Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт парку ім. Коцюбинського в м. Чернігові (коригування) (перерахунок у поточні ціни)
Очікувана вартість
65 814 576,00 UAH
UA-2019-02-19-002413-b 51610b542ec747b3a1a79fd9b99b6bb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462678727 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462678727
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 11:02
Очікувана вартість: 65 814 576,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 814,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65814.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт парку ім. Коцюбинського в м. Чернігові (коригування) (перерахунок у поточні ціни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, парк ім. Коцюбинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 16:33
ТД.doc
19 лютого 2019 16:33
Додаток № 3 Парк.rtf
19 лютого 2019 16:33
Додаток № 4 парк.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-07-000006 ● afa99e95aac64cd19b08e7d537aaded3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2021 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.06.2021 № 349
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 349

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-02-19-002413-b 19.02.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 65 709 060,12
UAH з ПДВ
65 709 060,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 65 810 501,94
UAH з ПДВ
65 810 501,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 16:58
ТП_22.1_Договірна ціна.pdf
06 березня 2019 16:58
ТП_16_СТАТУТ.pdf
06 березня 2019 16:58
ТП_05_Проект договору.pdf
06 березня 2019 16:58
ТП_01.1.1_Додаток до 1.1.rar
06 березня 2019 16:58
ТП_00_Перелік документів.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 17:45
Електронний підпис
06 березня 2019 17:38
Пояснювальна записка.pdf
06 березня 2019 17:38
Календарний графік.pdf
06 березня 2019 17:38
Договірна ціна.pdf
06 березня 2019 17:38
16_Статут.pdf
06 березня 2019 17:38
14_Лицензия.pdf
06 березня 2019 17:38
14_Дозвiл_ISO.pdf
06 березня 2019 17:38
14_Дозвiл_207.16.74-43.21.pdf
06 березня 2019 17:38
14_Дозвiл_133.74.15.pdf
06 березня 2019 17:38
13_Довідка з банку.pdf
06 березня 2019 17:38
13_Довідка з банку 2.pdf
06 березня 2019 17:38
11_наказ_№9к_вiд_23.02.2016.pdf
06 березня 2019 17:38
10_Витяг_ЕСКС158.pdf
06 березня 2019 17:38
06_Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2019 17:38
05_Проект договору.pdf
06 березня 2019 17:38
01.1_Довідка про техніку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
Переможець 65 709 060,12
UAH з ПДВ
14 березня 2019 10:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

14 березня 2019 10:33
Електронний підпис
14 березня 2019 10:32
Протокол №78.pdf
07 березня 2019 11:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
65 709 060,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 10:33
Електронний підпис
14 березня 2019 10:32
Протокол №78.pdf
07 березня 2019 11:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 16:45
Додаткова угода № 7 до договору № 6030_31.pdf зміни до договору
23 червня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 14:57
Додаткова угода № 7 до договору № 6030_31.pdf зміни до договору
23 червня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 08:31
додаткова угода № 6 до договору № 6030_31.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 08:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:32
Додаткова угода № 5 до договору № 6030_31.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 11:22
Додаткова угода № 4 до Договору № 6030-31.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 16:56
Додаткова угода №3 до договору № 6030_31.pdf зміни до договору
06 липня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 12:32
Додаткова угода № 2 до договору № 6030_31.pdf зміни до договору
21 січня 2020 12:30
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 10:35
Додаткова угода №1 до договору № 6030_31.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 10:34
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 17:37
6030_31.PDF укладений
26 березня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи рішення Чернігівської міської ради від 29 листопада 2018 року №36/VІІ-33 «Про міський бюджет на 2019 рік»(зі змінами та доповненнями)та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 15 січня 2019 року №6«Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2019 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова»(зі змінами та доповненнями),
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору № 6030_31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною проектного рішення, на підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VІІ-25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова», керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 6030_31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VІІ-25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями)
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року №48/VII-25 "Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік" (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року №3 "Про затвердження переліків об'єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова" (зі змінами та доповненнями) п.3.1. Договору та додатки до Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 5
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додакової угоди № 6
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 7
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 7
Номер договору про закупівлю: 6030_31
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 21 575 513,68
UAH (в тому числі ПДВ 3 595 918,95 UAH)