Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт тротуарів вул.Б.Хмельницького від буд. № 96 до буд. № 120, права сторона в м.Берегове. Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 637 841,00 UAH
UA-2019-02-19-000917-c d0067933125946bdbceb2aa7f7895cd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Вячеслав Миколайович

+380314122144 umkg.liza520@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26099415
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., місто Берегове, вулиця Богдана Хмельницького, 7
Контактна особа: Міщенко Вячеслав Миколайович
+380314122144
umkg.liza520@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 14:10
Очікувана вартість: 1 637 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 378,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8189 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2137 м.кв
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт тротуарів вул.Б.Хмельницького від буд. № 96 до буд. № 120, права сторона в м.Берегове. Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, м.Берегове, вул.Б.Хмельницького, 96- 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 17:21
Додаток 5.doc
19 лютого 2019 17:21
додаток 4.doc
19 лютого 2019 17:21
Додаток 3.doc
19 лютого 2019 17:21
Додаток 2.rtf
19 лютого 2019 17:21
Додаток 1.docx
19 лютого 2019 17:21
ТД капремонт тротуару.pdf
19 лютого 2019 17:21
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000004 ● b41accd4637c45b0808d9a0ca6aa5223
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2019 № 21
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 25.04.2019 №21
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-19-000917-c 19.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2 UA-2019-02-20-002516-b 20.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3 UA-2019-02-21-000578-c 21.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ненадання копії сторінки паспорту із пропискою ФОП Аветсян А.А. вважати технічною помилкою

2019-05-20 16:41:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_1

RISK1-3_1

RISK1-12

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ" 1 555 555,60
UAH з ПДВ
1 555 555,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 17:27
Електронний підпис
05 березня 2019 17:22
ВІдповідні_вимогам (1).rar
05 березня 2019 17:22
Тендерна пропозиція (4).jpg
05 березня 2019 17:22
G5379.19.7z
05 березня 2019 17:22
Критерії (2).rar
05 березня 2019 17:22
Інші_інформація (1).rar

Публічні документи

06 березня 2019 18:46
Електронний підпис
06 березня 2019 18:43
Електронний підпис
05 березня 2019 17:56
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 березня 2019 17:56
8 довідка директора.pdf
05 березня 2019 17:56
про санкції.pdf
05 березня 2019 17:56
10 Витяг платника ПДВ.pdf
05 березня 2019 17:56
субпідрядникі.pdf
05 березня 2019 17:56
6 статя 17.pdf
05 березня 2019 17:56
відомості про учасника.pdf
05 березня 2019 17:56
9-Статут + додатки 1 2 3.pdf
05 березня 2019 17:56
18 Лiцензия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ"
#2616420375
Переможець 1 555 555,60
UAH з ПДВ
13 березня 2019 12:37

Документи

13 березня 2019 12:36
Електронний підпис
13 березня 2019 12:32
протокол
13 березня 2019 12:32
протокол про намір 21
11 березня 2019 14:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ"
#2616420375
1 555 555,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 12:36
Електронний підпис
13 березня 2019 12:32
протокол
13 березня 2019 12:32
протокол про намір 21
11 березня 2019 14:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:50
дод.уг.29БР 2019.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:35
договір 29БР/2019 укладений
02 квітня 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29БР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML