Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (послуги центрів і будинків відпочинку)
Services for rehabilitation and recreation for children (holiday centre and holiday home services)
Очікувана вартість
5 881 873,00 UAH
UA-2019-02-19-002863-b 35d20b109c60457b9c50de0ea945df44
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Олександрівна Удовиченко

+380472638559 larisa0216@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33903680
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Пастерівська, 102
Контактна особа: Лариса Олександрівна Удовиченко
+380472638559
larisa0216@ukr.net
Додаткові контактні особи: Udovichenko Larisa Aleksandrovna
+380472638559
ums2006@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya u spravah sim’i, molodi ta sportu CHerkaskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 33903680
Contact point: Udovichenko Larisa Aleksandrovna
+380472638559
larisa0216@ukr.net
Additional contacts: Udovichenko Larisa Aleksandrovna
+380472638559
ums2006@ukrpost.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 15:33
Очікувана вартість: 5 881 873,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 881,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 175000 UAH
Publication date: 19 лютого 2019 19:02
Enquiries until: 12 березня 2019 00:00
Complaints submission until: до 18 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 березня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 5 881 873 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 882 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 послуга
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (послуги центрів і будинків відпочинку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Services for rehabilitation and recreation for children (holiday centre and holiday home services)
CPV: 55240000-4
Період постачання: з 01 червня 2019 по 31 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 19:06
ТД оздоровлення_2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000044 ● 1579a4c32afd4c1db26af46c8d7bbc48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.04.2019 № 42
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.04.2019 № 42

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-02-19-002863-b, 19.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-10 16:40:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-19-002863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Чому допущено до аукціону ПП «Фортеця-Тур» (ЄДРПОУ – 34380990), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників?
2) Чому допущено до аукціону ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (ЄДРПОУ – 30652504), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника про відсутність/наявність заборгованості із виплати заробітної плати працівникам станом на 01.03.2019 або більш пізнішу дату; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників; на вимогу вищезазначеного пункту 6 не надано інформацію про харчування працівників дитячого оздоровчого закладу учасника?
Крім того, поясніть чому тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ інформацією, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-15 21:00:42

Щодо надання пояснень

Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу. Надаємо наступнігрунтовні поясненя.
по питанню: "чому тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ інформацією, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?" Вищезазначене стотсується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінивься лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. Вищезазначенен знаходить також своє підтвердження при спробі отримати відповідну інформацію, зі сторони нас, як Замовника торгів, а також підтверджеується листом Мінекономрозвитку № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 "Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення".
по питанню: "Чому допущено до аукціону ПП «Фортеця-Тур» (ЄДРПОУ – 34380990), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників?" Довідка в довільній формі про відсутність заборгованості з виплати з/ плати працівникам станом на 01.03.2019 року- знаходиться на стор. 46 файлу інші документи. Щодо свідоцтва ПДВ та єдиного податку ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником єдиного податку, та знаходиться на загальній системі оподаткування. Водночас з цим, відповідно до статті 181 Податкового кодексу України, юридична особа може не реєструватися платником податку на додану вартість, якщо загальна сума доходу від здійснених ним операцій з постачання товарів та послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно не перевищує 1 млн грн (без урахування ПДВ). Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, у складі тендерної пропозиції повинні були надаватись: копія свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та копія свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Враховуючи, що ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником ПДВ та не є платником єдиного податку, такі документи у складі тендерної пропозиції не надавались. Щодо звіту про рух грошових коштів Відповідно до п.3 ст.11 Розділу IV «Фінансова звітність» Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»:«Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати».
ПП «Фортеця-тур», відповідно до пункту 3 статті 55 Господарського кодексу України, є суб'єктом малого підприємництва, фінансова звітність у складі звіту про рух грошових коштів чинним законодавством не передбачена. Оскільки, лист-пояснення про законодавчі підстави ненадання витребуваних документів, відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, вимагався тільки від учасника, який є новоствореною особою, такий документ ПП «Фортеця-тур» у складі тендерної пропозиції не надавався.
по питанню:"Чому допущено до аукціону ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (ЄДРПОУ – 30652504), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника про відсутність/наявність заборгованості із виплати заробітної плати працівникам станом на 01.03.2019 або більш пізнішу дату; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників; на вимогу вищезазначеного пункту 6 не надано інформацію про харчування працівників дитячого оздоровчого закладу учасника?" Довідка щодо відсутності заборгованності із виплати з/плати працівникам- знаходиться на стор. 48 файлу інші документи.
По питанню відсутності документів із ціновими показниками до моменту аукціону, зазначаємо, що закупівля зігдно оголошення UA-2019-02-19-002863-b проводиться в порядку ч. 4 ст. 10 Закону № 922, а отже згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі." Наразі відбувся аукціон, і документи із ціновими показниками є у відкритому доступі, а також відображається інформація, що вони були завантажені до кінцевого строку визначеного для подання пропозицій.


Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо надання пояснень Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу. Надаємо наступнігрунтовні поясненя. по питанню: "чому тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ інформацією, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?" Вищезазначене стотсується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінивься лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. Вищезазначенен знаходить також своє підтвердження при спробі отримати відповідну інформацію, зі сторони нас, як Замовника торгів, а також підтверджеується листом Мінекономрозвитку № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 "Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення". по питанню: "Чому допущено до аукціону ПП «Фортеця-Тур» (ЄДРПОУ – 34380990), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників?" Довідка в довільній формі про відсутність заборгованості з виплати з/ плати працівникам станом на 01.03.2019 року- знаходиться на стор. 46 файлу інші документи. Щодо свідоцтва ПДВ та єдиного податку ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником єдиного податку, та знаходиться на загальній системі оподаткування. Водночас з цим, відповідно до статті 181 Податкового кодексу України, юридична особа може не реєструватися платником податку на додану вартість, якщо загальна сума доходу від здійснених ним операцій з постачання товарів та послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно не перевищує 1 млн грн (без урахування ПДВ). Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, у складі тендерної пропозиції повинні були надаватись: копія свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та копія свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Враховуючи, що ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником ПДВ та не є платником єдиного податку, такі документи у складі тендерної пропозиції не надавались. Щодо звіту про рух грошових коштів Відповідно до п.3 ст.11 Розділу IV «Фінансова звітність» Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»:«Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати». ПП «Фортеця-тур», відповідно до пункту 3 статті 55 Господарського кодексу України, є суб'єктом малого підприємництва, фінансова звітність у складі звіту про рух грошових коштів чинним законодавством не передбачена. Оскільки, лист-пояснення про законодавчі підстави ненадання витребуваних документів, відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, вимагався тільки від учасника, який є новоствореною особою, такий документ ПП «Фортеця-тур» у складі тендерної пропозиції не надавався. по питанню:"Чому допущено до аукціону ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (ЄДРПОУ – 30652504), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника про відсутність/наявність заборгованості із виплати заробітної плати працівникам станом на 01.03.2019 або більш пізнішу дату; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників; на вимогу вищезазначеного пункту 6 не надано інформацію про харчування працівників дитячого оздоровчого закладу учасника?" Довідка щодо відсутності заборгованності із виплати з/плати працівникам- знаходиться на стор. 48 файлу інші документи. По питанню відсутності документів із ціновими показниками до моменту аукціону, зазначаємо, що закупівля зігдно оголошення UA-2019-02-19-002863-b проводиться в порядку ч. 4 ст. 10 Закону № 922, а отже згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі." Наразі відбувся аукціон, і документи із ціновими показниками є у відкритому доступі, а також відображається інформація, що вони були завантажені до кінцевого строку визначеного для подання пропозицій.

2019-04-24 23:27:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не усунуті.

2019-05-06 17:37:16

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 квітня 2019
UA-2019-02-19-002863-b35d20b109c60457b9c50de0ea945df44
Найменування: Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33903680
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Пастерівська, 102
Учасник Документи Рішення
ПП "Фортеця-Тур" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 березня 2019 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 21:23
Рішення Фортеця.jpg
02 квітня 2019 21:25
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2019 17:09
Довідка МВС
17 квітня 2019 19:22
Документи згідно ст.17
21 березня 2019 19:00
Електронний підпис
21 березня 2019 19:00
Електронний підпис
21 березня 2019 18:58
Інші документи.pdf

Документи

22 березня 2019 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 21:31
Електронний підпис

Публічні документи

21 березня 2019 19:58
гарантия.rar
21 березня 2019 19:58
Інші документи.pdf
21 березня 2019 19:58
Інформація зг.Додатку 3.pdf
21 березня 2019 19:58
Інформація зг.Додатку 2.pdf
21 березня 2019 19:58
Інформація зг.Додатку 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Фортеця-Тур"

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Фортеця-Тур" 5 853 607,20
UAH
5 853 607,20
UAH
Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС 5 880 336,00
UAH
5 880 336,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 17:09
Довідка МВС
17 квітня 2019 19:22
Документи згідно ст.17
21 березня 2019 19:00
Електронний підпис
21 березня 2019 19:00
Електронний підпис
21 березня 2019 18:58
Інші документи.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 19:58
гарантия.rar
21 березня 2019 19:58
Інші документи.pdf
21 березня 2019 19:58
Інформація зг.Додатку 3.pdf
21 березня 2019 19:58
Інформація зг.Додатку 2.pdf
21 березня 2019 19:58
Інформація зг.Додатку 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Фортеця-Тур"

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Фортеця-Тур"
#34380990
Переможець 5 853 607,20
UAH
12 квітня 2019 22:52

Документи

12 квітня 2019 22:52
Електронний підпис
12 квітня 2019 22:51
1_001.jpg
12 квітня 2019 22:51
2_001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 22:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Фортеця-Тур"
#34380990
5 853 607,20
UAH
Документи

Документи

12 квітня 2019 22:52
Електронний підпис
12 квітня 2019 22:51
1_001.jpg
12 квітня 2019 22:51
2_001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 23:56
ДУ графік заїздів.pdf зміни до договору
19 червня 2019 23:55
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 15:31
договір 2019.pdf укладений
02 травня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування кількості путівок по змінам в зв'язку із фактичною потребою
Номер договору про закупівлю: № 114/03
Договір:
Номер додаткової угоди: № 114/03/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 853 607,20
UAH