Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень Інклюзивно-ресурсного центру по Хортицькому району, який розташований за адресою: вул. Світла, 16-А, м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 944 240,40 UAH
UA-2019-02-19-000854-b ● 0785e991c75e4752a4520e08a44cb827
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380612240207 ea.ivanishina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:13 |
Очікувана вартість: | 3 944 240,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 721,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень Інклюзивно-ресурсного центру по Хортицькому району, який розташований за адресою: вул. Світла, 16-А, м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Світла, 16-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 березня 2019
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2019 16:54 |
ЗМІНИ_27.02.2019.docx | |
27 лютого 2019 16:54 |
Додаток_1._технічне завдання.docx | |
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_4_лист-згода.docx | |
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_2_документи_учасник.docx | |
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.docx | |
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_8_робочий проект.rar | |
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_5_субпідрядні організації.docx | |
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_6_календраний графік.docx | |
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_7 проект договору.docx | |
19 лютого 2019 11:37 |
1-ТД _Кап ремонт_ІРЦ.docx |
27 лютого 2019 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2019 16:54 |
ЗМІНИ_27.02.2019.docx
|
|||
27 лютого 2019 16:54 |
Додаток_1._технічне завдання.docx
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_4_лист-згода.docx
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_2_документи_учасник.docx
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.docx
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_8_робочий проект.rar
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_5_субпідрядні організації.docx
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_6_календраний графік.docx
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
Додаток_7 проект договору.docx
|
|||
19 лютого 2019 11:37 |
1-ТД _Кап ремонт_ІРЦ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Застосування у кошторисі до тендеру заниженої заробітної плати
Дата подання: 20 лютого 2019 13:33
Дата відповіді: 25 лютого 2019 11:35
Департамент інфраструктури благоустрою Запорізької міської ради встановив мінімальну кошторисну заробітну плату по об`єктах будівництва на 2019 рік розрядом складності робіт 3,8 на рівні 8500 грн. В тендерній пропозиції до предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Інклюзивно-ресурсного центру по Хортицькому району розташований за адресою:вул.Світла,16-А» передбачена заробітна плата 6926,72 грн. Просимо дати роз`яснення стосовно застосування у кошторисі до тендеру заниженої заробітної плати, та можливість проведення розрахунків кошторисів за прийнятою по області 8500 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектно-кошторисна документація по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Інклюзивно-ресурсного центру по Хортицькому району, розташованого за адресою: вул. Світла, 16-А» розроблена у 2018 році та отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності, довговічності об’єкта будівництва та кошторисної документації. Відповідно до п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 (зі змінами відповідно наказу Мінрегіону №196 від 27.07.2018), розмір кошторисної заробітної плати визначається замовником для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики. Середньомісячна заробітна плата у будівництві за звітний 2017 рік, оприлюднена центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (Державна служба статистики країни: http://www.ukrstat.gov.ua) – 4659,84грн. Прогнозний індекс споживчих цін на 2018 рік – 110,9 (Постанова КМУ від 31.05.17 № 411 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2018-2020 роки»). В той же час, кошторисна заробітна плата у розмірі 8500грн., відповідно до чинного законодавства, враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації) у 2019р. У зв’язку з наведеним, застосування проведення розрахунків кошторисів за прийнятою по області 8500 грн. не вбачається можливим.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 20 лютого 2019 13:35
Дата відповіді: 25 лютого 2019 11:35
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, що мається на увазі під терміном "аналогічні догооври"? Чи враховуються аналогічними договори на поточний ремонт зі складом робіт, аналогічним технічному завданню?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором Замовником розуміється договір, що відповідає предмету закупівлі. Предметом закупівлі зазначеної процедури є – роботи (п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Щодо технічного завдання
Дата подання: 22 лютого 2019 09:11
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:53
Просимо пояснити або виправити неспівпадіння відомості об'ємів робіт з проектом, що надано у ТД, а саме:
1. п.17 відомості робіт - враховано лише фарбування стель, натомість в проекті враховано оброблення грунтом Бетон-контакт, шпатлювання шаром 3мм, фарбування.
2. п. 30 - враховано шпатлювання в один шар, натомість у проекті вказано шар у 2мм.
3. п.24 - не враховано грунтування грунтом Бетон контакт перед штукатуренням. Також прийнято норму на просте штукатурення, в проекті зазначено - ремонт штукатурки.
4. п.23 - оббивання поверхонь ізоляційним матеріалом - не враховано у проекті.
5. п.75 - враховано шпатлювання в 1 шар, натомість в проекті - 3мм, та не враховано грунтування грунтом Бетон-контакт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роботи з капітального ремонту приміщень Інклюзивно-ресурсного центру по Хортицькому району повинні здійснюватися відповідно до робочого проекту (додаток 8 тендерної документації). Стосовно окремих питань та вимог, Замовником готуються відповідні зміни
до технічного завдання
Дата подання: 22 лютого 2019 16:03
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:53
В технічному завданні не враховані всі проектні рішення, що поведе за собою додаткові роботи до техзавданню але згідно проекту- можливо таке.
Відповідь: Виконання робіт з капітального ремонту приміщень Інклюзивно-ресурсного центру по Хортицькому району повинно здійснюватися відповідно до робочого проекту (додаток 8 тендерної документації)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РОНД #24514146 |
Очікує рішення |
2 922 968,20
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 12:34
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 березня 2019 17:26 |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури закупівлі відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII |
Документи:
14 березня 2019 17:26
|
Електронний підпис |
14 березня 2019 17:25
|
Протокол відміни 41-В.docx |