа: |
Мельничук Юлія Павлівна +380432466220 vincpmsd3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 1 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по поточному ремонту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2019 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2019 11:58 |
ЗМІНИ до ТД.docx | |
04 березня 2019 11:58 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
20 лютого 2019 14:15 |
Проект договору.docx |
04 березня 2019 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2019 11:58 |
ЗМІНИ до ТД.docx
|
|||
04 березня 2019 11:58 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
20 лютого 2019 14:15 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 21 лютого 2019 18:50
Дата відповіді: 22 лютого 2019 14:31
В додатку №5 ТД таблиця 6 "Довідка про виконання аналогічних договорів", зазначено:
До довідки додаються:
- копії договорів з бюджетними організаціями (не менше 5-ти), що зазначені у довідці, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці;
поясніть будь-ласка:
1. що мається на увазі термін "бюджетна організаці"?;
2. не менше 5-ти договорів чи не менше 5-ти бюджетних організацій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з пунктом 12 ст.2 Бюджетного кодексу України
Бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
2. Не менше 5-ти договорів
Бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
2. Не менше 5-ти договорів
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 21 лютого 2019 19:17
Дата відповіді: 22 лютого 2019 14:32
додатку №5 до ТД Таблиця 5 "Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід", зазначено:
До довідки додаються:
• Копії документів, що підтверджують наявність у Учасника служби з охорони праці та інженера з охорони праці (копії наказів).
Поясніть будь-ласка, якшо відповідно до п. 1.4 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 255 від 15.11.2004 р., (яким передбачено що служба охорони праці створюється на підприємствах з кількістю працюючих 50 і більше осіб), на підприємстві не створена служба охорони праці, які документи надаються в такому випадку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вразі відсутності на підприємстві служби з охорони праці подаються копії документів про призначення відповідальної особи з охорони праці.
Клас наслідків
Дата подання: 27 лютого 2019 08:02
Дата відповіді: 28 лютого 2019 14:01
Доброго дня, підкажіть будь ласка до якого класу наслідків (відповідальності) належать роботи за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (послуги по поточному ремонту), згідно проектно - кошторисної документації? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. При виконанні будівельних робіт, які будуть проводитись в приміщенні де кількість людей, що постійно перебувають на об"єкті буде становити не менше 300 осіб, приймаємо клас наслідків (відповідальності) СС2 і категорію складності III.
Експертний висновок
Дата подання: 28 лютого 2019 16:29
Дата відповіді: 01 березня 2019 12:01
Доброго дня!! Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу ??? у Вас є експертний висновок????
Відповідь: Доброго дня! Поточний ремонт не потребує розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертної оцінки.
Поточний чи капітальний????
Дата подання: 28 лютого 2019 16:37
Дата відповіді: 01 березня 2019 14:11
Перелік робіт наведений у тендерній документації відноситься до капітального ремонту, а не поточного. УДКС України реєструє договори на поточний ремонт до 200 000,00 грн, як у Вас зареєструють договір на суму в 1 мільйон гривень?????
Відповідь: Міністерством регіонального розвитку та будівництва України у листі від 15 липня 2009 р. № 9/9-1056 було роз’яснено, що:
капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також поліпшення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності).
поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Водночас у листі зазначено, що коли будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).
капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також поліпшення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності).
поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Водночас у листі зазначено, що коли будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).
Ліцензія
Дата подання: 01 березня 2019 12:59
Дата відповіді: 04 березня 2019 11:12
Доброго дня!! В тендерній документації від учасника вимагається надати "Копію ліцензії Державного комітету України з будівництва та архітектури на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом Учасника", але відповідно до листа Мінрегіонбуду і ДАБІ від 22.01.2009 р. № 22/9-281 для виконання робіт з поточного ремонту ліцензія не потрібна. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни будуть внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000497-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАДЕСТ", Код ЄДРПОУ:31348273
Дата подання: 22 лютого 2019 13:09
Лист до замовника і керівної організації щодо дискримінаційних вимог документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці", Код ЄДРПОУ: 25502352, було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2019-02-20-000497-c на Послуги по поточному ремонту (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах:
1. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога згідно Додаток № 5 до тендерної документації Таблиця 6 щодо наявності досвіду роботи з бюджетними установами а саме:
Під аналогічними розуміються договори з виконання поточного або капітального ремонтів.
До довідки додаються:
- копії договорів з бюджетними організаціями (не менше 5-ти), що зазначені у довідці, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці;
- оригінали листів – відгуків (не менше 5-ти) за підписом керівників організацій з якими укладено договори , зазначені у довідці, з обов’язковим зазначенням номеру, дати та предмету договору, а також стану та якості виконаних робіт.
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога згідно Додаток № 5 до тендерної документації Таблиця 6 щодо наявності договорів в кількості не менше 5-ти. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не укладали договори кількісно, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Стаття 16 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 4 статті 22 Закону прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах:
1. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога згідно Додаток № 5 до тендерної документації Таблиця 6 щодо наявності досвіду роботи з бюджетними установами а саме:
Під аналогічними розуміються договори з виконання поточного або капітального ремонтів.
До довідки додаються:
- копії договорів з бюджетними організаціями (не менше 5-ти), що зазначені у довідці, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці;
- оригінали листів – відгуків (не менше 5-ти) за підписом керівників організацій з якими укладено договори , зазначені у довідці, з обов’язковим зазначенням номеру, дати та предмету договору, а також стану та якості виконаних робіт.
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога згідно Додаток № 5 до тендерної документації Таблиця 6 щодо наявності договорів в кількості не менше 5-ти. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не укладали договори кількісно, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Стаття 16 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 4 статті 22 Закону прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Скасована
Дата: 22 лютого 2019 13:15
Причина: помилково
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ" #42114557 |
Відхилено |
901 493,61
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 15:25
|
ПП Арка-ПТФ #34722208 |
Переможець |
963 296,40
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:59
|
Звіт про виконання договору | укладений |
02 січня 2020 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 16:00
|
Додаткова угода Арка ПТФ.pdf | зміни до договору |
11 червня 2019 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 09:45
|
договір | укладений |
09 квітня 2019 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |