Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області
Очікувана вартість
47 812 601,00 UAH
UA-2019-02-19-000913-a 066ae474219d40e9a37781d309cab68d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 12:27
Очікувана вартість: 47 812 601,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 239063 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур’ївка, вул. Набережна, с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 16:56
Перелік змін ТД 6.doc
06 травня 2019 16:56
Додаток 5.docx
06 травня 2019 16:56
Додаток 4 стаття 17.docx
06 травня 2019 16:56
Додаток 3 проект договору.doc
06 травня 2019 16:56
Додаток 2.rar
06 травня 2019 16:56
Додаток 1 .docx
06 травня 2019 16:56
ТД Будівництво лікарняного корпусу .doc
15 квітня 2019 15:03
Перелік змін ТД 5.doc
27 березня 2019 11:18
Перелік змін ТД 4.doc
18 березня 2019 11:38
Перелік змін ТД 3.doc
21 лютого 2019 15:47
Перелік змін ТД 2.doc
20 лютого 2019 17:03
Перелік змін ТД 1.doc
06 травня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 16:56
Перелік змін ТД 6.doc
06 травня 2019 16:56
Додаток 5.docx
15 квітня 2019 15:03
Додаток 5.docx
27 березня 2019 11:18
Додаток 5.docx
19 лютого 2019 16:45
Додаток 5.docx
19 лютого 2019 13:59
Додаток 5.docx
06 травня 2019 16:56
Додаток 4 стаття 17.docx
15 квітня 2019 15:03
Додаток 4 стаття 17.docx
27 березня 2019 11:18
Додаток 4 стаття 17.docx
19 лютого 2019 16:45
Додаток 4 стаття 17.docx
19 лютого 2019 13:59
Додаток 4 стаття 17.docx
06 травня 2019 16:56
Додаток 3 проект договору.doc
15 квітня 2019 15:03
Додаток 3 проект договору.doc
27 березня 2019 11:18
Додаток 3 проект договору.doc
20 лютого 2019 17:03
Додаток 3 проект договору нова редакція1.doc
19 лютого 2019 16:45
Додаток 3 проект договору.doc
19 лютого 2019 13:59
Додаток 3 проект договору.doc
06 травня 2019 16:56
Додаток 2.rar
15 квітня 2019 15:03
Додаток 2.rar
27 березня 2019 11:18
Додаток 2.rar
19 лютого 2019 16:45
Додаток 2.rar
19 лютого 2019 13:59
Додаток 2.rar
06 травня 2019 16:56
Додаток 1 .docx
15 квітня 2019 15:03
Додаток 1 .docx
27 березня 2019 11:18
Додаток 1 .docx
19 лютого 2019 16:44
Додаток 1 .docx
19 лютого 2019 13:59
Додаток 1 .docx
06 травня 2019 16:56
ТД Будівництво лікарняного корпусу .doc
15 квітня 2019 15:04
ТД Будівництво лікарняного корпусу .doc
27 березня 2019 11:18
ТД Будівництво лікарняного корпусу .doc
18 березня 2019 11:38
ТД Будівництво лікарняного корпусу нова редакція .doc
21 лютого 2019 15:47
ТД Будівництво лікарняного корпусу нова редакція 2.doc
20 лютого 2019 17:03
ТД Будівництво лікарняного корпусу нова редакція 1.doc
19 лютого 2019 16:44
ТД Будівництво лікарняного корпусу.doc
19 лютого 2019 13:59
ТД Будівництво лікарняного корпусу.doc
15 квітня 2019 15:03
Перелік змін ТД 5.doc
27 березня 2019 11:18
Перелік змін ТД 4.doc
18 березня 2019 11:38
Перелік змін ТД 3.doc
21 лютого 2019 15:47
Перелік змін ТД 2.doc
20 лютого 2019 17:03
Перелік змін ТД 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-000913-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Модультехсервіс, Код ЄДРПОУ:35417649
Дата подання: 31 травня 2019 09:43
Звернення за роз’ясненням
У зв’зку з тим, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 30 травня 2019 року № 35/19, незрозуміло які саме невідповідності кваліфікаційним критериіям призвели до відхилення пропозиціїї ТОВ «Модультехсервіс», ми вважаємо, що зазначена в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 30 травня 2019 року № 35/19 причина відхилення (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону)), є недостатньо аргументованою. Тому, на підставі пункту 3 статті 30 Закону України Про публічні закупівлі, просимо Вас надати роз’яснення (додаткову інформацію) стосовно причин невідповідності пропозицїї ТОВ Модультехсервіс умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідь просимо надати в строк що визначено у пункті 3 статті 30 Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2019 16:25
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС», встановлено:
а) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, зокрема:
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
Пункт 1.1. 1 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати довідку (у довільній формі) за підписом директора (уповноваженої особи) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що передбачені технічним завданням:
- бульдозер, екскаватор одноковшовий, кран автомобільний, автомобіль, компресор переносний, штукатурна установка, агрегат зварювальний;
- адміністративні, складські та виробничі будівлі у разі наявності.
Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, Учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом.
У складі тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС» (далі – Учасник) надало довідку від 20.05.2019 №01/2005 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено 64 найменування – механізми, обладнання, машини та матеріально-технічна база.
На підтвердження вказаної інформації Учасником надано:
- видаткову накладну від 20.03.2018 № Рнк/OD-0008347 на обладнання, яке знаходиться у власному використанні Учасника;
- договір оренди обладнання від 02.04.2019 № 01/04, який укладено Учасником з фізичною особою-підприємцем Петриченко О.М. на оренду обладнання;
- договір надання послуг технікою від 10.01.2019 №1/19 , який укладено Учасником процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю «СК-Даріна» на надання послуг автотранспортом, будівельною технікою, вантажопідйомними машинами та механізмами;
- договір надання послуг техніки від 16.04.2019 №6, який укладено Учасником процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю «Черноморспецмонтаж» з використання обладнання (механізмів).
Разом з тим, за результатами аналізу договору надання послуг технікою від 10.01.2019 № 1/19 та договору надання послуг техніки від 16.04.2019 № 6, а також положень Цивільного кодексу України, слід дійти висновку, що вказані договори встановлюють лише факт надання Учаснику іншими суб’єктами господарювання відповідних послуг за використанням останніми своєї техніки.
Вказані договори ані за своєю природою, ані за своїм змістом не встановлюють та не підтверджують факту й права користування Учасником відповідною технікою, як того вимагає тендерна документація на закупівлю робіт, виходячи з наступного.
За своєю природою договір про надання послуг полягає у наданні виконавцем за завданням замовника послуги, яка споживається у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності (ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України).
Як вбачається з умов зазначених договорів у даному випадку виконавець за завданням замовника (Учасника) зобов’язується своїми силами із використанням свого обладнання (техніки) надавати відповідні (необхідні Учаснику) послуги.
Прикладом таких послуг може бути: вивезення-завезення обладнання, будівельних матеріалів; здійснення навантаження-розвантаження будівельних матеріалів тощо.
Проте, цими договорами не встановлюється (не визначається) право умови користування Учасником відповідними будівельними (транспортними) засобами, порядок їх приймання-передачі тощо.
Водночас, враховуючи положення статей 759, 787, 798 та 806 Цивільного кодексу України способами набуття права користування відповідною технікою (крім права власності) може бути договір оренди, лізингу, прокату, які у даному випадку відсутні у тендерній пропозиції Учасника.
Аналогічна позиція висловлена у роз’ясненні державної уповноваженої Антимонопольного комітету України А. Загребельської від 09.02.2019 –(http://nashigroshi.org/2019/02/09/yak-prohraty-oskarzhennia-v-amku-pohani-porady-video/).
Як наслідок, товариство з обмеженою відповідальністю «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у спосіб передбачений пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

04 червня 2019 16:24
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-19-000913-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ ТЕХНОЛОДЖИ", Код ЄДРПОУ:36843834
Дата подання: 13 березня 2019 17:27
Скарга
про порушення порядку проведення процедури відкритих торгів та зобов’язання замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію до вимог законодавства
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 березня 2019 17:31
Рішення від 18.03.2019 № 2963.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 17:30
Рішення від 02.04.2019 № 3857.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 23:58
Номер скарги: UA-2019-02-19-000913-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Модультехсервіс, Код ЄДРПОУ:35417649
Дата подання: 09 червня 2019 13:31
Скарга ТОВ Модультехсервіс
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ З АКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС» 65003, Одеська обл., м. Одеса, вул. Отамана Чепіги, буд. 29 Код ЄДРПОУ: 35417649 тел. +3 8096 908 30 60 ЗАМОВНИК ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ вул. Святошинська, 27, м. Київ, 03115 Код ЄДРПОУ: 41220556 Телефон: +380442073630 Е-mail: yzdr@ukr.net Стосовно державної закупвілі: ID: 066ae474219d40e9a37781d309cab68d Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000913-a Предмет закупівлі: «код CPV згідно ДК 021-2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області)» Кількість товарів, вид виконання послуг або надання полуг: 1 роботи Очікувана вартість: 47`812`601.00 грн (з ПДВ) СКАРГА на дії та рішення тендерного комітету ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі Замовник) при проведенні закупівлі робіт «код CPV згідно ДК 021-2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області)» в кількості 1 роботи Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000913-a ID у ЦБД: 066ae474219d40e9a37781d309cab68d 23 травня 2019 року, підприємство ТОВ «Модультехсервіс» ЄДРПОУ: 35417649 (далі Скаржник), надало документи для участі у відкритих торгах на закупівлю робіт за темою «код CPV згідно ДК 021-2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області)» в кількості 1 роботи, інформація про які була розміщена на веб порталі Уповноваженного органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-19-000913-a. 27 травня 2019 року, відбувся аукціон в якому разом зі Скаржником прийняли участь інші учасники а саме: -ТОВ "Джет Альянс", код ЕДРПОУ 40826385; - ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ" , код ЕДРПОУ 34995861; - ТОВ "Буд-екостандарт", код ЕДРПОУ 41584018. 30 травня 2019 року, Скаржнику стало відомо, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 30 травня 2019 року № 35/19, його пропозицію відхилено, а пропозицію ТОВ "Буд-екостандарт", визнано такою, що відповідає вимогам Замовника, та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Буд-екостандарт". З такими висновками Замовника не можливо погодитися у зв’язку з наступним: Стосовно відхилення пропозиціїї Скаржника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документаціїї. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30 травня 2019 року № 35/19, пропозицію Скаржника було відхилено відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону). Вважаючи підставу відхилення недостатньо аргументованою, Скаржник звернувся до Замовника з вимогою надати роз’яснення (додаткову інформацію) стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям. 04 червня 2019 року, у відповідності до строків що встановлені в пункті 3 статті 30 Закону України Про публічні закупівлі від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі Закон), Замовником було надано відповідь що відображена у протоколі № 8/19 від 04 червня 2019 року засідання тендерного комітету Державної установи «Генеральної дирекції Державної кримінально-виконавчої служби України» щодо надання інформації на вимогу згідно з ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю робіт з будівництва лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області UA-2019-02-19-000913-a. Так, Замовник з посиланням на роз’яснення державної уповноваженої Антимонопольного комітету України А. Загребельської від 09.02.2019 –(http://nashigroshi.org/2019/02/09/yak-prohraty-oskarzhennia-v-amku-pohani-porady-video/), надає наступні роз’яснення: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: Пункт 1.1. 1 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати довідку (у довільній формі) за підписом директора (уповноваженої особи) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що передбачені технічним завданням: - бульдозер, екскаватор одноковшовий, кран автомобільний, автомобіль, компресор переносний, штукатурна установка, агрегат зварювальний; - адміністративні, складські та виробничі будівлі у разі наявності. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, Учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом. У складі тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС» (далі – Учасник) надало довідку від 20.05.2019 №01/2005 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено 64 найменування – механізми, обладнання, машини та матеріально-технічна база. На підтвердження вказаної інформації Учасником надано: - видаткову накладну від 20.03.2018 № Рнк/OD-0008347 на обладнання, яке знаходиться у власному використанні Учасника; - договір оренди обладнання від 02.04.2019 № 01/04, який укладено Учасником з фізичною особою-підприємцем Петриченко О.М. на оренду обладнання; - договір надання послуг технікою від 10.01.2019 №1/19 , який укладено Учасником процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю «СК-Даріна» на надання послуг автотранспортом, будівельною технікою, вантажопідйомними машинами та механізмами; - договір надання послуг техніки від 16.04.2019 №6, який укладено Учасником процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю «Черноморспецмонтаж» з використання обладнання (механізмів). Разом з тим, за результатами аналізу договору надання послуг технікою від 10.01.2019 № 1/19 та договору надання послуг техніки від 16.04.2019 № 6, а також положень Цивільного кодексу України, слід дійти висновку, що вказані договори встановлюють лише факт надання Учаснику іншими суб’єктами господарювання відповідних послуг за використанням останніми своєї техніки. Вказані договори ані за своєю природою, ані за своїм змістом не встановлюють та не підтверджують факту й права користування Учасником відповідною технікою, як того вимагає тендерна документація на закупівлю робіт, виходячи з наступного. За своєю природою договір про надання послуг полягає у наданні виконавцем за завданням замовника послуги, яка споживається у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності (ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України). Як вбачається з умов зазначених договорів у даному випадку виконавець за завданням замовника (Учасника) зобов’язується своїми силами із використанням свого обладнання (техніки) надавати відповідні (необхідні Учаснику) послуги. Прикладом таких послуг може бути: вивезення-завезення обладнання, будівельних матеріалів; здійснення навантаження-розвантаження будівельних матеріалів тощо. Проте, цими договорами не встановлюється (не визначається) право умови користування Учасником відповідними будівельними (транспортними) засобами, порядок їх приймання-передачі тощо. Водночас, враховуючи положення статей 759, 787, 798 та 806 Цивільного кодексу України способами набуття права користування відповідною технікою (крім права власності) може бути договір оренди, лізингу, прокату, які у даному випадку відсутні у тендерній пропозиції Учасника. Однак, дане роз’яснення Замовника є безпідставним та таким що суперечить положенням Цивільного кодексу України та умовам договорів про надання послуг технікою, з врахуванням наступного. Так, на виконання умов тендерної документації ТОВ «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС» надано договір №1/19 про надання послуг технікою від 10.01.2019р., укладений між ТОВ «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС» (Замовник) та ТОВ «СК-Даріна» (Виконавець), п.1.1. якого передбачено, що Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги автотранспортом будівельною технікою та вантажопідйомними машинами та механізмами (надалі по тексту «Техніка») зазначеними в Додатках до цього Договору, які є його невід’ємною частиною, з особами, які мають право на керування такою Технікою, в технічно справному стані для використання її у виробничій діяльності Замовника. Згідно п. 3.1. п.3.1.2. Виконавець зобов’язується: надати Замовнику Техніку разом з особою яка має право на керування такою Технікою. Відповідно до п.3.2., п.3.2.4, п.3.2.5. Замовник зобов’язується: забезпечити охорону техніки на своїх виробничих об’єктах , у т.ч. у нічний час доби; без згоди Виконавця не передавати техніку у використання іншим організаціям та/або приватним особам. Пунктом 1.1. договору №6 про надання послуг техніки від 16.04.2019р., укладеного між ТОВ «МОДУЛЬТЕХСЕРВІС» (Замовник) та ТОВ «Черноморспецмонтаж»(Виконавець) передбачено, що Виконавець бере на себе зобов’язання своїми силами і з використання свого обладнання (далі по тексту – «механізми»), зазначеного в специфікації до цього договору, надавати необхідні для Замовника послуги, виходячи з погодинної роботи механізму на території Замовника. Кількість і обсяг наданих послуг фіксується в актах наданих послуг (робіт). Відповідно до п. 3.2., п.3.2.3., 3.2.5. Замовник зобов’язується: забезпечити збереження механізму та інструменту Виконавця після закінчення робочого часу. Використовувати техніку відповідно до її призначення, технічним характеристиками, умовами договору. За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ч.1 ст.759 Цивільного кодексу України.) Згідно ст. 798 Цивільного кодексу України предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо. Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує.. Сторони можуть домовитися про надання наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу. Відповідно до ч.3 ст.6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Враховуючи вищевикладені умови договорів надання послуг техніки та положення Цивільного кодексу України вбачається, що дані договори за своєю правовою природою є договорами оренди транспортних засобів з персоналом та наданням комплексу послуг з забезпеченням нормального користування засобами, що повністю відповідає ст..759, 798, ч.3 ст.6 Цивільного кодексу України. Даний висновок зроблений з врахуванням умов договорів якими передбачено, саме передання Виконавцем Замовнику Техніки разом з персоналом та її використання та збереження Замовником, що притаманно тільки договорам оренди, оскільки положеннями цивільного кодексу України що регулюють правовідносини сторін щодо надання послуг, не передбачено надання транспортного засобу замовнику у разі надання їй послуги. Таким чином на підставі наданих ТОВ «Модультехсервіс» договорів, у останнього виникло право користування обладнанням, що і вимагали умови тендерної документації, таким чином висновки викладенні Замовником робіт у протоколі № 8/19 від 04 червня 2019 року засідання тендерного комітету Державної установи «Генеральної дирекції Державної кримінально-виконавчої служби України» є безпідставними та такими що не відповідають положенням Цивільного кодексу України та умовам договорів що є підставою для скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій від 30 травня 2019 року № 35/19 в частині відхилення тендерної пропозиції скаржника. Стосовно визнання пропозиціїї ТОВ "Буд-екостандарт", код ЕДРПОУ 41584018 такою що відповідає вимогам тендерної документаціїї Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. 1. Так, в тендерній документаціїї, а саме розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.2. Замовник встановив такі вимоги: «Документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat) з накладанням електронного підпису (ЕП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів, з урахуванням положень статті 27 Закону. Але, всупереч вимог тендерної документаціїї ТОВ "Буд-екостандарт" в складі своє пропозиціїї було завантажено документи у форматі PDF без накладання електронного підпису (ЕП) саме на кожен документ (було підписано лише пропозицію в цілому), як це було передбачено вимогами п. 1.2. розділу III тендерної документаціїї. Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій, Замовником передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, ТОВ "Буд-екостандарт" не виконав вимоги Замовника встановлені п. 1.2. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в частині подання документів з накладанням електронного підпису (ЕП) (на кожен документ), та його пропозиція повинна бути відхилена яка така, що невідповідає умовам тендерної документаціїї. 2. Статтєю 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII, передбачено: 1. Антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи. 2. В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. 3. Антикорупційна програма затверджується після її обговорення з працівниками юридичної особи. Текст антикорупційної програми повинен перебувати у постійному відкритому доступі для працівників юридичної особи. 4. Положення щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми включаються до трудових договорів, правил внутрішнього розпорядку юридичної особи, а також можуть включатися до договорів, які укладаються юридичною особою. Пунктом 10 частини 1 Статті 17 Закону передбачено що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень Пунктом 14 Додатку № 1 до Тендерної документацїї Замовником вимагалось надання Копії антикорупційної програми учасника, завіреної учасником у разі якщо вартість пропозиції перевищує 20 млн. грн. Оскільки початкова вартість пропозиціїї ТОВ "Буд-екостандарт" становить 47`808`757.96 гривень, то в складі своєї пропозиціїї ТОВ "Буд-екостандарт" повинно було завантажити копію Антикорупційної програми. Так, на виконання вимог ст. 17 Закону, а також вимог що викладені в п.14 Додатку № 1 до Тендерної документаціїї ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» була надана у складі своєї пропозиції Антикорупційна програма, затверджена Директором ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» Степаненко Г.М., наказом №2-7 від 15.07.2018р. Між тим із змісту п.1.1. вищезазначеної Антикорупційної програми вбачається, що остання складена для ТОВ «ПАРТНЕР КОНСТРПАКШН ГРУП», а не ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ». Аналогічний висновок підтверджується, також розділом 7 Антикорупційної програми «Порядок звітування Уповноваженого перед учасниками Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ПАРТНЕР КОНСТРПАКШН ГРУП». З врахуванням вищевикладеного, вбачається що дана Антикорупційна програма розповсюджується саме на працівників ТОВ «ПАРТНЕР КОНСТРПАКШН ГРУП», а не ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ», тому остання не може бути прийнята в якості доказу виконання ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ», статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII. Таким чином ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» належним чином не підтвердило наявності в нього Антикорупційної програми, та належного виконання антикорупційних заходів на підприємстві, у зв’язку з чим його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п. 10 частини 1 Статті 17 Закону. 3. Пунктом 15 Додатку № 1 до тендерної документаціїї Замовником вимагалось надання учасником копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми, який містить запис, про ознайомлення уповноваженої цим наказом особи з його змістом, у разі якщо вартість пропозиції перевищує 20 млн. грн. Оскільки початкова вартість пропозиціїї ТОВ "Буд-екостандарт" становить 47`808`757.96 гривень, то в складі своєї пропозиціїї ТОВ "Буд-екостандарт" повинно було завантажити копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми, який містить запис, про ознайомлення уповноваженої цим наказом особи з його змістом. В складі пропозиціїї ТОВ "Буд-екостандарт" міститься наказ № 2-7/В від 15 липня 2018 року, в якому зазначено що відповідно до положень Закону України «Про запобігання корупціїї», з ментою належної організаціїї антикорупційної роботи у ТОВ "Буд-екостандарт" на підприємстві затверджується Антикорупційна програма, та призначається Директор Степаненко Геннадій Михайлович як особа уповноважена за виконання положень антикорупційної програми. Так, питання про запогіання корупціїї в України регулюються Законом України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII. Стаття 64 Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII, передбачає Правовий статус Уповноваженого з реалізаціїї антикорупційної програми Слід зазначити, що із змісту наказу ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» від 15 липня 2018року №2-7/В «Про затвердження Антикорупційної програми та призначення відповідальної особи за іі виконання», вбачається, що відповідальнім за виконання положень антикорупційної програми (Уповноваженим) призначено директора підприємства Степаненко Геннадія Миколайовича. Між тим, відповідно до ч.4 ст. 64 Закону України «Про запобігання корупції» несумісною з діяльністю Уповноваженого є робота на посадах, зазначених у пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону, а також будь-яка інша діяльність, яка створює реальний чи потенційний конфлікт інтересів з діяльністю юридичної особи. Таким чином, вбачається, що робота на посаді директора підприємства є несумісною з діяльністю Уповноваженого оскільки при організації здійснення поточного керівництва товариством директор здійснює взаємодію з контролюючими органами, органами державної влади, місцевого самоврядування іншими підприємствами, що може призвести реального чи потенційного конфлікту інтересів з його діяльністю як уповноваженого та позбавить його можливості бути неупередженим в прийнятих рішеннях або в вчинених чи не вчинених діях під час виконання зазначених повноважень в якості Уповноваженого відповідно до Закону України «Про запобігання корупції». 4. Пунктом 1 Статті 16 Закону встановлено наступне: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати довідку (у довільній формі) за підписом директора (уповноваженої особи) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що передбачені технічним завданням: - бульдозер, екскаватор одноковшовий, кран автомобільний, автомобіль, компресор переносний, штукатурна установка, агрегат зварювальний; - адміністративні, складські та виробничі будівлі у разі наявності. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, Учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом. В складі пропозиціїї ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» міститься «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 15 травня 2019 року, в якій наявна інформація про обладнання що належить ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» на правах власності (власне), а саме обладнання за №№ з/п 10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 зазначені в цій довідці. В якості доказів наявності права власності на матеріально технічну базу надав ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» оборотно–сальдові відомості про находження на балансі даного підприємства обладнання, однак оборотно-сальдова відомості є формою бухгалтерського обліку, а не є первинним документом на підставі якого у підприємства виникає право власності або право користування майном, таким документами є договір купівлі продажу, договір оренди, видаткові та податкові накладні, акти приймання передачі, які ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» не надано. Як наслідок, ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у спосіб передбачений пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації. Не відхиливши пропозицію ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» Замовник порушив умови тендерної документаціїї, основні приципи та засади законодваства України з питань публічних закупівель, а також право на охоронювальні інтереси Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку. Таким чином, враховуючи вищевикладене та керуючись Конституцією України, ст.ст. 1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання ТОВ «БУД-ЕКОСТАНДАРТ» переможцем процедури закупівлі, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30 травня 2019 року № 35/19 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиціїї ТОВ «Модультехсервіс, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30 травня 2019 року № 35/19 5. Повідомити сторони про дату, час та місце розгляду скарги. Додатки: Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету Директор ТОВ «Модультехсервіс» /Кошкін О.В. /
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 19:17
Рішення від 12.06.2019 № 7592 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 19:17
рішення від 26.06.2019 № 8439.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Ознайомлені з рішенням АМКУ та погоджуємося
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2019 14:36

Документи подані скаржником

13 березня 2019 17:27
Скарга_2.PDF
13 березня 2019 17:27
UA-2019-02-19-000913-a-open.pdf
13 березня 2019 17:27
Скарга_1.PDF
13 березня 2019 17:27
Додаток 1 .docx
13 березня 2019 17:27
Платіжне доруч. з підтв..PDF

Документи подані замовником

28 березня 2019 12:24
Протокол

Документи Органу Оскарження

18 березня 2019 17:30
Рішення від 18.03.2019 № 2963.pdf
05 квітня 2019 23:58
Рішення від 02.04.2019 № 3857.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2019 13:31
Доказ оплати.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" 45 450 988,82
UAH з ПДВ
45 375 525,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Модультехсервіс 47 168 329,20
UAH з ПДВ
45 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ" 47 812 596,89
UAH з ПДВ
45 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" 47 808 757,96
UAH з ПДВ
47 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 09:42
Електронний підпис
24 травня 2019 09:40
Кошторисна частина.rar
24 травня 2019 09:40
Статут Джет Альянс.pdf
24 травня 2019 09:40
Довідка ст. 17.PDF
24 травня 2019 09:40
Дозвіл.pdf
24 травня 2019 09:40
Ліцензія.pdf
24 травня 2019 09:40
Протокол.pdf
24 травня 2019 09:40
Наказ про призначення.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 13:32
Електронний підпис
08 липня 2019 13:15
Довідка МВС.pdf
05 липня 2019 15:57
Електронний підпис
05 липня 2019 15:40
МВС Директор.pdf
05 липня 2019 15:40
Довідка.zip
05 липня 2019 15:40
Довідка ДФС.PDF
05 липня 2019 15:40
Довідка (1).zip
05 липня 2019 15:40
Витяг банкрутство.PDF
04 липня 2019 10:20
ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ.rar
04 липня 2019 10:20
Кошториси ч 4.pdf
04 липня 2019 10:20
Кошториси ч 3.pdf
04 липня 2019 10:20
Кошториси ч 2.pdf
04 липня 2019 10:20
Кошториси ч 1.pdf
23 травня 2019 18:35
Протокол НР.7Z
23 травня 2019 18:35
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 травня 2019 18:35
Лист для клієнтів.7z
23 травня 2019 18:34
Гарантія 10474-19.7z
23 травня 2019 18:34
Витяг із Статуту.7z
23 травня 2019 18:34
Банківська ліцензія.7z
23 травня 2019 18:34
21 Відомість ресурсів.rar
23 травня 2019 18:34
20 Локальні кошториси.rar
23 травня 2019 18:34
16 Довідка ст 17.rar
23 травня 2019 18:34
13 Технічні вимоги.rar
23 травня 2019 18:34
6 Копія свідоцтва ПДВ.rar
23 травня 2019 18:34
5 Копія Статуту.rar
23 травня 2019 18:34
3 Аналогічні договори.rar
23 травня 2019 18:34
2 Прац_вники.rar
23 травня 2019 18:34
1 Обладання.rar

Публічні документи

24 травня 2019 09:43
Електронний підпис
24 травня 2019 09:43
59.imd.p7s
24 травня 2019 09:43
59.imd
24 травня 2019 09:13
Електронний підпис
24 травня 2019 09:12
Протокол НР.7Z
24 травня 2019 09:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z
24 травня 2019 09:12
Лист для клієнтів.7z
24 травня 2019 09:12
Гарантія 12039-19.7z
24 травня 2019 09:12
Витяг із Статуту.7z
24 травня 2019 09:12
Банківська ліцензія.7z
23 травня 2019 17:02
Електронний підпис
23 травня 2019 17:00
Статут.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Статут.pdf
23 травня 2019 17:00
Статут ч2.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Статут ч2.pdf
23 травня 2019 17:00
Пропозиція.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Пропозиція.pdf (1).p7s
23 травня 2019 17:00
Пропозиція.pdf
23 травня 2019 17:00
Повноваж директора.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Повноваж директора.pdf
23 травня 2019 17:00
паспорт Щербакова Т.В..pdf
23 травня 2019 17:00
МТБ договори оренди.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
МТБ договори оренди.pdf
23 травня 2019 17:00
МТБ договори оренди (2).pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 8.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 8.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 7.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 7.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 6,1.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 6,1.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 6 ,.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 6 ,.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 5.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 5.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 4.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 4.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 3.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 3.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 2.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 2.pdf
23 травня 2019 17:00
ЛС част 1.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ЛС част 1.pdf
23 травня 2019 17:00
Ліцензія та дозвіл.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Ліцензія та дозвіл.pdf
23 травня 2019 17:00
згода перс дані.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
згода перс дані.pdf
23 травня 2019 17:00
ДЦ_ИВР ч2.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ДЦ_ИВР ч2.pdf
23 травня 2019 17:00
ДЦ.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
ДЦ.pdf
23 травня 2019 17:00
Дог №217-16 ч.2.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Дог №217-16 ч.2.pdf
23 травня 2019 17:00
Дог №217-16 ч.1.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Дог №217-16 ч.1.pdf (1).p7s
23 травня 2019 17:00
Дог №217-16 ч.1.pdf
23 травня 2019 17:00
Дог №217-16 ч.1,1.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Дог №217-16 ч.1,1.pdf
23 травня 2019 17:00
Дог 148-16 ч3.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Дог 148-16 ч3.pdf
23 травня 2019 17:00
Дог 148-16 ч2.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Дог 148-16 ч2.pdf
23 травня 2019 17:00
Дог 148-16 ч1.pdf
23 травня 2019 17:00
Довідки.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Довідки.pdf
23 травня 2019 17:00
Довідка працівники.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
Довідка працівники.pdf
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ИВР.pdf
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ДЦ расч.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ДЦ расч.pdf
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ДЦ расч,.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ДЦ расч,.pdf
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ВОБ.pdf.p7s
23 травня 2019 17:00
r_54_ДЦ_ВОБ.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 16:13
Електронний підпис
04 червня 2019 16:11
Електронний підпис
04 червня 2019 14:30
ст. 17.PDF
31 травня 2019 18:16
Електронний підпис
31 травня 2019 17:33
2 Херсон договір ДЦ.bdcu
31 травня 2019 17:33
2 Херсон договір ДЦ.bdcu
23 травня 2019 22:40
Електронний підпис
23 травня 2019 22:36
3 Лист відгук.pdf
23 травня 2019 22:35
10. НАКАЗ директор.pdf
23 травня 2019 22:35
6 ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс"

ТОВ Модультехсервіс

ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс"
#40826385
Рішення скасоване 45 375 525,60
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:36
ТОВ Модультехсервіс
#35417649
Рішення скасоване 45 400 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:36
ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ"
#34995861
Рішення скасоване 45 450 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"
#41584018
Рішення скасоване 47 160 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс"
#40826385
Відхилено 45 375 525,60
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:43
ТОВ Модультехсервіс
#35417649
Переможець 45 400 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:47

Документи

29 травня 2019 15:49
Електронний підпис
29 травня 2019 15:47
Протокол

Документи

30 травня 2019 17:13
Електронний підпис
30 травня 2019 17:09
Протокол

Документи

30 травня 2019 17:18
Електронний підпис
30 травня 2019 17:16
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" #41584018

№ рішення у справі

401-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

30 травня 2019 17:26
Електронний підпис
30 травня 2019 17:24
Протокол

Документи

03 липня 2019 14:47
Електронний підпис
03 липня 2019 14:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Модультехсервіс
#35417649
45 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 14:47
Електронний підпис
03 липня 2019 14:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 13:59
Звіт укладений
09 лютого 2021 13:56
Повідомлення про розірвання договору укладений
09 лютого 2021 13:56
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:48
ДУ 7 до договору 164-К-19 від 16.07.2019.pdf зміни до договору
13 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:49
ДУ 6 до договору 164-К-19 від 16.07.2019.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 15:10
Протокол від 19.05.2020.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 15:01
ДУ 5 до договору 164-К-19 від 16.07.2019.pdf зміни до договору
16 липня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 11:43
ДУ 4 до договору 164-К-19 від 16.07.2019.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 11:41
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:31
ДУ 3 до договору 164-К-19 від 16.07.2019.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 16:29
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 13:51
ДУ 2 до договору 164-К-19 від 16.07.2019.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 10:06
Додаткова 1.pdf зміни до договору
25 липня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 15:54
Договір укладений
16 липня 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, узгоджене зменшення ціни, продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/05/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 2020 рік та збільшення їх на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки щодо обсягів фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 164-К-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 012 023,78
UAH (в тому числі ПДВ 2 335 337,30 UAH)
Причини розірвання договору: частина 2 статті 651 Цивільного кодексу України (дострокове розірвання договору з 09.02.2021)