Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо (окорок куриний)
Очікувана вартість
93 942,00 UAH
UA-2019-02-19-000507-a 5786eeb7c7e84ae6b369fc930ec11133
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Власенко Світлана Олександрівна

380676605405 e.kcrb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Криворізька центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01280800
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Новомайське, Вишнева, 1а
Контактна особа: Власенко Світлана Олександрівна
380676605405
e.kcrb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 28 лютого 2019 13:48
Очікувана вартість: 93 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М"ясо (окорок куриний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограми
М"ясо (окорок куриний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, с.Новомайське, Вишнева,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 11:33
Договір поставки.docx
19 лютого 2019 11:32
документація .docx
19 лютого 2019 11:32
Договір поставки.docx
19 лютого 2019 11:32
документація .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шпакова Валентина Степанівна 59 400,00
UAH з ПДВ
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" 81 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 17:32
Електронний підпис
26 лютого 2019 13:16
відповідні документи1.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 13:27
Електронний підпис
25 лютого 2019 13:26
Технічні вимоги.pdf
25 лютого 2019 13:26
Статут ПП Регіон-А.pdf
25 лютого 2019 13:26
Свидетельство ПДВ.pdf
25 лютого 2019 13:26
Пропозиція.pdf
25 лютого 2019 13:26
Паспорт код директора.pdf
25 лютого 2019 13:26
Декларація виробника.pdf
25 лютого 2019 13:26
Відомості про ПП.pdf
25 лютого 2019 13:26
Витяг.pdf
25 лютого 2019 13:26
4 ОПП довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шпакова Валентина Степанівна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шпакова Валентина Степанівна
#2114908288
Переможець 59 400,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 10:54

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шпакова Валентина Степанівна
#2114908288
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:10
Мясо (окорок).pdf зміни до договору
04 грудня 2019 09:58
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 11:26
24-30.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 09:22
дод.уг5.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 09:20
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 11:41
дод.уг4окорок.pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:40
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 11:38
Дод. угода № 3.doc зміни до договору
04 червня 2019 11:37
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 13:09
Дод. угода № 2.doc зміни до договору
07 травня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 13:06
Дод. угода № 1.doc зміни до договору
07 травня 2019 13:06
додаток.pdf укладений
12 березня 2019 13:07
подпис.договор окорок.pdf укладений
12 березня 2019 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку зі зміною ціни сторони прийшли до згоди згідно р.3 п. 3.6 зменшити обсяг закупівлі, збільшити ціни на товар. Загальна сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 24-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку зі зміною ціни сторони прийшли до згоди згідно р.3 п. 3.6 зменшити обсяг закупівлі, збільшити ціну на товар. Загальна сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 24-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу3 пункту 3.6, а саме: в зв’язку зі збільшенням ціни на товар сторони прийшли до згоди зробити слідуючи зміни в додатку до даного договору (специфікація): код ДК (1511 М»ясо ) 1 Окорок куриний 1221,8 кг по ціні 43,60 Сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 24-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку зі збільшенням цін, сторони прийшли до згоди зменшити обсяг закупівлі товару, збільшити ціну. Загальна сума договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 24-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу3 пункту 3.6, а саме: в зв’язку зі збільшенням ціни на товар сторони прийшли до згоди зробити слідуючи зміни в додатку до даного договору (специфікація) код ДК (1511 М»ясо )
Номер договору про закупівлю: 24-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Рішення Дніпропетровської обласної ради від 25.10.2019 року № 516-18/VII Комунальний заклад «Криворізька центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради» реорганізовується шляхом перетворення в Комунальне підприємство «Криворізька центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради». 2. Зобов’язання КЗ «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР» припиняються та переходять до КП «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР», яке згідно Статуту є правонаступником. 3.Загальна сума Договору не змінюється. Залишок зобов’язань по Договору на момент укладення цієї Додаткової угоди складає: 3125.40 грн без ПДВ 4. Решта умов Договору, зміну яких не передбачено цією Угодою, залишається незмінним і обов’язковим до виконання Сторонами. 5. Дана Угода набирає чинності з моменту укладення та діє протягом строку дії Договору. 6. Дана Угода складена у двох автентичних примірках, по одному для кожної із Сторін, і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 24-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.В зв’язку з проведенням державної реєстрації припинення Комунального закладу «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР» шляхом перетворення в Комунальне підприємство «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР» на підставі Рішення Дніпропетровської обласної ради від 25.10.2019 року № 516-18/VII та утворення Комунального підприємства «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР» або скорочено КП «Криворізька ЦРЛ» ДОР», яке діє згідно Статуту, є правонаступником Комунального закладу «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР», керуючись частиною першою ст.104 статтями 512 та 651 Цивільного кодексу України Сторони домовились про таке: 1.1 В преамбулі та тексті Договору, а також в усіх додатках до нього, Комунальний заклад «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР» в усіх відмітках замінити на Комунальне підприємство «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР». 1.2 Загальна сума Договору не змінюється. 2. Внести зміни в розділ 3 «ЦІНА ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ» пункт 3.1 викласти в наступній редакції: «Сума за даним Договором КП «Криворізька ЦРЛ»ДОР», як правонаступника КЗ «Криворізька ЦРЛ» ДОР», складає 3125,40 грн, без ПДВ Розділ 12 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» змінити та викласти в наступній редакції: Постачальник: ФОП Шпакова В.С. 50106, м.Кривий Ріг вул.Ватутіна, буд 43кв5 код ЄДРПОУ 2114908288 р/р 26000154108001 IBAN: UA153057500000026000154108001 МФО 305750 Криворізька філія АТ КБ «Приватбанк» Покупець: КП «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР» 53003,Дніпропетровська обл.., Криворізький р-н, с.Новомайське, вул..Вишнева, 1а код ЄДРПОУ 01280800 МФО 820172 р/р UA088201720000035439096140253 ДКСУ в м.Київ 3.Решта умов Договору, зміну яких не передбачено цією Угодою, залишається незмінним і обов’язковим до виконання Сторонами. 4. Дана Угода набирає чинності з моменту укладення та діє протягом строку дії Договору. 5. Дана Угода складена у двох автентичних примірках, по одному для кожної із Сторін, і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 24-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 400,00
UAH