Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення (мило, засоби мийні та засоби для чищення)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-02-19-002941-b 8dee2f4e6b204b9fa1c4a03a8415049a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Тіщенко

+380573721173 pansionat007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05425307
Місцезнаходження: 61177, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7
Контактна особа: Валентина Тіщенко
+380573721173
pansionat007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 23:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 23:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 23:40
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5104 штука
Мило, засоби мийні та засоби для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ігоря Муратова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 23:07
ДПЗ _ миючі засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-002941-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 20 лютого 2019 11:30
Технічне завдання
Шановний Замовнику хочу звернути Вашу увагу, що Вами в технічному завданні зазначається, що: "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, у складі пропозиції надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення в електронній системі, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням." Дана вимога є дискримінаційною, так як деякі товари учасник може закуповувати безпосередньо не у самого виробника, а у субєкта господарювання який здійснює перепродаж товарів і не є представниками виробника.
Крім того вами зазначаються конткретні торгівельні марки. що прямо суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" і як наслідок обмежує доступ учасників до закупівлі, що шкодить конкуренції.
Отже враховуючи вище викладене прошу внести відповідні зміни до ТД з метою усунення дискримінаційних вимог.!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2019 12:36
Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що всі вимоги до предмету закупівлі визначає виключно Замовник торгів згідно чинного законодавства України, власного досвіду щодо закупівлі та своїх потреб Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Критеріями оцінки є ціна, якість та гарантована поставка товару.
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002941-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Пряда Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3479310075
Дата подання: 21 лютого 2019 09:47
ТД
Вами у Тендерній документації встановлені вимоги, що учасник повинен надати у складі пропозиції:
«5. Копія Витягу з ЄДР, що виданий не раніше 20.02.2019 року;
6. Відомості (або Довідка) з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для Учасників юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), видані не раніше 20.02.2019 р.»
Чи можливо надати відомості просто за 2019 рік?

Крім того звертаю увагу, що в технічних вимогах встановлено вимогу надання гарантійних листів від виробника чи представника виробоника, не всі виробники чи представники виробників надають дані гарантійні листи обґрунтовуючи це тим, що не співпрацювали раніше.

Тому виходячи з вище викладеного прошу виключити дані дискримінаційні вимоги з документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2019 12:42
Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що всі вимоги до предмету закупівлі, перелік документів та строки їх складання та/або видачі визначає виключно Замовник торгів згідно чинного законодавства України, власного досвіду щодо закупівлі та своїх потреб Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Критеріями оцінки є ціна, якість та гарантована поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 23:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РИКОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 195 056,20
UAH з ПДВ
195 056,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 14:55
Статутні.pdf
26 лютого 2019 14:55
Інструкції.pdf
26 лютого 2019 14:55
Гарантійні листи.pdf
26 лютого 2019 14:55
Висновки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РИКОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РИКОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2130201518
Переможець 195 056,20
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 17:15

Документи

27 лютого 2019 17:15
Електронний підпис
27 лютого 2019 17:14
File0888.jpg
27 лютого 2019 17:14
File0889.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РИКОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2130201518
195 056,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 17:15
Електронний підпис
27 лютого 2019 17:14
File0888.jpg
27 лютого 2019 17:14
File0889.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 20:10
миючі засоби.pdf укладений
12 березня 2019 20:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 195 056,20
UAH з ПДВ