Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» |
Код ЄДРПОУ: | 20202467 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, вул.Першотравнева, будинок 22 |
Контактна особа: |
Проценко Аліна Миколаївна +380565232032 KPPJREO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 13:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 13:57 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 13:08 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 13:53 |
Тендерна документація-бензин 2019 (3) (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-18-000035 ● 33942fe4f6de44a1b692d54a21083c60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 17:52 |
18.03.2019 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-13-000280-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-02-13-000739-b 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-13-000806-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-13-000838-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-13-000727-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-13-000438-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-28-002325-а 28.02.2019
Комунальний заклад «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-14-003558-b 14.02.2019
Комунальне підприємство міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 040802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-19-000494-c
19.02.2019
Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об'єднання Жовтоводської міської ради»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-02-22-001528-b 22.02.2019
Виконавчий комітет Покровської селищної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2018-12-28-000323-b 28.12.2018
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-14-001321-а 14.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-01-14-000109-с 14.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-24-002431-b
24.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2018-09-17-000038-а 17.09.2018
Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
16 UA-2019-03-18-002017-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпроековторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-19 10:42:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо», ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-000494-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-19-000494-с очікуваною вартістю 4 200 000,00 грн. на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону, наслідком чого є порушення термінів проведення процедури закупівлі (менше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) так як очікувана вартість закупівлі на 19.02.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро? (курс валюти НБУ 30,796203 х 133000 = 4 095895,00).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-21 13:38:41
Пояснення з власної ініціативи
Відмінені торги на закупівлю товарів ДК 021-2015(СРV): 09132000-3 бензин; 09134000-9 дизельне паливо (UA-2019-02-19-000494-c)
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" |
3 237 720,00
UAH з ПДВ
|
3 237 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕКО-СЕРВІС" |
3 310 000,00
UAH з ПДВ
|
3 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 312 400,00
UAH з ПДВ
|
3 312 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" #25017898 |
Переможець |
3 237 720,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 11:24
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 21 березня 2019 14:01 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через недотримання вимог ч.4 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" |
21 березня 2019 14:01
|
Протокол №8 |