Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 або еквівалент; Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 074 000,00 UAH
UA-2019-02-19-002933-b 187eca97758e43fb9e40735d3f739546
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коледж ПДАТУ Кумарьова Оксана

+380963632275 koledg.pdatu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОЛЕДЖ ПОДІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНО-ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 00729020
Вебсайт: http://koledg-pdatu.km.ua/
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 95
Контактна особа: Коледж ПДАТУ Кумарьова Оксана
+380963632275
koledg.pdatu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 22:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:22
Очікувана вартість: 1 074 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місце: автозаправні станції на території м.Кам’янець-Подільський (талони або скретч - карти).
Місце поставки талонів на право отримання товару – за місцем знаходження Замовника.
Кількість товару: Дизельне паливо – 30000 л, бензин А-92 або еквівалент – 6000 л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
6000 літр
Бензин А-92 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000015 ● 8e864295972c48f185a35a55fd9ac773
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2019 № 43

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК


Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 16.09.2019 №43

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-19-002933-b 19.02.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-17 09:23:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу щодо закупівлі дизельного палива та бензину А-92 або еквівалент (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-002933-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» коледжем Подільського державного аграрно-технічного університету (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" (код юридичної особи в ЄДРПОУ 42005671) про закупівлю бензину А-92 або еквівалент та дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти) від 26.03.2019 за №26/03/2019.
Згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні Додаткових угод до Договору від 26.03.2019 р. №26/03/2019 (зокрема, № 1 від 02.04.2019 та №2 від 03.06.2019) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 15:54:56

Пояснення по моніторингу

Які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні Додаткових угод до Договору від 26.03.2019 р. №26/03/2019 (зокрема, № 1 від 02.04.2019 та №2 від 03.06.2019).
У відповідності до роз'яснення МЕРТУ № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016, згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання
зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
При цьому норма пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар.
Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 Цивільного кодексу України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Таким чином, у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 відсотків від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про
закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін.
Ураховуючи викладене, при кожному внесенні змін до договору про закупівлю у вищезазначеному випадку шляхом укладання додаткової угоди до договору, сторони договору зобов’язані належним чином виконувати умови такого договору з урахуванням змінених його умов кожного разу.
На підтвердження коливання ціни і в першому і в другому випадку зміни ціни ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" надало експертні висновки Запорізької торгово-промислової палати № ОИ-4709 від 02.04.2019 та № ОИ-4959 від 03.06.2019 (додаються). Тому внесені зміни до договору про закупівлю бути обґрунтованими та документально підтвердженими.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-20 16:08:02

Щодо надання пояснень

Вами визначено підставу для укладання додаткових угод статтю 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). При цьому, відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про підвищення цін на ринку відповідної продукції.
Аналізом Ваших додаткових угод встановлено, що вартість на дизельне паливо та бензин А-92 або еквівалент визначена в додатковій угоді № 1 від 02.04.2019 та додатковій угоді №2 від 03.06.2019 в розмірі що перевищує 10 відсотків, та складає відповідно:
- в додатковій угоді № 1 вартість дизельного палива становить 29,58 грн./л. з ПДВ та вартість бензину А-92 або еквіваленту становить 28,50 грн./л. з ПДВ;
- в додатковій угоді № 2 вартість дизельного палива становить 31,20 грн./л. з ПДВ та вартість бензину А-92 або еквіваленту становить 30,30 грн./л. з ПДВ.
Крім зазначеного, згідно наданої Вами копії довідки Запорізької торгово-промислової палати:
- від 02.04.2019 середньоринкова вартість станом на 02 квітня 2019 р дизельного палива становила 29,25 грн./л, бензину А-92 становила 28,80 грн./л.
- від 03.06.2019 середньоринкова вартість станом на 03 червня 2019 р дизельного палива становила 30,74 грн./л., бензину А-92 становила 30,48 грн./л.
Враховуючи вищевикладене, з яких підстав Вами укладено додаткові угоди № 1 від 02.04.2019 та №2 від 03.06.2019 за цінами, які не відповідають ні пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, ні даним довідок Запорізької торгово-промислової палати в частині вартості дизельного палива та бензину А-92 та перевищують встановлені Законом розміри?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-24 17:28:46

Пояснення по моніторингу

З яких підстав Вами укладено додаткові угоди № 1 від 02.04.2019 та №2 від 03.06.2019 за цінами, які не відповідають ні пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, ні даним довідок Запорізької торгово-промислової палати в частині вартості дизельного палива та бензину А-92 та перевищують встановлені Законом розміри? У відповідності до роз'яснення МЕРТУ № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016, згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. При цьому норма пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар. Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 Цивільного кодексу України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов. Таким чином, у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 відсотків від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін. Ураховуючи викладене, при кожному внесенні змін до договору про закупівлю у вищезазначеному випадку шляхом укладання додаткової угоди до договору, сторони договору зобов’язані належним чином виконувати умови такого договору з урахуванням змінених його умов кожного разу. На підтвердження коливання ціни і в першому і в другому випадку зміни ціни ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" надало експертні висновки Запорізької торгово-промислової палати № ОИ-4709 від 02.04.2019 та № ОИ-4959 від 03.06.2019 (додаються). Також інформуємо, що детальному вивченні і підготовці інформації було встановлено, що з причин невідомих замовнику (скоріше всього з технічних причин), не підтягнулася в систему Прозоро найперша додаткова угода щодо коливання ціни в межах 10%, яка була укладена 02.04.2019 року. Тобто 02.04.2019 року було укладено 2 додаткові угоди (Додаткова угода № 1 від 02.04.2019 року та Додаткова угода №1/1 від 02.04.2019 року) згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону (додаткові угоди додаються). Також варто зауважити, що у висновках Запорізької торгово-промислової палати містяться інформація про середньоринкові ціни на нафтопродукти, тобто можливі незначні відхилення по регіонам, як в сторону збільшення так і сторону зменшення. Тому вважаємо, що внесені зміни до договору про закупівлю бути обґрунтованими та документально підтвердженими.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-25 12:58:03

Про надання пояснень

Для внесення змін до договору у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про підвищення цін на ринку відповідної продукції.
Аналізом Вашого пояснення, отриманого 24.09.2019 через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель встановлено, що:
- під час укладання додаткової угоди №1 від 02.04.2019 р Вами було визначено вартість на паливно-мастильні матеріали на основі довідки Запорізької торгово-промислової палати від 19 березня 2019 р.;
- під час укладання додаткової угоди №1/1 від 02.04.2019 р Вами було визначено вартість на паливно-мастильні матеріали на основі довідки Запорізької торгово-промислової палати від 22 березня 2019 р.
Враховуючи, що договір № 26/03/2019 був укладений Вами 26.03.2019 та станом на дату укладання у Вас була наявна інформація про середньоринкову вартість бензину на ринку (згідно довідок Запорізької ТПП від 19.03.2019 та 22.03.2019), чому при укладанні додаткових угод № 1 та №1/1 від 02.04.2019 Вами було використано довідки Запорізької ТПП від 19.03.2019 та 22.03.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-27 14:51:50

Пояснення по моніторингу

Чому при укладанні додаткових угод № 1 та №1/1 від 02.04.2019 Вами було використано довідки Запорізької ТПП від 19.03.2019 та 22.03.2019? Після укладення договору від 26.03.2019 року, постачальник звернувся до Замовника з пропозицією внести зміни до договору у зв'язку з коливанням цін на ринку, на підтвердження були надана довідка Запорізької ТПП від 19.03.2019. Однак Замовником була встановлена вимога до Учасника надати підтвердження коливання ціни після укладення договору, тобто після 26.03.2019 року. На вимогу Замовника Учасником були надані висновки Запорізької торгово-промислової палати № ОИ-4709 від 02.04.2019 та № ОИ-4959 від 03.06.2019, які є відображенням середніх цін на ринку і якими керувався Замовник при укладенні відповідних додаткових угод.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-12-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.11.2019 № 54

Хмельницький

Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 13 листопада 2019 року проведення протягом 8 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-02-19-002933-b, здійсненої Коледжем Подільського державного аграрно-технічного університету.

2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

МЕЛЬНИК Наталія Павлівна – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи);
ШИНКАРЕНКО Галина Володимирівна - головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

2019-11-12 16:38:28


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 916 200,00
UAH з ПДВ
916 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 958 440,00
UAH з ПДВ
958 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 17:22
Електронний підпис
14 березня 2019 17:08
Довідки переможця.pdf
14 березня 2019 17:08
Довідки переможця 2.pdf
10 березня 2019 11:52
Електронний підпис
10 березня 2019 11:51
суборенда.pdf
10 березня 2019 00:00
Електронний підпис
09 березня 2019 23:59
Довідка укрсиб 22,02,19.pdf
09 березня 2019 23:59
12. Баланс Год 2018.pdf
09 березня 2019 23:59
10. Договор авто 4.pdf
09 березня 2019 23:59
10. Договор авто 3.pdf
09 березня 2019 23:59
10. Договор авто 2.pdf
09 березня 2019 23:59
10. Договор авто 1.pdf
09 березня 2019 23:59
3. ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
09 березня 2019 23:59
3. Лист-відгук ЗПО.pdf
09 березня 2019 23:59
3. Договір ОУФО.pdf
09 березня 2019 23:59
2. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2019 23:59
2. Витяг ПДВ.pdf
09 березня 2019 23:59
2. Витяг з ЄДР 14.02.19.pdf
09 березня 2019 23:59
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
09 березня 2019 23:59
1. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
09 березня 2019 23:59
1. Протокол 1.pdf
09 березня 2019 23:59
1. Паспорт, ІНН Директора.pdf
09 березня 2019 23:59
1. Опис.pdf
09 березня 2019 23:59
1. наказ.pdf
09 березня 2019 23:59
1. Виписка.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 16:22
Електронний підпис
07 березня 2019 11:43
аналогічні виконанні.PDF
07 березня 2019 11:43
всі АЗС ВОГ.PDF
07 березня 2019 11:43
сертифікат А-92 (копія).PDF
07 березня 2019 11:43
сертифіка ДП (копія).PDF
07 березня 2019 11:43
Серт мох ДТ К5 до 09.12.19.pdf
07 березня 2019 11:43
Серт моз А-92 до 09.12.19.pdf
07 березня 2019 11:43
талони Інтеркард.PDF
07 березня 2019 11:43
талони інтер кард 92.PDF
07 березня 2019 11:43
договір пк заврений.PDF
07 березня 2019 11:43
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
07 березня 2019 11:43
Вог.rar
07 березня 2019 11:43
Фінансовий звіт 2018.pdf
07 березня 2019 11:43
Баланс 2018.pdf
07 березня 2019 11:43
Установчі.rar
07 березня 2019 11:43
протокол завірений.PDF
07 березня 2019 11:43
про відкриття рахунку.pdf
07 березня 2019 11:43
паспорт.pdf
07 березня 2019 11:43
паспорт наді(копія).PDF
07 березня 2019 11:43
опис статуту.rar
07 березня 2019 11:43
наказ(антикорупційна).pdf
07 березня 2019 11:43
наказ (завірений_).PDF
07 березня 2019 11:43
мвс.pdf
07 березня 2019 11:43
зразки талонів Вог.PDF
07 березня 2019 11:43
виписка завірена.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Переможець 916 200,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 22:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 22:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
916 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 00:28
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 14:52
дод угода 4 Дизпаливо Бензин.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 11:13
дод угода 3 Дизпаливо Бензин.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 16:39
дод угода 1 1 Untitled.FR11.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 16:36
дод угода 1 Untitled.FR11.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 14:57
дод.уг 2 Зміна ціни Untitled.FR12.pdf зміни до договору
04 червня 2019 14:56
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 13:57
дод.угода 1 від 02.04.2019р Untitled.FR12.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 12:56
Договір Паливо 2019 Untitled.FR12.pdf укладений
26 березня 2019 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №26/03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №26/03/2019 від 26.03.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №26/03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №26/03/2019 від 26.03.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №26/03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №26/03/2019 від 26.03.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №26/03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №26/03/2019 від 26.03.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №26/03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №26/03/2019 від 26.03.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 804 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 134 080,00 UAH)