Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення” (послуги з перевезення посадових осіб обласної ради, депутатів обласної ради та посадових осіб виконавчого апарату обласної ради)
Очікувана вартість
975 000,00 UAH
UA-2019-02-19-002024-b d494bbf28eb348ef891ffbf69949093b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Прокопчук

+380956918944 oblrada@shtorm.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22223982
Вебсайт: http://oblrada.kr.ua/
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, площа Героїв Майдану, 1
Контактна особа: Євгеній Прокопчук
+380956918944
oblrada@shtorm.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується, як виняток, коли замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.
Перше оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене 15.01.2019 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-15-002664-c. Аукціон не проводився.
Повторно процедура відкритих торгів оголошена 31.01.2019 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-31-003986-b. Аукціон не проводився.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 15:45
Оскарження наміру укласти договір: 02 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 “60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення” (послуги з перевезення посадових осіб обласної ради, депутатів обласної ради та посадових осіб виконавчого апарату обласної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, площа Героїв Майдану, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Тендерна документація

19 лютого 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ "АГРАРНИК"
#05409337
Переможець 975 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 15:45

Документи

19 лютого 2019 15:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 15:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ "АГРАРНИК"
#05409337
975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 14:37
ДУ5 до дог 1-ап-19.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 12:28
ДУ5 до дог 1-ап-19.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 16:21
ДУ4 до дог1-АП-19.pdf.pdf зміни до договору
21 січня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:15
ДУ3 до дог1-АП-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:25
ДУ2 до дог1-АП-19.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 12:16
Дог 1-АП-19.pdf укладений
04 березня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі послуг та, відповідно, зменшено ціну договору до 914902,56 грн. (Дев’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот дві грн. 56 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1-АП-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку але не пізніше « 01» березня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 1-АП-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити, що сума Договору з 01.01.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, збільшується на 182980,51 грн (Сто вісімдесят дві тисячі дев’ятсот вісімдесят грн. 51 коп), що не перевищує 20 % суми, визначеної у п.3.1. Договору. Зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1-АП-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 1-АП-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокерма з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1-АП-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 004 798,16
UAH (в тому числі ПДВ 167 466,36 UAH)