Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2019-02-19-001935-b cc9867f54e23402b9f57a9eb2e274269
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скубенич

+380508229039 valentina_sk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Контактна особа: Валентина Скубенич
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 15:14
Очікувана вартість: 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
277 упаковка
Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 15:25
Tендерна документація-Фотоплівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-001935-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 05 квітня 2019 16:09
Вимога щодо скасування протоколу
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій, датованого 03 квітня 2019 року (далі - Протокол), тендерну пропозицію ТОВ «ПОІСК-НІКА» було відхилено «за порушення умов тендерної документації» та згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, згідно вищезгаданого Протоколу тендерним комітетом Замовника за результатами випробувань взірців плівки (апробації фотохімічної продукції «Кровлекс») було встановлено, серед іншого, що отримане зображення важко візуалізується, встановлено неможливість проведення належного та коректного обстеження та встановлення діагностичних досліджень пацієнтів лікарні, тощо.
Вищезазначене рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОІСК-НІКА» є протиправним, а висновки, які покладені в основу такого рішення є хибними як в практичному сенсі, так і з формальної точки зору.
1. Оскільки це звернення не ставить за мету довести відповідність усіх характеристик та властивостей, в т.ч. сенситометричних, запропонованої нами продукції вимогам, заявленим в тендерній документації, так само як і загальним вимогам до її якості, що звичайно ставляться до рентгенплівки чи хімреактивів, або ж викласти загальноприйнятну технологію сенситометричних випробувань, на підставі яких можна приймати рішення щодо відповідності плівки вимогам якості, бо сподіваємось, що спеціалісти Вашого закладу, які порекомендували зазначити вищезгадану підставу для відхилення, все ж таки бодай трохи знаються на цих питаннях, тому дозволимо собі дуже коротко зупинитись на деяких практичного аспектах, щоб довести абсурдність вищезгаданого висновку та незаконність ситуації, що опосередкована наразі наявним рішенням про нашу дискваліфікацію.
Відзначимо, що ані профільний Закон про публічні закупівлі, ані тендерна документація не дають визначення такому поняттю як «апробація», не встановлюють

методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлюють наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
Враховуючи зазначене, ми щиро сподівались, що при розгляді тендерних пропозицій Замовник буде виходити з основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також з засад розумності та виваженості у їх комплексному взаємозв’язку, та запросить представників нашого підприємства або хоча б будь-яких незалежних спеціалістів (фахівців, експертів тощо) для проведення випробувань зразків продукції, або так званої «апробації».
Тому, мабуть, у нас і не викликає великого здивування та обставина, що під час такої «кулуарної апробації» з’явились нарікання на якість нашої рентгенографічної продукції, оскільки, як свідчить практика, при проведенні відповідних випробувань продукції у присутності фахівців з нашого боку, що значною мірою сприяє зменшенню прояву «людського фактору», будь-які «сумніви» щодо якості нашої продукції відразу «розвіюються».
В будь-якому випадку, очевидним є той факт, що якість знімків та зображень на них залежить не лише від самої плівки, а й від того як з нею поводяться, починаючи з завантаження плівки в касету та закінчуючи обробленням плівки в хімреагентах, а також від технічного стану та налаштувань відповідних параметрів рентгенологічного обладнання.
Отже, звертаємо увагу, що якісні діагностичні зображення можуть бути отримані лише при суворому дотриманні технології та правил як формування рентгенівського знімку, так і його фотохімічної обробки. Таким чином лише і тільки за умови дотримання згаданих технології та правил забезпечується належна якість знімків на відповідній плівці.
Згідно п. 6 розділу III Тендерної документації Замовник процедури закупівлі залишає за собою право вимагати у переможця взірці фотоплівки та фотохімічних речовин для проведення контрольного рентгено-діагностичного дослідження з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням наявних проявочних машин фірми Kodak.
Отже, з наведеного положення, може вбачатися, що саме наявні проявочні машини фірми Kodak мають певні проблеми технічного характеру, що і стало причиною тих результатів, які викладені в Протоколі.
А можливо, під час апробації плівки на апараті помилково було вибрано неналежне налаштування, а можливо це було зроблено не помилково, а свідомо, - щоб дискредитувати продукцію нашого підприємства?
А може взагалі ніякої «апробації» не проводилось?
Бо як ще можна пояснити таку непослідовність Замовника в своїх рішеннях від 15.03.2019р та від 03.04.2019р., а також той факт, що здійснюючи ретельну «апробацію» нашої продукцію більше тижня, пропозиція Переможця була «перевірена» за один день та без будь-яких «апробацій», перевірок взірців і т.п.
Відзначимо, що плівка, яка випускається під торгівельною маркою «КРОВЛЕКС», вже довгий час широко використовується в сфері рентгенологічних досліджень у багатьох медичних закладах по всій території України як така, що добре себе зарекомендувала, про що зайвий раз свідчать результати закупівель аналогічного товару, доступні з відкритих джерел, в т.ч. на веб-порталі Prozorro.
Отже постає очевидним упереджене ставлення до запропонованої нами продукції, або ж до нас, як виробника, а також дискримінація учасників й явна «прихильність» до особи Переможця та/або його продукції.
2. Враховуючи, що більшість питань, піднятих в п. 1 цього звернення стосовно оцінки дій Замовника в практичному сенсі, носять характер скоріш риторичних, вважаємо за необхідне зазначити на протиправність згаданого рішення про відхилення нашої пропозиції з огляду на приписи Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Як зазначалось вище, тендерну пропозицію ТОВ «ПОІСК-НІКА» було відхилено за результатами апробації, за порушення умов тендерної документації» згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно п. 30 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи викладене вище, будь-які документи (матеріали, дії тощо), які подаються учасником після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не можуть бути враховані як складова частина тендерної пропозиції (як надані у складі тендерної пропозиції).
Згідно п. 1 Розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі PDF з:
- форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 1)
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2)
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3)
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 4)
- Проекту договору про закупівлю, з підписом та печаткою, як підтвердження згоди Учасника із даним проектом договору (Додаток 6)
Таким чином, «взірці фотоплівки та фотохімічних речовин» не є складовою тендерної пропозиції, та й не можуть нею бути в силу приписів законодавства, зокрема, п. 30 ст. 1, ст. 25 Закону.
Окрім того, відповідно до п. 1 Розділу IV Тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07.03.2019р.
Враховуючи викладене, слід зазначити, що в даному випадку усі документи, матеріали та дії щодо проведення процедури апробації (випробувань) надавались (відбувалися) після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а відтак, з урахуванням вищезгаданих положень Закону та положень Тендерної документації, такі матеріали та дії не можуть вважатися як такі, що надані у складі тендерної пропозиції.
В той же час усі документи, які вимагались тендерною документацією, в т.ч. ті, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (п. 6 Розділу ІІІ), нами були надані у повній відповідності до умов тендерної документації.
Таким чином оскільки усі документи, матеріали та дії щодо проведення процедури апробації (випробувань) не є складовою частиною тендерної пропозиції (наданими у складі тендерної пропозиції), наша пропозиція була неправомірна відхилена з підстав, зазначених у Протоколі (згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи викладене вище, наполегливо рекомендуємо скасувати явно безпідставне та неправомірне рішення про відхилення нашої пропозиції та рішення про визнання переможцем ТОВ «ІМЕД», та завершити дану Процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, що дозволить запобігти зайвого обтяження цієї закупівлі процедурами оскарження та надасть можливість здійснити закупівлю потрібного товару на засадах дійсної максимальної економії та ефективності.
З повагою та надією на розуміння,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2019 14:44
На Вашу вимогу щодо скасування протоколу розгляду та оскарження визначення переможця повідомляємо наступне:
Після проведення контрольного рентгено-діагностичне дослідження фотохімічної продукції «Кровлекс» наданих ТОВ «Поіс-Ніка», з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням рентгенографічного апарату марки General Electrik Silhoette VB та проявочної машині Carestream Kodak Medical X-Ray Processor 102 встановлено неможливість проведення належного та коректного обстеження та встановлення діагностичних досліджень пацієнтів лікарні.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-19-001935-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 12 квітня 2019 17:35
Скарга до органу оскарження
ТОВ “ПОІСК – НІКА” МЕДИЧНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ Завод медичної радіографічної продукції “КРОВЛЕКС ” -------------------------------------------------------------------------------------- Україна, 65026 м. Одеса, вул. Жуковського, 15 т/ф: /048/ 730-41-57, 730-41-59 E-mail: sales@crovlex.com № ________________ від _______________2019р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОІСК-НІКА» вул. Жуковського, 15, м. Одеса, 65026 Адреса для листування: 65006, м. Одеса, вул. Балківська, 42А Тел. +38 048 7304159, тел./факс +38 048 7304157 E-mail: sales@crovlex.com Замовник процедури закупівлі Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 Тел. 050 8229039 Е-mail: Valentina_sk@ukr.net Номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-19-001935-b Дата повідомлення про намір укласти договір 04.04.2019 р. СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Закарпатською обласною клінічною лікарнею імені Андрія Новака (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2019-02-19-001935-b про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів товару за кодом ДК 021:2015: 24930000-2 — «Фотохімікати : Рентгенплівка та реактиви» (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОІСК-НІКА» (далі – Скаржник) прийняло участь у даній Процедурі закупівлі та подало за вищезгаданою Процедурою закупівлі відповідну тендерну пропозицію. За результатами оцінки електронною системою закупівель після проведеного 11.03.2019р. аукціону тендерна пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною. В той же час, за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника в порядку ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі, Закон) вона була відхилена згідно оприлюдненої 03.04.2019р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та відповідно до розміщеного Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 03.04.2019р. (далі - Протокол), згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено «за порушення умов тендерної документації та згідно пункту 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне. Згідно положень вищезгаданого Протоколу тендерним комітетом Замовника за результатами випробувань взірців плівки було встановлено, серед іншого, що отримане зображення важко візуалізується внаслідок чого неможливо чітко встановити наявність патології у пацієнта та надати рентгенологічний висновок; фотохімічна продукція не коректно працює на обладнанні Carestream Kodak Medical X-Ray Processor 102. Члени тендерного комітету вирішили: - після проведення контрольного рентгено-діагностичного дослідження фотохімічної продукції «Кровлекс» наданих ТОВ «Поіс-Ніка», з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням рентгенографічного апарату марки General Electrik Silhoette VB та проявочної машині Carestream Kodak Medical X-Ray Processor 102 встановлено неможливість проведення належного та коректного обстеження та встановлення діагностичних досліджень пацієнтів лікарні; - беручи до уваги результати апробації фотохімічної продукції «Кровлекс», за порушення умов тендерної документації та згідно пункту 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «Поіск-Ніка» відхилити. Однак з такими висновками Замовника та його рішенням про відхилення пропозиції Скаржника погодитись не можна, з огляду на наступне. 1. Згідно п. 6 розділу III Тендерної документації Замовник процедури закупівлі залишає за собою право вимагати у переможця взірці фотоплівки та фотохімічних речовин для проведення контрольного рентгено-діагностичного дослідження з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням наявних проявочних машин фірми Kodak. Відзначимо, що ані Закон про публічні закупівлі, ані Тендерна документація не дають визначення такому поняттю як «контрольне рентгено-діагностичне дослідження», не встановлюють методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись таке дослідження, а так само не встановлюють наслідків його проведення, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такого дослідження на відповідність пропозиції учасника умовам закупівлі. В той же самий час, як підтверджується самим Протоколом, Замовником було направлено лист-вимогу Скаржнику щодо надання відповідних взірців фотоплівки та фотографічних речовин, а Скаржник надав взірці плівки та хімічних розчинів, отже - жодним чином не порушив умови Тендерної документації в цій частині. 2. Як зазначалось вище, підставою відхилення пропозиції Скаржника визначено наступне: «беручи до уваги результати апробації фотохімічної продукції «Кровлекс», за порушення умов тендерної документації та згідно пункту 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «Поіск-Ніка» відхилити» Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно п. 30 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Враховуючи викладене вище, будь-які документи (матеріали, дії тощо), які подаються учасником після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не можуть бути враховані як складова частина тендерної пропозиції (як надані у складі тендерної пропозиції). Згідно п. 1 Розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі PDF з: - форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 1) - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2) - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3) - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 4) - Проекту договору про закупівлю, з підписом та печаткою, як підтвердження згоди Учасника із даним проектом договору (Додаток 6) Таким чином, «взірці фотоплівки та фотохімічних речовин» не є складовою тендерної пропозиції, та й не можуть нею бути в принципі, в силу приписів законодавства, зокрема, п. 30 ст. 1, ст. 25 Закону. Відповідно до п. 1 Розділу IV Тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07.03.2019р. Такий же термін подання тендерних пропозицій - 07 березня 2019, 15:00, - встановлений і в інформації про Закупівлю, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua). Враховуючи викладене, слід зазначити, що в даному випадку усі документи, матеріали та дії щодо проведення процедури «апробації фотохімічної продукції «Кровлекс» (випробувань взірців/ проведення рентгено-діагностичного дослідження) надавались (відбувалися) після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а відтак, з урахуванням вищезгаданих положень Закону та положень Тендерної документації, такі матеріали та дії не можуть вважатися як такі, що надані у складі тендерної пропозиції. Таким чином оскільки усі документи, матеріали та дії щодо проведення процедури апробації (випробувань) не є складовою частиною тендерної пропозиції (наданими у складі тендерної пропозиції), пропозиція Скаржника була неправомірна відхилена з підстав, зазначених у Протоколі - згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час усі документи, які вимагались тендерною документацією, в т.ч. ті, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (п. 6 Розділу ІІІ), були надані Скаржником у повній відповідності до умов Тендерної документації. При цьому, окремо слід звернути увагу, що Протоколом безпосередньо визнається та підтверджується та обставина, що «По закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 «Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви» за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем обрано ТОВ «Поіск-Ніка» з ціновою пропозицією 232554 грн. 87 коп. Даним учасником в складі тендерної пропозиції, яка надана в електронному вигляді, надані усі необхідні документи та інформація, які вимагались Замовником в тендерній документації». Таким чином, Скаржник у повній відповідності до положень чинного законодавства та Тендерної документації належним чином виконав усі умови Тендерної документації, а отже, відхилення тендерної пропозиції Скаржника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, за зазначеною підставою, - є безпідставним та неправомірним. Таким чином, враховуючи, що за результатами оцінки електронною системою закупівель тендерна пропозиція Скаржника була визначена більш економічно вигідною, аніж пропозиція учасника, який наразі визнаний переможцем (ТОВ «ІМЕД»), безпідставне та неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, як зазначено вище, також фактично порушує право Скаржника бути визнаним переможцем Процедури закупівлі, та, відповідно, призводить до неправомірного визнання переможцем ТОВ «ІМЕД». Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону про закупівлі скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, при цьому в даній Процедурі закупівлі повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 04 квітня 2019 року. Враховуючи викладене вище, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Закарпатською обласною клінічною лікарнею імені Андрія Новака Процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 24930000-2 — «Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви» згідно оголошення UA-2019-02-19-001935-b, зокрема, у вигляді безпідставного та неправомірного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПОІСК-НІКА». 3. Зобов’язати Закарпатську обласну клінічну лікарню імені Андрія Новака скасувати прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОІСК-НІКА» та про визнання переможцем ТОВ «ІМЕД» в Процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 24930000-2 — «Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви» згідно оголошення UA-2019-02-19-001935-b, та завершити Процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема, визначити товариство з обмеженою відповідальністю «ПОІСК-НІКА» переможцем. Додатки: 1. Доказ здійснення оплати за подання скарги (сканкопія платіжного доручення у вигляді файлу формату pdf). Директор ТОВ «Поіск-Ніка» Родченко Л.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2019 12:25
рішення від 16.04.2019 № 4597.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2019 12:25
рішення від 06.05.2019 № 5498.pdf
Дата публікації: 10 травня 2019 19:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Члени тендерного комітету Закарпатської обласної клінічної лікарні імені Андрія Новака ухвалили: 1. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5498-р/пк-пз від 06.05.2019: а) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПОІСК-НІКА" по закупівлі товару за предметом закупівлі ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви; б) скасувати рішення про визначення переможцем Учасника ТОВ "ІМЕД" по закупівлі товару за предметом закупівлі ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви. 2. Провести повторний розгляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПОІСК-НІКА" за предметом закупівлі ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати: Рентгенплівка та реактиви та оприлюднити відповідну інформацію згідно вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2019 12:42

Документи подані скаржником

12 квітня 2019 17:35
Скарга до АМКУ
12 квітня 2019 17:35
оплата за подання скарги

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОІСК-НІКА" 261 944,56
UAH з ПДВ
232 554,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 268 271,47
UAH з ПДВ
232 629,77
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович 369 340,00
UAH з ПДВ
283 270,00
UAH з ПДВ
Документи
САМСОНЯН ВАЗГЕН ЛЕВИКОВИЧ 384 000,00
UAH з ПДВ
384 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 17:37
Документи переможця
21 травня 2019 17:36
Документи переможця
21 травня 2019 17:35
Документи переможця
19 березня 2019 11:18
МВС довідка
19 березня 2019 11:18
ДФС довідка
19 березня 2019 11:18
Довідка
07 березня 2019 11:47
21. Проект Договору.pdf
07 березня 2019 11:47
19. Лист гарантія санкції.pdf
07 березня 2019 11:47
18. Довідка за ст. 17.pdf
07 березня 2019 11:47
15. Пояснення реєстрація.pdf
07 березня 2019 11:47
12. Лист згода ПД.pdf
07 березня 2019 11:47
11. 2. ВІДГУК.pdf
07 березня 2019 11:46
8. Довідка МТБ.pdf
07 березня 2019 11:46
7. Довідка 4-ОПП.pdf
07 березня 2019 11:46
4. Копія Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2019 11:46
3. Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2019 11:46
2. Копія Статуту.pdf
07 березня 2019 11:46
1.1 Дані Учасника.pdf
07 березня 2019 11:46
1. ЦП.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 14:46
Серт Agfa 5000 mammo.pdf
07 березня 2019 14:46
Инструкция Агфа автомат.pdf
07 березня 2019 14:46
Min-R S СК, инструкция.pdf
07 березня 2019 14:46
Agfa G139(334).pdf
07 березня 2019 14:46
Agfa CP-BU.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОІСК-НІКА"

ТОВ "ІМЕД"

Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович

САМСОНЯН ВАЗГЕН ЛЕВИКОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОІСК-НІКА"
#13887559
Рішення скасоване 232 554,87
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 11:42
ТОВ "ПОІСК-НІКА"
#13887559
Рішення скасоване 232 554,87
UAH з ПДВ
17 травня 2019 12:11
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Рішення скасоване 232 629,77
UAH з ПДВ
17 травня 2019 12:11
ТОВ "ПОІСК-НІКА"
#13887559
Переможець 232 554,87
UAH з ПДВ
17 травня 2019 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОІСК-НІКА"
#13887559
232 554,87
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 травня 2019 12:21
Коментар щодо відміни: Згідно абзацу 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, виявлених в ході аналізу та моніторингу проведення державних закупівель розпорядниками бюджетних коштів Закарпатської області Управлінням захисту економіки в Закарпатський області Департаменту захисту економіки Національної поліції України