Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
1 495 000,00 UAH
UA-2019-02-19-001203-a 9334c319d2244233b60885bf2025d860
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернега Марія Теодозіївна

380342784356 chernega@if.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 26289647
Вебсайт: http://if.court.gov.ua/tu09/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГРЮНВАЛЬДСЬКА, будинок 11
Контактна особа: Чернега Марія Теодозіївна
380342784356
chernega@if.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:57
Очікувана вартість: 1 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місцеві загальні суди Івано-Франківської області, місцеві загальні суди Івано-Франківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 15:06
тендерна документація (ноутбуки).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 лютого 2019 12:39
Дата відповіді: 21 лютого 2019 09:07
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію, Ваші рекомендації будуть враховані у майбутньому.
Щодо технічної специфікації
Дата подання: 21 лютого 2019 11:03
Дата відповіді: 22 лютого 2019 15:52
В технічнічних вимогах до закупівлі встановлено наявність інтерфейсу підключення VGA. У сучасних ноутбуках даний порт відсутній, що звужує можливу пропозицію техніки. Просимо виключити наявність в обладнанні зазначеного порту.
Відповідь: Тендерний комітет ТУДСАУ в Івано-Франківській області відмовляє у задоволені вашої вимоги.
Досвід виконання
Дата подання: 22 лютого 2019 15:54
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:37
Шановний замовник. В додатку №2 ТД, п .3. Ви вимагаєте, від учасника "Виконання аналогічних договорів про поставку ноутбуків за 2017 рік та за 2018 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік)". Дана вимога суперечить ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка чітко прописує, "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" - в однині. Відповідно до практики АМКУ обмеження досвіду певними роками є дискримінаційною вимогою, що порушує принципи Закону. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ТУДСА України в Івано-Франківській області відмовляє у задоволені Вашої вимоги з наступних підстав.
У тендерній документації встановлено вимогу стосовно наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме «виконання аналогічних договорів про поставку ноутбуків за 2017 рік та за 2018 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих в лютому або березні 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)».
Дана вимога встановлена з метою підтвердження того, що учасник виконав поставку і в межах гарантійного терміну у замовника не виникало претензій до учасника.
Зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки стосується усіх учасників і жодним чином не обмежує конкуренцію.
Поставка легального товару
Дата подання: 22 лютого 2019 17:00
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:40
Звертаємо Вашу увагу, що почастішали випадки постачання нелегально ввезеного на територію України товару. На такий товар не розповсюджується підтримка і сервісне обслуговування виробника продукції. Щоб запобігти купівлі неофіційного товару просимо включити в тендерну документацію вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника пропонованого обладання про можливість такої поставки. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що тендерною документацією передбачено усі необхідні ризики які можуть виникати під час проведення процедури закупівлі та протягом поставки товару.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-001203-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 22 лютого 2019 17:19
Аналогічні договори за конкретний період
Шановний Замовник, користуючись нагодою висловлюємо свою повагу..
Стосовно Вашої закупівлі № UA-2019-02-19-001203-a, зазначаємо наступне:
Зважаючи на кваліфікаційні вимоги до даної закупівлі, вважаємо, що Вами свідомо порушено ст. 3, 5, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, з метою обмеження добросовісної конкуренції між учасниками та дискримінації учасників.
У пункті 3 додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме “ виконання аналогічних договорів про поставку ноутбуків за 2017 рік та за 2018 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих в лютому або березні 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)”.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній Документації вищезазначених вимог порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі якнайбільше Учасників, що збільшить конкуренцію та зменшить навантаження на державний бюджет, вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації.
Вимагаємо змінити вимогу щодо надання копій аналогічних договорів, привести її у відповідність до вимог ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі», тобто виключити вимогу про надання договорів за конкретні роки та надання позитивних листів-відгуків за конкретний період, оскільки вона є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
В разі надання негативної відповіді, прошу надати обґрунтування необхідності подання не менше однієї копії аналогічних договорів саме за 2017 та 2018 роки, а також позитивних листів-відгуків до них, виданих лише в лютому або березні 2019 року (зважаючи на виконання аналогічних договорів у 2017 та 2018 роках!), та з яких міркувань і принципів виходив Замовник, визначаючи факт відсутності договорів на поставку ноутбуків та позитивних відгуків Замовників за конкретні періоди, як недостатню кваліфікацію та неспроможність виконати заплановану поставку Учасниками, що мають досвід виконання поставки ноутбуків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2019 16:37
Тендерний комітет ТУДСА України в Івано-Франківській області відмовляє у задоволені Вашої вимоги з наступних підстав.
У тендерній документації встановлено вимогу стосовно наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме «виконання аналогічних договорів про поставку ноутбуків за 2017 рік та за 2018 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих в лютому або березні 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)».
Дана вимога встановлена з метою підтвердження того, що учасник виконав поставку і в межах гарантійного терміну у замовника не виникало претензій до учасника.
Зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки стосується усіх учасників і жодним чином не обмежує конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2019-02-19-001203-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:37582512
Дата подання: 15 березня 2019 10:35
ВИМОГА
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (ноутбуки) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-19-001203-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
ТОВ «Віпро» є учасником оголошеної Вами закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про запобігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Протоколом тендерного комітету Замовника №3 від 13.03.2019 року переможцем закупівлі визначено ТОВ «Медіа-Вест».
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 13.03.2019 16:00.
Вважаємо дії Замовника такими, що порушують законодавство про закупівлі, принципи здійснення публічних закупівель, що викладені у статті 3 Закону з наступних підстав.

1. В тендерній документації встановлену наступну вимогу про надання учасниками:
«Згідно з цією документацією та Додатком 2 Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, якими є:
- наявність обладнання та матеріально – технічної бази:
Лист, що підтверджує наявність сервісного центру в м. Івано-Франківськ з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення».
Учасник ТОВ «Медіа-Вест» у складі тендерної пропозиції подав лист наступного змісту:
«Сервісний центр ТОВ «Медіа-Вест» знаходиться за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця, 11А, магазин «BRAIN».
Особи, уповноважені здійснювати ремонт техніки: Берещак Зеновій Романович, тел. (067-310-47-52)
Час реагування на звернення: 120 хвилин з моменту отримання повідомлення від замовника».
З огляду на викладене, учасник ТОВ «Медіа-Вест» сам підтвердив відсутність у нього сервісного центру в м. Івано-Франківськ, оскільки зазначив те, що за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця, 11А знаходиться не сервісний центр а саме магазин «BRAIN».
Окрім того, в переліку авторизованих сервісних центрів DELL в Україні (додається) відсутній магазин «BRAIN» як сервісний центр.

2. В тендерній документації встановлену наступну вимогу про надання учасниками:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
Гарантійний термін на товар становить не менше ніж 36 місяців від виробника ноутбуку (надати гарантійний лист на ім’я Замовника)».
Протоколом тендерного комітету Замовника №2 від 13.03.2019 року пропозицію учасника ТОВ «Політехсервіс» відхилена.
Однією з підстав відхилення пропозиції ТОВ «Політехсервіс» було наступне:
«Учасником надано гарантійний лист про те, що «ТОВ «Політехсервіс» буде здійснювати гарантійну підтримку поставленого товару на протязі 36 місяців».
В даному гарантійному листі відсутнє зазначення про те, що це гарантія від виробника.»
Учасник ТОВ «Медіа-Вест» у складі тендерної пропозиції подав гарантійний лист наступного змісту:
«Гарантійний термін на Ноутбук DELL Vostro 3568 становить 36 місяців.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що перед-бачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі.
Однак тендерний комітет, приймаючи рішення про прийняття пропозиції ТОВ «Медіа-Вест», відступив від вищезазначених вимог, неоднаково застосував вимоги законодавства та застосував не рівні умови для учасників.

3. В тендерній документації встановлену наступну вимогу про надання учасниками:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
Копія сертифікату відповідності на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин»
Учасник ТОВ «Медіа-Вест» у складі тендерної пропозиції подав сертифікати які не як не пов’язані з предметом закупівлі та запропонованим товаром Ноутбук DELL, тоб-то офіційних сертифікатів та Декларацій відповідності в учасника не представлено.
Як висновок вищевикладеного:
- відсутність згадувань про авторизовані сервісні центри DELL,
- підтвердження гарантії 36 місяців від виробника,
- відсутність офіційних сертифікатів та Декларацій відповідності Ноутбуків DELL.
Ставиться під сумнів офіційність та оригінальність запропонованого товару, а саме ноутбуків DELL Vostro 3568 та програмного забезпечення.

Таким чином, враховуючи викладені вище обґрунтування пропозиція ТОВ «Медіа-Вест» повинна бути відхилена.
З метою повернення Процедури закупівлі в правове поле:

ВИМАГАЄМО:

1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Медіа-Вест» та відхилити тендерну пропозицію учасника.
2. Здійснити розгляд наступної тендерної пропозиції та прийняти рішення відповідно до законодавства.

Додаток:
- копія сервісних центрів DELL в Україні.

У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Медіа-Вест» в системі електронних закупівель Prozorro в строк до 18 березня 2019 року ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 16:14
Відповідь на вимогу
ТОВ "ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

У відповідь на вимогу, яка була подана по тендеру UA-2019-02-19-001203-a учасником ТОВ "ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", хочемо зазначити наступне:
1. Згідно Тендерної документації ТУ ДСА України в Івано-Франківській області Розділу 3 п.5: “Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, якими є: - Лист, що підтверджує наявність сервісного центру в м. Івано-Франківськ з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення”.
Заявник зазначає, що учасником ТОВ “Медіа-Вест” надано Лист наступного змісту: «Сервісний центр ТОВ «Медіа-Вест» знаходиться за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця, 11А, магазин «BRAIN». Особи, уповноважені здійснювати ремонт техніки: Берещак Зеновій Романович, тел. (067-310-47-52). Час реагування на звернення: 120 хвилин з моменту отримання повідомлення від замовника». З огляду на викладене, учасник ТОВ «Медіа-Вест» сам підтвердив відсутність у нього сервісного центру в м. Івано-Франківськ, оскільки зазначив те, що за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця, 11А знаходиться не сервісний центр а саме магазин «BRAIN». Окрім того, в переліку авторизованих сервісних центрів DELL в Україні відсутній магазин «BRAIN» як сервісний центр”.
У відповідь повідомляємо, що Учасником ТОВ «Медіа-Вест» було надано лист, що відповідає вимогам документації, оскільки у магазині «BRAIN» здійснюється сервісне обслуговування запропонованого товару. Також повідомляємо, що в листі ТОВ «Медіа–Вест» було вказано адресу розташування і контактний номер телефону, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення згідно вимог документації.
Щодо твердження Заявника, що у переліку авторизованих сервісних центрів DELL в Україні відсутній магазин «BRAIN» як сервісний центр, в даному випадку Замовником не вимагалось подання інформації саме про авторизовані сервісні центри, оскільки дана інформація є відкритою і знаходиться в загальному доступі.
2. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником не вимагалось подання окремого гарантійного листа від виробника про гарантію на товар протягом 36 місяців.
Заявник зазначає, що “Протоколом тендерного комітету Замовника №2 від 13.03.2019 року пропозицію учасника ТОВ «Політехсервіс» відхилена. Однією з підстав відхилення пропозиції ТОВ «Політехсервіс» було наступне: «Учасником надано гарантійний лист про те, що «ТОВ «Політехсервіс» буде здійснювати гарантійну підтримку поставленого товару на протязі 36 місяців». В даному гарантійному листі відсутнє зазначення про те, що це гарантія від виробника». Учасником ТОВ «Політехсервіс» було запропоновано ноутбуки Hewlett Packard, які згідно інформації з офіційного сайту виробника мають гарантію 12 місяців. Учасник ТОВ «Медіа-Вест» у складі тендерної пропозиції подав гарантійний лист наступного змісту: «Гарантійний термін на Ноутбук DELL Vostro 3568 становить 36 місяців”. Відповідно до даних офіційного сайту Dell гарантія на ноутбуки становить 36 місяців.
Додатково інформуємо, що у гарантійному листі ТОВ «Медіа Вест» не вказано, що саме учасником буде здійснюватися гарантійне обслуговування Ноутбуків, як це вказано у гарантійному листі ТОВ «Політехсервіс».
3. Також ТОВ «ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» вказує, що у “тендерній документації встановлено наступну вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: Копія сертифікату відповідності на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин». ТОВ «Медіа-Вест» надав у складі тендерної пропозиції сертифікати які не пов’язані з предметом закупівлі та запропонованим товаром Ноутбук DELL, тобто офіційних сертифікатів та Декларацій відповідності в учасника не представлено”.
У відповідь повідомляємо, що Учасником ТОВ «Медіа-Вест» надано такий сертифікат, який вимагався замовником, а саме: завірена учасником копія сертифікату відповідності на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин ISO 14001:2015”.
Додаткових сертифікатів тендерною документацією не вимагалося.
Таким чином у Замовника немає підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Медіа–Вест».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-19-001203-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Охват Віктор Григорович, Код ЄДРПОУ:1979203010
Дата подання: 15 березня 2019 19:08
Відміна статусу переможця
І.Згідно вимог Замовника щодо програмного забезпечення в ТД вказано:
Пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні (1), з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML), а також роботу з електронною поштою(2).
1). В пропозиції Учасника “Медіа-Вест” відсутня будь-яка інформація щодо сертифікації програмного продукту LibreOffice 6.1.2, така ж інформація не міститься на офіційному сайті розробника та відсутнє будь-яке посилання на таку сертифікацію.
2). Відповідно до офіційного сайту виробника програмного забезпечення LibreOffice 6.1.2 (https://www.libreoffice.org/download/release-notes/ , https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/6.1)
LibreOffice складається з таких частин:
LibreOffice Writer — програма для роботи з текстовими документами і візуальний редактор HTML.
LibreOffice Calc — програма для роботи з електронними таблицями.
LibreOffice Draw — програма для створення і редагування векторних графічних зображень.
LibreOffice Impress — програма підготовки презентацій.
LibreOffice Base — механізм підключення до зовнішніх СУБД і вбудована СУБД HSQLDB.
LibreOffice Math — редактор математичних формул.
Тобто даний пакет “LibreOffice” не підтримує роботу з з електронною поштою та не сертифікований в Україні, а отже не відповідає технічним характеристикам (специфікації) товару в ТД.
ІІ. Замовником в ТД вимагались:
Копія сертифікату відповідності на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин, тобто вимагався сертифікат щодо виробництва запропонованого товару, виробника ноутбуків Dell, а тому наданий Учасником сертифікат виданий ТОВ “Комел” не відповідає вимогам ТД.
Керуючись ст. 3, п.4 р.1 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію Учасника торгів “Медіа-Вест” як такого що не відповідає кваліфікаційними вимогам та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам Тендерної Документації.
Відхилення нашої вимоги будемо вважати як дискримінаційну міру щодо інших учасників торгів,цінова пропозиція яких враховує всі вимоги ТД Замовника щодо комплектації ноутбуків ліцензійним програмним забезпеченням та відповідних сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 16:16
Відповідь на вимогу
ФОП Охват Віктор Григорович

У відповідь на вимогу, яка була подана по тендеру UA-2019-02-19-001203-a Фізичною особою-підприємцем Охват Віктором Григоровичем, повідомляємо наступне.
1. Технічним завданням Замовника не вимагалося наявність у складі пакету програмних засобів офісного призначення вбудованого поштового клієнта, а вимагалося лише підтримка роботи з електронною поштою.
Програмний офісний пакет LibreOffice підтримує будь-який MAPI-сумісний поштовий клієнт на операційній системі Windows, а також підтримує такі поштові клієнти на ОС Linux: iceape, mozilla, netscape, seamonkey, icedove, thunderbird, kmail, mutt, evolution, gnome, xdg, groupwise, dtmail, sylpheed, claws.
Також у “LibreOffice” наявний україномовний інтерфейс, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML), що відповідає вимогам Технічного завдання.
Щодо сертифікації, то основним форматом файлу “LibreOffice” є відкритий формат офісних документів OpenDocument, версія 1.1 якого була затверджена міжнародним стандартом ISO/IEC 26300:2006, згідно “Переліку стандартів у сфері електронного цифрового підпису для гармонізації з європейськими та міжнародними стандартами” затвердженого Наказом Міністерства юстиції України, Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 05.12.2013
№ 2563/5/645.
Згідно ЗУ “Про електронні довірчі послуги” Розділ 6, ст.37 ч.1,2 Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України.
Отже, оскільки “LibreOffice” є сертифікованим на міжнародному рівні, відповідно і Україна беручи участь у міжнародному співробітництві також визнає таку сертифікацію в Україні.
2. Також Заявником вказується, що у “тендерній документації встановлену наступну вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: Копія сертифікату відповідності на систему екологічного менеджменту стосовно виробництва, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин, тобто вимагався сертифікат щодо виробництва запропонованого товару, виробника ноутбуків Dell, а тому наданий Учасником сертифікат виданий ТОВ “Комел” не відповідає вимогам ТД.
У відповідь повідомляємо, що Учасником ТОВ «Медіа-Вест» надано такий сертифікат, який вимагався замовником, а саме: завірена учасником копія сертифікату ДСТУ ISO 14001 стосовно виробництва, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації.
Додаткових сертифікатів тендерною документацією не вимагалося.
Таким чином в Замовника немає підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Медіа – Вест».

Документи подані скаржником

15 березня 2019 10:35
UA_CIS_Service_Centers.pdf
15 березня 2019 10:35
сертифікати.zip

Документи подані скаржником

15 березня 2019 19:08
ОСКАРДЖЕННЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Політехсервіс 1 200 030,00
UAH з ПДВ
1 079 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 1 209 780,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 293 500,00
UAH з ПДВ
1 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу” 1 291 680,00
UAH з ПДВ
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Охват Віктор Григорович 1 314 300,00
UAH з ПДВ
1 291 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 09:15
Пропозиція.PDF
06 березня 2019 20:57
проект договору.PDF
06 березня 2019 20:57
технічна частина.PDF
06 березня 2019 20:57
працівники.PDF
06 березня 2019 20:57
підтвердження досвіду.PDF
06 березня 2019 20:57
довідки.PDF
06 березня 2019 20:57
Документи.zip
06 березня 2019 20:57
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

15 березня 2019 16:28
довідка.PDF
06 березня 2019 19:02
Статут.pdf
06 березня 2019 19:02
Сертификат ISO 14001_2015.jpg
06 березня 2019 19:02
свідоцтво ПДВ.PDF
06 березня 2019 19:02
протокол зборів.PDF
06 березня 2019 19:02
пропозиція.PDF
06 березня 2019 19:02
проект договору.PDF
06 березня 2019 19:02
паспорт.PDF
06 березня 2019 19:02
наказ.PDF
06 березня 2019 19:02
копії трудових книжок.pdf
06 березня 2019 19:02
копії сертиф_extracted-pages-1.pdf
06 березня 2019 19:02
копії аналог дог.PDF
06 березня 2019 19:02
доручення.PDF
06 березня 2019 19:02
довідки та гарант листи.PDF
06 березня 2019 19:02
гарантійний лист.PDF
06 березня 2019 19:02
аналогічний договір.PDF
06 березня 2019 19:02
аналог дог 2018.PDF
06 березня 2019 19:02
авториз.PDF

Публічні документи

06 березня 2019 21:07
Електронний підпис
06 березня 2019 21:02
Трудова книжка Жданов.pdf
06 березня 2019 21:02
Пропозиція ВІПРО 060319.pdf
06 березня 2019 21:02
Довідки 060319.pdf
06 березня 2019 21:02
договора.rar
06 березня 2019 21:02
UA_CIS_Service_Centers.pdf
06 березня 2019 21:02
Довіреність 2.pdf
06 березня 2019 21:02
Документи ТОВ.pdf
06 березня 2019 21:02
Витяг ВІПРО.pdf
06 березня 2019 21:02
сертифікати.zip
06 березня 2019 21:02
Статут ВІПРО.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 20:10
Електронний підпис
06 березня 2019 20:09
витяг з ЄДР_21.02.2019.pdf
06 березня 2019 20:09
аналогічний досвід.pdf
06 березня 2019 20:09
Копія Статуту_.pdf
06 березня 2019 20:09
проект договору.pdf
06 березня 2019 20:09
відгук Укрінформ.pdf
06 березня 2019 20:09
копія витягу з ПДВ_16.01.2018.pdf
06 березня 2019 20:09
заява-згода.pdf
06 березня 2019 20:09
анкета учасника.pdf
06 березня 2019 20:09
сертифікати.pdf
06 березня 2019 20:09
iso 14001 2015.pdf
06 березня 2019 20:09
iso 9001 2015.pdf
06 березня 2019 20:09
про сервісний центр.pdf
06 березня 2019 20:09
лист Леново.pdf
06 березня 2019 20:09
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 20:52
Електронний підпис
06 березня 2019 20:48
6 СЕРТИФІКАТИ..rar
06 березня 2019 20:48
4 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.rar
06 березня 2019 20:48
3 ДОВІДКИ ЗГІДНО ст.17.rar
06 березня 2019 20:48
0.5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 березня 2019 20:48
0.3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
06 березня 2019 20:48
0.2 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 березня 2019 20:48
0.1 РЕЄСТР ДОКУМЕНРІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Політехсервіс

ТОВ "Медіа-Вест"

ТОВ "ВIПРО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”

ФОП Охват Віктор Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Політехсервіс
#22186637
Відхилено 1 079 500,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 15:43
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
Переможець 1 080 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 16:00

Документи

13 березня 2019 15:41
Електронний підпис
13 березня 2019 15:38
протокол № 2.pdf
11 березня 2019 12:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 15:59
Електронний підпис
13 березня 2019 15:56
протокол № 3.pdf
13 березня 2019 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 15:59
Електронний підпис
13 березня 2019 15:56
протокол № 3.pdf
13 березня 2019 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:17
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 14:19
договір.pdf укладений
26 березня 2019 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 080 000,00
UAH