Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світлофори
Traffic lights
Traffic lights
Очікувана вартість
4 151 244,00 UAH
UA-2019-02-19-000373-a ● 862f8e84b9694fe7b138b6e386f0a971
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu"" |
National ID: | 32955518 |
Contact point: |
Sychevska Mariay Petrivna 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 151 244,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 144,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,69% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 124537 UAH |
Publication date: | 19 лютого 2019 10:54 |
Enquiries until: | 18 березня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 24 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 151 244 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 144 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,69 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Scope of the procurement
Світлофори
Traffic lights
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
351 штуки
Світлофори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03062, Україна, місто Київ, Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Traffic lights
CPV: 34990000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 15:44 |
ТД зміни 3.docx | |
20 березня 2019 15:44 |
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx | |
20 березня 2019 15:44 |
Зміни ТД3 учасникам.docx |
20 березня 2019 15:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 березня 2019 15:44 |
ТД зміни 3.docx
|
|||||||||
20 березня 2019 15:44 |
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx
|
|||||||||
20 березня 2019 15:44 |
Зміни ТД3 учасникам.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4 технічні та якісні
Дата подання: 21 лютого 2019 11:00
Дата відповіді: 22 лютого 2019 14:46
В Додатку 4 ТД: "Для підтвердження відповідності предмета закупівлі Технічним вимогам повинні бути надані:", п. 9 зазначено:
"З метою підтвердження якості товару, та згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання та відповідні технічні засоби ЦПК з його програмним забезпеченням".
Просимо надати роз'яснення, що Ви мали на увазі під цією вимогою: "та відповідні технічні засоби ЦПК з його програмним забезпеченням" ? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником було внесено відповідні зміни щодо даного питання.
до п.5 Додатку №4
Дата подання: 22 лютого 2019 14:46
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:22
5. Світлофори повинні забезпечувати стабільну узгоджену роботу систем контролю перегорання ламп червоних сигналів та системи недопущення конфліктних ситуацій дорожнього контролера, який відповідає вимогам ДСТУ 4157-2003, у діапазоні температур від мінус (40+ 2) ºС до плюс (60+2) ºС. Коефіцієнт потужності не менше ніж 0,9 у всьому діапазоні температур та допустимих напруг.
Питання до п.5 Додатку №4
Відомо, що, як правило, контроль перегорання ламп червоних сигналів світлофора виконується в дорожньому контролері вимірюванням току (потужності споживання) по ланцюгу живлення червоного сигналу світлофора та порівнянням їх значень з пороговим (допустимим мінімальним); контроль конфліктних ситуацій виконується в дорожньому контролері вимірюванням напруги на ланцюгах живлення зелених сигналів світлофорів в та порівнянням їх значень з пороговим (допустимим мінімальним). При перевищенні порогових значень на сигналах в конфліктних напрямках визнається наявність конфлікту.
Поясніть яким чином світлофор повинен «забезпечувати стабільну узгоджену роботу» з системами контролера. До контролерів якого виробника його характеристики повинні пристосовуватися? Які критерії такого пристосування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник розглядає світлофори (кожну секцію: червону, жовту, зелену) як невід'ємну частину "системи" яка виконує регулювання дорожнього руху (світлофор, контролер, ЦУП) і замовник знає де знаходяться системи "токового контролю", але в зв'язку з тим, що на мережах міста використовуються ДК старих конструкцій які з сучасними світлофорами працюють не коректно, або зовсім не працюють і замовник сам вимушений змінювати електричну схему світлофора для стабільної роботи світлофорного об'єкту. В зв’язку з цими обставинами замовник залишає за собою право бути впевненим в тому, що придбаний світлофор буде працювати коректно і узгоджено з усіма типами ДК.
До Додатку 4
Дата подання: 26 лютого 2019 11:39
Дата відповіді: 01 березня 2019 11:05
Питання до Додатку4
Згідно специфікації даної тендерної закупівлі всі транспортні світлофори не повинні оснащатися табло зворотного відліку часу. Але є відоме розпорядження УКРАВТОДОРУ (№5632/1/7.2-7-606/05 від 13.97.2018р.), що для підвищення безпеки транспортні світлофори повинні бути обладнані такими табло. Поясніть причину невиконання такого розпорядження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У своїй виробничій діяльності підприємство керується діючими рішеннями та розпорядженнями органів державної влади, ДСТУ, ТУ. Жодних розпоряджень УКРАВТОДОРУ(№5632/1/7.2-7-606/05 від 13.97.2018р.) на адресу підприємства не надходило та відсутнє на відповідних урядових порталах.
До п.5 Додатку 4
Дата подання: 26 лютого 2019 12:00
Дата відповіді: 01 березня 2019 11:06
До раніше наведеної відповіді до п.5 Додатку 4
Замовнику повинно бути відомо, що його втручання в електричну схему світлофора без узгодження схеми такого втручання з розробником, може порушити стабільну роботу пристрою і дію гарантійної угоди. Для забезпечення узгодженої роботи з контролерами застарілих конструкцій Замовнику треба професійно дати перелік технічних характеристик цих контролерів та узгодити з розробником кількість світлофорів, які повинні працювати узгоджено з цими контролерами. А розробник міг би скорегувати деякі характеристики (наприклад, споживану потужність світлофорів). В раніше наведеній редакції відповіді учасник тендеру позбавлений можливості коректно навести характеристики світлофорів для некоректно поставленої вимоги. Тому таке формулювання є дискримінаційним, бо обмежує коло учасників, які могли би прийняти участь у тендері, але позбавлені такої можливості через «гумові» вимоги, які можуть вважатись виконаними тільки для обмеженого кола виробників світлофорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник без згоди виробника світлофорів та виробника ДК не втручається в конструкцію та ел. схеми приладів, це робиться тільки після протокольних досліджень, що проводяться разом з виробниками та зазначається у відповідному документі, який підписується усіма сторонами.
До п. 5 Додатку 4
Дата подання: 04 березня 2019 17:39
Дата відповіді: 06 березня 2019 14:14
До п.5 Додатку 4
Світлофори повинні забезпечувати стабільну узгоджену роботу систем контролю перегорання ламп червоних сигналів та системи недопущення конфліктних ситуацій дорожнього контролера, який відповідає вимогам ДСТУ 4157-2003, у діапазоні температур від мінус (40+ 2) ºС до плюс (60+2) ºС.
Замовник не дав прямої відповіді на запитання «Поясніть яким чином світлофор повинен «забезпечувати стабільну узгоджену роботу» з системами контролера. До контролерів якого виробника його характеристики повинні пристосовуватися? Які критерії такого пристосування?». З раніше наведених відповідей не витікають вимоги до технічних характеристик світлофорів, які б дозволяли виконувати цю вимогу Замовника.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Фактично, відсутність чітких критеріїв щодо забезпечення стабільної узгодженої роботи систем контролю у складі тендерної документації свідчать про її недостатню інформаційну наповненість. Таке явище не дозволяє повноцінної участі в тендері всіх зацікавлених виробників світлофорів, бо «вгадати» потрібні характеристики світлофорів на «гумові» вимоги можуть тільки деякі неофіційно ознайомлені з цими вимогами учасники.
Таким чином можна вважати, що таке формулювання вимоги є дискримінаційним. Просимо дати вичерпну відповідь на поставлене запитання у відповідності до наведених вище пп. Закону України або скасувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Споживча потужність світлодіодного модуля «червоного» сигналу повинна бути не менше 10W (активна), у зв’язку з тим, що ДК типу РЕ (Росток-Елеком), які здебільшого встановлені на мережах міста, фактично і згідно формуляра на ДК РЕ не розраховані на меншу потужність. Відхилення у бік зменшення споживчої потужності (активної), допустимі тільки для зеленого та жовтого сигналів світлофора зі збереженням всіх вимог ДСТУ 4092-2002
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 квітня 2019
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Місцезнаходження: | 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СМЕО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" |
4 097 000,00
UAH з ПДВ
|
4 097 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
04 квітня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій