Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
5 647 753,00 UAH
UA-2019-02-19-002079-b 0ff6c20372384b6998ada72a2a459655
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Надія Іванівна

+380949225420 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Пасічник Надія Іванівна
+380949225420
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 15:48
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:14
Очікувана вартість: 5 647 753,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 477,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78643, Україна, Івано-Франківська область, Косівський район, участок Село-2, с. Річка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 15:44
Договір Річка .doc
19 лютого 2019 15:44
ТД Річка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-002079-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 22 березня 2019 22:03
вимога замовнику
Пожежна сігналізація згідно з додатком 4 Документації Технічне завдання (Відомість обсягів робіт) передбачено встановлення системи пожежної сигналізації. Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, передбачено ліцензування монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 березня 2019 22:07
Причина: з технічних причин
Номер вимоги: UA-2019-02-19-002079-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 22 березня 2019 22:06
вимога замовнику
Пожежна сігналізація згідно з додатком 4 Документації Технічне завдання (Відомість обсягів робіт) передбачено встановлення системи пожежної сигналізації. Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, передбачено ліцензування монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 17:10
Відповідно до п.17 ч.2 ст. 22 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна документація повинна містити: у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пунктом 8 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у разі залучення субпідрядників під час закупівлі робіт, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)», «пожежна сигналізація» не перевищує 20 % суми вартості договору про закупівлю.
Зважаючи на викладене учасник у випадку залучення субпідрядників на виконання робіт в обсязі меншому за 20 відсотків не повідомляє Замовника та не надає в складі тендерної пропозиції дозвільні документи на виконання певного виду робіт.
Щодо рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1141-р/пк-пз від 01.02.2019 (далі-Рішення) (оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-11-29-002692-с) то замовником торгів виступає Фурсівська сільська рада.
Враховуючи вищезазначене, додане у зверненні Рішення не відноситься до тендерної закупівлі «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-002079-b, де замовником торгів виступає Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.

Документи подані скаржником

22 березня 2019 22:03
РЕЗОЛЮЦІЯ

Документи подані скаржником

22 березня 2019 22:06
РЕЗОЛЮЦІЯ
22 березня 2019 22:06
рішення АМКУ

Документи

27 березня 2019 17:10
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-28-000063 ● 6a88ff3e959e43db83a164807dffac12
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019 09:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.03.2019 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.03.2019 № 94


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-02-19-002079-b 19.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ" 5 080 948,00
UAH з ПДВ
4 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДАЛЬЯНС-МВ" 5 100 000,00
UAH з ПДВ
4 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 5 246 945,15
UAH з ПДВ
5 246 945,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 22:23
Електронний підпис
11 березня 2019 22:21
Електронний підпис
07 березня 2019 07:39
Електронний підпис
07 березня 2019 07:38
с. РІЧКА_4 (1).rar

Публічні документи

26 березня 2019 17:26
Електронний підпис
26 березня 2019 17:25
відсут. под. боргу.pdf
25 березня 2019 14:11
відсутня судимість.pdf
07 березня 2019 12:37
Електронний підпис
07 березня 2019 12:19
Установчі.rar
07 березня 2019 12:19
санкції.pdf
07 березня 2019 12:19
працівн.pdf
07 березня 2019 12:19
ліцензія.rar
07 березня 2019 12:19
кошторис.rar
07 березня 2019 12:19
захист довк.pdf
07 березня 2019 12:19
додаток8.pdf
07 березня 2019 12:19
додаток3.pdf
07 березня 2019 12:19
додаток 7.pdf
07 березня 2019 12:19
додаток 6.pdf
07 березня 2019 12:19
договірна ціна.pdf
07 березня 2019 12:19
договір річка.rar
07 березня 2019 12:19
графік.pdf
07 березня 2019 12:19
гарант.Д4.pdf
07 березня 2019 12:19
Гарант.pdf
07 березня 2019 12:19
банк гарантія.rar
07 березня 2019 12:19
аналог.догов.rar
07 березня 2019 12:19
оренда нерух. майна.rar
07 березня 2019 12:19
обладнан.rar
07 березня 2019 12:19
дог.оренди тех..rar
07 березня 2019 12:19
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 10:41
Електронний підпис
07 березня 2019 10:37
10.0 Банківська гарантія.rar
07 березня 2019 10:37
8.0 Кошторисна частина.rar
07 березня 2019 10:37
2.0 Працівники.rar
07 березня 2019 10:37
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ"

ТОВ "БУДАЛЬЯНС-МВ"

ПП ЯЛИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ"
#42693292
Відхилено 4 949 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 13:59
ТОВ "БУДАЛЬЯНС-МВ"
#40114230
Рішення скасоване 4 950 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 13:33
ПП ЯЛИК
#34019103
Очікує рішення 5 246 945,15
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 13:36
ТОВ "БУДАЛЬЯНС-МВ"
#40114230
Відхилено 4 950 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 13:36

Документи

18 березня 2019 13:58
Електронний підпис
18 березня 2019 13:57
Протокол
18 березня 2019 13:57
Протокол розгляду
11 березня 2019 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2019 14:34
Електронний підпис
18 березня 2019 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 квітня 2019 13:36
Електронний підпис
08 квітня 2019 13:35
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 квітня 2019 13:38
Коментар щодо відміни: ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічніх закупівель.
Документи:
08 квітня 2019 13:38
Протокол