Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо. Вугілля
Очікувана вартість
4 047 828,00 UAH
UA-2019-02-20-000117-c fdb4c788fdea440c8e9df1a313f0667a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дробенко Віра Михайлівна

0486621341 balta_miskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40199047
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул. Пролетарська, буд.9
Контактна особа: Дробенко Віра Михайлівна
0486621341
balta_miskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:54
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:54
Очікувана вартість: 4 047 828,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 239,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 т.
Вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, БАЛТА, навчальні заклади відділу освіти Балтської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 10:16
ТД Вугілля.doc
20 лютого 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 10:16
ТД Вугілля.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-20-000117-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 05 березня 2019 20:02
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2019 20:31
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність подальшої потреби участі
Дата: 25 березня 2019 17:02
Рішення від 11.03.2019 № 2643 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2019 20:31
Рішення від 26.03.2019 № 3485.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 18:05

Документи подані скаржником

05 березня 2019 20:02
ПД.pdf
05 березня 2019 20:02
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

27 березня 2019 18:05
Рішення від 26.03.2019 № 3485.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000040 ● 42a85ed81c54446ab0ff3f29e55fd09f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2019 Одеса № 66
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 27.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 27.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2019 № 66

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-22-000115-c 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
2. UA-2019-02-20-000117-c 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-02-15-000288-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-02-14-000871-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
5. UA-2019-02-14-000882-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
6. UA-2019-02-13-000941-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
7. UA-2019-02-13-001271-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
8. UA-2019-02-15-002373-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
9. UA-2019-02-22-001083-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-02-20-002227-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
11. UA-2019-02-19-002151-b 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
12. UA-2019-02-25-000515-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
13. UA-2019-02-13-000778-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
14. UA-2019-02-13-001169-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
15. UA-2019-02-13-001472-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
16. UA-2019-02-13-001563-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
17. UA-2019-02-18-000785-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
18. UA-2019-02-25-000572-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
19. UA-2019-02-26-000779-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
20. UA-2019-02-25-002471-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Після розгляду скарги Антимонопольним Комітетом України, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію стосовно скасування вимоги від переможця документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, так як відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

2019-03-11 11:43:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СХІДНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА» 4 040 000,00
UAH з ПДВ
4 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 16:08
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:08
Довідки переможця.pdf
04 квітня 2019 18:43
Електронний підпис
04 квітня 2019 18:42
Пропозиція остаточна.pdf
08 березня 2019 19:12
Електронний підпис
08 березня 2019 19:10
Пропозиція.pdf
08 березня 2019 19:07
Гарантія.rar

Публічні документи

04 березня 2019 11:04
СТАТУТ СФПГ.pdf
04 березня 2019 11:04
Опис СФПГ.pdf
04 березня 2019 11:04
Витяг з ПДВ СФПГ.pdf
04 березня 2019 11:04
Виписка СФПГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

ТОВ «СХІДНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Переможець 4 000 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 16:13

Документи

04 квітня 2019 16:13
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:12
Протокол 43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 16:13
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:12
Протокол 43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 12:33
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 10:39
Договор.pdf укладений
15 квітня 2019 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 59-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 470 000,00
UAH з ПДВ