Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради
Очікувана вартість
1 375 000,00 UAH
UA-2019-02-20-000207-a ● a4ac071f29d64bdeae3689058e9b02e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізька обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 20507422 |
Вебсайт: | http://www.zor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний, 164, м. Запоріжжя |
Контактна особа: |
Коротич Микола Миколайович +380612390613 zor@zor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 10:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 10:07 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50700000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 10:07 |
тендерна документація обслуговування адм.буд.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000207-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 19 березня 2019 13:53
Невідповідність вимогам тендерної документації
Шановний замовнику! Рішенням тендерного комітету про визначення переможця закупівлі Вами акцептовано учасника КП "Універс" 12.03.19, Пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відповідно до вимог п. 7 Загальних положень тендерної документації встановлено, що Всі документи, що готуються (складаються) учасником для участі у торгах, викладаються українською мовою. Учасником КП "Універс" надано копії трудових книжок працівників Російською мовою, що протирічить вимогам документації та відповідно до положень п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, пропозиці такого учасника підлягає відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2019 11:52
ШаШановний учаснику!
На ваше звернення, яке надійшло до системи Prozorro, від 19.03.2019 щодо невідповідності тендерної пропозиції акцептованого тендерним комітетом учасника тендерній документації повідомляємо про таке.
Згідно із п. 7 Загальних положень тендерної документації встановлено, що всі документи, що готуються (складаються) учасником для участі у торгах, викладаються українською мовою. Оформлення перших сторінок трудових книжок деяких працівників (які надано учасником у тендерній пропозиції) зроблено за часів СРСР російською мовою, і учасник не може нести у зв’язку з цим відповідальність за дії третіх осіб з оформлення таких документів, оскільки це знаходиться поза межами їх відповідальності та чинного законодавства.
Тендерний комітет хоче звернути Вашу увагу, що згідно з п. 2.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників», трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами.
Зазначаємо, що мова заповнення трудової книжки працівника не впливає на зміст тендерної пропозиції, відповідність учасника технічним вимогам та якість надання послуг, тому тендерний комітет вважає, що учасника акцептовано правомірно, тендерна пропозиція відхиленню не підлягає.
На ваше звернення, яке надійшло до системи Prozorro, від 19.03.2019 щодо невідповідності тендерної пропозиції акцептованого тендерним комітетом учасника тендерній документації повідомляємо про таке.
Згідно із п. 7 Загальних положень тендерної документації встановлено, що всі документи, що готуються (складаються) учасником для участі у торгах, викладаються українською мовою. Оформлення перших сторінок трудових книжок деяких працівників (які надано учасником у тендерній пропозиції) зроблено за часів СРСР російською мовою, і учасник не може нести у зв’язку з цим відповідальність за дії третіх осіб з оформлення таких документів, оскільки це знаходиться поза межами їх відповідальності та чинного законодавства.
Тендерний комітет хоче звернути Вашу увагу, що згідно з п. 2.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників», трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами.
Зазначаємо, що мова заповнення трудової книжки працівника не впливає на зміст тендерної пропозиції, відповідність учасника технічним вимогам та якість надання послуг, тому тендерний комітет вважає, що учасника акцептовано правомірно, тендерна пропозиція відхиленню не підлягає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-20-000207-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 22 березня 2019 17:10
Дата подання: 22 березня 2019 17:10
Невідповідність вимогам тендерної документації
Рішенням тендерного комітету про визначення переможця закупівлі Вами акцептовано учасника КП "Універс" 12.03.19, Пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 березня 2019 19:50
Рішення від 27.03.2019 № 3507 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 19:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2019 № 4391.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2019 20:37
Рішення від 11.04.2019 № 4391.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2019 21:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП "Універс" Запорізької обласної ради |
1 353 600,00
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
1 304 875,00
UAH з ПДВ
|
1 277 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Будальянс" |
1 370 000,00
UAH з ПДВ
|
1 303 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Універс" Запорізької обласної ради #13622246 |
Переможець |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 09:28
|
Дод.угода 1 до Договору 44.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 16:14
|
Договір | укладений |
17 квітня 2019 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |