Світлофори
Traffic lights
Очікувана вартість
4 151 244,00 UAH
UA-2019-02-19-000373-a 862f8e84b9694fe7b138b6e386f0a971
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт замовника: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа замовника: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu""
National ID: 32955518
Contact point: Sychevska Mariay Petrivna
380443741120
vdzkds@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 10:00
Очікувана вартість: 4 151 244,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124 537,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 144,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,69 %
Publication date: 19 лютого 2019 10:54
Enquiries until: 18 березня 2019 10:00
Complaints submission until: до 24 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 березня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 4 151 244 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 144 UAH
Minimal lowering step, %: 1,69 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 124 537,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Світлофори
Traffic lights
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
351 штуки
Світлофори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, місто Київ, Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Traffic lights
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 березня 2019 15:57
Електронний цифровий підпис
01 березня 2019 12:02
Електронний цифровий підпис
22 лютого 2019 14:06
Електронний цифровий підпис
19 лютого 2019 10:55
Електронний цифровий підпис
20 березня 2019 15:44
ТД зміни 3.docx
01 березня 2019 12:01
ТД зміни 2.docx
22 лютого 2019 14:03
ТД зміни.docx
22 лютого 2019 14:00
ТД зміни.docx
19 лютого 2019 10:54
ТД.docx
20 березня 2019 15:44
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx
01 березня 2019 12:01
ТД зміни 2 у вигляді закреслених даних.docx
22 лютого 2019 14:00
ТД зміни у вигляді закреслених даних.docx
20 березня 2019 15:44
Зміни ТД3 учасникам.docx
01 березня 2019 12:01
Зміни ТД2 учасникам.docx
22 лютого 2019 14:01
Зміни ТД учасникам.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 4 технічні та якісні
Дата подання: 21 лютого 2019 11:00
Дата відповіді: 22 лютого 2019 14:46
В Додатку 4 ТД: "Для підтвердження відповідності предмета закупівлі Технічним вимогам повинні бути надані:", п. 9 зазначено: "З метою підтвердження якості товару, та згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання та відповідні технічні засоби ЦПК з його програмним забезпеченням". Просимо надати роз'яснення, що Ви мали на увазі під цією вимогою: "та відповідні технічні засоби ЦПК з його програмним забезпеченням" ? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником було внесено відповідні зміни щодо даного питання.
до п.5 Додатку №4
Дата подання: 22 лютого 2019 14:46
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:22
5. Світлофори повинні забезпечувати стабільну узгоджену роботу систем контролю перегорання ламп червоних сигналів та системи недопущення конфліктних ситуацій дорожнього контролера, який відповідає вимогам ДСТУ 4157-2003, у діапазоні температур від мінус (40+ 2) ºС до плюс (60+2) ºС. Коефіцієнт потужності не менше ніж 0,9 у всьому діапазоні температур та допустимих напруг. Питання до п.5 Додатку №4 Відомо, що, як правило, контроль перегорання ламп червоних сигналів світлофора виконується в дорожньому контролері вимірюванням току (потужності споживання) по ланцюгу живлення червоного сигналу світлофора та порівнянням їх значень з пороговим (допустимим мінімальним); контроль конфліктних ситуацій виконується в дорожньому контролері вимірюванням напруги на ланцюгах живлення зелених сигналів світлофорів в та порівнянням їх значень з пороговим (допустимим мінімальним). При перевищенні порогових значень на сигналах в конфліктних напрямках визнається наявність конфлікту. Поясніть яким чином світлофор повинен «забезпечувати стабільну узгоджену роботу» з системами контролера. До контролерів якого виробника його характеристики повинні пристосовуватися? Які критерії такого пристосування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник розглядає світлофори (кожну секцію: червону, жовту, зелену) як невід'ємну частину "системи" яка виконує регулювання дорожнього руху (світлофор, контролер, ЦУП) і замовник знає де знаходяться системи "токового контролю", але в зв'язку з тим, що на мережах міста використовуються ДК старих конструкцій які з сучасними світлофорами працюють не коректно, або зовсім не працюють і замовник сам вимушений змінювати електричну схему світлофора для стабільної роботи світлофорного об'єкту. В зв’язку з цими обставинами замовник залишає за собою право бути впевненим в тому, що придбаний світлофор буде працювати коректно і узгоджено з усіма типами ДК.
До Додатку 4
Дата подання: 26 лютого 2019 11:39
Дата відповіді: 01 березня 2019 11:05
Питання до Додатку4 Згідно специфікації даної тендерної закупівлі всі транспортні світлофори не повинні оснащатися табло зворотного відліку часу. Але є відоме розпорядження УКРАВТОДОРУ (№5632/1/7.2-7-606/05 від 13.97.2018р.), що для підвищення безпеки транспортні світлофори повинні бути обладнані такими табло. Поясніть причину невиконання такого розпорядження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У своїй виробничій діяльності підприємство керується діючими рішеннями та розпорядженнями органів державної влади, ДСТУ, ТУ. Жодних розпоряджень УКРАВТОДОРУ(№5632/1/7.2-7-606/05 від 13.97.2018р.) на адресу підприємства не надходило та відсутнє на відповідних урядових порталах.
До п.5 Додатку 4
Дата подання: 26 лютого 2019 12:00
Дата відповіді: 01 березня 2019 11:06
До раніше наведеної відповіді до п.5 Додатку 4 Замовнику повинно бути відомо, що його втручання в електричну схему світлофора без узгодження схеми такого втручання з розробником, може порушити стабільну роботу пристрою і дію гарантійної угоди. Для забезпечення узгодженої роботи з контролерами застарілих конструкцій Замовнику треба професійно дати перелік технічних характеристик цих контролерів та узгодити з розробником кількість світлофорів, які повинні працювати узгоджено з цими контролерами. А розробник міг би скорегувати деякі характеристики (наприклад, споживану потужність світлофорів). В раніше наведеній редакції відповіді учасник тендеру позбавлений можливості коректно навести характеристики світлофорів для некоректно поставленої вимоги. Тому таке формулювання є дискримінаційним, бо обмежує коло учасників, які могли би прийняти участь у тендері, але позбавлені такої можливості через «гумові» вимоги, які можуть вважатись виконаними тільки для обмеженого кола виробників світлофорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник без згоди виробника світлофорів та виробника ДК не втручається в конструкцію та ел. схеми приладів, це робиться тільки після протокольних досліджень, що проводяться разом з виробниками та зазначається у відповідному документі, який підписується усіма сторонами.
До п. 5 Додатку 4
Дата подання: 04 березня 2019 17:39
Дата відповіді: 06 березня 2019 14:14
До п.5 Додатку 4 Світлофори повинні забезпечувати стабільну узгоджену роботу систем контролю перегорання ламп червоних сигналів та системи недопущення конфліктних ситуацій дорожнього контролера, який відповідає вимогам ДСТУ 4157-2003, у діапазоні температур від мінус (40+ 2) ºС до плюс (60+2) ºС. Замовник не дав прямої відповіді на запитання «Поясніть яким чином світлофор повинен «забезпечувати стабільну узгоджену роботу» з системами контролера. До контролерів якого виробника його характеристики повинні пристосовуватися? Які критерії такого пристосування?». З раніше наведених відповідей не витікають вимоги до технічних характеристик світлофорів, які б дозволяли виконувати цю вимогу Замовника. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Фактично, відсутність чітких критеріїв щодо забезпечення стабільної узгодженої роботи систем контролю у складі тендерної документації свідчать про її недостатню інформаційну наповненість. Таке явище не дозволяє повноцінної участі в тендері всіх зацікавлених виробників світлофорів, бо «вгадати» потрібні характеристики світлофорів на «гумові» вимоги можуть тільки деякі неофіційно ознайомлені з цими вимогами учасники. Таким чином можна вважати, що таке формулювання вимоги є дискримінаційним. Просимо дати вичерпну відповідь на поставлене запитання у відповідності до наведених вище пп. Закону України або скасувати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Споживча потужність світлодіодного модуля «червоного» сигналу повинна бути не менше 10W (активна), у зв’язку з тим, що ДК типу РЕ (Росток-Елеком), які здебільшого встановлені на мережах міста, фактично і згідно формуляра на ДК РЕ не розраховані на меншу потужність. Відхилення у бік зменшення споживчої потужності (активної), допустимі тільки для зеленого та жовтого сигналів світлофора зі збереженням всіх вимог ДСТУ 4092-2002
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 04 квітня 2019
UA-2019-02-19-000373-a862f8e84b9694fe7b138b6e386f0a971
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження замовника: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СМЕО" Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 березня 2019 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2019 16:36
ПРОТОКОЛ розгляду.pdf
03 квітня 2019 16:39
sign.p7s
03 квітня 2019 16:43
ПРОТОКОЛ відміна.pdf
03 квітня 2019 16:46
sign.p7s

Публічні документи

28 березня 2019 09:30
sign.p7s
28 березня 2019 09:30
sign.p7s
25 березня 2019 12:09
sign.p7s
25 березня 2019 12:09
sign.p7s
25 березня 2019 10:46
Технічна частина.pdf
25 березня 2019 10:46
Квіліфікація.pdf
25 березня 2019 10:46
гарантия.zip

Документи

28 березня 2019 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2019 16:36
ПРОТОКОЛ розгляду.pdf
03 квітня 2019 16:39
sign.p7s
03 квітня 2019 16:43
ПРОТОКОЛ відміна.pdf
03 квітня 2019 16:47
sign.p7s

Публічні документи

27 березня 2019 15:24
9 ЗУ Про санкції СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
5025_СМЕО_Гарантія_25_03_2019.rar
27 березня 2019 15:24
8_ Лист 90 днів СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
7_ Субпідрядники СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
6 Зразки товарів СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
5_ Проект договору СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_6_ Креслення СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_4_7_ Паспорт Т2.5-АТ СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_4_6_Паспорт Т1.12-АТ СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_4_5_ Паспорт Т1.5-АТ СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_4_4_ Паспорт Т1.3-АТ СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_4_3_ Паспорт Т1.2-АТ СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_4_2_ Паспорт Т2.9-АТ СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_3_ ТУ ТВЧ СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_2_ ТУ Світлофори СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
4_1_ Опис товару СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
1_2_4_Виписка з ЄДРПО СМЕО.pdf
27 березня 2019 15:24
1_2_4 Витяг з ЄДРПО СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
1_2_2_ Наказ_директора2 (2).pdf
27 березня 2019 15:24
1_2_2_ Наказ_директора2 (1).pdf
27 березня 2019 15:24
1_2_1Статут СМЕО.PDF
27 березня 2019 15:24
1_1_ Договір СМЕО.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" 4 097 000,00
UAH з ПДВ
4 097 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 09:30
sign.p7s
28 березня 2019 09:30
sign.p7s
25 березня 2019 12:09
sign.p7s
25 березня 2019 12:09
sign.p7s
25 березня 2019 10:46
Технічна частина.pdf
25 березня 2019 10:46
Квіліфікація.pdf
25 березня 2019 10:46
гарантия.zip

Інформація про відміну

Дата відміни
04 квітня 2019
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку