Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (електрокардіограф - 8 шт.)
Очікувана вартість
532 000,00 UAH
UA-2019-02-19-001026-b 176d41fb5fdf49c1bad7991514896751
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Проценко

+380960870020 kzcpmsd_romny@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Роменської районої ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 26376820
Місцезнаходження: 42070, Україна , Сумська обл., с. Бобрик, вул. Київська,56
Контактна особа: Наталія Проценко
+380960870020
kzcpmsd_romny@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 15:49
Очікувана вартість: 532 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


тендерним комітетом були внесені та затверджені зміни до тендерної документації, шляхом викладення Додатку 3 пункту 2, та 3 в новій редакції

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Електрокардіограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, 1-й пр. Гетьмана Мазепи,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 14:14
Scan-2019-02-22_14-06-47.jpg
22 лютого 2019 14:14
Scan-2019-02-22_14-06-15.jpg
22 лютого 2019 14:14
ТД електрокардіограф 8 шт. - нова редакція.doc
21 лютого 2019 10:50
Додаток 3 зі змінами..docx
19 лютого 2019 12:11
ТД електрокардіограф 7 шт..doc
22 лютого 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 14:14
Scan-2019-02-22_14-06-47.jpg
22 лютого 2019 14:14
Scan-2019-02-22_14-06-15.jpg
22 лютого 2019 14:14
ТД електрокардіограф 8 шт. - нова редакція.doc
21 лютого 2019 10:50
Додаток 3 зі змінами..docx
19 лютого 2019 12:11
ТД електрокардіограф 7 шт..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-001026-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 19 лютого 2019 13:50
ВИМОГА

Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
В технічному завданні зазначена вимога:
• Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме:
- не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме :
Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2019 10:47
Тендерний комітет КНП «ЦПМСД» Роменської районної ради Сумської області розглянув Вашу вимогу про усунення дискримінаційної вимоги щодо надання гарантійного листа виробника по відкритих торгах на закупівлю «код ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання «електрокардіограф – 7 шт.» за результатами розгляду інформуємо: Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі для проведення відкритих торгів на закупівлю електрокардіографів сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель. Згідно Додатку 3 пунктів 2 «Спроможність учасника поставити обладнання необхідної якості, кількості, та в визначені терміни повинна бути підтверджена гарантійним листом виробника обладнання або його офіційного представника на території України з зазначенням номеру оголошення про проведення закупівлі» та пункті 3 «Спроможність учасника забезпечити гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання повинна бути підтверджена гарантійним листом виробника обладнання або його офіційного представника на території України з зазначенням номеру оголошення про проведення закупівлі»
1. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
2. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Окрім цього, інформуємо Вас про те, що вимога надання оригіналу гарантійного листа Виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією відноситься до предмета закупівлі в цілому. Крім того, КНП «ЦПМСД» Роменської районної ради Сумської області не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Також, інформуємо, що дане питання розглядалося в межах проведення аналогічних відкритих торгів.
Додатково інформуємо Вас, що за для збільшення конкуренції та не дискримінації Учасників при проведені процедури закупівлі, тендерним комітетом були внесені та затверджені зміни до тендерної документації, шляхом викладення Додатку 3 пункту 2, та 3 в наступній редакції:
пункт 2 «Спроможність учасника поставити обладнання необхідної якості, кількості, та в визначені терміни повинна бути підтверджена гарантійним листом Учасника (постачальника) з зазначенням номеру оголошення про проведення закупівлі»
пункт 3 «Спроможність учасника забезпечити гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання повинна бути підтверджена гарантійним листом Учасника (постачальника) з зазначенням номеру оголошення про проведення закупівлі»

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Дереза Ігор Борисович" 422 949,60
UAH з ПДВ
422 949,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 496 000,00
UAH з ПДВ
496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 14:08
лист-відмова.pdf
05 березня 2019 16:23
Інструкція.pdf
05 березня 2019 16:23
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 14:38
довідки ст.17.pdf
06 березня 2019 12:58
Електронний підпис
06 березня 2019 12:55
14 відповідність МТВ.pdf
06 березня 2019 12:52
Scan.pdf
06 березня 2019 12:52
5.pdf
06 березня 2019 12:52
4.pdf
06 березня 2019 12:52
3.pdf
06 березня 2019 12:52
2.pdf
06 березня 2019 12:52
1.pdf
06 березня 2019 12:52
Копія інструкції .pdf
06 березня 2019 12:52
14 відповідність МТВ.pdf
06 березня 2019 12:52
13 Пропозиція.pdf
06 березня 2019 12:52
9 проект договору.pdf
06 березня 2019 12:52
8 Загальні відомості.pdf
06 березня 2019 12:52
5 копія Статуту.pdf
06 березня 2019 12:52
4 довідки з банку.pdf
06 березня 2019 12:52
3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2019 12:52
1 Витяг 26.02.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Дереза Ігор Борисович"

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Дереза Ігор Борисович"
#2142904536
Рішення скасоване 422 949,60
UAH з ПДВ
20 березня 2019 09:08
ФОП "Дереза Ігор Борисович"
#2142904536
Відхилено 422 949,60
UAH з ПДВ
20 березня 2019 09:10
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
Переможець 496 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 12:11

Документи

15 березня 2019 13:03
Електронний підпис
15 березня 2019 13:02
Scan-2019-03-15_12-55-57.jpg
15 березня 2019 13:02
Scan-2019-03-15_12-55-27.jpg
15 березня 2019 13:02
Scan-2019-03-15_12-56-25.jpg
07 березня 2019 16:10
Звіт з ЄДР (припинено)
07 березня 2019 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 09:10
Електронний підпис
20 березня 2019 09:09
Scan-2019-03-20_08-59-42.jpg
20 березня 2019 09:08
Звіт з ЄДР (припинено)
20 березня 2019 09:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 12:11
Електронний підпис
21 березня 2019 10:15
Scan-2019-03-21_10-07-26.jpg
21 березня 2019 10:15
Scan-2019-03-21_10-07-46.jpg
20 березня 2019 10:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 12:11
Електронний підпис
21 березня 2019 10:15
Scan-2019-03-21_10-07-26.jpg
21 березня 2019 10:15
Scan-2019-03-21_10-07-46.jpg
20 березня 2019 10:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 10:08
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 15:28
Scan-2019-04-01_15-14-50.jpg укладений
01 квітня 2019 15:26
Scan-2019-04-01_15-15-19.jpg укладений
01 квітня 2019 15:26
Scan-2019-04-01_15-15-48.jpg укладений
01 квітня 2019 15:26
Scan-2019-04-01_15-16-17.jpg укладений
01 квітня 2019 15:26
Scan-2019-04-01_15-16-44.jpg укладений
01 квітня 2019 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 496 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 448,60 UAH)