Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою просп. О.Поля, 1
Очікувана вартість
4 660 224,00 UAH
UA-2019-02-19-001146-b ● 6a7999341d1649f1a749ffc2a6b1144c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04011638 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О.Поля,2 |
Контактна особа: |
Олександр Валерійович Василенко +380567428114 uprzdan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладений лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до приписів статей 2,13,15,23 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 №580-VIII (далі-Закон), систему поліції складає, зокрема поліція охорони, яка є територіальним органом Національної поліції, що здійснює свою діяльність за рахунок коштів від надання послуг з охорони об’єктів права держаної власності, об’єктів права приватної і комунальної власності, які здійснюються на договірних засадах. Також, згідно ст.46 Закону поліцейський має право на застосування вогнепальної зброї та інших спеціальних засобів.
Оцінивши наявні відповідні пропозиції на ринку охоронних послуг постало питання про необхідність організації саме поліцейської озброєної охорони. Висновок про безальтернативність поліцейських послуг Управління поліції охорони в Дніпропетровській області ґрунтується на приписах ряду нормативних актів.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» об’єкти, де розміщуються органи державної влади, підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах.
В установчих документах Управління поліції охорони в Дніпропетровській області (Положення про Управління поліції охорони в Дніпропетровській області, затверджене наказом Національної поліції від 06.11.2015 № 46, зміни – наказом від 26.06.2017 № 613) відображені наявні повноваження та статус зумовлений вище названими нормативними актами.
На відміну від поліції охорони - охоронні підприємства відповідно до законодавства не можуть мати на озброєнні бойову автоматичну та неавтоматичну вогнепальну зброю, а лише спортивну, вогнепальну мисливську зброю та пневматичною зброю, що не може надійно забезпечити виконання завдань охорони будівель та прилеглої території, розміщуються органи державної влади.
Закон України «Про охорону діяльність» від 22.03.2012 р. № 4616-VI не передбачає для решти суб’єктів охоронної діяльності права використовувати зброю під час виконання заходів охорони та прямо забороняє перебирати на себе функції притаманні правоохоронним органам. Через це, послуги інших суб’єктів господарювання у сфері охоронної діяльності та послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку є недостатніми для необхідної охорони будівель та прилеглої території, що свідчить про відсутність конкуренції.
Залучення до охорони Управління поліції охорони в Дніпропетровській області, надає можливість надійної та ефективної охорони будівлі та прилеглої території, в якій розміщуються органи державної влади, які мають суспільне значення для Дніпропетровської області.
Відповідно до приписів статей 2,13,15,23 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 №580-VIII (далі-Закон), систему поліції складає, зокрема поліція охорони, яка є територіальним органом Національної поліції, що здійснює свою діяльність за рахунок коштів від надання послуг з охорони об’єктів права держаної власності, об’єктів права приватної і комунальної власності, які здійснюються на договірних засадах. Також, згідно ст.46 Закону поліцейський має право на застосування вогнепальної зброї та інших спеціальних засобів.
Оцінивши наявні відповідні пропозиції на ринку охоронних послуг постало питання про необхідність організації саме поліцейської озброєної охорони. Висновок про безальтернативність поліцейських послуг Управління поліції охорони в Дніпропетровській області ґрунтується на приписах ряду нормативних актів.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» об’єкти, де розміщуються органи державної влади, підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах.
В установчих документах Управління поліції охорони в Дніпропетровській області (Положення про Управління поліції охорони в Дніпропетровській області, затверджене наказом Національної поліції від 06.11.2015 № 46, зміни – наказом від 26.06.2017 № 613) відображені наявні повноваження та статус зумовлений вище названими нормативними актами.
На відміну від поліції охорони - охоронні підприємства відповідно до законодавства не можуть мати на озброєнні бойову автоматичну та неавтоматичну вогнепальну зброю, а лише спортивну, вогнепальну мисливську зброю та пневматичною зброю, що не може надійно забезпечити виконання завдань охорони будівель та прилеглої території, розміщуються органи державної влади.
Закон України «Про охорону діяльність» від 22.03.2012 р. № 4616-VI не передбачає для решти суб’єктів охоронної діяльності права використовувати зброю під час виконання заходів охорони та прямо забороняє перебирати на себе функції притаманні правоохоронним органам. Через це, послуги інших суб’єктів господарювання у сфері охоронної діяльності та послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку є недостатніми для необхідної охорони будівель та прилеглої території, що свідчить про відсутність конкуренції.
Залучення до охорони Управління поліції охорони в Дніпропетровській області, надає можливість надійної та ефективної охорони будівлі та прилеглої території, в якій розміщуються органи державної влади, які мають суспільне значення для Дніпропетровської області.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 12:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою просп. О.Поля, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. О.Поля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
19 лютого 2019 12:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 12:47 |
Протокол переговорів .pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109168 |
Переможець |
4 660 224,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 16:36
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 16:35
|
Додаткова угода №4 .pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:31
|
Доп.угода №3 Просп. Поля, 1 .pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2019 13:01
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 09:51
|
Договор + додатки .pdf | укладений |
04 березня 2019 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 554/11-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 554/11-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 554/11-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 554/11-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 554/11-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |