Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консолі кріплення світлофорів
Очікувана вартість
1 001 580,00 UAH
UA-2019-02-19-000394-a ● 67bf0380bb9041d6b4408e58f2768b4b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 1 001 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 023,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Консолі кріплення світлофорів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Консолі кріплення світлофорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03062, Україна, місто Київ, Київ, Чистяківська,19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 10:59 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 21 лютого 2019 20:28
Дата відповіді: 22 лютого 2019 15:39
Просимо Замовника повідомити:
1 Чи враховується документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору субпідрядником як досвід учасника, тобто відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
2 В додатку 4 ТД вказано: «1.Консолі світлофорні ОКС-6 та ОКС-3 повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікату ISO 14001, сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та при поставці паспортів якості продукції завірені підписом та печаткою учасника на кожне найменування предмету закупівлі.»
Просимо конкретизувати, які саме сертифікати маються Замовником на увазі:
1 Копія сертифікату ISO 14001
2 Сертифікат якості виробника
Чи потрібні якісь додаткові сертифікати? Які саме?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Доброго дня. Предметом даної закупівлі є товар. А тому вимагається документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (в даному випадку - поставки товару!) безпосередньо учасником, а не субпідрядником.
2. В тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасниками закупівлі копії сертифікату ISO 14001, сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг. Тобто учасники мають надати усі вищеперераховані сертифікати
2. В тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасниками закупівлі копії сертифікату ISO 14001, сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг. Тобто учасники мають надати усі вищеперераховані сертифікати
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-19-000394-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ УКРСТАЛЬ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:01412851
Дата подання: 11 березня 2019 21:02
ВИМОГА Замовнику вимагати від Учасників відповідності наданих пропозицій вимогам тендерної документації
Відповідно додатку 4 Тендерної документації, а саме "Першого" пункту "Інформація про НЕОБХІДНІ технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", цитуємо - Учасники закупівлі ПОВИННІ надати сертифікат ISO 14001...
Наступним надаємо вимогу Замовнику вимагати від учасників відповідності наданих пропозицій вимогам тендерної документації, які НЕ надали сертифікатів ISO 14001, що є обов'язковою вимогою, та найпершим пунктом задля відповідності ТД
Розгорнути
Згорнути
Наступним надаємо вимогу Замовнику вимагати від учасників відповідності наданих пропозицій вимогам тендерної документації, які НЕ надали сертифікатів ISO 14001, що є обов'язковою вимогою, та найпершим пунктом задля відповідності ТД
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 14:35
Доброго дня. Ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки станом на 12.03.2019 року Замовником не прийнято жодного рішення щодо учасників закупівлі, а тому вона є безпідставною.
Усі необхідні вимоги та умови зазначені в тендерній документації до даної закупівлі.
Хочемо зауважити, що на етапі оцінки пропозицій Замовник позбавлений права додатково щось вимагати від учасників, а лише розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі»)».
Усі необхідні вимоги та умови зазначені в тендерній документації до даної закупівлі.
Хочемо зауважити, що на етапі оцінки пропозицій Замовник позбавлений права додатково щось вимагати від учасників, а лише розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі»)».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Євро Знак |
820 200,00
UAH з ПДВ
|
619 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС" |
852 492,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ УКРСТАЛЬ ДНІПРО" |
992 400,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" |
856 600,00
UAH з ПДВ
|
841 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Євро Знак #40080558 |
Відхилено |
619 998,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 10:56
|
ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС" #39366860 |
Відхилено |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 11:01
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ УКРСТАЛЬ ДНІПРО" #01412851 |
Відхилено |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 12:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" #30439872 |
Переможець |
841 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:39
|
Звіт Консолі.pdf | укладений |
03 січня 2020 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:50
|
додаткова 2 консолі зменшення обсягів та зміна рахунків..pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:12
|
додаткова консолі зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 11:15
|
Договір.pdf | укладений |
08 квітня 2019 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 122/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 122/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |