Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899708 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12 |
Контактна особа: |
Надія Іванівна Кушнір +380567675062 ekotd12tmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
19 лютого 2019 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 14:25 |
проект договору.doc | |
19 лютого 2019 14:25 |
ТД_19.02.2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000035 ● 103fd37e68c04a0f90086d0edacf659d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:20 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2019-02-19-001562-b 19.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство « Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 10» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-10 15:05:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-001562-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому пропозиція ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ не була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до Довідки 1 до тендерної документації за Лотом 2 вимагалось надати гарантійний лист стосовно того, що у вартість аналізатора входить 1 упаковка смужок на 10 параметрів не менше 100 штук в упаковці, доставка, установка і навчання персоналу. А також надати довідку з вказанням адреси сервісного центру сертифікованого обслуговування у м.Дніпро. У складі пропозиції ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ відсутній гарантійний лист щодо смужок, а також відсутня довідка стосовно сервісного центру».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-10 15:34:33
Пояснення від КНП "ДЦПМСД №10" ДМР
Надаємо пояснення та сканкопії документів по. закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1: Аналізатор гематологічний автоматичний |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 300,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РАД ФАРМ" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП» |
232 778,50
UAH з ПДВ
|
232 778,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ |
259 709,33
UAH з ПДВ
|
259 709,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Диханова Світлана Вікторівна |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАД ФАРМ" #41331842 |
Відхилено |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 13:41
|
ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП» #37815808 |
Переможець |
232 778,50
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 09:44
|
договір.pdf | укладений |
02 квітня 2019 09:44
|