Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стіл інструментальний СІ-5
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-02-19-000728-b ● 6e8f9899864a4c6d8c5b0b66713349a4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38580610 |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська обл., Маневицький р-н, смт. Маневичі, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Григорій Бас +380986284349 mrcpmsdbyx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Стіл інструментальний СІ-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44600, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, Маневицький район, вул. Незалежності, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 березня 2019
—
01 квітня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 11:13 |
вимоги до учасника.docx | |
19 лютого 2019 11:13 |
Тех вимоги.docx | |
19 лютого 2019 11:13 |
проект договору.docx | |
19 лютого 2019 11:13 |
цінова пропозиція.docx | |
19 лютого 2019 11:13 |
оголошенння.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
еквівалент
Дата подання: 20 лютого 2019 18:24
Дата відповіді: 21 лютого 2019 17:28
Доброго дня!
Чи будуть розглядатися еквіваленти товару.
Наприклад: замість скляних поличок - полички з нержавіючої сталі?
Дякую.
Відповідь: В Додатку № 1 до оголошення «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказані конкретні вимоги до Товару, еквівалент не пропонувати.
Відповідно до п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Це є правом Замовника, а не обов`язком.
Відповідно до п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Це є правом Замовника, а не обов`язком.
Еквівалент товару
Дата подання: 21 лютого 2019 08:18
Дата відповіді: 21 лютого 2019 17:28
Доброго дня!
Чи вважатиме Замовник еквівалентом стіл з відмінними від запитуваних розмірами?
Наприклад: ви запитуєте габаритні розміри - 430х660х880 мм, а ми вам пропонуємо габаритні розміри - 470х630х960.
Відповідь: В Додатку № 1 до оголошення «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказані конкретні вимоги до Товару, еквівалент не пропонувати.
Відповідно до п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Це є правом Замовника, а не обов`язком.
Відповідно до п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Це є правом Замовника, а не обов`язком.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія |
79 360,00
UAH з ПДВ
|
79 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІНЕР" |
88 000,00
UAH з ПДВ
|
88 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Фірма "Волиньфарм" |
98 560,00
UAH з ПДВ
|
98 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Комінко Микола Ярославович |
102 960,00
UAH з ПДВ
|
102 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна |
108 000,00
UAH з ПДВ
|
108 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія #20505647 |
Переможець |
79 360,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 16:00
|
Договір столики СИ5.pdf | укладений |
12 березня 2019 15:59
|