Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | http://www.1tv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Дмитро Жемчужний +380444814693 dzhem@ntu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 16:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64220000-4: Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних
Тендерна документація
19 лютого 2019 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000042 ● ef64fd4399d94dd898b4916130e0b5f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 19:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-02-19-002550-b 19.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-12 15:20:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі телекомунікаційних послуг з трансляції телепрограм в аналоговому форматі (ефірне телебачення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-19-002550-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. На підставі яких підтверджуючих документів щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) вами прийнято рішення про відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку з надання телекомунікаційних послуг з трансляції телепрограм в аналоговому форматі (ефірне телебачення), внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником Концерном радіомовлення, радіозв’язку та телебаченням?
2. Чи в повному обсязі виконані сторонами зобов’язання за укладеним договором?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-17 17:54:10
Відповідь
Обгрунтування
На виконання вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо зобов’язань ліцензіата дотримуватися виконання умов ліцензії, ст.1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», а саме «дозвіл на тимчасове мовлення - рішення, прийняте Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, що надає телерадіоорганізації право на позаконкурсних засадах відповідно до умов дозволу здійснювати тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення строком до одного року» ст. 5 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо порядку мовлення, ПАТ «НСТУ» як телерадіомовна організація проводить закупівлю послуг з трансляції своїх телерадіопрограм.
Відповідно до ч. 9 ст. 23 Закону України «Про телебачення та радіомовлення», «ліцензія на мовлення, видана Національною радою, є єдиним і достатнім документом, що надає ліцензіату право відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, користуватися каналами мовлення за умови наявності у володільців радіоелектронних засобів передбачених законом дозволів на їх експлуатацію». Ця норма стосується і дозволів на тимчасове мовлення, які, згідно закону, «дозвіл на тимчасове мовлення, виданий Національною радою, є достатнім документом, що надає телерадіоорганізації право відповідно до умов такого дозволу здійснювати тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення за умови наявності у володільців радіоелектронних засобів передбачених законом дозволів на їх експлуатацію. Дозвіл на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення видається без проведення конкурсу (за заявковим принципом). Порядок видачі та анулювання дозволу на тимчасове мовлення, умови дозволу та порядок здійснення нагляду за додержанням законодавства про телебачення і радіомовлення телерадіоорганізаціями, що здійснюють тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення на підставі відповідного дозволу, визначаються Національною радою. При видачі дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення Національна рада керується необхідністю захисту інтересів держави, протидії інформаційній агресії, збалансованого та неупередженого інформування аудиторії про суспільно значущі події в Україні».
В додатках до ліцензій на мовлення та рішень про видачу дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення зазначені оператори телекомунікацій, які є суб’єктами господарювання, які здійснюють трансляцію телерадіопрограм із застосуванням власних або орендованих радіоелектронних засобів (РЕЗ) мовлення та відповідно до Закону України «Про радіочастотний ресурс» № 1876-ІV від 24.06.2004 р. (п.2, ч.4, ст.5) користування РЕЗ можливе лише за умов наявності ліцензії на користування радіочастотним ресурсом* або ліцензії на мовлення.
На замовлення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, як єдиного регулятора діяльності у сфері телебачення і радіомовлення згідно з Законом України « Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» (розділ ІІІ, ст. 14), для визначення оператора телекомунікаційних послуг, ДП «Український державний центр радіочастот» прораховує частотні присвоєння для використання телерадіомовниками. Також ДП «УДЦР» видає користувачам радіоелектронних засобів висновки щодо електромагнітної сумісності та дозволи на експлуатацію РЕЗ на підставі проведеної міжнародної та внутрішньої координації каналів мовлення, враховуючи такі чинники:
- координати розташування;
- радіочастотний ресурс узгоджений з Міністерством оборони України;
- технічні характеристики радіоелектронних засобів (РЕЗ) оператора;
- характеристики випромінювання сигналу;
- висота підвісу антени та її коефіцієнт підсилювання що скоординовані на міжнародному рівні та впливають на зону охоплення території сигналом.
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення розподіляє своїми рішеннями тільки ті частоти, які попередньо були прораховані ДП «УДЦР».
Згідно Закону України «Про телекомунікації», Закону України «Про радіочастотний ресурс України», користувачі РЕЗ для початку мовлення на кожному конкретному каналі повинні отримати висновки щодо електромагнітної сумісності, а потім дозволи на експлуатацію. Їхня видача регламентується «Порядком надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв», затвердженого Рішенням НКРЗІ № 559 від 01.11.2012 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 57/22589.
Висновки щодо ЕМС та дозволи на експлуатацію РЕЗ отримує власник конкретного радіоелектронного засобу – користувач радіочастотного ресурсу.
Тож, подаючи до ДП «УДЦР» документи на отримання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію РЕЗ – в інтересах мовника, зокрема, ПАТ «НСТУ», -- користувач РЧР (оператор телекомунікацій) долучає до свого пакету документів саме ліцензію на мовлення або дозвіл на тимчасове мовлення видані ПАТ «НСТУ».
Оскільки, відповідно до п.4 ст. 43 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», на одній території забороняється розповсюдження наземним ефірним способом однакових за змістом програм, коли один з користувачів радіочастотного ресурсу звертається до ДП «УДЦР» із заявою на отримання висновку ЕМС по частоті, яка прописана в ліцензії на телерадіомовлення ПАТ «НСТУ» (чи дозволі на тимчасове мовлення), інший оператор вже не може отримати ані висновок щодо електромагнітної сумісності, ані дозвіл на експлуатацію РЕЗ на ту ж саму частоту. Адже це хронологічно пов’язані процедури: після отримання користувачем радіочастотного ресурсу (оператором телекомунікаційних послуг) висновку щодо електромагнітної сумісності по частоті ліцензію або дозвіл на яку отримав мовник (ПАТ «НСТУ»), відбувається монтаж обладнання, запуск мовлення, проведення первинного технічного контролю (ПТК), видача дозволу на експлуатацію.
Згідно п.4 ст.42 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», термін дії дозволу на експлуатацію дорівнює терміну дії ліцензії на мовлення чи дозволу на тимчасове мовлення.
Відтак, жоден інший оператор телекомунікаційних послуг не зможе надавати послуги трансляції телерадіопрограм на частоті, по якій вже отримав дозвільні документи інший оператор телекомунікаційних послуг.
На підставі ліцензій на мовлення та дозволів на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення , виданих Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення серія НР № 01058-м, НР № 01095-м , НР № 01100-м , НР № 01097-м, НР № 01082-м, НР № 01079-м, НР № 01107-м, НР № 01075-м, НР № 01130-м, НР № 01114-м, НР № 01129-м, НР № 01111-м, НР № 01110-м, НР № 01128-м, НР № 01124-м, НР № 01112-м, НР № 01131-м, НР № 01125-м, НР № 01119-м, НР № 01090-м, НР № 01087-м, НР № 01089-м, НР № 01117-м, НР № 01120-м, НР № 01116-м, НР №01108-м, НР № 01091-м, НР № 0118-м, НР № 01113-м від 30.03.2017 р., рішень від 11.07.18 № 743, від 02.08.18 № 1210, від 20.12.18 № 2261, від 14.02.19 № 207 була проведена закупівля телекомунікаційних послуг за кодом ДК 021:2015:64220000-4 «Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних», а саме : телекомунікаційні послуги з трансляції телепрограм в аналоговому форматі (ефірне телебачення) у оператора телекомунікацій Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення, зазначеного в додатках до ліцензій та до рішень про видачу дозволів на тимчасове мовлення у конкретному регіоні з певною зоною охоплення. Умови зазначені в ліцензії мають бути виконані відповідно до встановлених вимог п.7 ст.27 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».
Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі п.2 ч.2 ст.35 розділу VІ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Закон України «Про телебачення та радіомовлення» від 21.12.1993 № 3759-XII.
Закон України «Про радіочастотний ресурс» № 1876-IV від 24.06.2004 р.
Закон України «Про телекомунікації» № 1280- IV від 18.11.2003 р.
Ліцензії на мовлення серія НР № 01058-м, НР № 01095-м , НР № 01100-м , НР № 01097-м, НР № 01082-м, НР № 01079-м, НР № 01107-м, НР № 01075-м, НР № 01130-м, НР № 01114-м, НР № 01129-м, НР № 01111-м, НР № 01110-м, НР № 01128-м, НР № 01124-м, НР № 01112-м, НР № 01131-м, НР № 01125-м, НР № 01119-м, НР № 01090-м, НР № 01087-м, НР № 01089-м, НР № 01117-м, НР № 01120-м, НР № 01116-м, НР №01108-м, НР № 01091-м, НР № 01118-м, НР № 01113-м від 30.03.2017 р., видані Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення.
Дозволи на тимчасове мовлення на територіях з особливим режимом мовлення, видані Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення рішення від 11.07.18 № 743, від 02.08.18 № 1210, від 20.12.18 № 2261, від 14.02.19 № 207
_____________________________________________
*Відповідно до п.2 ст. 12 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України», органом державного регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України є національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, яка утворюється відповідно до Закону України "Про телекомунікації". Ця ж комісія здійснює і державний нагляд за користуванням радіочастотним ресурсом України (п.3 ст.18 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України»).
Стан виконання договору – виконаний, та оплачений в повному обсязі.
- Перший_ефір_01058-м (редакція до 20.07.2017).pdf
- Полтава_ефір_01110-м.pdf
- Полтава_ефір_01128-м.pdf
- Рівне_ефір_01112-м.pdf
- Рівне_ефір_01124-м.pdf
- Ріш 207 від 14.02.19_UA Перший_UA Херсон_5 каналів.pdf
- Ріш 743 від 11.07.18_UAПерший UAДонбас.pdf
- Ріш 1210 від 02.08.18 UA Донбас Курахівка Єлизаветівка.PDF
- Ріш 2261 від 20.12.18_Збільшення Р UA Перший_UA Донбас_.pdf
- Суми_ефір_01131-м.pdf
- Тернопіль_ефір_01119-м.pdf
- Тернопіль_ефір_01125-м.pdf
- Харків_ефір_01090-м.pdf
- Херсон_ефір_01087-м.pdf
- Херсон_ефір_01089-м.pdf
- Херсон_ефір_01117-м.pdf
- Хмельницька_ефір_01120-м.pdf
- Черкаси_ефір_01116-м.pdf
- Чернівці_ефір_01108-м.pdf
- Чернігівська_ефір_01091-м.pdf
- КРРТ (147-5_4 від 11.03.19 ТБ аналог) обгрунтування.docx
- UA ВОЛИНЬ_01097-м від 18.10.18.pdf
- UA ДОНБАС_ефір_01113-м від 29.11.18.pdf
- Вінниця_ефір_01095-м.pdf
- Вінниця_ефір_01100-м.pdf
- Дніпро_ефір_01082-м.pdf
- Житомир_ефір_01079-м.pdf
- Запоріжжя_ефір_01107-м.pdf
- Кіровоградська_ефір_01075-м.pdf
- Львів_ефір_01130-м.pdf
- Миколаїв_ефір_01114-м.pdf
- Новгород-Сівер_ефір_01118-м.pdf
- Одеса_ефір_01111-м.pdf
- Одеса_ефір_01129-м.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо: 1. В пункті 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) містилась інформація щодо нормативних підстав застосування переговорної процедури закупівлі, а інформація щодо експертних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі не була указана в пункті 14 повідомлення про намір укласти договір, тому, що вся інформація щодо обґрунтування закупівлі в детальному вигляді містилася у протоколі переговорів. В подальшому зобов’язуємся в пункті 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) зазначати інформацію щодо експертних, нормативних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, аналогічно, як і в протоколі переговорів між Учасником та Замовником. Таким чином, Замовником не було порушено вимог пункту 2 Наказу № 490. 2. Пояснення щодо неоприлюднення звіту відсутні у зв’язку із звільненням посадової особи, відповідальної за оприлюднення інформації. Усунуто шляхом оприлюднення зазначеного звіту. Також зазначаємо, що строк дії Договору (відповідно до п. 11.1 Договору) був по 30 .04. 2019 року.
2020-03-05 10:33:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ #01190043 |
Переможець |
11 287 070,11
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 12:28
|
147-5.4.pdf | укладений |
11 березня 2019 12:28
|