Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (тонери, девелопер, тонер-картриджі, картриджі, фотобарабани, блоки очищення)
Очікувана вартість
298 833,00 UAH
UA-2019-02-19-001082-b e22d7542c5114478b9a1ed8d45249735
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 14:52
Очікувана вартість: 298 833,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 494,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


тонери, девелопер, тонер-картриджі, картриджі, фотобарабани, блоки очищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт
тонери, девелопер, тонер-картриджі, картриджі, фотобарабани, блоки очищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 12:28
ТД.doc
19 лютого 2019 12:28
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2019 09:32
Дата відповіді: 20 лютого 2019 13:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Відповідно до умов Додатку 4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) тендерної документації учасники торгів можуть запропонувати замовнику еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
2) Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно тендерної документації Замовника умови для всіх учасників рівні, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. У своїй тендерній пропозиції учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-001082-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Бест Прінт", Код ЄДРПОУ:31107469
Дата подання: 13 березня 2019 13:05
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам замовника
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "В.М." не відповідає вимогам Додатку №4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації замовника, а саме: встановлена вимога замовником до товару № 19, Тонер-картридж Xerox D95 - ресурс – 65000 ч/б ст., товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." вказує: 2100 ч/б ст.
Враховуючи невідповідність даних технічних параметрів, вимагаємо відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 березня 2019 16:51
Прийняти до уваги Вимогу ПП «Бест Прінт».

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 248 706,18
UAH з ПДВ
248 706,18
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 263 868,00
UAH з ПДВ
263 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 15:43
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:28
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:21
Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2019 16:21
Технічна частина.pdf
27 лютого 2019 16:21
Проект договору.pdf
27 лютого 2019 16:21
Лист-згода.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 15:20
Довідки.pdf
07 березня 2019 15:49
Електронний підпис
07 березня 2019 15:42
Технічні вимоги.pdf
07 березня 2019 15:42
Статут + довідка.pdf
07 березня 2019 15:42
Проект Договору.pdf
07 березня 2019 15:42
Додаток 7.pdf
07 березня 2019 15:42
Додаток 4.pdf
07 березня 2019 15:42
Довідка про засновника.pdf
07 березня 2019 15:42
Висновок СЕС по Ricoh.pdf
07 березня 2019 15:42
Висновок СЕС Xerox тонера.pdf
07 березня 2019 15:42
Висновок Konica Minolta СЕС.pdf
07 березня 2019 15:42
Doc201903071330500001.pdf
07 березня 2019 15:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ПП "Бест Прінт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 248 706,18
UAH з ПДВ
15 березня 2019 14:59
ПП "Бест Прінт"
#31107469
Переможець 263 868,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 16:06

Документи

15 березня 2019 14:59
Електронний підпис
11 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

21 березня 2019 16:06
Електронний підпис
15 березня 2019 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт"
#31107469
263 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 16:06
Електронний підпис
15 березня 2019 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 13:27
Договір.docx укладений
02 квітня 2019 13:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 263 868,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 978,00 UAH)