Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
471 450,00 UAH
UA-2019-02-19-000311-c 92007b984d914562ac53d8ab02930402
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 14:58
Очікувана вартість: 471 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 357,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Цукор пісок ваговий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 кг.
Цукор пісок ваговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 11:47
Цукор.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-19-000311-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 20 березня 2019 14:04
скарга на дії Замовника
вих. № 421 Від 19.03.2019 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2 електронна пошта: 41505858@ukr.net телефон 067-558-86-77 Замовник: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Адреса: 50079 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Матросова 77 , електронна пошта: tendertern@ukr.net телефон: тел: 0980719795 Інформація про закупівлю ID: 92007b984d914562ac53d8ab02930402 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-02-19-000311-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 14.03.2019 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000311-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ»_ (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію(ТД). Предметом закупівлі було,-Цукор пісок ваговий Класифікація за ДК 021:2015: 15830000-5 - Цукор і супутня продукція, що зазначено у оголошенні та ТД. До участі у закупівлі (UA-2019-02-19-000311-c) було подано пропозиції від наступних учасників: 1. Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) 2. ТОВ ФУД ПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 41505858) 3. Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна (ІПН 2810900040) За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372)– 454 900,00 грн. За результатами розгляду пропозиції ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) Замовником було прийнято рішення про укладення договору на постачання продуктів харчування за предметом закупівлі (протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» № 65 від 14.03.2019 року) та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Після огляду завантажених документів ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які не було помічено Замовником та не взято до уваги при акцептуванні, а саме: 1. Згідно п.2 додатку 1 тендерної документації необхідно надати лист в довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку, із зазначенням стажу роботи у даного учасника та відомостей про дату проходження останнього медичного огляду кожного працівника). Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника (за наявності). Однак, ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) надає довідку вих.№03 від 28.02.2019 року щодо працівників але в даній довідці надана інформація про досвід роботи Жосан В.В – 5 р, Нікончук М.В. - 6 м., однак не зрозуміло це досвід роботи загальний чи досвід робити у самого Учасника ФОП Рекмістренко В.І., однак якщо брати до уваги Звіт форми №1 - ДФ наданий даним Учасником за 4 квартал 20018 року то працівники у даного учасника працювали 1 місяць, тобто умови щодо надання конкретної довідки даним Учасником порушено та не надано всі відомості, які запитував Замовник. 2. Згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації необхідно надати Звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період, зазначена в якому кількість працівників має бути не меншою, ніж зазначено в листі учасника* * Якщо окремі працівники залучаються на підставі договорів (перевезення, транспортне експедирування тощо) та не увійшли до звіту, учасник повинен чітко вказати про це в листі із зазначенням підстав залучення кожного окремого працівника ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) надав в своїй пропозиції Звіт за формою №1-ДФ за 4 квартал 2018 року в якому містяться відомості про 2 особи. Дані дві особи залучені по цивільно-правовому договору (код 102 - ознака доходу 102, коротке найменування "Виплати відповідно дo умов цивільно-правового договору"). Так в даному звіті одна особа працювала 3 17.10.2018 по 31.10.2018, а інша з 12.11.2018 по 25.11.2018 та з 17.12.2018 по 31.12.2018.Даний звіт було здано 11.02.2019 р. Тобто, учасник не підтвердив наявність працівників (не менше 2 чоловік) будь-яких роз’яснень щодо працівників теж не надавалось. А отже, ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) не виконав умови передбачені в п.2 додатку 1 в ТД. 3. Згідно п.1 Додатку 1 ТД необхідно надати експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною) ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) надає в своїй пропозиції рішення про державну реєстрацію потужностей від 05.12.2016 року видана на ім’я ФОП Рекмістратенко Валерій Іванович № r-UA-04-26-729 на адресу 50000,Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул.Черкаси,32. Хоча в Акті складеному за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами №2898/28-18 від 12.10.2018 року зазначена адреса 50000, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул.Черкаси,32 З, в довіреності від 25.05.2017 року яка підтверджує право використання приміщення для ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) вказана адреса Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул.Черкаси,32 З теж. А отже, ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) не надає рішення про державну реєстрацію потужностей на адресу Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул.Черкаси,32 З 4. Згідно п.1 Додатку 1 ТД необхідно надати - лист у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничі потужності, складські приміщення, автотранспортні засоби), які пристосовані для виробництва /зберігання/, транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства; - Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника); - Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції; ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) надає довідку №1 від 28.02.2019 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій є відомості про автотранспорт та складське приміщення 800 м.кв (склад) яке пристосовано для сберігання продуктів харчування та відповідає вимогам санітарного законодавства Однак, із даної довідки не зрозуміло про яке складське приміщення йде мова, так як адресу даний учасник не вказав. А документ який посвідчує право користування (довіреність від 25.05.2017 року) приміщенням за адресою 50000, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул.Черкаси,32 З не містить відомості про площу приміщення. В Акті складеному за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами №2898/28-18 від 12.10.2018 року зазначена адреса 50000, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул.Черкаси,32 З, але площа примішення теж не вказана. Тому ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) не виконав вимоги Замовника в цій частині вимог ТД. 5. Пунктом 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що має бути надано серед переліку документів - - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) не надає в складі своєї пропозиції вищевказаний документ взагалі. 6. Згідно п.3 додатку 1 тендерної документації необхідно надати Лист в довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічними є договори на поставку продуктів харчування за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку продуктів харчування, назва яких відповідає назві предмету закупівлі, сторонами визначена ціна договору, вартість за одиницю товару, строк дії договору), із зазначенням найменування замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи; - Копія виконаного аналогічного договору; - Оригінал позитивного відгуку від замовника, що має бути складений на фірмовому бланку покупця та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Якщо в минулому учасник цієї процедури закупівлі мав досвід виконання аналогічного договору із відділом освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, у складі тендерної пропозиції він повинен подати позитивний відгук від замовника цих торгів. Позитивний відгук у розумінні замовника-відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору. - Кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору прямо передбачений ст. 16 Закону та встановлений Замовником з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі - для організації харчування дітей. ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) надає довідку вих.№4 від 28.02.2019 року в якій зазначено два договори з відділом освіти виконкому Тернівською районною в місті ради №153 від 26.08.2014 року та №199 від 13.08.2015 року однак в своїй пропозиції надає не копію, а оригінал і лише одного договору № 199 від 13.08.2015 року. Копію договору №153 від 26.08.2014 Учасник не надає зовсім. Лист відгук наданий в пропозиції від відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради від 26.02.2019 року №1/225 зазначено що ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) постачав в дошкільні та загальноосвітні заклади Тернівського району цукор-пісок протягом 2014-2015 року (тобто не зрозуміло про який договір саме йде мова в даному відгуку) Виходячи із всього вищевикладеного даний учасник не виконав вимогу Замовника щодо вимог підтвердити досвід виконання аналогічних договорів. Наступною тендерною пропозицією за ціною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ», яка має бути розглянута Замовником та у разі відповідності кваліфікаційним вимогам, акцептувати та укласти договір. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372), адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) і, як наслідок, Замовником не було розглянуто нашої пропозиції, яка йде наступною за ціновою пропозицією, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) 4. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради скасувати «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» № 65 від 14.03.2019 року ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) 5. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради відхилити тендерну пропозицію ФОП Рекмістренко Валерій Іванович (ІПН 2704923372) 6. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради розглянути наступні тендерні пропозиції учасників. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Уповноважена особа __________ Ільїн В.О. Директор
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2019 18:03
Рішення від 25.03.2019 № 3385.pdf
Дата публікації: 25 березня 2019 18:02
Рішення від 09.04.2019 № 4229.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2019 21:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Розглянуто наступну тендерну пропозиції
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2019 13:53

Документи подані скаржником

20 березня 2019 14:04
скарга
20 березня 2019 14:04
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

25 березня 2019 18:02
Рішення від 25.03.2019 № 3385.pdf
12 квітня 2019 21:47
Рішення від 09.04.2019 № 4229.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович 469 000,00
UAH з ПДВ
454 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 469 000,00
UAH з ПДВ
455 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна 471 420,00
UAH з ПДВ
471 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 15:25
Сканы ориганалов.PDF
14 березня 2019 15:25
Пропозиція.PDF
05 березня 2019 15:25
Електронний підпис
05 березня 2019 15:24
Електронний підпис
05 березня 2019 15:22
Док цукор.PDF
05 березня 2019 15:22
Довідка зг. ст. 17.PDF

Публічні документи

18 квітня 2019 17:19
Електронний підпис
18 квітня 2019 17:17
пакет переможця
18 квітня 2019 17:17
пакет переможця
15 квітня 2019 14:28
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:16
цінова оновлена
06 березня 2019 14:20
Електронний підпис
06 березня 2019 14:15
ст. 17.pdf
06 березня 2019 14:15
1 док-ти цукор.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 12:46
Витяг(2017 рік).pdf
06 березня 2019 12:46
Паспорт оригінал.pdf
06 березня 2019 12:46
Паспорт.pdf
06 березня 2019 12:46
інформаційна довідка.pdf
06 березня 2019 12:46
ІНН.pdf
06 березня 2019 12:46
ІНН оригінал.pdf
06 березня 2019 12:46
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Рекмістренко Валерій Іванович

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович
#2704923372
Рішення скасоване 454 900,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 13:08
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович
#2704923372
Відхилено 454 900,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 14:05
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 455 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:18

Документи

14 березня 2019 11:12
Електронний підпис
14 березня 2019 11:11
Сканировать1.PDF
11 березня 2019 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 квітня 2019 14:01
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:00
Сканировать1.PDF

Документи

15 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:17
Сканировать10001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
455 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:17
Сканировать10001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:21
Сканировать10002.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 13:20
Сканировать1.PDF зміни до договору
05 грудня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 15:54
Сканировать10001.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 15:54
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 15:52
Сканировать1.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 15:51
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 15:46
Сканировать1.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 09:35
Сканировать10001.PDF зміни до договору
03 вересня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 13:49
Сканировать1.PDF укладений
03 травня 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 298 707,50
UAH (в тому числі ПДВ 49 784,58 UAH)