Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму в гуртожитках Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України
Очікувана вартість
3 767 232,00 UAH
UA-2019-02-19-001691-a ecc4c7b6cd764bd6935de74aac871d2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залюбовська Вікторія Володимирівна

+380567440726 vzalubovskaya@ama.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код ЄДРПОУ: 02010681
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9
Контактна особа: Залюбовська Вікторія Володимирівна
+380567440726
vzalubovskaya@ama.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 17:14
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 17:14
Початок аукціону: 07 березня 2019 12:00
Очікувана вартість: 3 767 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 672,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67200 людино-год.
Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму в гуртожитках Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, об'єкти та територія Замовника за адресами :вул. Володимира Вернадського,9 , пл. Соборна, 2, 14, вул. Набережна Перемоги, 44А, 44Б, вул. Молодогвардійська, 57, вул. Севастопольська, 17,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 10:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН ОХОРОНА.docx
27 лютого 2019 09:59
ПТД.doc
27 лютого 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 10:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН ОХОРОНА.docx
27 лютого 2019 09:59
ПТД.doc
19 лютого 2019 17:10
ПТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення, щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 14:22
Дата відповіді: 21 лютого 2019 14:32
Відповідь: питання немає
роз'яснення, щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 14:37
Дата відповіді: 27 лютого 2019 10:27
Просимо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» надати роз’яснення та надати законне обґрунтування з посиланням на конкретні статті «Закону про Державні закупівлі» щодо змісту Технічного завдання тендерної документації на закупівлю75240000-0, «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму) у 2019 році, а саме: «3. Вартість Послуг. Початкова (максимальна) вартість Послуг без урахування ПДВ складає: 3 139 360, 00 грн.( Три мільйона сто тридцять дев’ять тисяч триста шістдесят грн. 00 коп.), з урахуванням усіх можливих витрат, необхідних для виконання умов Договору. Початкова (максимальна) вартість Послуг з урахуванням всіх можливих витрат, необхідних для виконання умов Договору, у тому числі з ПДВ, складає 3 767 232,00 грн. з ПДВ. Учасник формує суму пропозиції враховуючі обов’язок виплачувати мінімальну заробітну плату охоронникам згідно вимогам діючого законодавства України. Тому мінімальна сума закупівлі, до якої можна знижати пропозиції є : 3003840,00 грн. з ПДВ (2503200,00 грн. без ПДВ).» Просимо пояснити тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України»: - Яким чином тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» планує визначити переможця у випадку, якщо ціна пропозиції Учасника-платника ПДВ становитиме 3003840,00грн. (з ПДВ), а ціна пропозиції Учасника- не платника ПДВ становитиме 2503200,00 грн. (без ПДВ)? Система «Прозоро» визначить переможця автоматично за критерієм «Найнижча ціна». Яким чином буде визначено переможця, якщо два чи більше Учасників вийдуть на торги з однаковою ціновою пропозицією з мінімальною ціною, яка запропонована тендерним комітетом, і жоден з них не зможе скористуватися механізмом редукціону (основним принципом та інструментом, яким користуються Учасники в системі «Прозоро»)? Довідково: мінімальна заробітна плата в Україні з 01.01.2019р. становить -4173,00 грн., мінімальна почасова оплата з 01.01.2019р.-25,13 грн.(не посилаючись на «з ПДВ»/ «без ПДВ»). Тендерний комітет свідомо завищив ціну закупівлі послуг з охорони до 37,25 грн. (2503200,00грн/ 67200 люд.год.)без ПДВ без можливості її зменшення Учасниками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо даного пункту внесено зміни до тендерної документації
роз'яснення, щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 14:44
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:01
З метою прозорого проведення закупівлі та складання об’єктивної цінової пропозиції Учасниками торгів на закупівлю75240000-0, «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму) у 2019 р,вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» привести у відповідність п. 9 Технічного завдання в ДКТ: «9. Вимоги до Послуг: 9.1.Учасник повинен здійснювати цілодобову охорону, 15–годинну охорону, перепускний режим на об’єктах медичної академії у 2019 році відповідно до наданого режиму охорони: № п/п Об’єкт охорони Адреса Режим охорони Склад зміни 1 Навчальний корпус №1 вул.Володимира Вернадського,9 Цілодобово 1 охоронець 2 Гуртожиток №5. пл. Соборна, 2 Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець 3 Гуртожиток №6 вул. Набережна Перемоги, 44Б Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець 4 Гуртожиток №7 вул. Набережна Перемоги, 44А Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець 5 Територія навчальних корпусів №3, №3А, гуртожитку №5. пл. Соборна, 2 Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець, і мобільна група 6 Територія навчального корпусу №6 пл. Соборна, 14 Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець, і мобільна група 7 Територія навчального корпусу №7 вул. Молодогвардійська, 57 Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець 8 Територія студмістечка вул. Севастопольська, 17,32 Цілодобово 2 охоронця, і мобільна група 9 Територія гуртожитків №6, №7. вул. Набережна Перемоги, 44А, 44Б мобільна група Орієнтовні трудозатрати на 2019 рік - 67200 люд.-год.» - Скільки мобільних груп (п.п. 5,6,8,9 таблиці) повинен мати Учасник закупівлі для виконання умов Договору про надання охоронних послуг на 2019 рік? - Скільки людино/годин має знаходитись мобільна група Учасника на кожному з об’єктів, зазначених у п.п. 5,6,8,9 таблиці ? 4. Просимо пояснити тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України»: Ким і яким чином буде здійснено виклик мобільної групи в разі втручання в діяльність об’єкту охорони третьої особи, або виникнення надзвичайної ситуації на об’єкті «Територія гуртожитків №№ 6,7? Де саме повинна знаходитись мобільна група на цьому об’єкті та скільки годин на добу буде тривати її чергування? Вимагаємо визначити точну кількість мобільних груп Виконавця на 1 добу і людин/годин охорони на 1 добу надання охоронних послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. У технічному завданні замовником детально викладено основні загальні вимоги до організації охорони. Тактичні вирішення зазначених вимог, на думку замовника, є професійним обов’язком учасників.
роз'яснення, щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 14:48
Дата відповіді: 27 лютого 2019 10:28
Вважаємо зміст Тендерної документації ДЗ «ДМА МОЗ України» таким, що містить дискримінаційні умови, обмежує коло Учасників процедури Закупівлі та має корупційну складову з подальшим лобіюванням інтересів одного з можливих Учасників. Пункт 8.17.Технічного завдання тендерної документації на закупівлю 75240000-0, «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму) у2019 році: «8.17. Мати у власності пульт централізованого спостереження для реагування на тривожні виклики з тривожних кнопок з виїздом групи швидкого реагування. Прибуття мобільної групи швидкого реагування повинно здійснюватися у строк, що не перевищує 5 хвилин з моменту натиснення тривожної кнопки.» - Згідно ст. 22 п. 17 «Закону про державні Закупівлі» кожен суб’єкт господарської діяльності може залучати до виконання умов Договору (який фінансується за державні кошти в тому числі) субпідрядників, проводити сумісну діяльність з іншими суб’єктами господарювання, які мають відповідні дозволи, ліцензії та сертифікати. В разі, якщо вартість послуг/товарів/ робіт за субпідрядом складає менше ніж 20% від вартості основного Договору, Виконавець навіть має право не надавати дані про субпідрядника. На підставі ст. 23 «Закону про державні Закупівлі» вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» надати роз’яснення щодо обмежуючих вимог п 8.17.Технічного завдання ДКТ, та законно їх обґрунтувати. На підставі ст. 5 п. 3 «Закону про державні Закупівлі» з метою недискримінації та обмеження кола Учасників, вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» внести зміни до п. 8.17 Технічного завдання ДКТ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо даного пункту внесено зміни до тендерної документації
роз'яснення, щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 14:50
Дата відповіді: 25 лютого 2019 15:55
Просимо конкретизувати та надати роз’яснення за наступними пунктами Технічного завдання ДКТ: «9.8. Учасник повинен мати чергову службу з автомобілем для організації оперативного контролю несення служби своїх співробітників, та у разі потреби негайного реагування на надзвичайні події. 11. Мобільна група складається з автомобіля в якому цілодобово знаходяться 2(два) охоронця. Оснащення автомобіля дозволяє відстежувати місцезнаходження групи у реальному часі. Засоби зв’язку повинні безперервно приймати сигнали викликів зі стаціонарних постів охорони та з охоронюваних об’єктів ДМА. Виконавець повинен забезпечити безперервне та безвідмовне функціонування мобільної групи. Мобільна група у разі відсутності тривожного виклику виконує планове патрулювання територій об’єктів що охороняються. У разі надходження виклику, негайно висувається на об’єкт, з якого отримала виклик.» - Де саме повинна знаходитись чергова служба Учасника, скільки автомобілів вона повинна включати одночасно, та з у урахуванням великої відстані, на якій знаходяться об’єкти ДМА, здані під охорону, яким чином Замовник бачить її функціонування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Просимо уважно опрацьовувати технічне завдання. Відповідь на ваше запитання знаходиться у тексті завдання. А саме: «Мобільна група у разі відсутності тривожного виклику виконує планове патрулювання територій об’єктів що охороняються».
Пояснення
Дата подання: 21 лютого 2019 19:08
Дата відповіді: 25 лютого 2019 15:56
Згідно найменування закупівлі вам необхідно фізична охорона об'єктів, але по змісту тендерної документації упор робиться на технічні засоби охорони. Прошу роз'яснити.
Відповідь: Шановний учаснику. При підготовці технічного завдання замовник виходить з того, що охоронні послуги мають бути максимально ефективними, що неможливо без сучасних технічних засобів.
Питання яке стосується тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 19:16
Дата відповіді: 27 лютого 2019 10:29
На підставі яких нормативних документів тендерний комітет обмежив нижню межу ціни? Підприємства які беруть участь в торгах несуть повну ответственость за відповідність законодавству. Тендерний комітет інстіна в останній інстанції? Чи ні? Поясніть на підставі законодавства.
Відповідь: Щодо даного пункту внесено зміни до тендерної документації
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 19:26
Дата відповіді: 27 лютого 2019 10:29
Наше підприємство працює по субпідряду з предпрятия забезпечує реагірованініе тривожними групами. Є постійно діючий договор.Субподрядчік ліцензований, має ПЦС, більше 10 машин на території м Дніпра Прошу роз'яснити Чим ПЦС субпідрядника відрізняється від власного ПЦС?
Відповідь: Щодо даного пункту внесено зміни до тендерної документації
Уточнення
Дата подання: 23 лютого 2019 14:34
Дата відповіді: 25 лютого 2019 15:58
Група постійно перебуває за вказаною адресою на певному об'єкті? Чи приїздить лише по сигналу тривоги?
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо уважніше розглядати технічне завдання.
Уточнення
Дата подання: 23 лютого 2019 14:38
Дата відповіді: 27 лютого 2019 17:21
Яким чином у Вас виходить 67200 годин? Адже орієнтовна дата підписання догвоору - з 22.03 (285 днів надання послуг*2 особи* 24 год = 13680год та ще 6 постів по 15 год на 285 днів - тобто виходить 39 330 годин). Просимо надати уточнення скільки осіб стоїть на кожному пості та яка кількість годин. Можливо десь допущено помилку або некоректно сформульовано. Просимо роз'яснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Виходячи з того, що орієнтовна дата підписання договору – 18.03.2019 року. Розрахунок, де:
К-сть годин на добу * К-сть чоловік на добу = Люд.-год. на добу по об’єкту
1) Навчальний корпус №1 24*1=24 люд.-год
2) Гуртожиток №5 15*1=15 люд.-год
3) Гуртожиток №6 15*1=15 люд.-год
4) Гуртожиток №7 15*1=15 люд.-год
5) Територія навч. корпусів №3, №3А, гуртожитку №5 15*1=15 люд.-год
6) Територія навч. корпусу №6 15*1=15 люд.-год
7) Територія навч. корпусу №7 15*1=15 люд.-год
8) Територія студмістечка 24*2=48 люд.-год
9) Територія гуртожитків №6, №7 (мобільна група згідно п.11 ТЗ)
10) Мобільна група згідно п.11 ТЗ 24*2=48 люд.-год
11) Група оперативного контролю згідно п.9.8 ТЗ 10*2=20 люд.-год
Всього на добу: 230 люд.-год.
292дні*230люд.-год.=67160люд.-год.+40люд.-год.(адмін.затрати)
Орієнтовні трудозатрати на 2019 рік - 67200 люд.-год.
Уточнення
Дата подання: 23 лютого 2019 14:40
Дата відповіді: 25 лютого 2019 15:59
Що означає вимога про аналогічний досвід саме такий як ця закупівля? Тобто на 2 цілодобові і 6 нічних? Але ж це дискримінуюча вимога і підібрати такий догвоір майже неможливо! Тому просимо виключити припис про аналогічний саме такий як ця закупівля.
Відповідь: Шановний учаснику. Вимоги щодо аналогічного досвіду означає, що об’єм виконаних учасником послуг (в люд.годинах) не може бути меншим заявленого в технічному завданні.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-001691-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Авангард і К, Код ЄДРПОУ:34823235
Дата подання: 22 лютого 2019 13:23
Вимога
З метою прозорого проведення закупівлі та складання об’єктивної цінової пропозиції Учасниками торгів на закупівлю75240000-0, «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму) у 2019 р,вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» привести у відповідність п. 9 Технічного завдання в ДКТ:
«9. Вимоги до Послуг:
9.1.Учасник повинен здійснювати цілодобову охорону, 15–годинну охорону, перепускний режим на об’єктах медичної академії у 2019 році відповідно до наданого режиму охорони:

№ п/п
Об’єкт охорони Адреса Режим охорони
Склад зміни
1 Навчальний корпус №1 вул.Володимира Вернадського,9 Цілодобово 1 охоронець
2 Гуртожиток №5. пл. Соборна, 2
Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець

3 Гуртожиток №6
вул. Набережна Перемоги, 44Б Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець

4 Гуртожиток №7
вул. Набережна Перемоги, 44А Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець

5 Територія навчальних корпусів №3, №3А, гуртожитку №5. пл. Соборна, 2 Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець,
і мобільна група
6 Територія навчального корпусу №6 пл. Соборна, 14 Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець,
і мобільна група
7 Територія навчального корпусу №7 вул. Молодогвардійська, 57
Щоденно з 17.00 до 8.00 1 охоронець
8 Територія студмістечка вул. Севастопольська, 17,32 Цілодобово 2 охоронця,
і мобільна група
9 Територія гуртожитків №6, №7.
вул. Набережна Перемоги, 44А, 44Б мобільна група

Орієнтовні трудозатрати на 2019 рік - 67200 люд.-год.»
- Скільки мобільних груп (п.п. 5,6,8,9 таблиці) повинен мати Учасник закупівлі для виконання умов Договору про надання охоронних послуг на 2019 рік?
- Скільки людино/годин має знаходитись мобільна група Учасника на кожному з об’єктів, зазначених у п.п. 5,6,8,9 таблиці ?
Ким і яким чином буде здійснено виклик мобільної групи в разі втручання в діяльність об’єкту охорони третьої особи, або виникнення надзвичайної ситуації на об’єкті «Територія гуртожитків №№ 6,7? Де саме повинна знаходитись мобільна група на цьому об’єкті та скільки годин на добу буде тривати її чергування?
Вимагаємо визначити точну кількість мобільних груп Виконавця на 1 добу і людин/годин охорони на 1 добу надання охоронних послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 17:12
Шановний учаснику! Відповідно до технічного завдання п.11 Мобільна група складається з автомобіля в якому цілодобово знаходяться 2 (два) охоронця.
Загальна кількість часу знаходження мобільної групи на об’єкті не перевищує 4 годин. Інтервал об’їзду об’єктів Замовника не перевищує 1 години.
Виклик мобільної групи в разі необхідності здійснюється охоронником учасника.
Номер вимоги: UA-2019-02-19-001691-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Авангард і К, Код ЄДРПОУ:34823235
Дата подання: 22 лютого 2019 13:24
Вимога
Вважаємо зміст Тендерної документації ДЗ «ДМА МОЗ України» таким, що містить дискримінаційні умови, обмежує коло Учасників процедури Закупівлі та має корупційну складову з подальшим лобіюванням інтересів одного з можливих Учасників.
Пункт 8.17.Технічного завдання тендерної документації на закупівлю 75240000-0, «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму) у2019 році:
«8.17. Мати у власності пульт централізованого спостереження для реагування на тривожні виклики з тривожних кнопок з виїздом групи швидкого реагування. Прибуття мобільної групи швидкого реагування повинно здійснюватися у строк, що не перевищує 5 хвилин з моменту натиснення тривожної кнопки.»
- Згідно ст. 22 п. 17 «Закону про державні Закупівлі» кожен суб’єкт господарської діяльності може залучати до виконання умов Договору (який фінансується за державні кошти в тому числі) субпідрядників, проводити сумісну діяльність з іншими суб’єктами господарювання, які мають відповідні дозволи, ліцензії та сертифікати. В разі, якщо вартість послуг/товарів/ робіт за субпідрядом складає менше ніж 20% від вартості основного Договору, Виконавець навіть має право не надавати дані про субпідрядника. На підставі ст. 23 «Закону про державні Закупівлі» вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» надати роз’яснення щодо обмежуючих вимог п 8.17.Технічного завдання ДКТ, та законно їх обґрунтувати.
На підставі ст. 5 п. 3 «Закону про державні Закупівлі» з метою недискримінації та обмеження кола Учасників, вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» внести зміни до п. 8.17 Технічного завдання ДКТ, або виключити п. 8.17.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 17:14
Шановний учасник, до тендерної документації внесено зміни
Номер вимоги: UA-2019-02-19-001691-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Авангард і К, Код ЄДРПОУ:34823235
Дата подання: 22 лютого 2019 13:26
Вимога
Вважаємо зміст Тендерної документації ДЗ «ДМА МОЗ України» таким, що містить дискримінаційні умови, обмежує коло Учасників процедури Закупівлі та має корупційну складову з подальшим лобіюванням інтересів одного з можливих Учасників.
Пункт 8.17.Технічного завдання тендерної документації на закупівлю 75240000-0, «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та контроль пропускного режиму) у2019 році:
«8.17. Мати у власності пульт централізованого спостереження для реагування на тривожні виклики з тривожних кнопок з виїздом групи швидкого реагування. Прибуття мобільної групи швидкого реагування повинно здійснюватися у строк, що не перевищує 5 хвилин з моменту натиснення тривожної кнопки.»
- Згідно ст. 22 п. 17 «Закону про державні Закупівлі» кожен суб’єкт господарської діяльності може залучати до виконання умов Договору (який фінансується за державні кошти в тому числі) субпідрядників, проводити сумісну діяльність з іншими суб’єктами господарювання, які мають відповідні дозволи, ліцензії та сертифікати. В разі, якщо вартість послуг/товарів/ робіт за субпідрядом складає менше ніж 20% від вартості основного Договору, Виконавець навіть має право не надавати дані про субпідрядника. На підставі ст. 23 «Закону про державні Закупівлі» вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» надати роз’яснення щодо обмежуючих вимог п 8.17.Технічного завдання ДКТ, та законно їх обґрунтувати.
На підставі ст. 5 п. 3 «Закону про державні Закупівлі» з метою недискримінації та обмеження кола Учасників, вимагаємо тендерний комітет ДЗ «ДМА МОЗ України» внести зміни до п. 8.17 Технічного завдання ДКТ, або виключити п. 8.17.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 лютого 2019 13:29
Причина: Дублирование.

Документи

27 лютого 2019 17:12
протокол.pdf

Документи

27 лютого 2019 17:14
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал" 2 150 400,00
UAH з ПДВ
2 150 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Авангард і К 3 292 800,00
UAH з ПДВ
3 292 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Левіт №1" 3 763 197,00
UAH з ПДВ
3 687 852,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 11:02
нформаційна довідка pdf.pdf
14 березня 2019 11:02
Довідка МВС
06 березня 2019 13:46
38. Довідка МВС України pdf.pdf
05 березня 2019 18:05
33. Проєкт Договору .pdf
05 березня 2019 18:04
14. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2019 18:04
21. Копія ліцензії.pdf
05 березня 2019 18:04
13. Довіреність pdf.pdf
05 березня 2019 18:04
11. Копія наказу pdf.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 16:20
36. схеми та графікі.pdf
06 березня 2019 16:20
35 схеми та графікі.pdf
06 березня 2019 16:19
33.лист згода.pdf
06 березня 2019 16:19
32.проект договора.pdf
06 березня 2019 16:19
24 .щодо пункту 9.8 11та ТЗ.pdf
06 березня 2019 16:19
22.техничне завдання.pdf
06 березня 2019 16:19
21.ліцензія.pdf
06 березня 2019 16:19
20.захіст довкілля.pdf
06 березня 2019 16:19
19. аналогиічні договора.pdf
06 березня 2019 16:19
16.єдиний податок.pdf
06 березня 2019 16:19
14.витяг ЕДРПОУ.pdf
06 березня 2019 16:19
13.довереність.pdf
06 березня 2019 16:19
12 наказ про призначення.pdf
06 березня 2019 16:19
11. рішення власника.pdf
06 березня 2019 16:19
7. банкрутство.pdf
06 березня 2019 16:19
2.лист підтвердження.pdf
06 березня 2019 16:19
1.тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 15:00
додаток2п.12 с.2.pdf
01 березня 2019 15:00
додаток2п.11 витяг с.2.pdf
01 березня 2019 15:00
додаток2 п.1.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод2п11витяг с.1.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод2п.19 Ліцензія.pdf
01 березня 2019 15:00
дод2п.14 свідоцтво ПДВ.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод2п.10 рішення власника.pdf
01 березня 2019 15:00
дод2п.7реєстрація в ЕДР.pdf
01 березня 2019 15:00
дод2п.5 про несудимість.pdf
01 березня 2019 15:00
дод2 п17 аналог.договори.pdf
01 березня 2019 15:00
дод2 п6 не є банкрутом.pdf
01 березня 2019 15:00
дод2 п.16 про працівників.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод2 п.11 витяг с.4.pdf
01 березня 2019 15:00
дод2 п,11витяг с.3.pdf
01 березня 2019 15:00
дод.п.11 витяг11 с.8.pdf
01 березня 2019 15:00
дод.4договір с.5.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод.4 Договірс.1.pdf
01 березня 2019 15:00
дод.4 договір с.8.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод.4 договір с.7.pdf
01 березня 2019 15:00
дод.4 договір с.4.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод.4 договір с.3.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод.4 договір с.2.pdf
01 березня 2019 15:00
дод.2 п.11 витяг с.7.Pdf
01 березня 2019 15:00
дод.2 п.11 витяг с.5.pdf
01 березня 2019 15:00
дод.2 п.11 витяг с,6.pdf
01 березня 2019 15:00
дод,4 договір с.6.pdf
01 березня 2019 15:00
дод 2п.18захист довкілля.pdf
01 березня 2019 15:00
дод 2п.15матер-техн.база.pdf
01 березня 2019 15:00
договорір (додаток2).Pdf
01 березня 2019 15:00
договір(додаток5).Pdf
01 березня 2019 15:00
договір(додаток3).Pdf
01 березня 2019 15:00
договір(додаток1).Pdf
01 березня 2019 15:00
договір (додаток4).Pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал"

ПП Авангард і К

ПП "Левіт №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал"
#31780644
Переможець 2 150 400,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 14:27

Документи

13 березня 2019 14:27
Електронний підпис
13 березня 2019 14:23
Epson_0340.pdf
07 березня 2019 12:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал"
#31780644
2 150 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 14:27
Електронний підпис
13 березня 2019 14:23
Epson_0340.pdf
07 березня 2019 12:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 11:15
Epson_0799.pdf зміни до договору
23 січня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:59
Epson_0750.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:47
Epson_0737.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:18
Epson_1235.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 15:11
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:07
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 18:06
Epson_0430.pdf укладений
26 березня 2019 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 4/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 4/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткові ( не більше 20% від суми договору) послуги на суму 419424,00 грн
Номер договору про закупівлю: 4/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 097 120,00
UAH