Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Розробка проекту реконструкції адмінбудинку ДП "НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25 Інв. № 942/1 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000404-a ● 95b5cfbb6b77447aa66c93678961fb30
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Мєлкумова Ольга Павлівна (044) 238-38-02 MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Розробка проекту реконструкції адмінбудинку ДП "НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25 Інв. № 942/1 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 14:33 |
ТД_01_052031_Проектування_реконструкції_адмінбудинку_зі змінами 4.docx | |
18 березня 2019 14:33 |
Зміни до ТД 4 Розробка проекту реконструкції.pdf | |
15 березня 2019 11:57 |
Зміни3_01_052031_Проектування_реконструкції_адмінбудинк_2019.doc | |
15 березня 2019 11:57 |
Титульний аркуш ЗТД.pdf | |
15 березня 2019 11:56 |
Зміни 3 до ТД Проектування адмінбудинку.pdf | |
07 березня 2019 14:19 |
Зміни 2 до ТД 01 052031 Роботи Розробка проекту рек-ї адмінбуд.pdf | |
01 березня 2019 12:41 |
Зміни 1 до ТД 01 052031 Роботи Розробка проекту реконструкції.pdf | |
20 лютого 2019 11:07 |
Титульний аркуш ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно Завдання на проектування
Дата подання: 22 лютого 2019 15:59
Дата відповіді: 27 лютого 2019 12:21
Просимо надати уточнення стосовно наведених нижче питань по Завданню на проектування:
1. Уточнити стадійність проектування. У п.9 зазначено дві стадії (П і РД), в подальшому у тексті згадується тільки «робочий проект»
2. Яким є прогнозований клас відповідальності будівлі або як він визначався у згаданій у п.14.7 затвердженій ПД на реконструкцію будівлі?
3. Чи входить до заявленої очікуваної вартості вартість проходження експертизи?
4. Передбачається використання існуючого дизель-генератора чи має бути розроблено проект його встановлення з підключенням до резервуючої мережі і підбиранням самого д/генератора?
5. Чи передбачається розроблення у повному обсязі проектних рішень на встановлення фотоелектричних модулів на даху включно зі схемами підключення? Якщо так, хто має вибирати ці модулі?
6. Уточнити, які саме слабкострумні системи і системи пожежбезпеки підлягають реконструкції.
7. Чи входить до обсягу проектних робіт реконструкція ТП-10/0,4 кВ?
8. Для яких саме інженерних мереж необхідне виконання катодного захисту?
9. Чи передбачена реконструкція не згаданої у Завданні господарсько-побутової каналізації?
10. Чи передбачена повна реконструкція їдальні включно, зокрема, з технологічною частиною?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Проектування повинне бути двостадійним і складатися з Проекту, який проходить експертизу, та робочої документації. 2. У п. 14.7 згадується затверджений проект на іншу будівлю, яка наразі перебуває у стадії реконструкції. Мова йде про опорядження фасадів адмінбудівлі по вул. Симона Петлюри, 25 у такому ж стилі, як і згадувана вище будівля. 3. Вартість проходження експертизи входить до очікуваної вартості закупівлі. 4. Передбачається використання існуючого д/генератора. 5. Передбачається розроблення в повному обсязі проектних рішень на встановлення фотоелектричних модулів на даху включно зі схемами, вибором модулів (з погодженням Замовником). 6. Реконструкції також підлягають також системи пожежної сигналізації, телефонізації, комп’ютерні мережі, системи контролю доступу. 7. ТП-10/0,4 кВ не входить до обсягу проектних робіт. 8. Катодний захист виконати для мереж водопроводу (цокольних поверх). 9. У зв’язку з розкриттям просторів поверхів адмінбудівлі передбачити реконструкцію господарсько-побутової каналізації. 10. Приміщення їдальні не передбачено реконструювати.
Стосовно п. 1.2. Додатку 2 до Тендерної Документації (щодо згоди на обробку персональних даних)
Дата подання: 25 лютого 2019 09:24
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:55
Відповідно до п. 1.2. Додатку 2 до Тендерної Документації учасник повинен в складі пропозиції надати Листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера проекту та інженера - проектувальника по напрямку) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
Просимо надати роз’яснення стосовно того чи правомірна ця вимога, оскільки відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» здійснювати збір, використання та обробку персональних даних можна тільки за згодою суб’єкта персональних даних, проте відповідно до п. 2 Ст. 16 даного Закону, доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Але тендерна документація не містить відповідних зобов’язань щодо забезпечення виконання вимог даного Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приписами ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 2 цієї ж статті одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (ч. 3 цієї ж статті). З метою встановлення відповідності працівників учасників закупівлі кваліфікаційним критеріям, замовник розглядає документи надані в складі тендерної пропозиції учасника. При розгляді документів, які підтверджують відповідність працівників затребуваним у тендерній документації кваліфікаційним критеріям, замовник здійснює обробку персональних даних таких працівників у розумінні ст. 2 Закону. Єдиною з передбачених в ст. 11 Закону підстав для обробки персональних даних в даному випадку може бути лише згода суб’єкта персональних даних. Відтак умова тендерної документації щодо затребування згоди на обробку персональних даних є правомірною. Щодо посилання учасника на відсутність в тендерній документації відповідних зобов’язань щодо забезпечення виконання вимог даного Закону, то слід зазначити, що в силу обов’язковості законів України (ст. 68 Конституції України), замовник зобов’язаний дотримуватись норм чинного законодавства незалежно від включення чи не включення відповідних умов в зміст тендерної документації. Враховуючи, що дані відносини врегульовані на законодавчому рівні, не вважаємо за доцільне дані положення дублювати в тендерній документації.
Стосовно забезпечення виконання договору
Дата подання: 25 лютого 2019 09:35
Дата відповіді: 01 березня 2019 12:42
Відповідно до п.6 Розділу 4 тендерної документації переможець повинен надати забезпечення виконання договору та в графі «Призначення платежу» платіжного доручення вказує «Розробка проекту реконструкції адмінбудинку».
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» вимог щодо реквізитів платежу щодо забезпечення виконання договору немає.
Вважаємо доцільним призначенням платежу змінити на «Забезпечення виконання договору стосовно розробки проекту реконструкції адмінбудинку», оскільки з запропонованого Замовником призначення платежу не зрозуміло, що дані кошти направлені переможцем саме на забезпечення платежу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Стосовно інженерних вишукувань відповідно до п. 10 Завдання на проектування
Дата подання: 25 лютого 2019 09:39
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:55
Відповідно до п. 10 Завдання на проектування Підряднику необхідно виконати інженерні вишукування та обстеження по будівлі, за попереднім узгодженням плануємих обсягів робіт з замовником. Замовник надає підряднику розроблені та затверджені раніше містобудівні умови та обмеження, технічні умови.
Просимо надати роз’яснення стосовно того, коли і в яких саме обсягах необхідно виконати інженерні вишукування – до проведення закупівлі, чи після?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інженерні вишукування необхідно виконати на предмет можливості подальшого функціонування внутрішніх інженерних мереж після зміни планування приміщень адмінбудинку, стану зношеності інженерних мереж (системи опалення, водопостачання, електричні та слабкострумні, вентиляції та кондиціювання). Виконати інженерні вишукування після проведення закупівлі.
Питання щодо благоустрою території відповідно до п. 15 Завдання на проектування
Дата подання: 25 лютого 2019 09:41
Дата відповіді: 27 лютого 2019 16:11
Відповідно до п. 15 Завдання на проектування Підряднику необхідно після закінчення будівельно-монтажних робіт провести благоустрій майданчика без зміни рішень по генплану.
Просимо видалити цей пункт, оскільки роботи з благоустрою майданчика не є проектно-вишукувальними роботами та не відповідають предмету закупівлі.
Відповідь: Під час виконання робіт з розробки проекту реконструкції адмінбудинку ДП "НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25 Інв. № 942/1, що є предметом закупівлі, не потрібно виконувати роботи з благоустрою майданчика. Виконання робіт по благоустрою майданчика, відповідно до вимог п. 15 Завдання на проектування, необхідно врахувати в проекті.
Експертний звіт
Дата подання: 25 лютого 2019 09:48
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:59
В п. 2.4 Додатку 2 до ТД вказано, що учасник повинен надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог п. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: Форми №4: - експертний звіт (без додатків). Просимо надати розяснення, що мається на увазі під Формою №4? Які експертні звіти підпадають під цю Форму? Чи можна надати для підтвердження виконання договору експертні звіти видані ДП "Укрдержбудекспертизою"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Даним підпунктом додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником експертного звіту отриманого в межах виконання договору, який вказано в довідці заповненій за формою № 4 цього додатку. Форма № 4 не встановлює будь-яких вимог до експертного звіту. На підтвердження наявності затребуваного досвіду виконання договору учасник повинен надати експертний звіт оформлений відповідно до вимог чинного законодавства.
Тендерна пропозиція та розрахунок вартості предмету закупівлі
Дата подання: 25 лютого 2019 10:25
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:59
В п. 1 Розділу 3 ТД вказано, що учасник повинен надати окремо: 1) Тендерну пропозицію, за формою наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації; 2) Розрахунок вартості предмету закупівлі, відповідно до Додатку 1 цієї тендерної документації. Ми розуміємо, виходячи з положень ТД, що ці два документи повинні надавати окремими файлами за підписом керівника та скріплені печатками кожен окремо. Але в Додатку 1 до ТД чітко показано, що Тендерна пропозиція та Розрахунок вартості предмету закупівлі є одним файлом (документом), що підписується один раз керівником та скріплюється печаткою. Просимо надати розяснення з цього питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. 1 Розділу 3 тендерної документації не вказано, що учасник повинен надати окремо Тендерну пропозицію та окремо Розрахунок вартості предмету закупівлі. Натомість, у вказаному пункті тендерної документації акцентовано увагу потенційних учасників на документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції та які повинні бути складені за формами, передбаченими тендерною документацією. Отже, тендерна пропозиція та розрахунок вартості надається за формою Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000404-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:00114117
Дата подання: 25 лютого 2019 11:16
Вимога щодо положень проекту договору
Відповідно до п. 4 Розділу 4 Тендерної документації Учасник може подати свої пропозиції щодо умов Проекту договору протягом періоду уточнень.
Виходячи з цього направляємо свої пропозиції та зауваження стосовно Проекту договору у вигляді Протоколу розбіжностей (документ додається)
Виходячи з цього направляємо свої пропозиції та зауваження стосовно Проекту договору у вигляді Протоколу розбіжностей (документ додається)
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 12:43
За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, разом з тим щодо пунктів 5.5., 7.3., 7.4., 7.5., 7.8., 7.9., 8.2., 10.2 Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» надаємо наступні роз’яснення:
Щодо п. 5.5. - Потенційний учасник пропонує внести зміни до вказаного пункту договору в результаті яких, у разі не усунення підрядником в обумовлені строки недоліків проектних робіт, останній повертає не всю суму одержаного авансу, а лише невикористану суму авансу. Запропонована замовником редакція пункту не суперечить чинному законодавству. В свою чергу, повернення підрядником невикористаного авансу не відповідає інтересам замовника, крім того замовник не може проконтролювати яку саме суму авансу використав підрядник.
Щодо п. 7.3. - Потенційний учасник пропонує виключити з п. 7.3 проекту договору умову про сплату штрафу у разі ненадання забезпечення виконання договору у встановлений договором строк. Можливість замовника вимагати забезпечення виконання договору передбачена ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Таке забезпечення учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору. У чинному законодавстві відсутня заборона передбачати штрафні санкції за порушення строку внесення забезпечення виконання договору учасником-переможцем. Дана норма захищає інтереси підприємства та створює правові передумови для належного виконання підрядником даного обов’язку.
Щодо п. 7.4., 7.5. – Даними пунктами передбачена відповідальність підрядника за порушення вимог податкового законодавства, якщо наслідком таких порушень буде втрата податкового кредиту замовником, донарахування замовнику податків, зборів, обов'язкових платежів, нарахування штрафних санкції за порушення податкового законодавства тощо. Умови даних пунктів договору не суперечать вимогам законодавства, є справедливими та захищають інтереси замовника.
Щодо п. 7.8., 7.9. – Згідно з даними пунктами у редакції потенційного учасника, збільшується строк позовної давності та строк нарахування штрафних санкції у відношенні до замовника. Статтею 259 ЦК України передбачена можливість збільшення позовної давності за домовленістю сторін, при цьому, відсутні будь-які обмеження. Аналогічна норма передбачена і щодо періоду нарахування штрафних санкцій передбачена ч. 6 ст. 232 ГК України. З урахуванням вказаного вище, положення п. 7.8 та 7.9 відповідають вимогам законодавства відтак немає правових підстав для внесення змін до тендерної документації.
Щодо п. 8.2. - Потенційний учасник не погоджуються з пунктом договору, який встановлює підстави накладення оперативно-господарських санкцій (далі – ОГС) на підрядника у разі порушення ним договірних зобов’язань. ОГС передбачені статтями 235-237 ГК України. Як встановлено ч. 2 ст. 236 ГК України перелік ОГС не є вичерпний, відтак сторони вправі в договорі встановити перелік ОГС на власний розсуд. Встановлені в даному пункті підстави для накладення ОГС не суперечать вимогам законодавства, прописані з урахуванням принципів добросовісності, справедливості та розумності в межах реалізації принципу свободи договору, відтак повідомляємо про відсутність правових підстав для внесення запропонованих змін до тендерної документації.
Щодо п. 10.2. – Потенційний учасник пропонує внести зміни в даний пункт, в результаті яких замовник при односторонньому розірванні договору повинен за 20 днів до розірвання договору повідомити підрядника, натомість датою розірвання договору вважатиметься 21 календарний день від дати одержання повідомлення про розірвання договору. У запропонованих учасником умовах наявна колізія, оскільки неможливо відправити повідомлення за 20 днів до розірвання договору, якщо датою розірвання буде 21 день з моменту отримання такого повідомлення. Крім суперечливості у змісті, дана норма також не відповідає інтересам замовника, оскільки запропоновані потенційним учасником зміни істотно продовжують строк розірвання договору у односторонньому порядку.
Щодо п. 5.5. - Потенційний учасник пропонує внести зміни до вказаного пункту договору в результаті яких, у разі не усунення підрядником в обумовлені строки недоліків проектних робіт, останній повертає не всю суму одержаного авансу, а лише невикористану суму авансу. Запропонована замовником редакція пункту не суперечить чинному законодавству. В свою чергу, повернення підрядником невикористаного авансу не відповідає інтересам замовника, крім того замовник не може проконтролювати яку саме суму авансу використав підрядник.
Щодо п. 7.3. - Потенційний учасник пропонує виключити з п. 7.3 проекту договору умову про сплату штрафу у разі ненадання забезпечення виконання договору у встановлений договором строк. Можливість замовника вимагати забезпечення виконання договору передбачена ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Таке забезпечення учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору. У чинному законодавстві відсутня заборона передбачати штрафні санкції за порушення строку внесення забезпечення виконання договору учасником-переможцем. Дана норма захищає інтереси підприємства та створює правові передумови для належного виконання підрядником даного обов’язку.
Щодо п. 7.4., 7.5. – Даними пунктами передбачена відповідальність підрядника за порушення вимог податкового законодавства, якщо наслідком таких порушень буде втрата податкового кредиту замовником, донарахування замовнику податків, зборів, обов'язкових платежів, нарахування штрафних санкції за порушення податкового законодавства тощо. Умови даних пунктів договору не суперечать вимогам законодавства, є справедливими та захищають інтереси замовника.
Щодо п. 7.8., 7.9. – Згідно з даними пунктами у редакції потенційного учасника, збільшується строк позовної давності та строк нарахування штрафних санкції у відношенні до замовника. Статтею 259 ЦК України передбачена можливість збільшення позовної давності за домовленістю сторін, при цьому, відсутні будь-які обмеження. Аналогічна норма передбачена і щодо періоду нарахування штрафних санкцій передбачена ч. 6 ст. 232 ГК України. З урахуванням вказаного вище, положення п. 7.8 та 7.9 відповідають вимогам законодавства відтак немає правових підстав для внесення змін до тендерної документації.
Щодо п. 8.2. - Потенційний учасник не погоджуються з пунктом договору, який встановлює підстави накладення оперативно-господарських санкцій (далі – ОГС) на підрядника у разі порушення ним договірних зобов’язань. ОГС передбачені статтями 235-237 ГК України. Як встановлено ч. 2 ст. 236 ГК України перелік ОГС не є вичерпний, відтак сторони вправі в договорі встановити перелік ОГС на власний розсуд. Встановлені в даному пункті підстави для накладення ОГС не суперечать вимогам законодавства, прописані з урахуванням принципів добросовісності, справедливості та розумності в межах реалізації принципу свободи договору, відтак повідомляємо про відсутність правових підстав для внесення запропонованих змін до тендерної документації.
Щодо п. 10.2. – Потенційний учасник пропонує внести зміни в даний пункт, в результаті яких замовник при односторонньому розірванні договору повинен за 20 днів до розірвання договору повідомити підрядника, натомість датою розірвання договору вважатиметься 21 календарний день від дати одержання повідомлення про розірвання договору. У запропонованих учасником умовах наявна колізія, оскільки неможливо відправити повідомлення за 20 днів до розірвання договору, якщо датою розірвання буде 21 день з моменту отримання такого повідомлення. Крім суперечливості у змісті, дана норма також не відповідає інтересам замовника, оскільки запропоновані потенційним учасником зміни істотно продовжують строк розірвання договору у односторонньому порядку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2019 16:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» |
2 750 000,00
UAH
|
2 669 880,00
UAH
|
Документи |
Часное акционерное общество"Сумский Промпроект" |
2 830 623,82
UAH
|
2 670 000,00
UAH
|
Документи |
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" |
2 884 072,00
UAH
|
2 695 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
3 106 175,00
UAH
|
2 698 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
3 325 268,65
UAH
|
3 100 000,00
UAH
|
Документи |
ФІРМА "Т.М.М." - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
3 297 640,00
UAH
|
3 262 640,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" |
3 400 000,00
UAH
|
3 296 000,00
UAH
|
Документи |
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" |
3 386 185,44
UAH
|
3 297 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" |
3 499 407,68
UAH
|
3 385 407,68
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» #16392628 |
Переможець |
2 669 880,00
UAH
|
03 квітня 2019 14:57
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 квітня 2019 14:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» #16392628 |
2 669 880,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 13:50
|
ДУ4 22190109-60851-19 від 23.04.2019 КІЕП (1).pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:15
|
ДУ№3 до дог.221901 09-6 0851-19 від 23.04.2019 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 21:19
|
ДУ2 до 22190109-60851-19 від 23.04.2019 КІЕП (1).pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 21:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 21:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2019 15:54
|
ДУ1 221901_09-6_0851-19_КІЕП (1).pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 16:28
|
Договір 09-6_0851-19_Проектування_реконструкції_адмінбудинку Петлюри25.pdf | укладений |
25 квітня 2019 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та внесення змін в розділ Договору «Відомості щодо сторін» в частині реквізитів Замовника та Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 221901/09-6/0851-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 частина 4 ст.36 З-ну України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 221901/09-6/0851-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції, що діяв до 19.04.2020) |
Номер договору про закупівлю: | 221901/09-6/0851-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції, що діяв до 19.04.2020), умов п.10.1 Договору від 23.04.2019 р. № 221901/09-6/0851-19 |
Номер договору про закупівлю: | 221901/09-6/0851-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |