Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Пасічник Надія Іванівна +380949225420 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 15:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 15:48 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 5 647 753,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 477,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 15:44 |
Договір Річка .doc | |
19 лютого 2019 15:44 |
ТД Річка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 8 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у разі залучення субпідрядників під час закупівлі робіт, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)», «пожежна сигналізація» не перевищує 20 % суми вартості договору про закупівлю.
Зважаючи на викладене учасник у випадку залучення субпідрядників на виконання робіт в обсязі меншому за 20 відсотків не повідомляє Замовника та не надає в складі тендерної пропозиції дозвільні документи на виконання певного виду робіт.
Щодо рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1141-р/пк-пз від 01.02.2019 (далі-Рішення) (оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-11-29-002692-с) то замовником торгів виступає Фурсівська сільська рада.
Враховуючи вищезазначене, додане у зверненні Рішення не відноситься до тендерної закупівлі «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-002079-b, де замовником торгів виступає Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000063 ● 6a88ff3e959e43db83a164807dffac12
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 09:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.03.2019 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.03.2019 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-02-19-002079-b 19.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ" |
5 080 948,00
UAH з ПДВ
|
4 949 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДАЛЬЯНС-МВ" |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
5 246 945,15
UAH з ПДВ
|
5 246 945,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ" #42693292 |
Відхилено |
4 949 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 13:59
|
ТОВ "БУДАЛЬЯНС-МВ" #40114230 |
Рішення скасоване |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 13:33
|
ПП ЯЛИК #34019103 |
Очікує рішення |
5 246 945,15
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 13:36
|
ТОВ "БУДАЛЬЯНС-МВ" #40114230 |
Відхилено |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 13:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 квітня 2019 13:38 |
Коментар щодо відміни: | ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічніх закупівель. |
08 квітня 2019 13:38
|
Протокол |