Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

свинина свіжа
Очікувана вартість
701 368,00 UAH
UA-2019-02-20-000129-c f2ad225b6aff4269b6166f010f81a7e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галка Тетяна Йосипівна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Галка Тетяна Йосипівна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 10:27
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 10:27
Початок аукціону: 12 березня 2019 14:06
Очікувана вартість: 701 368,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5195 кг
свинина свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 10:23
Додаток 5.docx
20 лютого 2019 10:23
Додаток 4.docx
20 лютого 2019 10:23
Додаток 3.docx
20 лютого 2019 10:23
Додаток 2.docx
20 лютого 2019 10:23
Додаток 1.docx
20 лютого 2019 10:23
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-20-000129-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 26 березня 2019 15:05
Вимога ТОВ Юдар-М до Замовника
Вимога ТОВ Юдар-М до Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2019 11:10
Пояснення на Вимогу ТОВ "ЮДАР-М" про надання додаткової інформації
Номер вимоги: UA-2019-02-20-000129-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 28 березня 2019 15:44
вимога замовнику
Вимога ТОВ Юдар-М замовнику
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2019 13:52
пояснення на вимогу (додаткову)

Документи подані скаржником

26 березня 2019 15:05
Вимога ТОВ Юдар-М

Документи

28 березня 2019 11:10
пояснення

Документи подані скаржником

28 березня 2019 15:43
Вимога ТОВ Юдар-М

Документи

02 квітня 2019 13:52
пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-20-000129-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 21 березня 2019 16:47
Вимога на оскарження
Прошу тендерну комісію відмінити рішення по визнанню ФОП Ковальська О.С. як Переможця від 18.03.2019р. та провести більш ретельну роботу по визнанню переможця торгів керуючись статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 01.01.2019р.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 25.03.2019 № 3375.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 11:16

Документи подані скаржником

21 березня 2019 16:47
Вимога ТОВ Юдар-М

Документи Органу Оскарження

26 березня 2019 11:16
Рішення від 25.03.2019 № 3375.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000024 ● d23dc067cc8b4757b79039497940ffe8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.07.2019 №38
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.07.2019 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-02-20-000129-c 20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-23 17:00:08

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі мяса свинини (ДК 021:2015: 15110000-2 - «М’ясо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-20-000129-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином при укладанні додаткової угоди від 06.05.2019 №1 до договору від 01.04.2019 №17-ПР-Т дотримано істотні умови цього договору, зокрема щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків лише у разі коливання ціни такого товару на ринку ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-24 15:38:41

пояснення на запит

Відділом освіти Шаргородської районної державної адміністрації за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю свинини свіжої було укладено договір №17-ПР-Т від 01.04.2019 року з ФОП КОВАЛЬСЬКА ОЛЬГА СТЕПАНІВНА. Згідно Вашого запиту надаємо пояснення:
- Додаткову угоду №1 від 06.05.2019 року було укладено на підставі експертного висновку Вінницької торгово-промислової палати №В-226 від 23.04.2019 року (сканкопія додається додаток 1)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬСЬКА ОЛЬГА СТЕПАНІВНА 700 805,50
UAH з ПДВ
545 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДАР-М" 594 308,00
UAH з ПДВ
594 308,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПІХ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 701 325,00
UAH з ПДВ
701 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 14:49
пропозиція переможця.pdf
20 березня 2019 14:49
Довідка_про несудимість.pdf
20 березня 2019 14:41
Довідка_про несудимість.pdf
08 березня 2019 16:12
Електронний підпис
08 березня 2019 16:03
файл2.pdf
08 березня 2019 16:03
файл3.pdf
08 березня 2019 16:03
файл7.pdf
08 березня 2019 16:03
файл4.pdf
08 березня 2019 16:03
файл8.pdf
08 березня 2019 16:03
файл6.pdf
08 березня 2019 16:03
файл5.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 16:55
Електронний підпис
07 березня 2019 16:52
Лист відгук Гайсин.jpg
07 березня 2019 16:52
Лист відгук Вінпротрейд.pdf
07 березня 2019 16:52
Інша інформація.pdf
07 березня 2019 16:52
Цінова пропозиція.pdf
07 березня 2019 16:52
Проект договору.pdf
07 березня 2019 16:52
Стаття 17.pdf

Публічні документи

08 березня 2019 10:03
Електронний підпис
08 березня 2019 10:02
довідки.pdf
08 березня 2019 10:02
проект договору.pdf
08 березня 2019 10:02
тендерна пропозиція.pdf
08 березня 2019 10:02
установчі док1. Піх.pdf
08 березня 2019 10:02
установчі док2. Піх.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВАЛЬСЬКА ОЛЬГА СТЕПАНІВНА

ТОВ "ЮДАР-М"

ФОП ПІХ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОВАЛЬСЬКА ОЛЬГА СТЕПАНІВНА
#2228237026
Переможець 545 475,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 15:58

Документи

19 березня 2019 15:58
Електронний підпис
19 березня 2019 15:57
протокол
12 березня 2019 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬСЬКА ОЛЬГА СТЕПАНІВНА
#2228237026
545 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 15:58
Електронний підпис
19 березня 2019 15:57
протокол
12 березня 2019 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:12
протокол..pdf укладений
01 червня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 16:11
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
21 січня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 15:41
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
21 січня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:29
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 12:05
дод.угода 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 13:56
дод.угода 1.pdf зміни до договору
07 травня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:04
договір укладений
02 квітня 2019 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 17-ПР-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-ПР-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 17-ПР-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 17-ПР-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 17-ПР-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості товару
Номер договору про закупівлю: 17-ПР-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 571,99
UAH