Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(витратні матеріали одноразового використання - 4 лоти: витратні матеріали одноразового використання різні - лот №1; витратні матеріали одноразового використання різні- лот № 2; перевязувальний матеріал різний -лот №3; шовний матеріал різний - лот № 4)
Очікувана вартість
3 308 774,97 UAH
UA-2019-02-19-002474-b 82599c00ecb745229f7e5b2449c06816
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславець

+380567264041
+380567708580
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380567264041,+380567708580
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2019 12:00
Очікувана вартість: 3 308 774,97 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

28 лютого 2019 11:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 11:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма тендерной пропозиции
Дата подання: 25 лютого 2019 09:20
Дата відповіді: 27 лютого 2019 15:04
Добрый день. Согласно Додатка,1 - Форма тендерной пропозиции, есть столбец - "Серийный номер, термин придатности" - это что он подразумевает? Номер чего и срок хранения чего? Если это нужно вписать номер сертификата качества и срок хранения товара, то не факт что по этому сертификату будет поставка товара, если это номер декларации, то тогда это срок действия декларации, и опять же зачем вам этот пункт, если и так понятно что она должна действовать до конца 2019 года. Поэтому требуем убрать этот пункт из Формы пропозиции, либо дать чёткие инструкции что вписывать в этот столбец и его обоснование.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо, що тендерний комітет йде на зустріч учаснику та шляхом внесення змін до ТД убере колонку «Серійний номер, термін придатності» в «Тендерній пропозиції» додатку № 1 ТД, але внесе додаткову вимогу в ТД, яка стосується заповнення видаткової накладної на товар, а саме:
«Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою Сторін) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.»


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-002474-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 20 березня 2019 16:19
ВИМОГА щодо невідповідності документації учасника
ВИМОГА

Шановний Замовник. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче:
- Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не
менш ніж 75% від терміну його придатності, закладеного виробником ( надається гарантійний лист від учасника);
- На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством.
- Постачання і транспортування товару здійснюється за рахунок постачальника та відвантаження товару на склад центру здійснюється силами постачальника.
- Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.
- …….та інше.

Інструкції на медичні вироби, що були надані учасником ТОВ Пріоритет-Л не відповідають вимогам чинного законодавства.
А саме, згідно пункту 47 додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 753, інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування.
Крім того, згідно пункту 44 вищевказаного Технічного регламенту щодо медичних виробів, на інструкцію із застосування медичного виробу повинно бути нанесено маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Таким чином, надані інструкції не відповідають вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, тому що не мають інформації про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування та на них не нанесений знак відповідності вимогам технічним регламентам.
Таким чином, Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ Пріоритет-Л та ФОП Мушинський на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі в цілому, згідно вимог чинного законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 09:35
Доброго дня.
Вимогу відхилено, роз'яснення детально в прикріпленому файлі (протокол).
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002474-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 21 березня 2019 07:55
Вимога про скасування процедури закупівлі
Шановний Замовник.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» від 19 березня 2019 року, де слухали провізора Толкаченко О.В. як члена тендерного комітету, яка розглянула медико-технічну документацію тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л та доповіла, що тендерна пропозиція учасника ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації Замовника та запропонувала визначити переможцем торгів та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ Пріоритет-Л.

Звертаємо увагу Замовника на наступні положення чинного законодавства України:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.

Згідно Додатку 2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче:
- Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не
менш ніж 75% від терміну його придатності, закладеного виробником ( надається гарантійний лист від учасника);
- На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством.
- Постачання і транспортування товару здійснюється за рахунок постачальника та відвантаження товару на склад центру здійснюється силами постачальника.
- Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.
- …….та інше.

Учасником ТОВ Пріоритет-Л у складі пропозиції до Лоту №3 не надано жодної інструкції з використання на запропонований товар. Згідно пункту 47 додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 753, інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування.
Крім того, згідно пункту 44 вищевказаного Технічного регламенту щодо медичних виробів, на інструкцію із застосування медичного виробу повинно бути нанесено маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ Пріоритет-Л на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.


Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції ПП «Гермесфарм», після розгляду медико-технічної документації провізором Толкаченко О.В., яка доповіла, що учасник не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не надано в складі тенденої пропозиції скан гарантійного листа від виробника, тому тендерним комітетом було вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм», як така що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, які прописані замовником в тендерній документації. Дивно, але наступного дня, провізор Толкаченко О.В., не помічає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л, відсутні 11 (одинадцять) !!! інструкції з використання на запропонований товар згідно переліку, чим порушила принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відхиливши тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм» з ціною 587 347,20 грн, та визначивши переможцем ТОВ Пріоритет-Л з більшою ціною – 625 743,20 грн, де різниця складає 38 396,00 грн, та також відсутні необхідні документи в складі тендерної пропозиції, має всі підстави вважати про вчинення корупційних правопорушень уповноваженою особою Замовника.

ПП «Гермесфарм» вважає, що було допущено порушення процедури торгів, неправомірно прийняте рішення щодо визначення переможця та вказаним рішенням було порушено законні права та інтереси ПП «Гермесфарм», що охороняються законом, де одними з основних принципів здійснення закупівель за державні кошти згідно із Законом є принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі, згідно вимог чинного законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України, Державної Аудиторської Служби України, Правоохоронних органів та громадських організацій.
Окрім того, ПП «Гермесфарм» буде подано скаргу до Правоохоронних органів та Прокуратури Дніпропетровської області, на дії уповноваженої особи Замовника - провізора Толкаченко О.В. з ознаками злочину про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 березня 2019 08:00
Причина: Неточності
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002474-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 21 березня 2019 08:02
Вимога про скасування процедури закупівлі
Шановний Замовник.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» від 19 березня 2019 року, де слухали провізора Толкаченко О.В. як члена тендерного комітету, яка розглянула медико-технічну документацію тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л та доповіла, що тендерна пропозиція учасника ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації Замовника та запропонувала визначити переможцем торгів та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ Пріоритет-Л.

Звертаємо увагу Замовника на наступні положення чинного законодавства України:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.

Згідно Додатку 2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче:
- Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не
менш ніж 75% від терміну його придатності, закладеного виробником ( надається гарантійний лист від учасника);
- На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством.
- Постачання і транспортування товару здійснюється за рахунок постачальника та відвантаження товару на склад центру здійснюється силами постачальника.
- Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.
- …….та інше.

Учасником ТОВ Пріоритет-Л у складі пропозиції до Лоту №3 не надано жодної інструкції з використання на запропонований товар. Згідно пункту 47 додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 753, інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування.
Крім того, згідно пункту 44 вищевказаного Технічного регламенту щодо медичних виробів, на інструкцію із застосування медичного виробу повинно бути нанесено маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ Пріоритет-Л на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.


Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції ПП «Гермесфарм», після розгляду медико-технічної документації провізором Толкаченко О.В., яка доповіла, що учасник не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не надано в складі тенденої пропозиції скан гарантійного листа від виробника, тому тендерним комітетом було вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм», як така що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, які прописані замовником в тендерній документації. Дивно, але наступного дня, провізор Толкаченко О.В., не помічає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л, відсутні 11 (одинадцять) !!! інструкції з використання на запропонований товар згідно переліку, чим порушила принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відхиливши тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм» з ціною 587 347,20 грн, та визначивши переможцем ТОВ Пріоритет-Л з більшою ціною – 625 743,20 грн, де різниця складає 38 396,00 грн, та також відсутні необхідні документи в складі тендерної пропозиції, має всі підстави вважати про вчинення корупційних правопорушень уповноваженою особою Замовника.

ПП «Гермесфарм» вважає, що було допущено порушення процедури торгів, неправомірно прийняте рішення щодо визначення переможця та вказаним рішенням було порушено законні права та інтереси ПП «Гермесфарм», що охороняються законом, де одними з основних принципів здійснення закупівель за державні кошти згідно із Законом є принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі, згідно вимог чинного законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України, Державної Аудиторської Служби України, Правоохоронних органів та громадських організацій.
Окрім того, ПП «Гермесфарм» буде подано скаргу до Правоохоронних органів та Прокуратури Дніпропетровської області, на дії уповноваженої особи Замовника - провізора Толкаченко О.В. з ознаками злочину про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 09:38
Доброго дня.
Вимоги відхилено, роз'яснення детально в прикріпленому файлі (протокол).
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002474-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 25 березня 2019 10:14
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Опис вимогу у вкладені
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 13:42
Доброго дня.
Вимогу відхилено, роз'яснення надано в прікріпленому файлі (протокол).

Документи подані скаржником

20 березня 2019 16:19
ВИМОГА лот 2.pdf

Документи

25 березня 2019 09:35
протокол-відп.1.PDF

Документи подані скаржником

21 березня 2019 08:02
ВИМОГА ЛОТ№3.pdf

Документи

25 березня 2019 09:38
протокол-відп.2.PDF

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-19-002474-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 29 березня 2019 23:14
Скарга на дії Замовника
Комунальним закладом «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) оголошені відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 –33140000-3 «Медичні матеріали» (витратні матеріали одноразового використання - 4 лоти: витратні матеріали одноразового використання різні - лот №1; витратні матеріали одноразового використання різні- лот № 2; перевязувальний матеріал різний -лот №3; шовний матеріал різний - лот № 4 )), оголошення № UA-2019-02-19-002474-b, опубліковане на електронному майданчику 19 лютого 2019 року. Приватне підприємство «Гермесфарм» (далі – Скаржник) надало свою пропозицію конкурсних торгів у встановленому законодавством порядку та у відповідності до затвердженої Замовником документації конкурсних торгів. 11 березня 2019 р. о 14:10 закінчився аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №1 – витратні матеріали одноразового використання різні; о 14:44 закінчився аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №2 – витратні матеріали одноразового використання різні; о 15:24 закінчився аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №3 - перевязувальний матеріал різний; о 15:44 закінчився аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №4 - шовний матеріал різний. У даному аукціоні Скаржник приймав участь у трьох лотах – Лот №2, Лот №3 та Лот №4, результати аукціону наступні: Лот №2 – витратні матеріали одноразового використання різні У даному лоті приймали участь 3 (три) учасника, який закінчився з таким результатом: 1. Скаржник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ", Код ЄДРПОУ: 39882504, з остаточною ціною 1 181 614,90 грн 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Пріоритет-Л», Код ЄДРПОУ: 40717358, з остаточною ціною 1 625 811,00 грн 3. ФОП Мушинський Владислав Віталійович, Код ІПН 3453506899, з остаточною ціною 1 637 569,50 грн Лот №3 – перевязувальний матеріал різний У даному лоті приймали участь 3 (три) учасника, який закінчився з таким результатом: 1. Скаржник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ", Код ЄДРПОУ: 39882504, з остаточною ціною 587 347,20 грн 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Пріоритет-Л», Код ЄДРПОУ: 40717358, з остаточною ціною 625 743,20 грн 3. ФОП Кухарська К.І., Код ІПН 3130700943, з остаточною ціною 627 259, 50 грн Лот №4 - шовний матеріал різний У даному лоті приймали участь 3 (три) учасника, який закінчився з таким результатом: 1. ФОП Мушинський Владислав Віталійович, Код ІПН 3453506899, з остаточною ціною 409 990,00 грн 2. Скаржник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ", Код ЄДРПОУ: 39882504, з остаточною ціною 410 000,00 грн 3. ФОП Ясинська Анастасія Анатоліївна, Код ІПН 3020302267, з остаточною ціною 471 537,90 грн Згідно протоколів розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Комунальний заклад «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» щодо розгляду пропозицій конкурсних торгів, поданих для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали”: Лот №2 – витратні матеріали одноразового використання різні, Замовник визначив переможцем - 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Пріоритет-Л», Код ЄДРПОУ: 40717358, з остаточною ціною 1 625 811,00 грн., шляхом оприлюднення інформації на уповноважених електроних майданчиках; Лот №3 – перевязувальний матеріал різний, Замовник визначив переможцем -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Пріоритет-Л», Код ЄДРПОУ: 40717358, з остаточною ціною 625 743,20 грн шляхом оприлюднення інформації на уповноважених електроних майданчиках; Лот №3 - шовний матеріал різний Замовник визначив переможцем - ФОП Мушинський Владислав Віталійович, Код ІПН 3453506899, з остаточною ціною 409 990,00 грн, шляхом оприлюднення інформації на уповноважених електроних майданчиках. ПП Гермесфарм не погоджується з рішеннями тендерного комітету Комунальний заклад «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради», оскільки наявні підстави пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупвлі», як така що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Лот №2 – витратні матеріали одноразового використання різні 1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва», від 18 березня 2019 року, де провізор Толкаченко О.В. доповіла, що СКАРЖНИК не відповідає умовам тендерної документації замовника, а саме: - не надано в складі пропозиції скан документу – сертифікат ISO 13485:2013 на медичні вироби (шприці), яким підтверджується відповідність у виробника впровадженої системи менеджменту якості (СМЯ) відповідно до технічного регламенту України та є обов’язковою вимогою в Додатку №2 ТД Замовника…. СКАРЖНИК, ПП Гермесфарм, не погоджується з тлумаченням провізора Толкаченко О.В, щодо обов’язкової вимоги в Додатку №2 ТД Замовника. Так, згідно Додатку №2 ТД Замовника, наявна Таблиця, в якій є стовбець - Медико-технічні вимоги до виробів медичного призначення. Згідно ЛОТ №2 - Витратні матеріали одноразового використання різні, пункти 28-31 містять наступні вимоги: «Шприц двухкомпонентний 2мл (5 мл, 10 мл, 20 мл). Прозорий циліндр шприца для чудовою візуалізації вмісту. Плавне ковзання поршня за рахунок зменшеної сили ковзання. Якість шприців підтверджена сертифікатом ISO 13485:2013. Точне градуювання шкали. Стопорное кільце: перешкоджає випадковому вислизанню поршня з циліндра. Матеріал виготовлення Циліндр: поліпропілен. Поршень: поліетилен. Одноразового використання». Вищенаведене свідчить про те, що «Якість шприців підтверджена сертифікатом ISO 13485:2013», не можна тлумачити як «обов’язкове надання в складі пропозиції скану документу – сертифікат ISO 13485:2013». Тим більше, що згідно Додатку 2, Замовником вимагалося, що Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче: де одним з пунктів є – «На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством». Учасником ПП Гермесфарм у складі тендерної документації були надані необхідні скановані копії Декларацій про відповідність та інструкції із застосування, які підтверджують якість та реєстрацію товару на території України, що унеможливлює закупівлю неякісного та фальсифікованого товару. Більш того, тендерна пропозиція СКАРЖНИКА містить файл 4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. pdf в якому учасник ПП Гермесфарм підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. 2. Не надано в складі тендерної пропозиції скан документу, згідно Додатку №2 « …гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією цих торгів та пропозицією учасника торгів». СКАРЖНИК, ПП Гермесфарм, не погоджується з рішенням Замовника, бо у складі пропозиції учасника, міститься файл 4.4. ГЛ від виробника (представництва, філії виробника, тощо), Лот №2. Pdf , в якому чітко, та згідно законодавства України доведено, що «саме Учасник (далі - Постачальник) несе повну відповідальність за договором щодо поставки якісного товару та в терміни визначені договором про закупівлю. Жодна із статей Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України не передбачає відповідальності (третіх осіб) виробника або представника виробника, щодо неякісного та несвоєчасного постачання товару, або дотримання будь яких інших гарантій. Відповідно до ч.1 ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ч.1 ст.712 ЦКУ за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч.2 ст.712 ЦКУ). Згідно ч.1 ст.662 ЦКУ саме Продавець (Постачальник) зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу (поставки), а отже відповідальність та правові наслідки невиконання обов’язків, передбачених договором купівлі-продажу (поставки), будуть адресовані саме Продавцю (Постачальнику). Отже, виробник (представництво, філія виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), у разу, якщо не виступає жодною із сторін при підписанні договору, не несе жодної відповідальності перед Замовником щодо кількості, якості та строків придатності Товару». Більш того, згідно Додатку 2, Замовником вимагалося, що Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче: де одним з пунктів є – «На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством». Учасником ПП Гермесфарм у складі тендерної документації були надані необхідні скановані копії Декларацій про відповідність та інструкції із застосування, які підтверджують якість та реєстрацію товару на території України, що унеможливлює закупівлю неякісного та фальсифікованого товару. Замовником у Тендерній документації, згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, зазначено, що «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ». ПП Гермесфарм надало найнижчу ціну у своєї Тендерній пропозиції, яка на 37% нижче (а саме на 444 196,10 грн) за пропозицію Переможця, згідно протоколу розгляду про визначення переможця, що є грошима платників податків нашої держави.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 22:47
рішення від 03.04.2019 № 3983 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 22:46
Про перенесення UA-2019-02-19-002474-b.b5 .pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 14:33
рішення від 19.04.2019 № 4815.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня. ТК прийнято рішення відхилити переможця у процедурі відкритих торгів на закупівлю витратних матеріалів одноразового використання (лоти №№ 2, 3). Визначити переможця у процедурі відкритих торгів на закупівлю витратних матеріалів одноразового використання ( лот № 2) та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Гермесфарм».
Дата виконання рішення замовником: 02 травня 2019 12:26
Номер скарги: UA-2019-02-19-002474-b.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 29 березня 2019 23:17
Скарга на дії Замовника
1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва», від 18 березня 2019 року, де провізор Толкаченко О.В. доповіла, що СКАРЖНИК не відповідає умовам тендерної документації замовника, а саме: Не надано в складі тендерної пропозиції скан документу, згідно Додатку №2 « …гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією цих торгів та пропозицією учасника торгів». СКАРЖНИК, ПП Гермесфарм, не погоджується з рішенням Замовника, бо у складі пропозиції учасника, міститься файл 4.4. ГЛ від виробника (представництва, філії виробника, тощо), Лот №2. Pdf , в якому чітко, та згідно законодавства України доведено, що «саме Учасник (далі - Постачальник) несе повну відповідальність за договором щодо поставки якісного товару та в терміни визначені договором про закупівлю. Жодна із статей Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України не передбачає відповідальності (третіх осіб) виробника або представника виробника, щодо неякісного та несвоєчасного постачання товару, або дотримання будь яких інших гарантій. Відповідно до ч.1 ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ч.1 ст.712 ЦКУ за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч.2 ст.712 ЦКУ). Згідно ч.1 ст.662 ЦКУ саме Продавець (Постачальник) зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу (поставки), а отже відповідальність та правові наслідки невиконання обов’язків, передбачених договором купівлі-продажу (поставки), будуть адресовані саме Продавцю (Постачальнику). Отже, виробник (представництво, філія виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), у разу, якщо не виступає жодною із сторін при підписанні договору, не несе жодної відповідальності перед Замовником щодо кількості, якості та строків придатності Товару». Більш того, згідно Додатку 2, Замовником вимагалося, що Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче: де одним з пунктів є – «На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством». Учасником ПП Гермесфарм у складі тендерної документації були надані необхідні скановані копії Декларацій про відповідність та інструкції із застосування, які підтверджують якість та реєстрацію товару на території України, що унеможливлює закупівлю неякісного та фальсифікованого товару. Замовником у Тендерній документації, згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, зазначено, що «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ». ПП Гермесфарм надало найнижчу ціну у своєї Тендерній пропозиції, яка нижче на 38 396,00 грн за пропозицію Переможця, згідно протоколу розгляду про визначення переможця, що є грошима платників податків нашої держави. 2. Згідно протоколу засідання тендерного комітету КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва», від 19 березня 2019 року, щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем, де було визначено економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ «Пріоритет-Л» на суму 625 743,20 грн з ПДВ. Також, згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції учасника, де було наголошено, що провізор Толкаченко О.В. розглянула медико-технічну документацію учасника ТОВ «Пріоритет-Л», та доповіла, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовника. ПП Гермесфарм не погоджується з рішенням тендерного комітету КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва», та вимагає скасувати рішення тендерного комітету з наведених нижче причин: 1) Згідно п. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, міститься вимога - Усі документи та інформаційні матеріали, які вимагаються тендерною документацією, Учасник шляхом сканування переводить в електронний вигляд у графічному форматі (у форматі “.pdf“ або ".jpg") у відповідності до наступних вимог:…. Учасником, ТОВ «Пріоритет-Л», у складі тендерної пропозиції подані документи – КЧ.zip , ГП_ЛОТ3.zip та щодо якості лот3.zip , які надані у форматі .zip, що не відповідає умовам тендерної документації, та пропозиція повинна була бути відхилена. 2) Згідно Додатку 2, до тендерної документації - Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче: - ……. - На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством. Учасником, ТОВ «Пріоритет-Л», у складі тендерної пропозиції не надано жодної інструкції з використання, як того вимагала тендерна документація Замовника, Тендерна пропозиція учасника повинна була бути відхилена. Відхиливши тендерну пропозицію ПП Гермесфарм, та не відхиливши пропозицію ТОВ «Пріоритет-Л», було порушено законні права та інтереси ПП «Гермесфарм», що охороняються законом, де одними з основними принципами здійснення закупівель за державні кошти згідно із Законом є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження у сфері державних закупівель. Згідно ст. 18 Закону орган оскарження має право за власною ініціативою або за заявою суб'єкта оскарження прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2019 № 3884.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 22:48

Документи подані скаржником

29 березня 2019 23:14
Скарга на дії Замовника.pdf
29 березня 2019 23:14
Платіжне доручення АМКУ.pdf

Документи подані замовником

11 квітня 2019 09:36
Авторизация 1 Додаток.pdf
11 квітня 2019 09:36
Авторизация 2 Додаток.pdf

Документи подані скаржником

29 березня 2019 23:17
Скарга на дії Замовника.pdf
29 березня 2019 23:17
Платіжне доручення АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2019 22:48
рішення від 03.04.2019 № 3884.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000030 ● b529c8d8d39d4a5b893d2b1b55e3fddb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2019-02-19-002474-b 19.02.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 17:44:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-002474-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. До Східного офісу надійшло звернення від ГО «Платформа «Громадський Контроль» від 24.04.2019 №470d4/19, щодо наступного: «При проведенні закупівлі за лотами 2 та 3 за результатами розгляду тендерних пропозицій та після відхилення попереднього учасника пропозиція учасника ТОВ «Пріоритет-Л» була визначена як найбільш економічно вигідною. Додатком 2 тендерної документації Замовника бали встановлені такі вимоги: На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством. Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» вищезгаданих документів в електронну систему торгів завантажено не було. Тобто, надана вищезгаданим учасником пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-10 13:11:40

Пояснення

Добрий день.
На момент подання своїх пропозицій Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» до електронної системи торгів було завантажено скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, сертифікати про відповідність медичних виробів, реєстраційні документи згідно чинного законодавства та інструкції з використання на запропонований товар. На засіданні тендерного комітету нашого закладу від 19.03.2019р по Лоту №3 та 21.03.2019р. по Лоту №2 (протоколи засіданні тендерного комітету додаються) були розглянуті пропозиції Учасника ТОВ «Пріоритет-Л». Завантажені скановані документи учасника ТОВ «Пріоритет-Л» за Додатком 2 тендерної документації Замовника відповідали вимогам тендерної документації у відповідності до ПОСТАНОВИ КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» були викладені документи за вимогою Додатку 2 тендерної документації Замовника в окремих файлах на порталі:
- по Лоту №2 «МТВ ЛОТ2.PDF», «Щодо якост лот2.zip», «КЧ.zip».
- по Лоту №3 «МТВ ЛОТ3.PDF», «щодо якості лот3.zip», «КЧ.zip».
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що пропозиції учасника ТОВ «Пріоритет-Л» відповідали вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації, а визначення переможців було об’єктивним та повністю відповідає принципам рівних можливостей та недискримінації учасників. Таким чином, КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» вважає звернення ГО «Платформа Громадський Контроль» необґрунтованим
Додаються окремими файлами протоколи засідання тендерного комітету за лотами 2 та 3 стосовно визначення переможцем пропозицій учасника ТОВ «Пріоритет-Л».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: витратні матеріали одноразового використання
Опис предмету закупівлі:
витратні матеріали одноразового використання різні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 565 549,17 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 827,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 березня 2019 13:49
Закінчення: 11 березня 2019 14:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30699 од
витратні матеріали одноразового використання різні
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, 26
Дата доставки: 05 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 11:09
перелік змін.PDF
28 лютого 2019 11:09
проект договору..docx
28 лютого 2019 11:09
ТД. нова редакція.doc
28 лютого 2019 11:09
перелік змін.PDF
28 лютого 2019 11:09
проект договору..docx
19 лютого 2019 16:43
проект договору.docx
28 лютого 2019 11:09
ТД. нова редакція.doc
19 лютого 2019 16:43
ТД..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ясинська Анастасія Анатоліївна 561 372,20
UAH з ПДВ
561 372,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кухарська К.І. 564 227,17
UAH з ПДВ
564 227,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 11:43
довідка МВС лютий
15 березня 2019 11:43
довідка корупція березень
09 березня 2019 11:40
Гарантійні_листи_ лот1.zip
09 березня 2019 11:40
документи.zip
09 березня 2019 11:40
пропозиція_лот1.PDF
09 березня 2019 11:40
тех ЛОТ1.zip

Публічні документи

09 березня 2019 11:30
цінова лот1.PDF
09 березня 2019 11:30
техническое Лот1.rar
09 березня 2019 11:30
документація.rar
09 березня 2019 11:30
гарантийные лот1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ясинська Анастасія Анатоліївна

ФОП Кухарська К.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ясинська Анастасія Анатоліївна
#3020302267
Переможець 561 372,20
UAH з ПДВ
13 березня 2019 15:05

Документи

13 березня 2019 15:05
Електронний підпис
13 березня 2019 15:03
протокол виз.пер. л.1.PDF
11 березня 2019 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ясинська Анастасія Анатоліївна
#3020302267
561 372,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 15:05
Електронний підпис
13 березня 2019 15:03
протокол виз.пер. л.1.PDF
11 березня 2019 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 13:05
д.у. 5 до д.26-1 т.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 10:26
д.уг. 4 до д 26-1т.PDF зміни до договору
14 лютого 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 16:03
д.у № 3 до д.26-1т.PDF зміни до договору
10 лютого 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:15
д.у. № 2 до д.26-1 т.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 09:39
дод.у. № 1 до д.26-1 т.PDF зміни до договору
28 серпня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 10:57
д. 26- 1 т.PDF укладений
26 березня 2019 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 26-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору (до 31.03.2020 р), достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 26-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума договору - 673430,60 Кількість - 37039 одиниць
Номер договору про закупівлю: 26-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією, сума залишку зобов’язань по Комунальному закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» складає 5182,40, без ПДВ, відповідно до ст. 291 глави І розділу ХІV ПКУ., та передається в повному обсязі на Комунальне підприємство «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради»
Номер договору про закупівлю: 26-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 516 -18/VII від 25.10.2019р. змінити назву Замовника на КП "ДСКМЦМД РУДНЄВА" ДОР" та змінити банківські реквізити.
Номер договору про закупівлю: 26-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 673 430,60
UAH з ПДВ