Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
2 370 000,00 UAH
UA-2019-02-19-001779-a ● 51df98b7afe44ff4a1827777d2b20fd8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 34984907 |
Вебсайт: | http://obljust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А |
Контактна особа: |
Неубауер Наталія Валеріївна +380562467014 obljust@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 2 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23700 пач
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро (Місце поставки: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області та його структурні підрозділи (які знаходяться на території міста Дніпро та Дніпропетровської області). Згідно Додатку 2 до договору), пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 18:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 18:30 |
ЗМІНИ.doc | |
28 березня 2019 18:30 |
Тендерна документація папір2019 ВИПРАВЛЕНА.doc |
28 березня 2019 18:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2019 18:30 |
ЗМІНИ.doc
|
|||
28 березня 2019 18:30 |
Тендерна документація папір2019 ВИПРАВЛЕНА.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-19-001779-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 лютого 2019 16:15
Дискримынаційні технічні характеристики предмета закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-02-19-001779-a на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4) , де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-02-19-001779-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показникив: щільність, 80,0 g/m2 +/-1,5 %; Білизна СІЕ – 158%+/-2%; Товщина, 108µm +/-2%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційнs параметри до паперу офісного формату А4 та змінити – щільність, 80,0 g/m2 +/-2 %; Білизна СІЕ – 161%+/-3; Товщина, 104µm +/-3% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-02-19-001779-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показникив: щільність, 80,0 g/m2 +/-1,5 %; Білизна СІЕ – 158%+/-2%; Товщина, 108µm +/-2%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційнs параметри до паперу офісного формату А4 та змінити – щільність, 80,0 g/m2 +/-2 %; Білизна СІЕ – 161%+/-3; Товщина, 104µm +/-3% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2019 17:05
Відхилити вимогу ТОВ «Український папір» щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю паперу офісного формату А4 згідно з ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (в частині технічних вимог до предмета закупівлі) (в системі електронних закупівель за № UA-2019-02-19-001779-a).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-19-001779-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 березня 2019 19:18
Дата подання: 01 березня 2019 19:18
Скарга до АМКУ UA-2019-02-19-001779-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 28.02.2019 № 34/юр/19.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 21:45
рішення від 06.03.2019 №2455 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 21:45
інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2019 № 3346.pdf
Дата публікації: 25 березня 2019 14:57
Рішення від 22.03.2019 № 3346.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації та в оголошення процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-19-001779-a) внесено та, відповідно, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2019 № 3346-р/пк-пз виконано.
Дата виконання рішення замовником: 28 березня 2019 18:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
2 251 026,00
UAH з ПДВ
|
1 948 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП” |
2 110 248,00
UAH з ПДВ
|
2 084 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Папір-Сервіс" |
2 369 052,00
UAH з ПДВ
|
2 369 052,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
1 948 140,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 18:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП” #30198424 |
Переможець |
2 084 650,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 16:01
|
звіт | укладений |
21 грудня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 11:30
|
ДУ3 папір.pdf | зміни до договору |
30 травня 2019 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 18:50
|
ДУ2 пап.pdf | зміни до договору |
29 травня 2019 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 14:13
|
ДУ1 ПА4 2019.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2019 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 13:58
|
Договір | укладений |
22 квітня 2019 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПА4-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПА4-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПА4-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПА4-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару (через документально підтверджені об’єктивні обставини) по 15.07.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | ПА4-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПА4-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |