Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
2 370 000,00 UAH
UA-2019-02-19-001779-a 51df98b7afe44ff4a1827777d2b20fd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт замовника: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа замовника: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 23:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 11:09
Очікувана вартість: 2 370 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23700 пач
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро (Місце поставки: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області та його структурні підрозділи (які знаходяться на території міста Дніпро та Дніпропетровської області). Згідно Додатку 2 до договору), пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-001779-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 лютого 2019 16:15
Дискримынаційні технічні характеристики предмета закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-02-19-001779-a на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4) , де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-02-19-001779-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показникив: щільність, 80,0 g/m2 +/-1,5 %; Білизна СІЕ – 158%+/-2%; Товщина, 108µm +/-2%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційнs параметри до паперу офісного формату А4 та змінити – щільність, 80,0 g/m2 +/-2 %; Білизна СІЕ – 161%+/-3; Товщина, 104µm +/-3% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2019 17:05
Відхилити вимогу ТОВ «Український папір» щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю паперу офісного формату А4 згідно з ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (в частині технічних вимог до предмета закупівлі) (в системі електронних закупівель за № UA-2019-02-19-001779-a).

Документи

27 лютого 2019 17:05
Рішення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-19-001779-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 березня 2019 19:18
Скарга до АМКУ UA-2019-02-19-001779-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 28.02.2019 № 34/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 21:45
рішення від 06.03.2019 №2455 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 21:45
Рішення від 22.03.2019 № 3346.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації та в оголошення процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-19-001779-a) внесено та, відповідно, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2019 № 3346-р/пк-пз виконано.
Дата виконання рішення замовником: 28 березня 2019 18:41

Документи подані скаржником

01 березня 2019 19:17
Berga Focus.pdf
01 березня 2019 19:17
Economy+.pdf
01 березня 2019 19:17
Скарга 28.02.19.pdf
01 березня 2019 19:17
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

28 березня 2019 18:35
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 251 026,00
UAH з ПДВ
1 948 140,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП” 2 110 248,00
UAH з ПДВ
2 084 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 2 369 052,00
UAH з ПДВ
2 369 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 15:44
Документи.rar

Публічні документи

12 квітня 2019 15:54
Документи 12.04.pdf
11 квітня 2019 16:51
Цінова пропозиція 1.pdf
10 квітня 2019 16:18
Цінова пропозиція 1.pdf
04 квітня 2019 14:51
Документи 01.04.rar

Публічні документи

04 квітня 2019 15:18
Устав.pdf
04 квітня 2019 15:18
Свідоцтво.pdf
04 квітня 2019 15:18
Протокол.pdf
04 квітня 2019 15:18
Наказ.pdf
04 квітня 2019 15:18
Довідка.pdf
04 квітня 2019 15:18
Витяг.pdf
04 квітня 2019 15:18
Виписка 2.pdf
04 квітня 2019 15:18
Виписка 1.pdf
04 квітня 2019 15:18
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2019 15:18
ТТХ.pdf
04 квітня 2019 15:18
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 15:18
Згода на обробку даних.pdf
04 квітня 2019 15:18
Адреси поставки.pdf
04 квітня 2019 15:18
1Довідка притягнення.pdf
04 квітня 2019 15:18
1Довідка банкрутство.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 1 948 140,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:32
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП”
#30198424
Переможець 2 084 650,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:38

Документи

09 квітня 2019 18:32
sign.p7s
09 квітня 2019 18:30
Рішення

Документи

09 квітня 2019 18:38
sign.p7s
09 квітня 2019 18:35
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП”
#30198424
2 084 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2019 18:38
sign.p7s
09 квітня 2019 18:35
Рішення

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 квітня 2019 13:58
Договір укладений
22 квітня 2019 13:56
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 16:01
звіт укладений
21 грудня 2019 15:54
sign.p7s зміни до договору
30 травня 2019 11:30
ДУ3 папір.pdf зміни до договору
30 травня 2019 11:14
sign.p7s зміни до договору
29 травня 2019 18:50
ДУ2 пап.pdf зміни до договору
29 травня 2019 18:49
sign.p7s зміни до договору
22 квітня 2019 14:13
ДУ1 ПА4 2019.pdf зміни до договору
22 квітня 2019 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПА4-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ПА4-2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПА4-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ПА4-2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару (через документально підтверджені об’єктивні обставини) по 15.07.2019 року
Номер договору про закупівлю: ПА4-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ПА4-2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 084 415,00
UAH (в тому числі ПДВ 347 402,50 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку