Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

легковий автомобіль
Очікувана вартість
477 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000257-c 61793ed7c8bf4d2cbb1c03bd0f063c63
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Лариса Олександрівна

+380413368513 mltk2010@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малинський лісотехнічний коледж
Код ЄДРПОУ: 00993930
Вебсайт: http://www.mltk.org.ua/
Місцезнаходження: 11645, Україна , Житомирська обл., Гамарня, Миклухо-Маклая 1
Контактна особа: Ковальчук Лариса Олександрівна
+380413368513
mltk2010@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 11:34
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 11:34
Початок аукціону: 15 березня 2019 14:53
Очікувана вартість: 477 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11645, Україна, Житомирська область, Гамарня, Малинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 11:01
повідомлення.pdf
05 березня 2019 10:17
Тендерна документація легковий автомоб-нова редакція.doc
05 березня 2019 10:17
Додаток 2 - ст.17.нова редакція.doc
21 лютого 2019 09:20
Тендерна документація легковий автомоб.doc
20 лютого 2019 11:30
Тендерна документація легковий автомоб.doc
21 лютого 2019 09:18
Додаток до ТД 4 проект договору.docx
20 лютого 2019 11:30
Додаток до ТД 4 проект договору.docx
20 лютого 2019 11:30
протокол.pdf
20 лютого 2019 11:30
Додаток 5 Форма пропозиції.doc
20 лютого 2019 11:30
Додаток 2 - ст.17.doc
20 лютого 2019 11:30
Додаток1 кв.критерії 16ст ТД.doc
20 лютого 2019 11:30
ДОД.3 Технічні характеристики Duster (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000614 ● a70db2a9710e40bf8d8e70fedd170095
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.02.2019
№ 11

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.02.2019 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2019-02-20-000257-c від 20.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 березня 2019 10:17
Коментар щодо відміни: відсутність річного плану на дату початку торгів в електронній системі
Документи:
13 березня 2019 10:17
протокол