Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування систем вентиляції, кондиціювання, теплопостачання, холодного та гарячого водопостачання, водовідведення будівель і споруд Національного банку України в м. Києві
Maintenance of ventilation, air conditioning, heating, hot and cold water supply and sewerage systems of the NBU premises located in Kyiv
Maintenance of ventilation, air conditioning, heating, hot and cold water supply and sewerage systems of the NBU premises located in Kyiv
Очікувана вартість
35 546 862,33 UAH
UA-2019-02-19-002376-b ● c9b095b68cd04ac588cd92bd54cb404e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Матвієнко Володимир +380445218797 Volodymyr.Matviienko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Olha Skichko +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Матвієнко Володимир +380445218797 Volodymyr.Matviienko@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 35 546 862,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 19 лютого 2019 16:27 |
Enquiries until: | 12 березня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 18 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 березня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 35 546 862 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,56 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Scope of the procurement
Обсяг надання послуг:
1) надання послуг з технічного обслуговування (профілактичного технічного обслуговування та технічного обслуговування щодо усунення несправностей, в тому числі послуг з відновлення конструктиву та оздоблення будівель, споруд та прибудинкової території) відповідно до визначень ДСТУ EN13306:2006:
- систем вентиляції, кондиціювання (за винятком систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення);
- систем теплопостачання, гарячого водопостачання;
- систем холодного водопостачання, водовідведення.
2) Організація нагляду за системами (у тому числі систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення), виконання поточних заявок та локалізації аварій черговим персоналом.
Місце надання послуг: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 9, корпус 1, корпус 2, корпус1 (ЛОК), будинок 11 б, будинок 12, вулиця Андріївська, будинок 1, вулиця Пухівська, будинок 5, корпус 39/1, 39/2, 39/3, 39/4, 39/5, 39/6, 63/1, Контрактова площа, будинок 2-А, 2 Б, вулиця Борисоглібська, 5в, вулиця Пухівська, 7а, Центральне сховище, Дільниця знищення Центрального сховища, корп. 42А, Центральне сховище, вулиця Пухівська, 9 (Державна скарбниця України), вул. Пухівська, 7, корп. 5, корп.55, корп. 34, корп. 34а, корп. 23, корп. 6, корп. ЦС 37, корп.14/1, корп.42, корп. БФ23, корп.43, вулиця Уманська 8 А. Виробнича база.
Строк надання послуг: протягом 24 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.
Розгорнути
Згорнути
1) надання послуг з технічного обслуговування (профілактичного технічного обслуговування та технічного обслуговування щодо усунення несправностей, в тому числі послуг з відновлення конструктиву та оздоблення будівель, споруд та прибудинкової території) відповідно до визначень ДСТУ EN13306:2006:
- систем вентиляції, кондиціювання (за винятком систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення);
- систем теплопостачання, гарячого водопостачання;
- систем холодного водопостачання, водовідведення.
2) Організація нагляду за системами (у тому числі систем підтримання кліматичних умов в приміщеннях спеціального призначення), виконання поточних заявок та локалізації аварій черговим персоналом.
Місце надання послуг: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 9, корпус 1, корпус 2, корпус1 (ЛОК), будинок 11 б, будинок 12, вулиця Андріївська, будинок 1, вулиця Пухівська, будинок 5, корпус 39/1, 39/2, 39/3, 39/4, 39/5, 39/6, 63/1, Контрактова площа, будинок 2-А, 2 Б, вулиця Борисоглібська, 5в, вулиця Пухівська, 7а, Центральне сховище, Дільниця знищення Центрального сховища, корп. 42А, Центральне сховище, вулиця Пухівська, 9 (Державна скарбниця України), вул. Пухівська, 7, корп. 5, корп.55, корп. 34, корп. 34а, корп. 23, корп. 6, корп. ЦС 37, корп.14/1, корп.42, корп. БФ23, корп.43, вулиця Уманська 8 А. Виробнича база.
Строк надання послуг: протягом 24 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.
Services provided:
1) maintenance services (preventive maintenance and troubleshooting, including structural repairs and decoration of buildings, structures and adjacent territories) according to the definitions specified in DSTU EN13306:2006:
- ventilation and conditioning systems (excluding climate control systems in the special purpose premises)
- heat and hot water supply systems
- cold water supply and sewerage systems
2) сontrol of the systems (including climate control systems in the special purpose premises), execution of current requests and accident localization by the duty staff.
Place for provision of services: 9, Instytutska St., buildings 1, 2, and 1 (LOK); 11Б, Instytutska St.; 12, Instytutska St.; 1, Andriivska St.; 5, Pukhivska St., buildings 39/1, 39/2, 39/3, 39/4, 39/5, 39/6, and 63/1; 2А, Kontraktova Sq.; 2Б, Kontraktova Sq.; 5В, Borysohlibska St.; 7A, Pukhivska St., Central Vault; 7A, Pukhivska St., Central Vault Destruction Unit; 7A, Pukhivska St., building 42A, Central Vault; 9, Pukhivska St., State Treasury of Ukraine; 7, Pukhivska St., buildings 5, 55, 34, 34A, 23, 6, ЦС37 (Central Vault), 14/1, 42, БФ23, 43; and 8A, Umanska St, Production Facilities, Kyiv.
Term for provision of services: during 24 calendar months from the date of signing an agreement by the authorized representatives of the Parties.
Розгорнути
Згорнути
1) maintenance services (preventive maintenance and troubleshooting, including structural repairs and decoration of buildings, structures and adjacent territories) according to the definitions specified in DSTU EN13306:2006:
- ventilation and conditioning systems (excluding climate control systems in the special purpose premises)
- heat and hot water supply systems
- cold water supply and sewerage systems
2) сontrol of the systems (including climate control systems in the special purpose premises), execution of current requests and accident localization by the duty staff.
Place for provision of services: 9, Instytutska St., buildings 1, 2, and 1 (LOK); 11Б, Instytutska St.; 12, Instytutska St.; 1, Andriivska St.; 5, Pukhivska St., buildings 39/1, 39/2, 39/3, 39/4, 39/5, 39/6, and 63/1; 2А, Kontraktova Sq.; 2Б, Kontraktova Sq.; 5В, Borysohlibska St.; 7A, Pukhivska St., Central Vault; 7A, Pukhivska St., Central Vault Destruction Unit; 7A, Pukhivska St., building 42A, Central Vault; 9, Pukhivska St., State Treasury of Ukraine; 7, Pukhivska St., buildings 5, 55, 34, 34A, 23, 6, ЦС37 (Central Vault), 14/1, 42, БФ23, 43; and 8A, Umanska St, Production Facilities, Kyiv.
Term for provision of services: during 24 calendar months from the date of signing an agreement by the authorized representatives of the Parties.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування систем вентиляції, кондиціювання, теплопостачання, холодного та гарячого водопостачання, водовідведення будівель і споруд Національного банку України в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Maintenance of ventilation, air conditioning, heating, hot and cold water supply and sewerage systems of the NBU premises located in Kyiv
CPV: 50530000-9
Період постачання:
по 31 травня 2021
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 16:27 |
190212_AdBid_Ventilation_eng.docx | |
19 лютого 2019 16:27 |
Додаток_3.Таблиця_цін_V2.xls | |
19 лютого 2019 16:27 |
Додаток_1_Перелік.xlsx | |
19 лютого 2019 16:27 |
Додаток 4. Проект_договору.doc | |
19 лютого 2019 16:27 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 06 березня 2019 12:00
Дата відповіді: 06 березня 2019 14:21
Доброго дня! Згідно розділу 6 тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
2) скановану копія (ї) діючої (их) ліцензії (й) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), виданої (их) відповідним уповноваженим державним органом з переліком робіт, до яких входить:
б) монтаж, технічне обслуговування систем протидимного захисту на об’єктах з високим або середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки;
Якщо підприємством отримана електронна ліцензія на вищезазначені роботи, який документ потрібно надати для її підтвердження?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надати інший документ, що посвідчує її(їх) видання (зокрема, накази або постанови про їх видання), або надання відповідної інформації з посиланням на сайт органу ліцензування.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 березня 2019
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Будстар Груп | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВЕНТПРОФ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСІЛІТІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" |
31 919 071,34
UAH з ПДВ
|
26 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будстар Груп |
32 577 001,10
UAH з ПДВ
|
26 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕНТПРОФ" |
32 764 776,14
UAH з ПДВ
|
27 324 448,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" #37593042 |
Переможець |
26 795 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 12:01
|
Dod_dohovir 103019.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 15:02
|
Додатковий договір №102463 від 16.10.2020.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 16:46
|
Додатковий договір №102022 від 24.03.2020 (Компас ФМ).pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 14:33
|
ДУ_101491_26.09.19 до Д_101130_22.04.19р..pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 09:46
|
DOC.pdf | укладений |
23 квітня 2019 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесены змыни до п.3.1 Договору та в Додатки 1 та 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 101130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101491 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в новій редакції: пункти 9.1; 12.1; 12.2. Розділ 13 доповнено пунктом 13.7. |
Номер договору про закупівлю: | 101130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції Додатки 1 та 2. |
Номер договору про закупівлю: | 101130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102463 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункти: 2.1, 3.1 та 14.1. |
Номер договору про закупівлю: | 101130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 103019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |